Η παράγραφος 1 του άρθρου 3 του ν. 3126/2003 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Οι αξιόποινες πράξεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 1 παραγράφονται σύμφωνα με όσα ορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 111 και 112 του Ποινικού Κώδικα. Η προθεσμία της παραγραφής αναστέλλεται, εκτός από τις περιπτώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 113 παράγραφοι 1 έως 3 του Ποινικού Κώδικα, και στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) όσο διαρκεί η βουλευτική περίοδος, κατά τη διάρκεια της οποίας τελέστηκε η πράξη και β) όσο ισχύει η απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής για την αναστολή της ποινικής δίωξης, της προδικασίας ή της κύριας διαδικασίας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 5 του άρθρου 6».
1. ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΟΣ.
2. ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΕ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΖΕΤΕ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟΥΣ ΘΕΣΠΙΖΕΤΕ ΚΑΤ’ ΕΝΤΟΛΗ ΜΑΣ.
3. ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕ ΣΚΛΗΡΑ ΤΟΥΣ ΑΤΙΜΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ.
4. ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ «ΒΙΟΛΙ», ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΛΟΓΙΚΩΣ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΡΑ, ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΑΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ.
Συζητάμε τα αυτονόητα και δυστυχώς όλοι φοβόμαστε μήπως μείνουν μόνο στη συζήτηση… Εννοείται ότι οι πολιτικοί και οι πολίτες θα πρέπει να έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια δικαιώματα!!Αυτό άλλωστε δεν είναι και η δημοκρατία?Και το πιο λυπηρό είναι ότι είμαστε η χώρα που εμπεύστηκε το θεσμό της δημοκρατίας και…πραγματικά καταντήσαμε να έχουμε καταστρατήσει κάθε αρχή της…Είναι πλέον αδήριτη ανάγκη να έχουμε πολιτικούς που θέλουν να προσφέρουν και όχι να βολευτούν…
Οι προτασεις ειναι προς την σωστη κατευθηνση ομως χρειαζονται πολυ πιο ριζοσπαστικες ισως και λιγο ακραιες προτασεις π.χ.
Αυτοι που θα ερευνουν και θα κρινουν τους υπουργους δεν θα εχουν καμοια σχεση με την κυβερνηση η τα αλλα κομματα θα πρεπει να ειναι δικαστες οι οποιοι θα πλαισιωνονται απο το ΣΔΟΕ την αρχη βρωμικου χρηματος και ανθρωπους που θα γνωριζουν τα βρωμικα κολπα αποκρυψις χρηματων.
Οι ποινες ακομα και για το ενα ευρω θα ειναι κακουργηματικου χαρακτηρα γιατι μετρα η προθεση καταχρησης των χρηματων του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
Οταν γινει αναθεωρηση του συταγματος να μην υπαρχει ασυλια για κανεναν κρατικο λειτουργο για κανεναν απολυτως λογο.
Να ισχυει οτι και για τους υπολιπους ΠΟΛΙΤΕΣ αυτης της χωρας. Ειναι ΝΤΡΟΠΗ αυτα που ισχυαν μεχρι σημερα πρεπει επιτελους οπως αντιμετοπιζεται απο τον νομο και τιν πολιτεια ενας απλος πολιτης που διεπρατει ποινικο αδηκιμα, ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΑΚΡΙΒΩΣ πρεπει να αντιμετοπιζεται ο πολιτικος κοσμος (υπουργοι,υφιπουργοι).
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.
ευχαριστω.
Ένας κρατικός λειτουργός δεν είναι «απλός» πολίτης. Κατέχει θέση ισχύος – δεν είναι εύκολο σε έναν απλό πολίτη να κλέψει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, ενώ είναι πολύ εύκολο να τα πάρει ως μίζα, ένας Υπουργός που διαχειρίζεται τεράστια κονδύλια του προϋπολογισμού. Αυτονοήτως, η θέση του είναι και αυξημένης ευθύνης άρα οφείλει να έχει και αυξημένες υποχρεώσεις και να λειτουργεί ως παράδειγμα. Προτείνω τα αδικήματα (ή, έστω, συγκεκριμένα αδικήματα: υπεξαίρεση, κατάχρηση, απιστία υπουργών και πρωθυπουργού) ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ εφ’ όρου ζωής.
Και όλοι όσοι των οποίων τα αδικήματα έχουν … παραγραφεί !!! τί θα πει το αδίκημα έχει παραγραφεί ? Οπως η αναδρομική ισχύς των φόρων, της περαίωσης, έτσι και για αδικήματα που είναι πρωτίστως ηθικής σημασίας, δεν θα πρέπει να υπάρχει παραγραφή. Είναι τραγικό να βάζεις στο σπίτι σου κάποιον για να διαχειριστεί τα του οίκου σου, αυτός να κακοδιαχειρίζεται και ενίοτε να καταχράται, αλλά μετά από μικρό σχετικά χρονικό διάστημα να σου λένε πως ότι έκανε έχει παραγραφεί !!!
Θεωρώ μείζον θέμα, επιτέλους, την … παραγραφή της παραγραφής των αδικημάτων.
Να θεσπισθεί το ΑΠΑΡΑΓΡΑΠΤΟ κάθε (δηλ. ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ) εγκλήματος – ποινικού αδικήματος που τελέσθηκε από βουλευτή ή υφυπουργό – υπουργό (του πρωθυπουργού συμπεριλαμβανομένου) κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του!
Γενικά συμφώνα με τις αρχές που τέθηκαν όσον αφορά την τροποποιηση του νομοσχεδίου από τον αρμόδιο υπουργό κύριο Καστανίδη.
Η ρεαλιστική πρόταση μου είναι να μην υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ για αδικήματα υπουργών και εν γένει δημοσίων προσώπων που παραβλάπτουν το δημόσιο συμφέρων και έρχονται ως απόρρεια εκμετάλλευσης της εξουσίας της οποίας κατέχουν (π.χ αν κάποιος υπουργός καταπατήση δημόσια παραλια και την οικειοποιηθει όπως οποιοσδήποτε άλλος πολίτης τότε πρέπει να ισχυούν ότι για όλους τους πολίτες. Αν όμως κατοχυρώσει με υπουργική ή οποιαδήποτε άλλη αποφαση την καταπάτηση και την νομιμοποιήση τότε το αδίκημα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ ΠΟΤΕ)
Μη ρεαλιστικά όμως κάθε διασπάθιση του δημοσίου χρήματος είτε λαμβάνοντας αντισταθμιστικά οφέλη για τη λήψη επιβλαβους απόφασης για τα δημόσια συμφέροντα είτε ΕΞ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ προκληθεί βλάβη στο δημόσιο συμφέρον τότε τα αδικήματα αυτά αποτελούν ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΒΙΑ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ
Να καταργηθεί κάθε προνομιακή μεταχείριση όσον αφορά τα αδικήματα για τα οποία κατηγορούνται οι βουλευτές. Να απολαμβάνουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα και να έχουν τις ίδιες ακριβώς υποχρεώσεις με τους απλούς θνητούς πολίτες. Για κάθε αδίκημα που διαπράττουν ή κατηγορούνται ότι διέπραξαν να παραπέμπονται για απονομή δικαιοσύνης στα ίδια πολιτικά και ποινικά δικαστήρια που παραπέμπονται οι κοινοί θνητοί πολίτες χωρίς καμία απολύτως διάκριση. Τουναντίον, θα πρέπει να θεσμοθετηθούν ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ όταν οι ποινικές / πολιτικές ευθύνες αφορούν κατάχρηση εξουσίας και διασπάθιση δημοσίου χρήματος.
