Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:38 | Αικατερίνη Αλεξίου

    Τα καημένα τα παιδιά κανένας δεν τα σκέφτεται σε τι περιβάλλον θα μεγαλώσουν. Κι αντί για τη φροντίδα μιας πραγματικής μητέρας κι ενός πραγματικού πατέρα τι θα ζήσουν. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να παραβιάσει τόσο κατάφωρα τα δικαιώματα των παιδιών. Αρνούμαι το νομοσχέδιο.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:38 | Ηλίας Γιαννόπουλος

    Χαιρετίζω το νομοσχέδιο αυτό το οποίο προασπίζει θεμελιώδη δικαιώματα και χτυπάει τις διακρίσεις. ΝΑΙ στο σύμφωνο συμβίωσης και για τα ομόφυλα ζευγάρια. Θεωρώ ότι θα έπρεπε να καλύπτει άμεσα και θέματα ασφαλιστικής φύσεως. Εύχομαι και ελπίζω ότι στο μέλλον θα θεσμοθετηθεί αντίστοιχα και ο πολιτικός γάμος.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:22 | Αγγελική Γκέκα

    Ο κόσμος μας δεν γίνεται καλύτερος με τέτοια νομοσχέδια. Ας σοβαρευτούμε!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:13 | Eιρήνη Βασιλοπούλου

    Ως ΕΛΛΗΝΙΔΑ, και ΆΝΘΡΩΠΟΣ λέω ΝΑΙ στην αγάπη, ΝΑΙ στην οικογένεια, ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ.

    Αν θεωρειτε κύριοι και κυριες τους εαυτούς σας Χριστιανούς θα έπρεπε να ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!
    Ο Ιησους Χριστός δίδαξε την αγάπη, την κατανόηση, την ΙΣΟΤΗΤΑ!

    Εκφυλισμός και υποβάθμιση είναι ο οχετός μίσους που εξαπολύετε όλοι οι δήθεν «Χριστιανοί».

    Αν υπάρχει Θεός θα σας κρίνει όταν έρθει η ώρα σας, αλλά προς το παρόν σας κρίνουμε εμείς οι συμπολίτες σας.

    ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:45 | Αθανασία Γκότση

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ.Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:45 | Ειρήνη Γαβαλά

    Ως Ελληνίδα και ως Ορθόδοξη Χριστιανή διαφωνώ με το νομοσχέδιο για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια.
    Όχι στον υποβιβασμό της αξιοπρέπειας των ατόμων!
    Όχι στον υποβιβασμό του θεσμού της οικογένειας

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:42 | Άλκης Ιωαννίδης

    Το προτεινόμενο Σύμφωνο Συμβίωσης είναι ένα καλό πρώτο βήμα (παρά τις μικροδιορθώσεις που χρειάζονται) ωστόσο καλό θα είναι σύντομα να υπάρξει πραγματική ισότητα στον γάμο και την παιδοθεσία, όπως σε κάθε άλλο πολιτισμένο κράτος.

    Ισότητα στον γάμο δεν βλάπτει κανέναν, ούτε τους γεμάτους μίσους θρησκόληπτους που έχουν λυσσάξει, ενώ βοηθάει την ευημερία και δικαιοσύνη για πολλούς συμπολίτες μας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:27 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΔΗΛΩΝΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΤΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 20:04 | Μάρια

    Είμαι 73 ετών γιαγιά με παιδιά και εγγόνια και ..ντρέπομαι για την κατάντια της χώρας μου. Σύμφωνο συμβίωσης για ζευγάρια, ομοφυλόφιλους και υιοθεσίες παιδιών από αυτούς..Τι είναι αυτά τα πράγματα;;; Που πάει η Ελλάδα;;;Ποιο είναι το μέλλον της;;; Η Πατρίδα μας τόσα χρόνια κρατήθηκε όρθια γιατί είχε Χριστό, αρχές,αξίες και παράδοση που περνούσε από γενιά σε γενιά μέσα από την οικογένεια. Προσοχή,προσοχή γιατί η ζημιά μπορεί να είναι ανεπανόρθωτη. ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ στο νόμο της ντροπής.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:26 | Τσουγκράνη Βασιλική

