Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.
Άρθρο 01: Σύσταση
- 2.496 ΣχόλιαΆρθρο 01: Σύσταση
- 95 ΣχόλιαΆρθρο 02: Προϋποθέσεις
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 03: Άκυρο και ακυρώσιμο σύμφωνο
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 04: Επώνυμο
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 05: Σχέσεις των μερών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 06:
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 07: Λύση
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 08: Κληρονομικό δικαίωμα
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 09: Τεκμήριο πατρότητας
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 10: Επώνυμο τέκνων
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 11: Γονική μέριμνα
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ανάλογη εφαρμογή άλλων διατάξεων – Εξουσιοδοτήσεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 13: Πεδίο εφαρμογής
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 14: Τροποποίηση διατάξεων του Αστικού Κώδικα
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 15: Σύσταση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16: Σύνθεση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 17: Αρμοδιότητες
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18: Λειτουργία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19: Συνεργασία με φορείς και κοινωνικός διάλογος
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 20:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21:
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 22:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 26:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27:Άρθρο 27:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29:Άρθρο 29:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30:
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 31:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32:Άρθρο 32:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33:Άρθρο 33:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34:Άρθρο 34:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35:Άρθρο 35:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36:Άρθρο 36:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39: Διάθεση κατασχεθέντων, δημευθέντων προϊόντων σε Καταστήματα Κράτησης
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 40:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41: Σύσταση της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής του Σωφρονιστικού Κώδικα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42: Ενίσχυση αγροτικών φυλακών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 43: Εξ’ αποστάσεως φοίτηση κρατουμένων σε ΑΕΙ/ΤΕΙ με ηλεκτρονική επιτήρηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Τροποποίηση του άρθρου 13 του Ν. 3772/2009
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 45:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46:
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 48:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50:
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 51:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 52:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 57: Μεταβατικές διατάξεις.
- 78 ΣχόλιαΆρθρο 58: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Νοεμβρίου 2015, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
23 Νοεμβρίου 2015, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.496 Σχόλια 3324 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Καταρχήν αναρωτιέμαι γιατί κόψατε το προηγούμενο σχόλιό μου από τη στιγμή που δεν είναι υβριστικό, εκτός και εάν η αντίθετη άποψη με τη δική σας θεωρείται ύβρις. Επανέρχομαι , λοιπόν και δηλώνω ότι ως Χριστιανός Ορθόδοξος αποδέχομαι το δικαίωμα του καθενός στον αυτοπροσδιορισμό του και την ελευθερία επιλογής του αλλά είναι ντροπή και αίσχος να εξελλίσεται η Ορθόδοξη Ελλάδα σε σόδομα και γόμορα με τη βούλα της πολιτείας που το νομοθετεί κιόλας. Σταματήστε να διαλύετε άλλο αυτή την άμοιρη πατρίδα, δεν θέλουμε άλλη τέτοια»Ευρώπη», δεν θέλουμε και άλλο Διαφωτισμο-Συσκοτισμό, δεν επιθυμούμε άλλο τέτοιο Δυτικό «Πολιτισμό» που μας οδηγεί στην καταστροφή. Ο «μονοδρομός» σας της «προοδευτικής» πορείας οδηγεί με σπασμένα φρένα στον γκρεμό. Όπισθεν ολοταχώς στον Ελληνορθόδοξο δρόμο της αγάπης, της ανεκτικότητας αλλά και της κάθετης αντίθεσης στην αμαρτία και στα παραγωγά της .
Δηλώνω την αντίθεσή μου στο προωθούμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης για την επέκταση του Συμφώνου Συμβίωση και στα ομόφυλα ζευγάρια!
Δεν θα φλυαρίσω περί αυτού, απ’ ότι βλέπω (προς μεγάλη μου έκπληξη) οι περισσότεροι είναι αντίθετοι και γνωρίζουν και τον λόγο. Ασχοληθείτε καλύτερα με τίποτα άλλο μπας και σωθεί η χώρα και αφήστε τους γάμους και τις ιστορίες…. Πηγαίνει κόντρα στη φύση, κόντρα στην ελληνοχριστιανική παράδοση και κόντρα στα θεμέλια μιας κοινωνίας. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεσμοθετηθεί κάτι τέτοιο, ο καθένας ας κάνει ότι επιθυμεί στο κρεβάτι του, στη χώρα μου όμως κάνω κουμάντο εγώ και οι υπόλοιποι έλληνες, ευρωπαίοι νεωτεριστές και προοδευτικοί είναι ελεύθεροι να φύγουν… Ποτισμένες με αίμα αξίες καταπατώνται από «πολιτισμούς» που «άνθισαν» χάρη στην ελληνική σοφία. Κατεβείτε από τις καρέκλες λέω εγώ καλύτερα….