Ο υπάρχων νόμος περί ευθύνης υπουργών είναι ντροπή για κάθε ευνομούμενη πολιτεία. Από την μία το σύνταγμα αναφέρει πως όλοι είναι ίσοι απέναντι στο νόμο και από την άλλη οι πολιτικοί μας κατοχύρωσαν συνταγματικά την ατιμωρησία τους. Τι θα πει παραγράφηκε αδίκημα, όταν κάνει κανείς αδίκημα πρέπει να λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη. Άμεση ανάγκη και απαίτηση των πολιτών είναι να αντιμετωπίζονται οι πολιτικοί, όπως και οι υπόλοιποι πολίτες. Να καταργηθεί άμεσα ο απαράδεκτος αυτός νόμος.
και οι βουλευτες σύμφωνα με το σύνταγμα είναι ίσοι απέναντι στο νόμο
να ισχύει ότι και στους πολίτες.
Η παραγραφη να μην επηρεάζεται από την βουλευτική περίοδο
Η εναλλαγη στην εξουσία από τα κόμματα γίνεται ώτσε να συγκαλύπτονται
τα αδικήματα και τα σκάνδαλα. Η ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ
εγω δεν ξαναψηφίζω άλλη φορα.
Η προτεινόμενη ρύθμιση, της εξίσωσης της παραγραφής, είναι θετική, διότι έρχεται να διορθώσει, ένα λάθος του παρελθόντος, και μόνο έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Είναι αυτονόητο σε μια ευνομούμενη πολιτεία να ισχύει απόλυτα η αρχή της ισονομίας. Πρέπει λοιπόν να δούμε την τροποποίηση ως θετική και διορθωτική πράξη του παρελθόντος και όχι σαν σημαντική κατάκτηση. Ούτε στο παρελθόν, ούτε τώρα υπάρχει ειδικός λόγος, τα πολιτικά πρόσωπα, να απολαύουν ειδικών ευεργετικών δικονομικών ρυθμίσεων, σε βάρος των υπολοίπων προσώπων. Το αντίθετο μάλιστα, θα έπρεπε οι δικονομικές ρυθμίσεις να είναι πιο αυστηρές, διότι οι αξιόποινες πράξεις των μελών της κυβέρνησης κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, πλήττουν το κράτος και το λαό. Επομένως δεν είναι «σήμερα αναγκαίο», όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, αλλά ήταν πάντοτε.
Η τροποποίηση, που επιχειρείται είναι μεν απλά θετική, αλλά χωρίς αναθεώρηση του άρθρου 86 του Συντ., δεν λύνεται το πρόβλημα της εξάλειψης του αξιοποίνου σε βάρος πολιτικών προσώπων. Κρυβόμαστε πίσω από τροποποιήσεις, διαβουλεύσεις και συζητήσεις επί των συζητήσεων, αν πιστεύουμε, ότι η εξίσωση της παραγραφής, λύνει το πρόβλημα, διότι η αποσβεστική προθεσμία ( μέχρι το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου) έρχεται πολύ νωρίτερα από την παραγραφή.
Το απόλυτο εμπόδιο στη δίωξη πολιτικών προσώπων είναι η αποσβεστική προθεσμία που καθιερώνει το Σύνταγμα και σε εκείνο το χρονικό σημείο σταματάει συνήθως κάθε διαδικασία απόδοσης ευθυνών.
Έστω όμως και η επιχειρούμενη προς το ορθότερο τροποποίηση του ν. 3126/2003 μπορεί να λύσει προσωρινά το ζήτημα της ατιμωρησίας των πολιτικών προσώπων, με την προϋπόθεση όμως ότι θα τεθούν αυστηροί χρονικοί περιορισμοί.
Υπό το πρίσμα των διατάξεων του νόμου 3126/2003, δεν υπάρχει ταχθείσα προθεσμία α) στην απόφαση της Βουλής για τη συγκρότηση ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρτικής εξέτασης, β) στην έκδοση του πορίσματος, γ) στην εισαγωγή προς συζήτηση στην Ολομέλεια και δ) στην απόφαση της Ολομέλειας για άσκηση δίωξης.
Με την τροποποίηση που επέρχεται και πάλι δεν ορίζεται συγκεκριμένη προθεσμία για την διενέργεια των απαιτούμενων πράξεων, τη στιγμή που στα παραπάνω, προστίθεται και ένα νέο όργανο, το τριμελές γνωμοδοτικό συμβούλιο.
Από τη μία πλευρά θετική κρίνεται η σύσταση τριμελούς γνωμοδοτικού συμβουλίου, από την άλλη πλευρά όμως διευρύνονται τα στάδια ελέγχου με αποτέλεσμα να επιμηκύνεται ο απαιτούμενος χρόνος και με άμεση επίπτωση να έρχεται το γνωστό εμπόδιο {βλ. αποσβεστική προθεσμία}.
Πιστεύω, πως στα στάδια που μεσολαβούν από τη πρόταση για δίωξη μέχρι την άσκηση δίωξης πρέπει να υπάρχουν αυστηρότατες και συντομότατες προθεσμίες και απειλή πειθαρχικού ελέγχου σε περίπτωση μη τήρησης των προθεσμιών. Στα αδικήματα των κοινών θνητών, η προκαταρτική εξέταση πρέπει να ολοκληρωθεί σε τρεις μήνες. Γιατί στα αδικήματα των υπολοίπων πολιτών, στα οποία δεν υπάρχει το εμπόδιο της αποσβεστικής προθεσμίας, να ολοκληρώνονται γρήγορα οι διαδικασίες, ενώ πχ. η προκαταρτική εξέταση σε βάρος πολιτικών προσώπων να μην έχει προθεσμία; Γιατί σε περίπτωση καθυστέρησης εκ μέρους δικαστικών λειτουργών υπηρετούντων σε Πρωτοδικεία και Εφετεία ή σε περίπτωση απόφασης αναβολής μιας ποινικής δίκης να υφίσταται ο δικαστικός λειτουργός πειθαρχικό έλεγχο από τους επιθεωρητές του Αρείου Πάγου, ενώ οι Αρεοπαγίτες, όταν απαρτίζουν το τριμελές γνωμοδοτικό όργανο ή το δικαστικό συμβούλιο να μην υφίσταται; Γιατί να μην ελέγχονται και να μην τιμωρούνται οι βουλευτές και τα μέλη της ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής σε περίπτωση καθυστέρησης; Η βουλευτική ιδιότητα θα πρέπει να δίνει τέτοιο προνόμιο;
Προτείνω 1) να οριστούν αυστηρές προθεσμίες στον εκτελεστικό νόμο περί ευθύνης υπουργών, 2) οι προθεσμίες θα πρέπει να είναι ταχύτατες. και να μην υπερβαίνουν για κάθε στάδιο τον ένα μήνα, τόσο για την ταχύτατη περάτωση της διαδικασίας για λόγους που ανάγονται στο δημόσιο συμφέρον, όσο και για την αποφυγή του κινδύνου της αποσβεστικής προθεσμίας και 3) να προβλέπεται πειθαρχικός έλεγχος και τιμωρία σε περίπτωση μη τήρησης των προθεσμιών.
