Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:06 | ΑΙΜΙΛΙΑ ΧΑΡΤΑ

    ΔΗΛΩΝΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ «ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ» ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΕ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΣΥΡΕΙ, ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΟΥΝ.

    ΑΙΜΙΛΙΑ ΧΑΡΤΑ
    ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:58 | Γιάννης

    Συμφωνώ με το σύμφωνο.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:21 | Κατερίνα Τ.

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:51 | Αφροδίτη Φ.

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο.

    Προτείνω επιπλέον:
    – επέκτασή του και σε περισσότερα από 2 άτομα
    – πολιτικό γάμο
    – δικαίωμα στην παιδοθεσία
    – νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου χωρίς διάλυση γάμου και άλλες προϋποθέσεις

    Λυπάμαι βαθύτατα για τους συμπολίτες μου που εκφράζουν τέτοιο μίσος, και μάλιστα στο όνομα ενός θεού «της αγάπης».

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:27 | ΠΑΝΟΣ

    Επαναλαμβάνω το ερώτημα σε όσους θέλουν να επιμένουν στα -ολίγον τι ρατσιστικά- περί «χρισιτανοταλιμπάν, σκοταδιστών» κλπ. : Γιατί να στερήσουμε το δικαίωμα σε κάποιον να παντρευτεί πχ την κόρη του ή τον γιο του; Και να υιοθετήσουν παιδιά; Δεν πληρώνει και αυτός φόρους; ΄Η ακόμα δεν προέκυψε τέτοιο ζήτημα; Και αν προκύψει μια αντίστοιχη μειονότητα αύριο; Άλλωστε στην φύση γίνεται. Αντιλαμβάνεστε τώρα την διαφορά μεταξύ ισότητας και ισοπέδωσης;

    Απαντήστε μου.

    Και κάτι άλλο. Όποιος γράφει (ή νομοθετεί) να ξέρει ότι δεν αφορά η κουβέντα μόνο το εν λόγω νομοσχέδιο. Ανοίγει ο δρόμος και για υιοθεσία και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Οπότε αν λέτε ναι, λέτε ναι σε όλα και αύριο μεθαύριο μην φωνάζετε…

    Τέλος, η ανοιχτή κατά τα άλλα Γαλλική κοινωνία διαδήλωσε πέρσι κατά εκατομμύρια εναντίον αντίστοιχου νόμου υιοθεσίας.Είναι και αυτοί ταλιμπάν;

    Απαντήστε μου όμως κύριοι του ναι… Μην κρύβεστε, ο χώρος είναι ανοικτός σε όλους γιατί εκνευρίζεστε με τον όγκο μας; Ας δούμε και την δική σας συμμετοχή…Τα πολύ λιγότερα σας πάντως σχόλια νομίζω ότι κρύβουν μεγαλύτερο μίσος από τα δικά μας…

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:15 | ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΧΑΡΤΑΣ

    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.

    ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΧΑΡΤΑΣ
    ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:36 | ΝΕΡΑΝΤΖΗ ΠΟΛΥΞΕΝΗ

    Διαφωνώ με την εφαρμογή του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια. Αποτελεί βόμβα ενάντια στο θεσμό της οικογένειας. Προσβάλλει κατάφορα το νόμο του Θεού. Θέλει να μετατρέψει την ήδη καταπληγωμένη Ελλάδα μας σε Σόδομα και Γόμορα. Και η τιμωρίασ των Σοδόμων ήταν φωτιά κα θειάφι…
    Πολυξένη Νεράντζη
    Δρ Μαθηματικός

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:06 | Θεοδοσία Βλάχου

    Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης. Το θεωρώ προσβολή της ανθρώπινης προσωπικότητας, διάλυση του θεσμού της οικογένειας και της κοινωνίας γενικότερα. Ζητώ να μην περάσει το νομοσχέδιο.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 10:48 | Ειρήνη Οικονομίδου, Βρεφονηπιαγωγός