Διαφωνώ καθώς αυτή ή απόφαση αντιτίθεται στον χριστιανισμό αλλά και στην αρμονία της φύσης.
ΔΙΑΦΩΝΩ μέ αυτό το σχέδιο Νόμου.
Αντιστρατεύεται στο κατά φύσιν ζειν.
Είναι κατά τήν γνώμη μου τό συντριπτικότερο κτύπημα στήν ειρηνική συμβίωση
και στην πολιτισμική ανάπτυξη των ατόμων και των λαών.
ΟΧΙ!ΟΧΙ!! ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ!!
ΔΙΑΦΩΝΩ με το Σύμφωνο Συμβίωσης!
Διαφωνώ απολύτως με το εν λόγω Σχέδιο Νόμου, διότι, ενώ θα έπρεπε σήμερα όσο ποτέ άλλοτε να προστατεύουμε την οικογἐνεια ο κ.κ. Υπουργός επιχειρεί να την ατιμάσει με τον χειρότερο τρόπο και αποφασίζει ενάντια στην συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού να δώσει νομική κατοχύρωση στην ανωμαλία.
Αυτό το Σχέδιο Νόμου έχει σκοπό την αλλοίωση της εθνικής μας ταυτότητας και παράδοσης, επίσης έρχεται κόντρα στο ισχύον Σύνταγμα της Ελλάδος, διότι, στην προμετωπίδα του Συντάγματός μας αναφέρεται ρητώς πως το κείμενο που ακολουθεί είναι αφιερωμένο – ή μάλλον γράφτηκε- «Eις τo όνoμα της Aγίας και Oμooυσίoυ και Aδιαιρέτoυ Tριάδoς», από την στιγμή λοιπόν που έρχεται σε αντίθεση με την Διδασκαλία της Αγίας Γραφής και εν γένει της παράδοσης της Εκκλησίας μας, έρχεται και σε αντίθεση με το ισχύον Σύνταγμα της Ελλάδος, πέραν μάλιστα της επικλήσεως της Αγίας Τριάδος στο Μέρος Β΄ του Συντάγματος που ορίζει τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας και ειδικότερα στη 3η παράγραφο του Άρθρου 3 αναφέρεται πως «Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο».
Αν όμως συνεχίζετε να επιθυμείτε διακαώς την ψήφιση του παρόντος ανωμάλου νόμου φέρτε τον προς ψήφιση από τον ίδιο τον λαό μέσω Δημοψηφίσματος, όμως το ΟΧΙ που θα λάβετε -και θα είναι βροντερό- μην το μετατρέψετε πάλι σε ναι.
ΌΧΙ λοιπόν στην διαστροφή και την ανωμαλία.
Είμαι εντελώς αντίθετη στην επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια.
Εκφράζω την απόλυτη αντίθεσή μου στο νομοσχέδιο γιατί ως Ελληνίδα και Ορθόδοξη Χριστιανή πιστεύω ότι υποβιβάζει την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας. Ας μην προκαλούμε την οργή του Θεού στην ταλαίπωρη πατρίδα μας.
Βιολόγος – Εκπαιδευτικός – Υπερπολύτεκνη μητέρα
Μα… τι φάση παίζει; Δημοκρατία κι έτσι;
Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων, που διαλύει την ελληνική οικογένεια και αντιβαίνει στο νόμο του Θεού.
Εκφράζω την απόλυτη αντίθεσή μου στο νομοσχέδιο γιατί ως Ελληνίδα και Ορθόδοξη Χριστιανή πιστεύω ότι υποβιβάζει την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας. Ας μην προκαλούμε την οργή του Θεού στην ταλαίπωρη πατρίδα μας.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ «ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ»
Το αφύσικο δεν πρόκειται ποτέ να γίνει ούτε νόμιμο ούτε αποδεκτό. Πάντα θα συνοδεύεται από ενοχές και ανησυχία. Κρίμα στους πολιτικούς αυτής της χώρας που προωθούν τέτοια νομοσχέδια. Η συμβίωση των ομοφυλοφίλων θα είναι πάντα βδέλυγμα στα μάτια Θεού και ανθρώπων.
Ας το μαθουν οι δηθεν μορφωμενοι αθεοι οτι ορθοδοξια σημαινει αγαπη, ηθικη, εμπιστοσυνη στο Θεο (πιστη δλδ) κλπ πολλα…..η ελλειψη παιδιας παει συννεφο γι αυτους (τους αθεους)! Ανοιξτε ενα ρημαδι βιβλιο να μαθετε τι σημαινει ορθοδοξια και τι ισλαμ και μετα επιχειρηματολογηστε! Για να μαθαινετε λοιπον ισλαμ ειναι θανατος στους απιστους ενω ορθοδοξια τα παραπανω!! Θελουμε να βοηθησουμε τους αδελφους μας τους ομοφυλοφιλους ωστε να κατανοησουν οτι αυτο που κανουν παραβιαζει την ανθρωπινη φυση, και δεν βρισκω επιχειρημα που να αντικρουει κατι τετοιο! Δε θελουμε την περιθοριοποιηση τους, δεν τρεφουμε κακια στα προσωπα τους, θελουμε ηθικη στη χωρα μας με την απορριψη του συμφωνου συβιωσης ομοφυλοφιλων!!!