Φρονώ ότι χωρίς την θέσπιση προθεσμιών στη επιχειρούμενη τροποποίηση του άρθρου 5 του ν. 3126/2003, θα έχει για άλλη μια φορά ψηφιστεί νόμος, που θα υπάρχει δημοσιευμένος στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης για να λέμε απλά ότι υπάρχει και όχι για να τον εφαρμόζουμε. Κάθε φορά που θα προκύπτει ζήτημα ευθύνης, θα κλείνει η Βουλή, όπως έπραξε η τότε κυβέρνηση, το θέρος του 2009, και θα έρθουν νέα δικαστικά συμβούλια να μας πουν αυτό που αποφάνθηκαν (νομικά ορθά βάσει του συντάγματος) στην γνωστή υπόθεση του Βατοπεδίου, δηλαδή εξάλειψη αξιοποίνου-παραγραφή.
Από τη στιγμή που τα αδικήματα εξακολουθούν να παραγράφονται μετά από δυο κοινοβουλευτικές συνόδους, δεν έχει αλλάξει κάτι. Επίσης η κατάσχεση και η δήμευση περιουσιών που θα αποφασίζεται από συναδέλφους τους βουλευτές και πάλι δεν έχει αποτέλεσμα γιατί όπως λέει και μια παροιμία «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει». Απεδείχθη ήδη από όλες τις εξεταστικές επιτροπές. Οι υπουργοί και οι βουλευτές θα πρέπει να κρίνονται από αυξημένο αριθμό εφετών ή αρεοπαγιτών.
Δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο να γίνονται Γνωμοδοτικές Επιτροπές που θα αποφασίζουν για το αν ο τάδε πολιτικός θα πάει στο δικαστήριο.
Για να γίνουν όπως οι περιβόητες ΕΔΕ που τις υποθέσεις που »εξετάζουν’ τις βγάζουν όλες λάδι?
Ή μήπως όπως οι εξεταστικές της Βουλής που έβγαλαν απνευστί λάδι τους Βατοπαιδινούς και έπονται οι της Siemens..
Όχι. Να ισχύει για τους πολιτικούς ό,τι ισχύει για κάθε πολίτη. Να πηγαίνει στο δικαστήριο όπως όλοι μας. Και να έχει πιο βαριές κυρώσεις εάν καταχραστεί δημόσιο χρήμα. Να γίνεται δήμευση της περιουσίας του, να διαπομπεύεται, να ανοίγουν οι λογαριασμοί του, να μην μπορεί να φύγουν οι συγγενείς του από την χώρα κλπ. Γιατί η ευθύνη που έχει είναι μεγαλύτερη από την δική μας και το χρήμα που χειρίζεται πολύ μα πολύ περισσότερο. Και είναι δημόσιο, δεν είναι δικό του.
Τα μαξιλαράκια όπως Γνωμοδοτικές Επιτροπές να τα βάλετε στην άκρη.
Αν, όντως, υπάρχει πολιτική και ηθική βούληση να παύσει η υπουργική ατιμωρησία, θα πρέπει, εκτός της παραγραφής, να ρυθμιστεί-επιμηκυνθεί και η προθεσμία εντός της οποίας απαιτείται να ασκηθεί η ποινική δίωξη. Αλλιώς, θα δοθούν πάλι ερείσματα για κοινωνική δυσαρέσκεια, θα μιλούμε για «παραθυράκια του νόμου» και, στην πράξη, ΔΕΝ θα αλλάξει τίποτε.
ΤΟ α. να γινει »όσο διαρκούν »δύο» κοινοβουλευτικές περίοδοι από της τέλεσης της πράξης»
Κανονικά η αναστολή της παραγραφής της τελεσθείσας πράξης ΘΑ ΉΤΑΝ ΣΚΌΠΙΜΟ ΝΑ
ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΌΣΕΣ ΘΗΤΕΙΕΣ ΕΚΛΕΓΕΙ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΣ ΤΕΛΕΣΗΣ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗΣ ΄ή και πλημμελημματικης πράξης , αλλά όχι και μόνο μια περίοδο κύριοι.
Επιτέλους θέλετε βουλευτές ή πιόνια συμφερόντων;;
Με την αναθεώρηση του συντάγματος το 2013 να καταργηθεί πάραυτα ο βλελυρός νομος περί ευθύνης υπουργών που έφερε τη χώρα σ ‘ αυτήν την αθλιότητα της επιτήρησης με θεατές τους εκλεγμένους »κλέφτες » που επίορκα καταλήστεψαν το δημόσιο χρήμα κύριοι της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης μειζονος και ελλάσονος.
Θελετε να κυβερνάτε μάθετε να σέβεστε το λαό με το ζόρυ δεν σας εκλέξαμε απαντες.
Εσείς ζητήσατε να μας κυβερνάτε αλλά με τους όρους μας και όχι τους δικούς σας κύριοι!!!
Κι όποιος δεν του αρέσει σπιτάκι του
Η δημοκρατία εδω γεννήθηκε και εδω θα αναγγεννηθεί….
οκ
Επιτέλους!!!!!!!!!!!!
Μετά το νόμο περί ….ανευθυνότητας υπουργών, κάτι πάει ν’ αλλάξει γιατί ο πρηγούμενος νόμος ήταν πρόκληση στη νοημοσύνη του Ελληνικού λαού.
Όμως για να ολοκληρωθεί και να έχει ουσιαστκό αντίκρισμα αυτή η αλλαγή, θα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να καταργηθούν αυτές οι ΆΘΛΙΕΣ εξεταστικές και προανακριτικές επιτροπές της βουλής που προκαλούν τα ειρωνικά σχόλια των πολιτών και οι υποθέσεις κρατικών και κυβερνητικών λειτουργών που καταχράστηκαν χρήματα του κράτους, να δικάζονται αμέσως και χωρίς άλλη διαδικασία, από τα ποινικά δικαστήρια.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΕΦΕΥΡΕΘΗΚΕ ΠΡΙΝ 2500 ΧΡΟΝΙΑ. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΜΗΔΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΑΓΝΩΜΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΝ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ. ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΜΝΗΣΙΑ !!!
Ακομα και σε αυτη την προσπαθεια εισαγωγης διαφανειας στο πολιτικο συστημα διαφαινεται, με σαφηνεια, η προσπαθεια να πεσουν στα μαλακα.
Η παραγραφη να ειναι αυτη που ισχυει για ολους τους πολιτες.
η επιβολη περιοριστικων ορων να ειναι ιδια με ο,τι επιβαλλεται σε ολους τους πολιτες. Ο,τι δικονομικο οφελος μπορει να προκυψει απο την προσαγωγη, κρατηση, συλληψη, προφυλακιση ενος πολιτη,αυτο θα ειναι και το προσδοκωμενο δικονομικο οφελος απο την επιβολη τετοιων μετρων σε υπουργους. Δυσαναλογη θα ειναι η βλαβη στο πολιτικο συστημα αλλα και στην κοινωνια αν συνεχιστει το καθεστως προνομιακης μεταχειρησης.