    Η επέκταση του συμφώνου συμβιώσεως στα ομοφυλόφιλα άτομα με το παρόν νομοσχέδιο, αποτελεί βόμβα στα θεμέλια της συνταγματικά προστατευόμενης οικογένειας και συνεπώς και της ελληνικής κοινωνίας, της οποίας η οικογένεια συνιστά κύτταρο,πρώτιστα όμως πλήγμα στην ανθρώπινη υπόσταση που από την εμφάνισή της στη γη είναι διακεκριμένη σε δύο φύλα, άρρεν και θήλυ.
    Η ομοφυλοφιλία σε οιαδήποτε μορφή της ανέκαθεν θεωρείται από τις ανθρώπινες κοινωνίες και θρησκείες-όπως και είναι-απόκλιση του φυσιολογικού. Αναφερόμενοι δε στις θρησκείες παραθέτουμε σχετικά από την Χριστιανική θρησκεία, από την Αγ. Γραφή, προς Ρωμαίους επιστολή, κεφ. α’, 27-28. (Ωστόσο θεωρούμε τους ομοφυλοφίλους πλάσματα Θεού και δεν μισούμε.}
    Την μη αποδεκτή από την κοινή λογική και την πείρα των αιώνων αυτή κατάσταση έρχεται η Πολιτεία να την αναβιβάση σε φυσιολογική, νομικά αναγνωρισμένη;
    Το παρόν νομοσχέδιον εκτός των άλλων είναι αντισυνταγματικό γιατί προσκρούει στις διατάξεις του Συντάγματος περί προστασίας της οικογενείας.
    Για τους ανωτέρω λόγους δεν πρέπει να γίνη νόμος του Ελληνικού Κράτους!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:57 | Ελένη Γκότση

    ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ. ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:35 | Αθηνά Αλεξίου

    Οι νόμοι του κράτους έχουν σκοπό να εξασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία του κράτους. Μπορεί να ανεβαίνει στα μέσα συγκοινωνίας με τα χέρια κάνοντας κατακόρυφο, αλλά αυτό δεν συνιστά εύρυθμη λειτουργία της πολιτείας. Αρνούμαι να γίνει νομοθεσία του κράτους ό,τι ευτελίζει την ανθρώπινη ζωή και παρακωλύει τη λειτουργία της πολιτείας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:10 | Μαρία Χρυσανθοπούλου

    Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών.

    Μαρία Χρυσανθοπούλου, φιλόλογος

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:40 | Αριστείδης Ζαχαρής

    Είμαι αντίθετος στο παρόν νομοσχέδιο γιατί δημιουργεί αρνητικά πρότυπα για την οικογένεια. Όσο και μερικοί να μη το παραδέχονται, η οικογένεια είναι η κοιτίδα του πολιτισμού μας. Φαίνεται με τα νομοθετήματα αυτά θέλουν να μας γυρίσουν στην εποχή του πρωτόγονου ανθρώπου. Όλα αυτά τα σύγχρονα νομοθετήματα βασισμένα στα διδάγματα του Διαφωτισμού και της Γαλλικής Επανάστασης έφεραν τη χώρα μας στα πρόθυρα της καταστροφής. Η Ελλάδα έχει πανάρχαιο πολιτισμό και μεγαλύτερου αναστήματος πνευματικούς ανθρώπους. Η ευρωπαϊκή άποψη θέλει τον άνθρωπο μόνο ύλη και δούλο της εργασίας, χωρίς να νοιάζεται για τις επιπτώσεις στην ψυχή του ανθρώπου.
    Γι’ αυτούς τους λόγους ψηφίζω ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:23 | Ειρήνη Καρτέρη

    ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών. Με το σύμφωνο αυτό κινδυνεύει ο ιερός θεσμός της οικογένειας.

    Ειρήνη Καρτέρη, φιλόλογος

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:44 | Λ.

    Διαφωνώ απολύτως με το λεγόμενο «σύμφωνο συμβίωσης»!

    Καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει (είναι άλλωστε και υπεύθυνος για τις συνέπειες των πράξεών του), το κράτος όμως οφείλει να εφαρμόσει το Σύνταγμα και βάσει του άρθρου 21 να προστατεύσει την οικογένεια! Εκτός αν έχουμε συνταγματική εκτροπή, οπότε να κινηθούμε αναλόγως.