    Σαν χριστιανή ορθόδοξη και Ελληνίδα υποβάλλω την αντίθεσή και διαμαρτυρία μου στο προωθούμενο νομοσχέδιο περί του Συμφώνου Συμβίωσης των ομοφύλων ζευγαριών,διότι είναι παράβαση του νόμου του Θεού και θα μεταβάλει την πατρίδα μας σε Σόδομα και Γόμορα και θα επισύρει την οργή του Θεού.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 09:14 | Καλή Σπετσιέρη, Δασκάλα

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων. Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και ζητώ την απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση το συντομότερο ή την καταψήφισή του από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 09:27 | Αναστασιος

    Διαφωνώ για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων διότι κατι τετοιο θα εδινε την χαριστική βολη στον θεσμο της οικογενείας που τοσο πολυ εχει χτυπηθεί απο τα δηθεν μοντέρνα, βελτιωμένα και προσαρμοζόμενα στην εποχη μας πρότυπα. Καποια θεματα οφείλουν να παραμένουν αυτούσια, ανόθευτα και υγιή και καθήκον της Πολιτείας ειναι να τα υπερασπίζει.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 09:20 | Χριστίνα Φυρίγου

    Διαφωνώ και διαμαρτύρομαι για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων διότι είναι σαφής παραβίαση του νόμου του Θεού, ο οποίος τόσες φορές έχει σταθεί προστάτης και βοηθός μας. Είναι αχαριστία προς τον Θεό και η αχαριστία δεν αρέσει σε κανέναν.

    Θέλουμε την Πατρίδα μας να συνεχίσει να ζει κι όχι να γίνει μία Νεκρά θάλασσα, όπως έγιναν τα Σόδομα και τα Γόμορα, γιατί εκεί θα οδηγήσει η αμαρτία που θα διαπράττεται νόμιμα και ελεύθερα.

    Διαφωνώ γιατί με αυτόν τον τρόπο διαλύεται η οικογένεια, η οποία στηρίζει την κοινωνία, σβήνει και καταστρέφεται η ζέστή φωλιά όπου βρίσκουν ανάπαυση οι παιδικές ψυχές που έχουν ανάγκη από έναν πατέρα και μια μητέρα κι όχι από δύο «φίλους».

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 09:58 | Καλογεράκη Βασιλική

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων, γιατί προσβάλλει το ανθρώπινο πρόσωπο, αντιβαίνει στο νομο του Θεού και βάζει σε κίνδυνο την πατρίδα μας, εθνικά και κοινωνικά. Ποιος σηκώνει την ευθύνη;

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 09:03 | Μ.Σχοινά

    Διαφωνώ και διαμαρτύρομαι για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων ως Ελληνίδα που βλέπω να διαλύεται η οικογένεια της πατρίδος μου και ως Χριστιανή Ορθόδοξη που βλέπω να διαπράττεται αμαρτία φοβερή.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:51 | βΑΣΙΛΕΙΟΣ

    ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:18 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ.
    ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ
    ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:28 | Γεωργία Κώτσια

    Διαφωνώ με την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:40 | maria

    Καταστροφή της ελληνική ορθόδοξης οικογένειας και των θεσμών!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:40 | Ζωή Κωνσταντίνου

    Με μεγάλη καθυστέρηση η Ελλάδα επιλέγει να εναρμονίσει, εν μέρει και με περιορισμούς, τη νομοθεσία της με το νομικό πλαίσιο του Δυτικού κόσμου στον οποίο λέει ότι επιθυμεί να ανήκει. Το νομοσχέδιο αυτό είναι ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΟ κι οποιαδήποτε παρέκκλιση από αυτό θα ήταν επιχείρημα για επιπλέον προσαγωγή της Ελλάδας έναντι της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Επίσης θα ήταν ενδιαφέρον αν ο νομοθέτης χρησιμοποιούσε τα στοιχεία αυτής της διαβούλευσης για να διαπιστώσει αν κάποιοι από τους σχολιαστές παρανομούν όσον αφορά τον ελληνικό νόμο εναντίον των διακρίσεων.