η δεσμευση καθε ειδους λ/σμων,τιτλων και χρηματοπιστωτικων προϊοντων μετα την ασκηση ποινικης διωξης σε βαρος υπουργου-υφυπουργου να ειναι αυτοματη,αυτεπαγγελτη και αυτονοητη,χωρις να απαιτειται προηγουμενη αποφαση ανακριτη
τωρα πλεον εχουν εξαντληθει ολα τα περιθωρια προνομιακης /ευνοϊκης/ευμενους μεταχειρησης των πολιτικων προσωπων.
Το σχέδιο νόμου είναι ένα καλό βήμα, πρόοδος συγκριτικά με το υπάρχον καθεστώς. Όμως…
1. Οι πολλές διαδοχικές επιτροπές μέχρι τη σύνταξη κατηγορητηρίου αποτελούν εγγύηση «ακαταδίωκτου» και είναι προϊόν γραφειοκρατικής λογικής. Πρέπει να συντομευθούν οι διαδικασίες απονομής δικαιοσύνης, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους πολίτες.
2. Λαϊκή απαίτηση φαίνεται να είναι πλέον η κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας… ο έντιμος πολιτικός δεν την έχει ανάγκη.
3. Ο νόμος προβλέπει την «είσοδο» εισαγγελικής επιτροπής. Αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Δύο φορές γνωρίζω όπου υπήρξε «ωμή» παρέμβαση ανώτατου εισαγγελικού λειτουργού. Η δεύτερη ήταν με την προηγούμενη κυβέρνηση και προκάλεσε την παραίτηση των δύο (αν θυμάμαι καλά) που ερευνούσαν ένα σκάνδαλο που έχει ήδη παραγραφεί. Η πρώτη ήταν στη δολοφονία Λαμπράκη…
4. Απαιτείται κατάργηση του άρθρου 86 του Συντάγματος, το οποίο έτσι κι αλλιώς είναι αντισυνταγματικό, καθώς αντικρούει το 4 (περί ισότητας).
και τέλος… το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι οι «κακοί» νόμοι, αλλά οι διεφθαρμένοι άνθρωποι…
Σαφώς και αυτά είναι κάποιες βελτιώσεις, αλλά δεν φτάνουν.
Τα αδικήματα πρέπει να είναι διαρκεί και να ΜΗΝ παραγράφονται μετά από 15 χρόνια, όπως για όλους τους πολίτες, αλλά να ακολουθούν και τους απογόνους, μέχρι και 100 χρόνια μετά.
Να γίνεται καταγραφή των περιουσιακών στοιχείων του πολιτευτή και των συγγενών του μέχρι β βαθμού, όταν μπαίνει στην βουλή, και κάθε χρόνο να ελέγχεται το «ΠΟΘΕΝ» του, σε σχέση με το «ΕΣΧΕΣ» του, (από δικαστικούς και ορκωτούς λογιστές και το ΣΔΟΕ), αυτού και των συγγενών του μέχρι β βαθμού, και αν υπάρχει αναντιστοιχία, και μη ακρίβεια να εκδιώκεται δια παντός από την βουλή, και να διώκεται ποινικά, για βλάβη του δημοσίου.
ΣΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ,
1) ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ (ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 7 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ) ΤΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΝΟΥ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ. ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΚΑΛΥΨΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΎΠΤΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΣΟΒΑΡΗ ΧΩΡΑ Ν. 3126/2003.
2) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ.
3) ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΒΙΑ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΛΠ. ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ
ΟΧΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΘΩΟΣ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ, ΌΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ, ΑΛΛΑ ΕΝΟΧΟΣ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ.
ΑΝ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ, ΙΣΩΣ ΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΔΙΑΔΟΧΟΙ ΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΑΠΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΙ…
ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΌΤΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΌΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΕΟΥΔΟ ΤΟΥ.
ΥΓ 1)
ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΚΗ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ. ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΌΤΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ (ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΉΤΑΝ ΑΜΙΣΘΙ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ Ή ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΕΦΤΑ);
ΥΓ 2) ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΟΝΟ ΣΑΠΙΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΑΠΙΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ…
Εισηγούμαι την πλήρη κατάργηση του άρθρου 86 του συντάγματος. Πρέπει να υπάρξει απόλυτη ισονομία. Μέχρι να γίνει αυτό από αναθεωρητική βουλή, να θεσπιστεί ο παρόν νόμος, με κατάργηση όλων των παραγραφών – και ας έχει ημερομηνία λήξης, αυτήν της κατάργησης του άρθρου 86 του συντάγματος. Κατόπιν αυτού, οι αυστηρότερες ποινές που προβλέπονται στην παρόντα νόμο (δήμευση κλπ) να ενσωματωθούν στο ποινικό δίκαιο που ισχύει για όλους, ώστε άτομο με πολιτικές φιλοδοξίες να το σκεφθεί πολύ καλά προτού πολιτευθεί.
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΑΦΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΛΑΘΩΝ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3126/2003, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΠΑΡΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΕΥΘΥΝΩΝ. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ. ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΟΡΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΔΙΩΚΟΜΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΑ ΤΟΝ Φ.Π.Α. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΝΑ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΦΟΔΡΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΒΙΟΥ. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΑΘΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ.
Πρέπει επιτέλους το πολιτικό προσωπικό όλων των αποχρώσεων να αντιληφθεί ότι τα πράγματα έχουν φτάσει –με δική τους καθαρά ευθύνη- στο μη περαιτέρω και δεν χωρούν πλέον δικαιολογίες του τύπου «όχι εμείς, οι άλλοι»!
ΑΥΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.
Ήδη μερικοί (Χατζιδάκης, Κακλαμάνης, Πάγκαλος, κλπ) εισέπραξαν -σε ένα βαθμό- τα επίχειρα.
Να είστε σίγουροι ότι αυτά θα φαντάζουν αστεία συγκρινόμενα με όσα θα ακολουθήσουν αν δε ληφθούν μέτρα απονομής ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ δικαιοσύνης. Κι όταν λέμε «ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ δικαιοσύνης» το εννοούμε με απόλυτο τρόπο: Δικαιοσύνη που να ανταποκρίνεται στο κοινό περί δικαίου αίσθημα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κι όχι κατ’ επίφασιν, όπως έκαναν οι Έλληνες πολιτικοί μέχρι τώρα!
Αυτό ας το πάρουν απόφαση για να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Δεν είναι καμμιά «θυσία» αυτό που ζητάει ο απλός πολίτης.
Το αυτονόητο ζητάει.
Δεν είναι καμμιά επαναστατική ανατροπή αυτό που ζητάει ο απλός πολίτης.
Το ελάχιστο από όσα δικαιούται ζητάει.
Δικαιολογίες του τύπου «έτσι προστατεύεται η ανεξαρτησία του πολιτικού κόσμου» και «διασφάλιση της ελεύθερης έκφρασης των απόψεων» καθώς και άλλα ηχηρά παρόμοια, δεν πείθουν πλέον ούτε τους πιο ευκολόπιστους.