    ΟΧΙ λοιπόν στην διαστροφή!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:57 | Νίκος Τ

    Γιατί θα πρέπει να συνεχίζουμε όλοι οι Έλληνες να στάζουμε φαρμάκι και δηλητήριο για τους διαφορετικούς ανθρώπους; Μόνο η τρομοκρατία στη Γαλλία μας δημιουργεί αισθήματα αλληλεγγύης; Όταν φτάνει η στιγμή για τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα στην πατρίδα μας, γιατί σφυρίζουμε αδιάφορα; Όλοι οι άνθρωποι πάνω σ’ αυτόν τον πλανήτη έχουν δικαίωμα να αγαπούν όποιον θέλουν. Και όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια πηγάζουν από την κυριαρχία των κλισέ και των στερεοτύπων. Ας δείξουμε για μια φορά τα πραγματικά χαρακτηριστικά του λαού μας. Την ανεκτικότητα, την ισότητα, και τη δημοκρατία!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:34 | Γεωργία Κώτσια

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο συμφώνου συμβίωσης για ομόφυλα ζευγάρια.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:12 | Aθανασία Γκότση

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΑΡΝΟΥΜΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:57 | π. Ελευθέριος

    Διαφωνώ με τη θεσμοθέτηση του συμφώνου συμβίωσης των ομοφύλων ατόμων, γιατί αντίκειται τόσο στο Νόμο του Θεού: «καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς» (Γένεσις, κεφ. α΄ στιχ. 27), όσο και στην ίδια τη φύση, την οποία όταν «δεν τη σέβεσαι, εκδικείται». Οι συνέπειες μιας τέτοιας νομοθετικής επιλογής, θα είναι τρομακτικές για την ελληνική κοινωνία και για τις επερχόμενες γενιές.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:03 | Αναστασία

    Η Κυβέρνηση καθυστέρησε πολύ να φέρει το νομοσχέδιο προς διαβούλευση. Ελπίζουμε να προχωρήσει σύντομα στην κατάθεσή του στη Βουλή.
    Οι φωνές που παραπέμπουν στον Μεσαίωνα δεν μπορούν να αλλάξουν την πραγματικότητα, που ισχύσει σε όλη την Ευρώπη.
    Σε όποιον δεν αρέσει η πρόοδος , ιδού το Ιράν!
    «Αγαπάτε αλλήλους» , αδελφοί.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:39 | Πέτρος

    Τελικά οι χριστιανοταλιμπάν της χώρας μας, είναι πολύ καλά οργανωμένοι κι αυτό φαίνεται από το πλημμύρισμα της διαβούλευσης αυτής με τα αρνητικά τους σχόλια. Με μια έρευνα στο Google για τις τελευταίες 24 ώρες, μπορεί κανείς να διαπιστώσει την εξαιρετική τους οργάνωση, στους – Άγιους – (ιστο)τόπους.

    Με την εμμονή (γιατί αυτό δείχνει), των θρησκόληπτων δύσκολα τα βάζει κανείς, όμως, είμαι της άποψης ότι οι σχετικές ομάδες και οι υποστηρικτές των LGBTQI θα πρέπει να προωθήσουν περισσότερο την υποστήριξη του νομοσχεδίου, αν μη τι άλλο ώστε να περιοριστεί ο σκοταδισμός κι αυτό το χάλι που παρατηρείται στη διαβούλευση.

    Άλλωστε οι υποστηρικτές του νομοσχεδίου έχουν αποδείξει ότι μπορούν να μιλήσουν ουσιαστικά, με επιχειρήματα και φροντίδα, έναντι των αρνητικών σχολίων, που τα περισσότερα είναι μέσα στον παραλογισμό, το σκοτάδι, την έλλειψη ενημέρωσης και την έλλειψη κατανόησης μέχρι και περί του τι αφορά η διαβούλευση.

    Λυπηρό μεν, καθόλου περίεργο δε.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:47 | Φωτεινή Μπεζάνη

    ΔΙΑΦΩΝΩ με το σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών.