    Επιπλέον ο νομοθέτης οφείλει:
    α) να προχωρήσει στις διαδικασίες διαχωρισμού κράτους – εκκλησίας, άμεσα και μετά από έναν αιώνα καθυστέρησης,

    β) να αλλάξει το νόμο περί υιοθεσίας τόσο για τα ομόφυλα ζευγάρια, όσο και για τις μονογονεϊκές οικογένειες και τα ετερόφυλα ζευγάρια. Η διαδικασία οφείλει να γίνει πιο αποτελεσματική και χωρίς διακρίσεις.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:40 | Δήμητρα Κούστα,Δασκάλα

    Δηλώνω την αντίθεσή μου στο προωθούμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης για την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια.
    Ο νόμος αυτός αποτελεί κατάφορη παράβαση του νόμου του Θεού και θα μεταβάλει την πατρίδα μας σε Σόδομα και Γόμορα.
    Παρακαλώ,μετά τη λήξη της ηλεκτρονικής διαβούλευσης να αποσυρει η Κυβέρνηση το νομοσχέδιο.
    Και αν δεν το αποσύρει,οι βουλευτές που θα κληθούν να το ψηφίσουν, ζητώ να το καταψηφίσουν.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:22 | Καλλιόπη Ι.

    Διαφωνώ και διαμαρτύρομαι για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων γιατί εισάγει αντιλήψεις και πρακτικές που αντιβαίνουν όχι μόνο στο νόμο του Θεού αλλά και στην αξιοπρέπεια του ανθρώπου και γιατί δημιουργεί προϋποθέσεις για άπειρα άλλα κοινωνικά προβλήματα, για τα οποία θα ζητηθεί ευθύνη.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:00 | Manolis

    Όχι στο Σύμφωνο Συμβίωσης.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:46 | Δέσποινα Τ.

    Υποβάλλω τη διαμαρτυρία μου στο σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων γιατί είναι έξω από το νόμο του Θεού και διαλύει την οικογένεια που είναι το κύτταρο της κοινωνίας.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:02 | Βαλασσά Μαγδαληνή

    Δεν συμφωνώ καθόλου με το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ των ομόφυλων ατόμων. Θεωρώ ότι αντιβαίνει στους νόμους της φύσης και προπάντων του Θεού, τον οποίο ξεχνούμε και όταν πληρώνουμε τα αποτελέσματα των πράξεων μας τον θυμόμαστε ξανά. Το επόμενο βήμα σας θα είναι το δικαίωμα του «νόμιμου» πια ζευγαριού στην υιοθεσία παιδιών. Να ξέρετε ότι αυτό θα είναι η καταστροφή του Έθνους μας.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:15 | Γεωργία Κώτσια

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο επέκτασης του Συμφώνου Συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:16 | Αντώνης

    Έχουμε ανεχθεί τα πάντα σ’αυτή την Ελλάδα. Όσοι δεν πιστεύουν πουθενά έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση νομίζω να σέβονται όλους εμάς τους υπόλοιπους που πιστεύουμε στον ΄Αγιο Τριαδικό Θεό. Όσο κι αν προσπαθούν εδώ και χρόνια, ακόμα πλειοψηφία είμαστε σ’αυτόν τον τόπο. Το όραμά σας για σεβασμό στις μειονότητες και στα ανθρώπινα δικαιώματα γιατί είναι τόσο επιλεκτικό τελικά ; Το νομοσχέδιο αυτό είναι ευθεία πρόκληση και παραβίαση της ανθρώπινης φύσης και το μόνο που πετυχαίνουμε μ’αυτό είναι να «κουνάμε» επειδικτικά και προκλητικά το χέρι μας εναντίον του Θεού. Γιατί δεν μας σέβεται κανείς σ’αυτή την Ελλάδα; Γιατί πρέπει με νόμο να δημιουργήσουμε την «σοδομική» οικογένεια, αυτή που με φωτιά και θειάφι έκαψε ο Θεός; Αλήθεια η απάντηση στη λέλαπα του ακραίου Ισλαμισμού που επεκτείνεται με βία σε ολόκληρη την Ευρώπη είναι αυτό το σύμφωνο συμβίωσης;
    ΟΧΙ αληθινό όμως! Ο σεβασμός μας και η συμπάθειά μας ή η συμπόνια μας στους ανθρώπους που έχουν άλλη σεξουαλική επιλογή δεν μπορεί να αντικαταστείσει ούτε τη φύση ούτε την ορθότητα. Όταν κάνεις το άνομο νόμιμο τότε ουσιαστικά προδιαγράφεις το παράνομο μέλλον σου!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 07:47 | Γιώργος