Την ελεύθερη έκφραση των απόψεών τους την είδαμε, όταν «μαντρώνονται» από την κομματική νομιμότητα.
Ας τ’ αφήσουν αυτά!
Απλά πράγματα:
Ή θα σοβαρευτούν και θα επιτρέψουν –πιο σωστά: διασφαλίσουν- την επικράτηση της ισονομίας ή δε θα μπορούν να κυκλοφορούν στους δρόμους, ούτε προστατευμένοι απ’ τις λιμουζίνες «τους».
Κι ας μην είναι τόσο σίγουροι ότι «ο λαός ξεχνά!»
Μπορεί και να εκπλαγούν δυσάρεστα!
Είναι όμως σε θέση ΑΥΤΟ το συγκεκριμένο πολιτικό προσωπικό να αντιληφθεί τα δεδομένα του ζητήματος και να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων;
Πάσα απάντησις, δεκτή…
Και βεβαίως οψόμεθα…
Συμφωνοι σε ολες τις αρσεις ειδικης προστασιας πολιτικων.Αλλα πρεπει για το δημοσιο αισθημα δικαιου να αλλαξει το Συνταγμα, ωστε οι πολιτικοι να ειναι υπολογοι για τυχον αξιοποινες πραξεις, μονο στη Δικαιοσυνη.
Πιστεύω ότι ο Νόμος 3126/2003 είναι ότι πιο αισχρό έχει ψηφιστεί επιτρέποντας σε δημόσια πρόσωπα που ψηφίστηκαν από τον Ελληνικό Λαό να τον κοροϊδεύουν κατάμουτρα. Πρέπει λοιπόν η νυν κυβέρνηση να διορθώσει το λάθος της (γιατί η ίδια τον ψήφισε αρχικά) και αλλάξει και το σύνταγμα σχετικά με την ευθύνη των δημόσιων λειτουργών.
Πρέπει να γίνεται εξοντωτικός έλεγχος των περουσιακών στοιχείων και δημοσιοποίηση στο διαδίκτυο κάθε χρόνο όσων μπαίνουν στην βουλή ή διορίζονται ως γενικοί γραμματείς σε υπουργεία, διευθυντές, δήμαρχοι, προιστάμενοι και υπάλληλοι εφοριών και γενικότερα σε όποιον έχει σχέση με διαχείριση δημόσιας περιουσίας ώστε να είναι δυνατόν ο έλεγχος αυτών που πλουτίζουν εις βάρος του δημοσίου.
Σχετικά με την παραγραφή πρέπει να καταργηθεί άμεσα και μάλιστα η αντιμετώπιση των υπουργών και όσων βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης να είναι πιο σκληρή από οποιονδήποτε άλλον πολίτη. Σε περίπτωση δε που αποκαληφθεί οποιοδήποτε έγκλημα (ιδιαίτερα κακούργημα) ακόμα και μετά την παραγραφή τότε να τίθεται αυτόματα αξιόποινο ο ένοχος να δικάζεται και να τιμωρείται εφόσον αυτό αποδειχθεί.
Προτείνω επίσης δημόσια πρόσωπα που αποδεδειγμένα έκαναν κατάχρηση δημόσιας περιουσίας να απολύονται άμεσα από το δημόσιο, να τους στερούνται τα πολιτικά τους δικαιώματα, να μην μπορούν ποτέ να διοριστούν στο δημόσιο ή να έχουν σχέση με αυτό (π.χ. κρατικές προμήθειες) και να γίνεται άμεσα δήμευση των περιουσιακών τους στοιχείων προκειμένου να αποκατασταθούν οι οικονομικές βλάβες που έπραξαν.
Με λυπεί το γεγονός ότι ζω στην χώρα που έδειξε- έμαθε σε όλους τους λαούς την δημοκρατία και την ισονομία. Όλοι οι πολίτες πρέπει να είναι ίσοι ενώπιον των νόμων και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να είναι διαφορετική για κανένα λόγω. Ούτε για την καταγωγή τους, ούτε για την κοινωνική τους θέση, ούτε λόγω του εισοδήματος τους, μα πάνω απ’ όλα όταν είσαι κρατικός λειτουργός και ασχολείσαι με τα κοινά του τόπου.
Λυπάμαι, όταν από την πρώτη μέρα της διακυβέρνηση της χώρας μας δεν έχετε εφαρμόσει αυτά τα απλά. Τώρα αμέσως άρση της βουλευτικής ασυλίας, χωρίς καμία παραγραφή και άνευ χρονικού ορίου.
Δεν μπορεί ο απλός πολίτης όταν υποπέσει σε κάποιο παράπτωμα να δικάζεται όποτε και όταν πιαστεί από την πολιτεία (να τιμωρείται) και ο εκάστοτε πολιτικός με την λήξει της θητεία του ή το κλείσιμο της βουλής να παραγράφονται όλα και το Ε9 να γίνεται διπλάσιο από τις business που έκανε. «ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΠΛΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ» ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ Η’ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Ντροπή σας που υπάρχει αυτός ο Νόμος…. Πρέπει να ισχύει και για τους βουλευτές οτι και για όλους εμάς… Ούτε να κλείνει η βουλή και να παραγράφεται το αδίκημα …ούτε να αποφασίζουν οι υπόλοιποι βουλευτές για το αμα θα παραπεμφθούν οι συνάδελφοι τους…. Ελεύθερος δρόμος προς τη δικαιοσύνη για όλα τα αδικήματα ( τροχαία, κλήσεις, βιοπραγία …απο το πιο απλό μέχρι και το πιο ουσιώδεις) Τώρα όσον αφορά πολιτικά λάθη που εγιναν χωρίς πρόθεση ..άνθρωποι είναι και αυτοί και κάνουν λάθη…… Αμα κλέβουν δημόσιο χρήμα, παίρνουν μίζες, κάνουν χάρες με σκοπό το δικό τους κέρδος με ‘ουσυνοπτικές διαδικασίες και χωρίς αναστολή να σαπίσουν στην φυλακή και να πάει όλη η περιουσία τους στο Λογαριασμό της Βουλής για το Δημόσιο Χρέος.
ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΠΟΤΕ!!!!
ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ‘ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ’ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ ΑΤΙΜΟΡΗΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.
ΟΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΣ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ) ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ.