    Φωτεινή Μπεζάνη, ιδιωτική υπάλληλος

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:26 | Ελένη Οικονόμου

    Είναι δικαίωμα κάποιου η οποιαδήποτε επιλογή σε προσωπικά θέματα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να μας επιβάλλεται η αποδοχή και η νομιμοποίηση μιας προσωπικής επιλογής μέσω νόμου, του οποίου η χρησιμότητα αμφισβητείται.
    Παραδείγματος χάριν,
    κληρονομικά θέματα για τα ομόφυλλα ζευγάρια θα μπορούσαν να ρυθμιστούν με διαθήκη.
    Επιπλέον με πιο τρόπο διασφαλίζεται ότι τα ζευγάρια που θα υπογράφουν το σύμφωνο, είναι πράγματι ζευγάρια και όχι φίλοι οι οποίοι σκοπεύουν να ευεργετηθούν από τις διατάξεις του νόμου; Στα συνήθη ζευγάρια αυτό διασφαλίζεται (ως επί το πλείστον) με την τεκνοποίηση κάτι που στην περίπτωση των ομόφυλλων ζευγαριών είναι απαγορευτικό από την φύση.

    Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να χαράσουν τον δρόμο τους αντιτιθέμενοι στο κοινωνικό σύνολο, ζητώντας ταυτόχρονα να επιβάλλουν και να απολαμβάνουν την αποδοχή των επιλογών τους. Δεν μπορεί η ιδιαιτερότητα κάποιου (αν και σεβαστή) να μας επιβάλλεται ως κάτι το φυσιολογικό.

    Για αυτούς και άλλους λόγους είμαι ΑΝΤΙΘΕΤΗ στο Σύμφωνο Συμβίωσης.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:15 | Θεοδώρα

    Είμαι αντίθετη στο σύμφωνο συμβίωσης και στα ετερόφυλα και στα ομόφυλα ζευγάρια.Καταργεί τον θεσμό της οικογένειας και προωθεί και επιβάλλει τον σοδομισμό. Επίσης διαφωνώ κάθετα με την υιοθεσία τέκνων από τα ομόφυλα ζευγάρια για ευνόητους λόγους. Καταστρέφεται το μέλλον της κοινωνίας μας, της πατρίδας μας με αυτόν «νόμο».

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:01 | Πέτρος Σαπ.

    Το Σύμφωνο Συμβίωσης πρέπει να προχωρήσει ως το ελάχιστο βήμα προς την αναγνώριση της κοινωνικής πραγματικότητας.
    1. Ομόφυλες σχέσεις υπάρχουν. Σχέσεις ζωής, πολύχρονες.
    Είναι στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα να καλύπτονται από το κράτος οι ανάγκες τους.
    2. Ομόφυλες οικογένειες με παιδιά υπάρχουν. Είναι στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα να καλύπτονται οι ανάγκες τους.
    3. Τα παιδιά που τώρα μεγαλώνουν και ενηλικιώνονται πρέπει να γνωρίζουν ότι θα έχουν ΟΛΕΣ τις δυνατότητες να ζήσουν τις ζωές τους στο οικογενειακό πλαίσιο που θα ορίζει η αγάπη τους. Είναι εξαιρετικά θετικό το μήνυμα που θα περάσει στα νέα παιδιά και θα τα βοηθήσει να δημιουργήσουν θετικές προσδοκίες για τη ζωή τους, χωρίς να φοβούνται ότι θα ζήσουν στο κοινωνικό περιθώριο. Σε χώρες του εξωτερικού που ο θεσμός έχει επιτραπεί εδώ και χρόνια, σχεδόν όλα τα ομόφυλα ζευγάρια κάποια στιγμή παντρεύονται και αποκτούν παιδιά. Και το «λάιφ στάιλ» δίνει τη θέση του σε περισσότερες και ίσως ουσιωδέστερες επιλογές ζωής.
    4. Τόσο το Σύμφωνο Συμβίωσης όσο και ο πλήρης Γάμος (με τεκνοθεσία κλπ) έχουν δοκιμαστεί εδώ και δεκαετίες σε πολλές χώρες και τα αποτελέσματα δεν αφήνουν ούτε στο παραμικρό σημεία δισταγμού. Π.χ. στην Ισπανία όταν πριν δέκα χρόνια ψηφίστηκε το δικαίωμα στο γάμο και τις τεκνοθεσίες (ενώ εδώ εμείς ακόμα με το Σ.Σ. μιλάμε για κάτι πολύ λιγότερο), η κοινή γνώμη ήταν υπέρ μόνο κατά 55%. Μετά την εμπειρία των δέκα χρόνων, η κοινή γνώμη είναι υπέρ κατά 87%!!
    5. Η ανησυχία των πιστών ότι θα «χαλάσει» ο θεσμός της οικογένειας είναι εντελώς ανυπόστατη. ΔΕΝ χαλάει, συμπληρώνεται. Στηρίζεται πλέον στην πραγματική αγάπη, το πραγματικό νοιάξιμο, την γνησιότητα. Κανένα άτομο δεν εκβιάζεται πλέον στο τι μορφή οικογένειας θα ακολουθήσει. Οι «καταναγκαστικές» οικογένειες που αναγκάζονταν να δημιουργήσουν πολλά άτομα στο παρελθόν, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια, δεν ήταν κάτι σπάνιο. Στατιστικά, ήταν μία στις 5 οικογένειες. Αυτού του τύπου οι οικογένειες πρέπει να ανησυχούν τους πιστούς. Γιατί παράγονται μέσα στους κόλπους της εκκλησίας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:01 | Μαρία Τ.