    Ναι στο νομοσχέδιο!!Οι άνθρωποι που μιλάνε για ‘φυσικό’ και για το θέλημα του Θεού τους προτείνω να διαβάσουν κάνα βιβλίο. Κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να γίνει πατέρας ή μητέρα. Διάβαζα τα σχόλια και κατάλαβα πόσο τυφλοί είναι μερικοί άνθρωποι σε αυτόν τον τόπο. Πραγματικά λυπάμαι τα παιδιά τους… Το ότι ένας άνθρωπος δεν ανήκει σε ένα κοινωνικά αποδεκτό σύνολο δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να δώσει αγάπη σε μικρά παιδιά. Ναι λοιπόν και πολύ άργησαν!!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 06:11 | Χριστόφορος Μ

    Θεωρώ πως πρέπει να αναζητηθεί νομικά ο τρόπος το σύμφωνο να καλύπτει τη συμβίωση περισσοτέρων των δύο ατόμων, οποιοδήποτε φύλου. Να καλύπτει, δηλαδή, και πολυσυντροφικές μορφές σχέσεων και οικογενειών.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 02:06 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Για να τελειώνουμε με την απίστευτη παραπληροφόρηση:
    – Ο συγκεκριμένος νόμος δεν δίνει κανένα δικαίωμα υιοθεσίας στα ομόφυλα ζευγάρια (κακώς κατά τη γνώμη μου) οπότε όλες αυτές οι κραυγές περί διάλυσης της αγίας ελληνικής οικογένειας είναι εκ του πονηρού και με σκοπό να στρέψουν την κοινή γνώμη εναντίον του νομοσχεδίου.
    – Σκοπός του συμφώνου συμβίωσης είναι να κυρίως ρυθμιστούν κάποια φορολογικά, κληρονομικά και λοιπά γραφειοκρατικά θέματα, ώστε να πάψουν να αντιμετωπίζονται οι ομοφυλόφιλοι ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Αλλά πέρα απ’αυτά είναι και μια ευκαιρία για τα ομόφυλα ζευγάρια να επικοινωνήσουν τη σχέση τους, με τον ίδιο τρόπο που το κάνουν και οι ετεροφυλόφιλοι, χωρίς ενοχές και υποκρισία.
    – Η εκκλησία και γενικά οι θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα έπρεπε να έχουν καμία ανάμιξη στο νομοθετικό έργο, πόσο μάλλον όταν αυτό έχει στόχο να προστατέψει καταπιεσμένες και διωκόμενες κοινωνικές ομάδες. Η Ελλάδα είναι, τουλάχιστον θεωρητικά, κοσμικό κράτος, οπότε οποιοδήποτε θεολογικό επιχείρημα εναντίον ενός νόμου για τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι εξ ορισμού άτοπο.
    – Όπως έχει ειπωθεί πολλές φορές, η ομοφυλοφιλία δεν είναι επιλογή, πολύ απλά γιατί κανείς δε θα διάλεγε να ζει μια τόσο δύσκολη καθημερινότητα, σ’ένα τόσο εχθρικό για τους γκέι περιβάλλον όπως η Ελλάδα. Ούτε φυσικά είναι επίκτητη, τουλάχιστον στη συντριπτική πλειοψηφία. Οπότε κανένα παιδί δεν κινδυνεύει από τα λάθος πρότυπα που περνούν οι γκέι. Αντίθετα κινδυνεύει να μολυνθεί από τον ιό της μισαλλοδοξίας, του ρατσισμού και του φόβου απέναντι στη διαφορετικότητα, που όπως φαίνεται κυριαρχούν στις τάξεις της πατροπαράδοτης οικογένειας.
    Χίλιες φορές ΝΑΙ λοιπόν στο νομοσχέδιο, χωρίς καμία υποσημείωση. Γιατί δημοκρατία δεν είναι μόνο η κυριαρχία της πλειοψηφίας, είναι πρωτίστως η προστασία της μειοψηφίας.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 02:49 | Μαρία