Ας μη γελιόμαστε, η εξίσωση του προβλεπόμενου χρόνου παραγραφής με αυτόν
της συνήθους παραγραφής για τα αδικήματα των κοινών θνητών είναι βέβαια κάτι,
αλλά κάτι πολύ λίγο σε σχέση με την εξάλειψη του αξιοποίνου που προβλέπει το άρθρο 86 του Συντάγματος ότι επέρχεται με το πέρας της δευτέρας περιόδου της Βουλής. Μιλάμε για εξάλειψη του αξιοποίνου που επέρχεται πολύ πριν την παραγραφή και παρά τις δικαιολογίες του ενημερωτικού σημειώματός σας ότι δήθεν ορισμένα πράγματα προβλέφθηκαν για την προστασία του πολιτικού συστήματος, εδώ, κύριοι, δεν υπάρχει καμμία δικαιολογία, πλην αυτής που όλοι οι σχολιάζοντες και ο κόσμος της καθημερινότητας βοά: της κάλυψης των αμαρτημάτων σας. Με την διάταξη αυτή ο αναρριχώμενος σε κάθε πολιτικό αξίωμα είναι εκ των προτέρων βέβαιος ότι μπορεί να κάνει τις μπίζνες του με απόλυτη ασφάλεια και με καλυμένα τα νώτα του. Οι επισημάνσεις σας ότι κάποια πράγματα είναι πολύ αυστηρά και βαριά για υπουργούς δεν θα προκαλέσουν παρά την μεγαλύτερη οργή των πολιτών. Αυτά είναι λόγια που λέγονται σε κανονικές συνθήκες και όχι σε συνθήκες πρωτόγνωρου εξευτελισμού ενός εκ βάθρων σάπιου και βαθιά διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Η διαφάνεια έχει και κόστος. Δεν μπορεί να μας λέτε: τα φέρνουμε όλα στο φως, δείτε τις πρεμούρες, δείτε τις ξεδιαντροπιές, και αμέσως μετά να προφασίζεστε λόγους προστασίας του πολιτικού συστήματος. Πολύ φοβάμαι ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο -και εν αποτυχία των εξεταστικών των σκανδάλων επιτροπών να καταλήξουν σε χειροπιαστά αποτελέσματα σε σχέση και με την καθυστέρηση της δικαιοσύνης στα ίδια θέματα- θα προκαλέσουν μεγαλύτερη οργή και βιαιότερες εκρήξεις, όπως πάντα προκαλούν τα ημίμετρα σε επικίνδυνους καιρούς. Κατά την ταπεινότατή μου γνώμη η τέτοια εξάλειψη του αξιοποίνου η προβλεπόμενη από το Σύνταγμα, μέχρι της αναθεωρήσεώς του, θα πρέπει να αλλάξει άμεσα μέσω μιας αυθεντικής και τελολογικής ερμηνείας του από νέο νόμο που θα διευκρινίζει ότι δεν αφορά για παράδειγμα αδικήματα που έγιναν καθ’ υπέρβαση ή επ’ ευκαιρία των καθηκόντων των υπουργών. Παρά το αμφισβητούμενο της νομιμότητας τέτοιας διάταξης, νομίζω ότι άμεσα πρέπει να θεσπιστεί και ας εναπόκειται πια στον κάθε υπουργό να επικαλείται την πιθανή αντισυνταγματικότητά του. Κατεπείγουσα ανάγκη πάντως υφίσταται όπως πολιτικοί και πολίτες να έχουν την πλήρη βεβαιότητα ότι δεν θα επαναληφθούν παρόμοια φαινόμενα των παρελθόντων σκανδάλων λόγω εξαλείψεως του αξιοποίνου, μη άρσεως της ασυλίας ή παραγραφής, ώστε επιτέλους να επέλθει συμφιλίωση μεταξύ πολιτικών και πολιτών.
Αυτό που έχει για μένα σημασία είναι να υπάρχει πολιτική βούληση τέτοια ώστε αν έχουν διαπραχθεί εν γνώσει ενός υπουργού κάποιο αδίκημα αυτό να εξετάζετε όχι από την Βουλή, αλλά από ειδικό ανακριτή που θα ορίζει όχι η Βουλή ή ο Υπουργός Δικαιοσύνης αλλά η ίδια η Δικαιοσύνη και να γίνει νόμος του κράτους.
Δεν υπάρχει ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης στη χώρα μας. Αν υπήρχε σήμερα δεν θα κάναμε διαβούλευση…
Προτείνω να καταργηθεί η θέση του Υπουργού Δικαιοσύνης ώστε να μην υπάρχει πολιτικά άμεσα κάποιος που να μπορεί να «επηρεάζει» από πολιτική θέση τη δικαιοσύνη. Οι «αρμοδιότητες» (μιλάω σαν απλός πολίτης που θέλει να μαθαίνει την ΑΛΗΘΕΙΑ, και στη χώρα μας να υπάρξει ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ) – αν θέλουν να υπάρχει κάποιος πολιτικά που να αποφασίζει – του υπουργού Δικαιοσύνης μπορούν να ασκούνται από όλο το σώμα της Βουλής ή π.χ. αρκεί και από το υπουργό Εσωτερικών (οπότε γίνεται και οικονομία). Αντί του Υπουργείου Δικαιοσύνης να υπάρχει ανεξάρτητο όργανο από δικαστικούς λειτουργούς και εισαγγελείς που να ελέγχει την εκάστοτε νομοθετική και εκτελεστική εξουσία όταν αυτή διαπράττει αδικήματα εις βάρος του Ελληνικού Κράτους και των πολιτών του.
Ο Υπουργός της κάθε κυβέρνησης αν ζημιώνει το ελληνικό κράτος π.χ. εγκρίνει μία επισφαλή επένδυση ή γεμίζει με τσιμέντο μία παραλία ή προκαλεί οποιαδήποτε ζημία τότε να γίνεται αντικατάσταση του μέχρι να διαπιστωθεί το μέγεθος της ευθύνης του και αναλόγως να κατάσχεται μέρος της περιουσίας του. Επίσης δεν επιτρέπεται να όταν τελειώνει θητεία του να τριπλασιάζει αυτός και η οικογένεια του ή να πολλαπλασιάζει σκανδαλωδώς τα οικονομικά του στοιχεία. Το «πόθεν έσχες» του να ελέγχεται από ειδικούς ορκωτούς λογιστές και το ΣΔΟΕ.
Άντε και ο Θεός μαζί μας, αν υπάρξει πότε σε αυτή τη χώρα πολιτική βούληση να γίνουμε κράτος και δει ευνομούμενο κράτος. Αλλιώς ας περιμένουμε του «βαρβάρους» να μας κάνουν ανθρώπους πρώτα…
Κύριε υπουργέ
Τα πολλά λογια είναι φτώχεια λέει ο σοφός Λαός μας, που με τους πολιτικούς που έχει πολύ αμφιβάλλω άν ειναι σοφός,τέλος πάντων το Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει κάποτε πρεπει να σταματίσει,και πολύ περισσότερο πρεπει να σταματίσει,όποιος έχει μαχαίρι τρώει πεπόνι.Στήν δημοκρατία της Αθήνας υπήρχαν κάποιοι κανόνες και καποιοι απαραβίατοι νόμοι που αφορούσαν αυτους που εκλέγονταν στα βουλευτικά
αξιώματα και όχι νομοι κομένοι και ραμένοι στα μέτρα όσων ,ακόμη και κληρονομικά νέμονται την εξουσία και μάλιστα ΑΤΙΜΩΡΙΤΙ όπως ειναι σήμερα. Α} Ο υποψήφιος έπρεπε να ειναι ΕΛΛΗΝ πολίτης. Β} Να κατέχει την ελληνική θρησκεία και ΠΑΙΔΕΙΑ. Γ} ΝΑ μην ειναι κύναιδος . και Δ} Να καταγραφή ΟΛΗ η περιουσία του υποψηφίου μέχρι και τα σανδάλια που φορούσε ,καθώς και η οικογενειακή του περιουσία. Μετά απο όλα αυτά μπορουσε να γίνει Βουλευτής. Αν τώρα αυτός Βουλευτής πρότηνε και περνούσε νόμος και ζήμιωνε οικονομικά την Αθήνα ,γινόταν ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ μέχρι και στα σανδάλια που φορούσε, άν η περιουσία του δεν έφθανε να ξεπληρώση ,δούλευε σε δημόσια έργα μέχρι να εξοφλήση. Αν ο νόμος ζημίωνε ΗΘΙΚΑ την Αθήνα η ποινή ήταν Αυθημερόν ΤΕΛΕΥΘΗΣΑΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αυτοί ειναι οι νόμοι περι ευθύνης υπουργων και πολιτικών γενικότερα όλα τ άλλα ειναι οπως λένε στο χωριό μου ΜΠΟΥΓΑΔΕΣ.