    ΔΙΑΦΩΝΩ με το ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.
    Ως εκπαιδευτικός βρίσκομαι καθημερινά ανάμεσα σε εφήβους που έχουν ανάγκη από πραγματική οικογένεια κι όχι από υποκατάστατα αυτής. Έχει αναλογιστεί κανείς σας, κ.Υπουργέ, τι θα σκέφτεται ένα παιδί που θα βρίσκεται στην εφηβεία, όταν θα έχει δύο μητέρες ή δύο πατεράδες; Πόσο φυσιολογικά θα αισθάνεται; Ας μπούμε στη θέση του…
    Κοιτάζουμε μόνο τον εαυτό μας, την ικανοποίησή μας και ότι άλλο μας ευχαριστεί αδιαφορώντας για τις συνέπειες των πράξεών μας…
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:21 | Ευφροσύνη Σπετσιέρη

    ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών.

    Ευφροσύνη Σπετσιέρη, Εκπαιδευτικός

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:35 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Ως Χριστιανή Ορθόδοξη και Ελληνίδα πολίτης, τάσσομαι κατά του συμφώνου συμβίωσης. Καταργεί και εξευτελίζει την έννοια της οικογένειας. Στην περίπτωση δε, που επεκταθεί και στα ομόφυλα ζευγάρια, τότε έχουμε πλέον,να κάνουμε με την επιβολή και νομιμοποίηση του αφύσικου ως φυσιολογικού και του ανήθικου ως ηθικού.Αυτό θα είναι η χαριστική βολή στην πληγωμένη, ηθικά, χώρα μας που εδώ και χρόνια κατρακυλά όλο και χαμηλότερα. Μετά ας μην αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε φτάσει σε αυτή την κατάσταση ως έθνος!Μόνοι μας …αυτοκτονούμε.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:11 | Δημήτρης Ζ.

    Ως Χριστιανός Ορθόδοξος λέω ΝΑΙ στο σύμφωνω συμβίωσης.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:39 | Αμαλία

    Θλίβομαι πραγματικά από τις συντηρητικές απόψεις των ανθρώπων που μοιραζόμαστε τον ίδιο τόπο.

    Δεν καταλαβαίνω που εναντιώνονται οι περισσότεροι εφόσον ένα σύμφωνο συμβίωσης αφορά απόλυτα και μόνο τα άτομα που το συνάπτουν. Όχι άλλες παραβιάσεις δικαιωμάτων. Δώστε στους συνανθρώπους μας με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις ίδια δικαιώματα.

    Λέμε ναι στο σύμφωνο συμβίωσης.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:57 | konstantinos

    ο 6 αμερικανικος στολος μετα τον αθλητισμό θελει να κυριαρχισει με τη βια κ να διαλυσει καθε κοινωνικο θεσμο κ να μας κανουν ολους με τα βιαε gay-rous

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:44 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ.Σ

    Διαφωνώ κάθετα

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:52 | ΧΑΡΗΣ ΚΟΥΚΑΡΑΣ

    Διαφωνώ και παρακαλώ να αποσύρετε ένα νομοσχέδιο που κανείς δεν γνωρίζει τι επιπτώσεις θα έχει στην εξέλιξη των μελλοντικών κοινωνιών. Παρακαλώ να αποσύρει το Ελληνικό κράτος αυτό το νομοσχέδιο.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:41 | ΣΤΕΛΛΑ

    Ας αντισταθούμε όλοι στην «ΠΡΟΟΔΟ» !

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:42 | Δημήτρης Κ.