    Γάμος δεν είναι μόνο οτι φέρνει παιδιά, αλλιώς οι στείροι δε θα θεωρούνταν ζευγάρι.
    Γάμος δεν νοείται μόνο μπροστά στο θεό (υπάρχει ήδη ο πολιτικός γάμος εδω και δεκαετίες), άλλωστε δεν έχουν όλοι οι κάτοικοι αυτής της χώρας τις ίδιες πεποιθήσεις με εσάς για να τους τις επιβάλετε εσείς. Ετσι μόνο οι τζιχαντιστές συμπεριφέρονται.
    Γάμος είναι το δικαίωμα να νομιμοποιείς τη σχέση σου με το άτομο που αγαπάς, να έχεις δικαίωμα να του κρατάς το χέρι στο νοσοκομείο χωρίς να θεωρείσαι άγνωστος, να έχεις περιουσιακά δικαιώματα, ασφάλιση.
    Οι ομοφυλόφιλοι παντα υπήρχαν και θα υπάρχουν, θα είναι με όποιον εκείνοι επιθυμούν, οτι και να κάνετε κι οσο κι αν τους θεωρείτε ανθρώπους β κατηγορίας. Επιτέλους αυτή η αδικία θα διορθωθεί.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 01:22 | Παναγιώτης Ζ.

    ΄OXI στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων.Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και ζητώ την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφισή του από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.Ψηφίζω ΟΧΙ σε κάθε σύμφωνο συμβίωσης που έρχεται σε αντίθεση με το Νόμο του Θεού που θέσπισε το μοναδικό Μυστήριο αυτό του Γάμου μεταξύ ετεροφύλων.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 01:37 | ΑΒΟΚΑΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Ψηφίζω ΟΧΙ.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:24 | Αναστασια

    ΟΧΙ…ΟΧΙ…ΟΧΙ…ΟΧΙ…ΟΧΙ…ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΟΧΙ ΣΤΟ Συνφωνο Συμβιωσης!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:05 | Ιωάννα Κανελλοπούλου

    Με θλίβει βαθύτατα το γεγονός ότι στη δημόσια διαβούλευση για ένα απολύτως αναγκαίο και ήδη καθυστερημένο νομοσχέδιο συναντώ όχι βελτιωτικά σχόλια από νομικούς, αλλά σκοταδιστικές διαμαρτυρίες. Η νομική κατοχύρωσή της συμβίωσης μεταξύ δύο ανθρώπων είναι στοιχειώδες πολιτικό, κοινωνικό, ατομικό και οικονομικό δικαίωμα για όλους τους πολίτες ανεξαρτήτως θρησκείας, σεξουαλικής επιλογής ή καταγωγής και ως τέτοιο πρέπει να γίνεται σεβαστό και μάλιστα να προστατεύεται απ’ όλους. Ως πολίτης δηλώνω υπέρ του σχετικού νομοσχεδίου και ζητώ την υπερψήφισή του.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:47 | Παναγιώτης Γεωργακόπουλος