Oι πολιτικοί να μην έχουν καμμια ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ.!!! Να μην ισχύουν όσα ισχύουν για τους πολίτες. Όπως για τους δικηγόρους κλπ ισχύει το ότι είναι αυστηρότερες οι ποινές σε κάποια αδικήματα έτσι να ισχύει και για τους πολιτικούς. Καμία παραγραφή, ποτέ. Επίσης να δημοσιεύονται τα στοιχεία τους και της οικογένειας, των μέχρι και 2ου βαθμού , και να υπάρχουν δεσμεύσεις αλλά και δημεύσεις περιουσιών εφόσον εξ αιτίας των ζημιώνεται το Κράτος. Να καταργηθεί η ασυλία μόνιμα.
Δεν πιστευω τιποτε και δεν ελπιζω σε τιποτε σε αυτην την χωρα.Για τον απλουστατο λογο οτι εσεις κυριοι βουλευτες εχετε το μαχαιρι και το πεπονι.Καθοσαστε σαν μικρα παιδακια και μιλατε για τα αυτονοητα για να ριξετε σταχτη στα ματια του ελληνα και στο τελος να μην γινει τιποτε.
Τοσα δις εχουν κλαπει και κανενασ δεν εχει παει φυλακη.
Εισαστε ενα ΔΙΕΥΘΑΡΜΕΝΟ μεχρι το κοκκαλο κοινοβουλιο.Το μονο που καβετε ειναι να ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΥΘΟΡΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ.
Kε Υπουργέ.
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ. ΚΑΙ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ , ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΤΙ? ΓΙΝΕΤΑΙ. ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ, ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ «ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ». ΤΟ » ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ», ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ » ΑΝΕΚΔΟΤΟ». ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΔΟΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΝΑ ΕΡΕΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΕΙΞΗ Η ΒΟΥΛΗ, ΚΑΙ Ο ΕΓΓΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ » ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ»
ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ;
ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ; ΝΤΡΟΠΗ
Οι πολίτες στην Ελλάδα του 2011 περιμένουν στο συγκεκριμένο θέμα να δουν:
1. Ολοκληρωτική διαγραφή του όρου παραγραφή. Είναι από τη φύση του έξω από κάθε νόημα δημοκρατίας. Καμία παραγραφή λοιπόν!
2. Ολική άρση της ασυλίας. Δεν είναι δυνατόν οι βουλευτές να έχουν περισσότερα δικαιώματα απ’ τους πολίτες που τους εκλέγουν.
3. Παραδειγματική και εξοντωτική τιμωρία των ενόχων.
4. Ολική δήμευση των περιουσιακών τους στοιχείων.
5. Άμεση κατάργηση των βουλευτικών συντάξεων!!!
6. Άμεση κατάργηση όλων των προνομίων που απορρέουν απ’ τη θέση τους.
Το σχέδιο νόμου λοιπόν που θα φέρετε στη βουλή σας θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον τα άνωθεν.
Όλα τα άλλα είναι επικοινωνιακά τρικ που ανήκουν σε άλλες εποχές πια. Οι πολίτες περιμένουν να δουν πράξεις. Έργα.
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΘΕΩΡΩ ΘΕΤΙΚΗ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ «ΜΠΑΛΚΟΝΟΠΟΡΤΕΣ» ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΟΛΥΛΕΥΤΩΝ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΝΑ «ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ» ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΗΡΕΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΛΑΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΟΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΣΟ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΒΑΡΙΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ. ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΡΙΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Ο ΟΥΓΚΟ ΤΣΑΒΕΣ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥΚΑΙ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΗΚΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ » ΔΙΟΤΙ ΕΚΛΕΨΕ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ» ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!
Τι σημαίνει ισοπολιτεία;… και τι παραγραφή;…
Τι σημαίνει ισότητα και ισονομία;…
Δεν αφήνετε τα κόλπα και τα τερτίπια…
Εφαρμογή του Συντάγματος για όλους ΤΩΡΑ και κατασχέσεις.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ.
Σε ό,τι αφορά τον προτεινόμενο νόμο από τον κ. Καστανίδη, τούτος προφανώς είναι ανεπαρκέστατος να καλύψει το υφιστάμενο πρόβλημα. Άλλωστε οι λεηλασίες που έχουν διαπραχθεί σε βάρος της χώρας τις τελευταίες δεκαετίες έχουν παραγραφεί πανηγυρικά.
Το νομικό πλαίσιο που ισχύει περί ευθήνης υπουργών, ασυλίας των βουλευτών, περί χρόνου παραγραφής κτλ μόνον μια λέξη-σύνθημα φώναζε μεγαλοφώνως προς την εκάστοτε εξουσία:
ΚΛΕΨΤΕ-ΚΛΕΨΤΕ-ΚΛΕΨΤΕ, ατιμωρητί.
Τώρα κλαίμε πάνω στα ερείπια ως μωρές παρθένες. Άραγε, οι εκάστοτε 300 που ψήφιζαν τη νομοθεσία αυτή δεν αντιλαμβάνονταν ούτε τα αυτονόητα;
Φαίνεται πως οι 4 προηγούμενες πτωχεύσεις της χώρας -οι οποίες σημειωτέον συνοδεύτηκαν όλες από αλλαγή πολιτεύματος έως εμφυλίους πολέμους- δεν δίδαξαν τίποτα στους πολιτικούς μας, ή το χειρότερο, οι πολιτικοί μας αγνοούν πλήρως την Ελληνική Ιστορία.
Άρθρο μόνο. Οι βουλευτές έχουν ισόβια ευθύνη και δικάζονται από τους φυσικούς δικαστές , όχι από τη Βουλή, για τυχόν παραβιάσεις Νόμων.Ευθύνη έχουν και όσοι βουλευτές γνωρίζουν με στοιχεία συναδέλφους των που παραβιάζουν Νόμους και δεν τους καταγγέλουν.-
Δεν ελπίζουμε ότι οι κλέφτες θα κάνουν ποτέ αυτοκάθαρση. Κλέφτες είναι και εκείνοι που ενώ ενδεχομένως δεν καρπώθηκαν άμεσα ωφέλη, κάλυπταν απολύτως τους γνωστούς σε αυτούς από ετών κλέφτες συναδέλφους τους.