    Διαβάζοντας τα σχόλια αντιλαμβάνεται κανείς γιατί η χώρα αυτή δεν έχει καμία σωτηρία.Ένα έθνος θρησκόληπτων συντηρητικών με έναν μόνο τρόπο μπορεί να προσφέρει στην ανθωπότητα,με τον αφανισμό του.
    Καληνύχτα!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:18 | Έλι

    Ζούμε σε μια κοινωνία που τείνει να παρασύρεται απο κάθε τι ανήθικο που προβάλλεται…..και αυτό το γεγονός δυστυχώς δείχνει το μέγεθος της κατάντιας μας να θεωρούμε δηλαδή το λάθος σωστό..και προοδευτικό…και να μην βλέπουμε την αλήθεια.Τάσσομαι κατά αυτού του νομοσχεδίου!!!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:14 | Maria

    Θα ήθελε ο υπουργός δικαιοσύνης να έχει υιοθετηθεί από δύο άντρες ή δύο γυναίκες;

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:31 | ΣΒΑΡΝΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΣΩΤΗΡΙΟΣ

    ΔΗΛΩΝΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ <>,ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ή ΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ.

    ΣΒΑΡΝΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΑΝΤΙΝΑΥΑΡΧΟΣ ε.α Π.Ν.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:59 | Α.Ε

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:38 | vlach

    Καποια στιγμη ισως θα επρεπε να γινει δεσμευση ip με email με ενα και μοναδικο χρηστη. Δεν ειναι δυνατον να εισερχονται με διαφορετικα ονοματα καθε φορα και να επαναλαμβανουν τα ιδια και τα ιδια (μη) επιχειρηματα.
    Επισης αρκετοι εχουν μπερδεψει τις εννοιες δημοψηφισμα και διαβουλευση! Δεν σας ρωτησε κανεις για να λετε «οχι».

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:24 | Σολδάτος ‘Αγγελος

    Όχι

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:10 | Κατερίνα Π

    Δεδομένου οτι θέλουμε να θεωρούμε στα χώρα του δυτικού κόσμου η οποία προστατεύει τα δικαιώματα των πολιτών της θεωρώ οτι η επέκταση τπυ συμφώνου συμβίωσης πρεπει να νομοθετηθεί άμεσα. Είναι ανεπίτρεπτο εξαιτίας του σεξουαλικού τους προσανατολισμου κάποια ζευγάρια να μην αναγνωρίζονται απο το κράτος και να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα όταν για παράδειγμα κάποιος απο τους δυο είναι στο νοσοκομειο και ο άλλος δεν έχει δικαίωμα να υπογράψει τα διάφορα έγγραφα ή να τον δει.
    Ως προς το επιχείρημα οτι ο θεός το απαγορεύει έχω να πω οτι οποίος πιστεύει κάτι τέτοιο έχει κάθε δικαίωμα να μη συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:53 | δομνα

    Ως ορθοδοξη χριστιανη δηλώνω την αντίθεση μου στο παρόν νομοσχέδιο.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:00 | Σολδάτου Μελπομένη