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης. Δεν καταλαβαίνω γιατί να έχουμε δύο πράγματα (πολιτικό γάμο, σύμφωνο συμβίωσης) με το ίδιο αποτέλεσμα. Είναι άλλος ένας τρόπος να αμβλύνουμε τις διακρίσεις. Έτσι και αλλιώς η Εκκλησία, ούτε τον πολιτικό γάμο δέχεται. Γιατί νοιάζεται ο νομοθέτης για το φύλο των συμμετεχόντων στη νομική αυτή συμφωνία; Δε χρειάζεται νομοσχέδιο, ας εφαρμοστεί ο υφιστάμενος νόμος (του πολιτικού γάμου) με επεκτεταμένη ερμηνεία των συμμετεχόντων στη νομοθετική πράξη (του πολιτικού γάμου). Μιλάει για φύλα ο υφιστάμενος νόμος; Θέμα ερμηνείας είναι Το παρόν νομοσχέδιο είναι άστοχο.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:04 | Δημήτριος Γ.

    Σήμερα η οικογένεια, που θεωρείται το κύτταρο στην ελληνική κοινωνία μας, δέχτηκε καίριο πλήγμα με τον ξενόφερτο θεσμό της συντροφικότητας, «libre
    couple». To «σύμφωνο συμβίωσης»,που ετοιμάζεται για νόμιμη θεσμοθέτηση,
    θα δώσει το τελειωτικό πλήγμα στην ήδη παραπαίουσα κοινωνία μας.
    Αν λοιπόν θέλουμε να μη σβήσουμε ως κοινωνία και ως κράτος, ας αντιταχθούμε
    και ας μήν αποδεχτούμε τη νομιμοποίηση μιας ανθρώπινης αδυναμίας που σίγουρα
    θα οδηγήσει σε κοινωνική δυσλειτουργία.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:56 | Νικος Παπαγιαννοπουλος

    ΟΧΙ στην καθε ειδους διαστροφη που προωθει η νεα ταξη πραγματων.ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ κυριοι υπευθυνοι.Ξυπνηστε πριν ειναι αργα.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:51 | Γιώργος

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Συγχαρητήρια στον Υπουργό και την κυβέρνηση.

    Αυτονόητο ανθρώπινο δικαίωμα: δεν νοείται η έκφραση αγάπης & ανθρώπινης σχέσης να υπόκειται σε διακρίσεις, ρατσισμό ή διακριτική νομιμοποίηση (νόμιμη για τους μεν – παράνομη ή νομικά ανύπαρκτη για τους δε).

    Με τον σύντροφό μου έχουμε 8 χρόνια σχέση. Ζούμε εδώ και 7 χρόνια μαζί στο κέντρο της Αθήνας, έχουμε κοινό τραπεζικό λογαριασμό και κοινά περιουσιακά στοιχεία.

    Θα είμαστε από τα πρώτα ομόφυλα ζευγάρια που θα κάνουν το Σύμφωνο. Έχουμε ήδη κλείσει τη συμβολαιογράφο και αναμένουμε. Το ίδιο και όλοι οι φίλοι μας…

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:29 | Μανώλης

    Ναι στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια, ναι στον σεβασμό της προσωπικής ζωής του καθε ανθρώπου.
    Καθε ανθρώπινο όν της σύγχρονης κοινωνίας εχει το αναπόσπαστο δικαίωμα να ζει κ να μοιράζεται με το συνανθρώπους που θα επιλέξει το υπόλοιπο της ζωής του ανεξαρτήτως φύλου, χρώματος, φυλής, θρησκευτικών πεποιθήσεων κλπ.

    Εν ετει 2015, το θεωρώ προσωπικά αδιανόητο να υφίστανται Έλληνες συνάνθρωποι μας απάνθρωπες ρατσιστικές συμπεριφορές απο συμπολίτες τους που εξ ευτελίζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και καταπατούν καθε ανθρώπινο δικαίωμα.

    Τάσσομαι υπέρ του συμφωνου συμβιωσης και υποστηρίζω ένθερμα καθε προσπάθεια προάσπισης των ατόμων που έχουν υποστεί αυτό το απεχθες bullying που υφίστανται τόσα χρόνια..