Τα κόμματα παίρνουν κατευθείαν από τον προϋπολογισμό λ.χ. x ποσό. Το ποσό αυτό θα μπορούσαν να το κάνουν 2x, 3x…… 10x και να μην καταφεύγουν σε πρακτικές τύπου siemens κλπ κλπ κλπ. Όμως, προσφεύγουν ακόμη ενδεχομένως στη δεύτερη μέθοδο για να δίνουν τη δυνατότητα στα στελέχη τους, στους φίλους και τους συγγενείς να δημιουργούν αμύθητες περιουσίες. Η πρακτική τους αυτή προφανώς δεν συνάδει με Ευρωπαϊκή δημοκρατική χώρα και οι πολίτες της χώρας αυτής θα πρέπει να φερθούν ανάλογα για ν’ απαλαγούν επιτέλους από τους κλέφτες και υποκριτές.-
ΕΠΙΚΡΟΤΩ, ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ, ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΠΟΥ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ ΣΤΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. ΣΥΝΑΔΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΩΣ ΑΥΤΗ ΡΗΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΕΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ, ΠΑΝΤΑ, ΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ…ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ. ΕΤΣΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ… ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ!
ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΙΣΘΗΜΑ.ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ??ΜΕΤΑ ΛΕΕΙ Ο Κ.ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.Ε-ΣΕΙΣ Κ Μ Ο Ν Ο ΤΑ ΤΡΩΤΕ Μ Ο Ν Ο Ι Σ ΑΣ!ΤΕΛΟΣ!
1. Δημόσια διαβούλευση … γράψτε απλά το κείμενο χωρίς παραπομπή στην παραπομπή.
2. Γράψτε τι πρέπει να έχει διαβάσει και καταλάβει όποιος ξεκινά να σχολιάσει προς βελτίωση του προς σχολιασμό κειμένου.
3. Εκτιμώ ότι η παραγραφή αξιόποινων πράξεων δεν έχει νόημα, διότι με τον ίδιο τρόπο θα έπρεπε να παραγράφεται και η προσφορά του κάθε πολιτικού αλλά και οι εξαίρετες πράξεις στην ζωή του μετά από το ίδιο χρονικό διάστημα.
4. Το δίλημμα της παραγραφής ή μη των αξιόποινων πράξεων είναι των δικαστών να αποδίδουν δικαιοσύνη εγκαίρως με γρηγορότερη διαδικασία, αλλά και των διοικτητικών μηχανισμών όπου μετά την παρέλευση ενός χρονικού διαστήματος η ευθύνη δεν παραγράφεται αλλά περνά στον κατέχοντα την θέση εφόσον δεν έλεγξε ή αποδέχθηκε όσα διαπίστωσε χωρίς να κινήσει διαδικασίες για παράδειγμα μέσα σε 90 ημέρες. Ας υποθέσουμε ότι μέσα σε 90 ημέρες ο νέος δεν κατάλαβε τι συμβαίνει, τότε θα πρέπει να υπάρχει περισσότερο διάστημα ενημέρωσης (1 μήνας, 3 μήνες, όσο χρειάζεται) με τον προκάτοχό του ώστε με την αποχώρηση του τελαυταίου να έχει ακεραία την ευθύνη ο νέος κάτοχος της δημόσιας θέσης.
Να μην ισχυει κανενος ειδους παραγραφη αδικηματων για βουλευτές, ανεξάρτητα απο την βαθμονομηση του αδικήματος (πταισμα, πλημελημμα η κακουργημα), τελεία και παυλα. Επίσης να αρθεί κάθε είδους ασυλία που αφορα τα πολιτικά πρόσωπα και τελικά να ανακληθουν πλήρως ΟΛΕΣ οι προηγουμενες παραγραφές αδικηματων βουλευτών και υπουργών απο την μεταπολίτευση κι έπειτα και να επιβληθούν ποινές με τον τρόπο που θα περιγράψω παρακάτω.
Επειδή ο λαός μπορεί τελικά να ξεχνά, η Ιστορία όμως όχι, να επιστραφούν όλα τα ποσά που καταχραστήκατε απο την μεταπολίτευση και στο εξής, στο ακέραιο και με την σημερινή ισοτιμία σε ευρώ και να κατατεθούν σε λογαριασμό υπέρ της μείωσης του ελείμματος και του Εθνικού χρέους. Αναφέρομαι σε αυτά που φάγατε όλοι μαζί (Θ. Παγκαλος) και σε όσα φαγατε χώρια.
Επίσης προτείνω οι ποινές για τα αδικήματα αυτά να διαβαθμίζονται αναλογικά με τους μέσους όρους μισθών των βουλευτών και των πολιτών. Εξηγούμαι: Οσες φορές υπερβαίνει τον μέσο μισθό του ελληνα φορολογούμενου ο μέσος μισθός των βουλευτών (π.χ 1000% πάνω), να χρησιμοποιείται η ιδια αναλογία στις ποινές των βουλευτών για αντίστοιχα αδικήματα.
Η απαγόρευση εξόδου απο τη χώρα να αφορά τους πάντες διοτι πράγματι πολλές φορές στο παρελθόν (και στο παρον) παρατηρηθηκε σκασιαρχείο απο τους υπευθυνους αξιόποινων πράξεων σε χώρες του εξωτερικού.
Τελος, και με τον κίνδυνο να φανώ αναχρονιστικός, πριν γίνουν όλα αυτά να επιβάλλεται ατιμωτική καθαίρεση απο το αξίωμα του καθενός, προς παραδειγματισμό και συμμόρφωση των επόμενων.
1.ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ
2.ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ
3.ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
4.ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΝΑ ΕΠΑΝΕΚΛΕΓΕΙ
ΚΑΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ , ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΟΣΟΙ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΑ ΔΗΜΕΥΘΟΥΝ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΟΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΦΕΝΕΤΕ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ,ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΑΝ ΕΤΣΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ,, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΚΥΡΟΣ ΤΙΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ,ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ,,!!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ,, ΙΔΟΥ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΌΝ ,ΚΥΡΙΕ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ !!! ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ,,
ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΩΣΕΙΣ. ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ Ή ΑΝΑΣΤΟΛΉΣ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΚΟ ΜΕΣΟ, ΜΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΗΜΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ.
ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΆΜΕΣΗ ΄’Η ΈΜΜΕΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΗ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥΣ Ή ΣΕ ΟΠΟΙΔΉΠΟΤΕ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
Η ΔΙΩΞΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΩΤΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ (ΛΧ ΑΝΤΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ) ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΗ ‘Η ΕΜΜΕΣΗ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΌΡΩΝ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ. (ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΣΟΥΖΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ).
ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΜΕ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΟ (ΉΤΟΙ ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΦΕΣΗΣ ΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΚΛΠ.) ΒΟΥΛΕΥΜΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΥΝΤΙΘΕΜΕΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΩΝΤΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ.
ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΤΉΡΙΟ ΑΠΟ ΑΝΩΝΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΎΣ (ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΕΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΕΦΕΤΩΝ ΚΛΠ.)
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, (ΠΡΟΫΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ).
ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΠΡΟΒΕΨΗ ΩΣΤΕ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 7 ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ, ΑΝ ΔΗΛΑΔΉ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΝΕΣ ΝΟΜΟΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Ο ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΛΠ. ΝΟΜΟΣ.
ΥΓ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΊΟ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΠΙΖΕΦΥΡΙΟΙ ΛΟΚΡΟΙ…