    Διαφωνώ στην νομιμοποίηση μιας πράξης που συνιστά εναντίωση σε φυσικούς και ηθικούς νόμους.Είναι λάθος να νομιμοποιούμε καταστάσεις που χρήζουν ιδιαίτερης και λεπτής αντιμετώπισης. Είναι ιδιαίτερα μεγάλο σφάλμα να δοθεί το δικαίωμα υιοθέτησης τέκνων σε «οικογένειες» ομόφυλων ζευγών διότι τίθεται σε κίνδυνο η ψυχική ισορροπία των παιδιών.
    Ακόμη: χτυπήστε να δείτε τι απαντούν περί της ομοφυλοφιλίας οι Άγιοι της Ορθοδόξου Εκκλησίας και θα εκπλαγείτε. Είναι εάν το δεχτούμε σαν να δεχόμαστε την παραβίαση της προσωπικής μας ελευθερίας και περισσότερο των τέκνων μας. Χτυπήστε να δείτε ακόμη τι λέει ο π. Νικόλαος Μανώλης για το θέμα αυτό, ενδεικτικά!!!
    Η ομοφυλοφιλία αποτελεί επιλογή πολλών ανθρώπων στις μέρες μας. Αυτή η αφύσικη στροφή του ανθρώπου σε αυτήν, υποστηριζόμενη από επιστήμονες συμβαίνει για να επιτρέπει στον σημερινό άνθρωπο να υποχωρεί αλόγιστα στις αδυναμίες και τα πάθη του. Το πρότυπο αυτό βέβαια προβάλλεται πρώτο και καλύτερο από τα ΜΜΕ(που προσέξτε ότι δεν είναι τυχαίο το ότι μας θεωρούν μάζα άβουλη-Μ.Μαζικής.Ε.). Αντί να προστατεύουμε λοιπόν και να προβάλλουμε την πατροπαράδοτη οικογένεια, τι κάνουμε; Ακολουθούμε το προσφερόμενο νέο παγκόσμιο μοντέλο της οικογένειας, της ελευθεριότητας. Το επόμενο βήμα άραγε ποιο θα είναι; Να νομιμοποιηθεί η υιοθέτηση παιδιών; Αφού, τόσο πολύ βασίζονται κάποιοι προς υπεράσπιση αυτού του τύπου οικογένεια(;) στους επιστήμονες, γιατί άραγε ψυχολόγοι της διεθνούς κοινότητας πιστεύουν στην μη ομαλή και διαστρεβλωμένη λειτουργία του;
    ΌΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
    Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολύ περισσότερα, και να ανατρέξουμε σε βιβλιογραφία επιστημονική και πατερική, αλλά δεν προλαβαίνουμε. Δεν κάνουμε εξάλλου διατριβή στην παρούσα φάση.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 18:11 | Ευθύμιος Κωστόπουλος

    1ον Ως Ορθόδοξος Χριστιανός διαφωνώ εντελώς με το παρόν έκτρωμα επειδή αντιτείθεται στον Λόγο του Θεού και διαταράσει την τάξη της ανθρωπίνης (και όχι μόνο) φύσεως.

    2ον Παρακαλώ ιδιαιτέρως την κυβέρνηση να το αποσύρει ή να αποσυρθεί τάχιστα.

    3ον Δεν καταλαβαίνει κανείς σας αξιότιμοι κυβερνώντες ότι η κρίση δεν είναι οικονομική αλλά πνευματική; Παλαιά στα προβλήματα οι Άρχοντες κατέφευγαν στον Θεόν, τώρα απευθύνεστε σε ανθρώπους ανθέλληνες και αθέους. Καλά, αλήθεια περιμένετε να βγούμε από την κρίση; Είσθε ή αφελείς η ενσυνείδητα κάτι άλλο (ο νοών νοείτω…)

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:21 | Αναστασία

    Τασσομενη υπέρ του συμφωνου συμβίωσης καθώς δεν υπάρχει τίποτα αφύσικο και ανήθικο και οι ομοφυλοι στην φυση είναι. Καθώς ειναι απαράδεκτο να σου ορίζει κάποιος με ποιον θα συμβιωνεις σύμφωνα με τις δικές του θρησκευτικες απαιτήσεις και να σου καταπατα και καταστρατηγει την ελευθερία. Ας σκεφτούμε πλέον ότι και ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας ειναι αθεο Και δεν μπορεί κάποιος να στερείται τον ελευθεριών και δικαιοματων του για μερικούς δογματικους θρησκοληπτους. Επιπλέον θα πρέπει να υπάρχει μια μέριμνα στην συνυπηρετηση δημοσίων υπαλλήλων σωμάτων ασφαλείας και ενόπλων δυνάμεων καθως και εκεί υπάρχουν πολλά ομοφυλα ζευγάρια ώστε να μην υπάρξουν μελλοντικά προβλήματα

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:08 | Αδαμαντία Φούκα

    απαραιτητη προυποθεση της οικογενειας ειναι οι γενετησιες σχεσεις, και οχι απλως οι εν λογω σεξουαλικες παρα τη φυσει του ανθρωπου…δε μπορει να αποκαλειται οικογενεια, αυτο το ιερο συμβολο της Ελλαδας, και να προερχεται απο 2 ομφυλοφιλικους γονεις ταυτοχρονα… επομενως ρητα ΟΧΙ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:53 | ΣΤΕΛΛΑ Δ