    Λόγω προσωπικής πείρας, έχω βιώσει το ρατσισμό και το bullying έντονα στο δημοτικό στο γυμνάσιο στο Λύκειο κ στο Πανεπιστήμιο.
    Παρόλο που ήμουν πάντοτε άριστος μαθητής κ φοιτητής, ο συναισθηματικός και εξευτελιστικος πολλές φορές τρόπος αντιμετώπισης απο τους συμμαθητές μου πάντα μου έδειχναν τον δρόμο να εξαφανισω απο αυτή τη χωρα…

    Έχοντας δουλέψει χρονια στη Google και στην Apple, αποφάσισα επιτέλους να επιστρέψω στην Ελλαδα με την ελπίδα για ενα καλύτερο μέλλον απο τη τωρινή κυβέρνηση που να σέβεται τις ιδιαιτερότητες του καθε ατόμου..

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:10 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    OXI ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ! ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΚΦΡΑΖΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ «ΜΟΝΤΕΡΝΑ» ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:09 | Antonis Diamantopoulos

    Οι θρησκευόμενοι διαβάστε τι λέει η Βίβλος για το διαζύγιο… Για τη μοιχεία…
    Το μήνυμα του αγαπάτε αλλήλους το έχετε κάνει αγαπάτε ομοίους. συμβίωση κ γάμο κ δικαίωμα στην υιοθεσία κ ότι άλλο δίνεται τους ετερόφιλους να έχουν οι ομοφυλοφιλοι. γιατί το πως τη βρίσκεις δεν θα πρεπε να χει καμμία σχέση με το σεβασμό που σου δείχνεται από το κράτος ή τον συνάνθρωπο.(εκτός προφανώς αν παραβιάζει την ελευθερία του άλλου).

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:45 | Πιπιντακου Ελένη

    Δεν είναι δυνατόν άτομα με μη φυσιολογικές λειτουργίες να προβάλονται ως πρότυπα και να έχουν την απαίτηση να γίνουν αποδεκτοί από την κοινωνία ενώ αντικειται στους νόμους της και πάνω απ’όλα στους νόμους του Θεού.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:44 | Γαβριηλία

    Η εκκλησία δεν πολεμά τους ομοφυλόφιλους, πολεμά όμως την αμαρτία και η ομοφυλοφιλία είναι αμάρτημα μέγα! Στο 2015 λοιπόν, όπως λέτε πολλοί, η Ελλάδα παραμένει ορθόδοξη! Μετράμε 2015 χρόνια ΜΕ χριστό! Στην Ελλάδα της ηθικής και πνευματικής κρίσης η ψήφιση τέτοιων νόμων θα μας μετατρέψει σε Σόδομα και Γόμορα! Ας συνέλθουμε λοιπόν! Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του και δεν κατακρίνεται!! Πρέπει όμως να γνωρίζει και τις συνέπειες των επιλόγων του! Η ομοφυλοφιλία δεν μπορεί να δημιουργήσει ζωή, κι εμείς με σύμφωνα συμβίωσης θα δίνουμε την δυνατότητα σε ομόφυλα ζευγάρια να αποκτούν παιδιά; Η ομοφυλοφιλία είναι παρά φύσιν κατάσταση και εμείς θα την νομιμοποιήσουμε; Και με τι ερεθίσματα θα μεγαλώνουν παιδιά μέσα σε τέτοιες οικογένειες; Πώς θα γίνεται η εκλογή αυτών των παιδιών; Το χρήμα θα δουλέψει πάλι; Για ποιον λόγο να διαλυθεί η διαχρονική μορφή της ελληνικής, ορθόδοξης οικογένειας; Και τα υπόλοιπα παιδιά που θα βλέπουν την κοινωνία να αλλάζει μορφή και θα επηρεάζονται γιατί να μην τα σεβαστούμε; Και ύστερα θα ζητήσουν οι ομοφυλόφιλοι να τους ευλογεί και η εκκλησία;
    Ας επικεντρωθούμε καλύτερα σε νομοσχέδια που θα βοηθήσουν την οικονομική και πνευματική κρίση της Ελλάδας, σε νομοσχέδια που θα βοηθήσουν όλους τους Έλληνες που περνούν δύσκολα και ας αφήσουμε τις προτάσεις που θα νομιμοποιήσουν την αμαρτία! Αν κάτι κρατάει ζωντανό ακόμα το έθνος μας είναι η ευλογία Του Θεού… μην την χάσουμε!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 23:47 | Πιπιντακου Ελένη

    OXI στη διάλυση της οικογένειας. Κάθε πρόσωπο είναι σεβαστό,αλλά δεν αποδεχόμαστε τις μη φυσιολογικες λειτουργίες του σώματός τους να τις προβάλλουν ως φυσιολογικές. Δε δεχόμαστε ως Έλληνες και ως ορθόδοξοι χριστιανοί να προβάλονται στα παιδιά μας και τα εγγόνια μας αυτά τα πρότυπα που υποβιβάζουν την ανθρώπινη φύση και το θεσμό της οικογένειας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 23:06 | Κασσάνδρα Αλεξάνδρου

    Παρακαλώ θερμά τους υπεύθυνους να μην εφαρμόσουν το σύμφωνο συμβίωσης. Ας μην υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο ο θεσμός της οικογένειας. Θα σας άρεσε να ήσασταν το «παιδί» ενός τέτοιου ζευγαριού;

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 23:24 | Ευγενία

    Παλαιότερα δεν υπήρχε γάμος χωρίς την ευλογία της εκκλησίας. Αργότερα μπήκε στο παιχνίδι ο πολιτικός γάμος, τώρα συζητιέται το σύμφωνο συμβίωσης. Τι άλλο μπορούμε να περιμένουμε; Και μετά απορούμε για την κατάντια της κοινωνίας μας;

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 23:06 | Αθανάσιος κ Μαρία Β.

    Λέμε όχι στο σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ των ομοφυλοφίλων. Τα παιδιά των ζευγαριών αυτών δε τα σκέφτεται κανείς; Θέλουμε να αποτελειώσουμε την ήδη διαλυμένη οικογένεια; Θα στερήσουμε κατ΄επιλογήν από κάποια παιδιά το μητρικό χάδι και τη μητρική στοργή ικανοποιώντας κατώτερα αμαρτωλά ένστικτα; Με τι πρότυπα θα βγουν τα παιδιά αυτών των ζευγαριών στην κοινωνία…και κάτι άλλο..Έχετε δει πολλές φορές γάτο με γάτο μαζί; Ή κότα με κότα;Ο Άγιος Θεός δημιούργησε πάνσοφα τη φύση, ας μη την καταστρέφουμε..

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 23:25 | Χριστίνα Γ.

    Κι αν ακόμη δεν έχουμε φόβο Θεού και δεν υπολογίζουμε τις σαφέστατες εντολές Του γι’ αυτό το θέμα, και δεν μας τρομάζει η τιμωρία των Σοδόμων και της Γομόρρας, ας τρομάξουμε από το AIDS…
    Η ίδια η φύση μας εκδικείται για τα παρά φύσιν.

    Δεν είναι, λοιπόν, προσωπικό τους ζήτημα. Κινδυνεύουμε όλοι!

    ΟΧΙ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 23:53 | Βασίλειος Ματ.

    Το νομοσχέδιο αυτό μου θυμίζει το μύθο του Αισώπου με την κολοβή αλεπού. Επειδή είχε κομμένη την ουρά της ήθελε να κόψουν και οι άλλες αλεπούδες τις ουρές τους.
    Το ίδιο ισχύει και με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Αν ένας έχει κάποιο πρόβλημα, μια ιδιαιτερότητα, πρέπει να ψηφιστεί νόμος για να το καλύψουμε; Συμπαθούμε τον άνθρωπο, δεν νομιμοποιούμε όμως την αμαρτία.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 23:51 | Απόστολος Σιέττος

    Όχι στο σύμφωνο συμβιωσης