    Ως χριστιανή ορθόδοξη και ως άνθρωπος λέω ένα μεγάλο ΟΧΙ.Σταματήστε να υιοθετείτε ως σωστό οτιδήποτε συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη.Εδώ είναι Ελλάδα και όσο κι αν έχουμε υποστεί μια κάποια αλλοίωση από τον δυτικό τρόπο ζωής παραμένουμε βαθιά θρησκευόμενοι και πιστοί στις αξίες και στις παραδόσεις της Εκκλησίας μας.ΓΑΜΟΣ=ΑΝΔΡΑΣ+ΓΥΝΑΙΚΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ=ΑΝΔΡΑΣ+ΓΥΝΑΙΚΑ+ΠΑΙΔΙΑ Ολοι οι άλλοι συνδυασμοί ισούνται με ερωτηματικό(?).Σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να πω την γνώμη μου για ένα τόσο σοβαρό θέμα και να ομολογήσω την πίστη μου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:48 | Ευφροσύνη Χ. Ε.

    Είμαι Ορθόδοξη Χριστιανή, και δε θα εκφράσω τη δική μου γνώμη, η οποία είναι υποκειμενική και άδικη αλλά το λόγο του Θεού. Ως εκ τούτου, δεν μπορεί, εκ των προτέρων, ο λόγος αυτός να θεωρηθεί ρατσιστικός ή ότι του λείπει η αγάπη, διότι ο Χριστός είναι η Αγάπη.
    Ο Θεός ο Οποίος αγαπά υπερβολικά τον άνθρωπο, καταδικάζει την ομοφυλοφιλία, γι’ αυτό διατηρείται δια μέσω των αιώνων, μνημείο της αποστροφής Του αυτής,το παράδειγμα των Σοδόμων, το οποίο είναι γνωστό σε όλους και αναμφισβήτητο.
    Ένα Χριστιανικό Ορθόδοξο κράτος και μια κυβέρνηση (ακόμη και εάν δηλώνει αθεΐα) δεν μπορεί να εισηγείται και να ψηφίζει νομοσχέδια αντίθετα προς το νόμο του Θεού. Αυτό ισχύει και για το σύμφωνο συμβίωσης και για την επέκτασή του και στα ομόφυλα ζευγάρια. Το ότι οι κυβερνήτες και οι υπουργοί δηλώνουν ευθαρσώς αθεΐα, δεν τους δίνει το δικαίωμα να ξηλώσουν το νόμο του Θεού από την Ορθόδοξη Ελλάδα. Ακόμη και εάν η Κυβέρνηση θέλει να εξοστρακίζει το νόμο του Θεού στα νομοσχέδιά της, υπάρχουν οι Χριστιανοί Πολίτες, οι οποίοι δεν δέχονται τέτοια καταστρατήγηση του νόμου του Θεού. Ακόμη και αν κάποιοι πολίτες ελευθεριάζουν ή αδιαφορούν για τον Θεό, δεν μπορεί να γίνει νόμος του κράτους η επιλογή τους.
    Για την πτώση του ο άνθρωπος, θα ήταν καλό να αναλογιστεί και να μετανοιώσει και όχι να την διεκδικεί ως δικαίωμα, να την κάνει σημαία και να υπερηφανεύεται γι’ αυτήν.
    Ας λάβει ένα τέλος η φρενίτιδα του «ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ», γιατί με αυτή την πρόφαση, κάθε εκτροπή και διαστροφή ζητά δικαίωση.
    Αντιληφθείτε παρακαλώ τι κάνετε και μη χειρίζεστε τόσο επιπόλαια τόσο σοβαρά θέματα, με τόσες επικίνδυνες προεκτάσεις, όπως το να μπορεί να υιοθετήσει, παραδείγματος χάριν,το δικό σας παιδί, ένας άνθρωπος μέ σεξουαλικές ιδιαιτερότητες ή προτιμήσεις, καθώς η διεκδίκηση των δικαιωμάτων του, είναι κάτι που δεν θα έχει τέλος.
    Όμως υπάρχει η ανάλογη ευαισθησία για το ΔΙΚΑΙΩΜΑ αυτών των παιδιών, στο να ζήσουν και να ανατραφούν σε ένα υγιές οικογενειακό περιβάλλον;
    ΔΙΑΦΩΝΩ με το νομοσχέδιο και για όσα απορρέουν απ’ αυτό. Η ομοφυλοφιλία υποβιβάζει τον άνθρωπο από πρόσωπο κατ’εικόνα Θεού, σε τουλάχιστον άτομο. ΟΧΙ στο σχέδιο νόμου, πρέπει να αποσυρθεί.