Την αμαρτία και την πτώση ,δεν θα την κάμουμε κανόνα και τρόπο ζωής !
Ας το μαθουν οι δηθεν μορφωμενοι αθεοι οτι ορθοδοξια σημαινει αγαπη, ηθικη, εμπιστοσυνη στο Θεο (πιστη δλδ) κλπ πολλα…..η ελλειψη παιδιας παει συννεφο γι αυτους (τους αθεους)! Ανοιξτε ενα ρημαδι βιβλιο να μαθετε τι σημαινει ορθοδοξια και τι ισλαμ και μετα επιχειρηματολογηστε! Για να μαθαινετε λοιπον ισλαμ ειναι θανατος στους απιστους ενω ορθοδοξια τα παραπανω!! Θελουμε να βοηθησουμε τους αδελφους μας τους ομοφυλοφιλους ωστε να κατανοησουν οτι αυτο που κανουν παραβιαζει την ανθρωπινη φυση, και δεν βρισκω επιχειρημα που να αντικρουει κατι τετοιο! Δε θελουμε την περιθοριοποιηση τους, δεν τρεφουμε κακια στα προσωπα τους, θελουμε ηθικη στη χωρα μας με την απορριψη του συμφωνου διαβιωσης ομοφυλοφιλων!!!
Ως Χριστιανή Ορθόδοξη είμαι αντίθετη στο σύμφωνο συμβίωσης, γιατί :
– αγνοεί το νόμο του Θεού και γι’ αυτό πραγματεύεται ένα θέμα εντάντια στην ανθρώπινη φύση.
– είναι άδικο γιατί, ενώ οι εταιροφιλόφιλοι είναι μεγαλύτερη ομάδα πληθυσμού στη χώρα μας, γίνεται προσπάθεια να της επιβληθεί η νομιμοποίηση του τρόπου ζωής της μικρότερης ομάδας.
– το αντίκτυπο για τις επόμενες γενιές, με το αφύσικο ή/και ασαφές οικογενειακό περιβάλλον και την ασαφή προέλευση της ύπαρξης του ατόμου, θα είναι καταστροφικό. Με άλλα λόγια, εκτός από άδεια ταμεία, θα τους αφήσουμε και άδειες ψυχές.
Που είναι λοιπόν το «προοδευτικό» της υπόθεσης; Να αποσυρθεί άμεσα.
χαιρετε!
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ.
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ?ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ,ΤΟΣΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ,ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΕΣ ,ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΕΣ?
ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ…Η ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΛΟΣ Η ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ…
Ο Χ Ι ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΧΙ ΟΧΙ.Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΑΝΕΧΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Λ Υ Π Α Μ Α Ι ΣΑΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΜΗΤΕΡΑ, ΣΑΝ ΣΥΖΥΓΟΣ,. ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.
αδαμαντια αλαταρη
Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο συμβίωσης
Φυσικά ο καθένας είναι ελευθερος στις προσωπικές του επιλογές και κανείς δεν μιλάει για καταπάτηση αυτής της ελευθερίας αλλά η θεσμοθέτηση από το επίσημο κράτος αυτών των επιλογών είναι απο περιττή μέχρι προσβλητική. Η προτίμηση κάποιων για άτομα του ίδιου φύλου δεν είναι επιστημονικά αποδεδειγμένη, απλά υπάρχουν κάποιες ενδείξεις. Κι αν τελικά όντως ισχύει, το ποσοστό των γενετικά προκαθορισμένων ομοφυλοφύλων δεν αντιστοιχεί στους ομοφυλόφυλους.Αλλά είπαμε ο καθένας έχει την ελευθερία του.
Και δευτερευόντως…μας «μάλωσε» το ευρωπαικό δικαστήριο που δεν συμπεριλάβαμε και τα ομόφυλα ζευγάρια και αμέσως σπεύσαμε σαν καλά πειθήνια παιδάκια να τροποποιήσουμε το σύμφωνο συμβίωσης!
ε όχι! λέμε ΟΧΙ στην νομιμοποίηση του αφύσικου, λέμε ΟΧΙ στην υποδούλωσή μας για άλλη μια φορά στις διαταγές των άλλων!
Μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί πως οτιδήποτε χτίστηκε κόντρα στη φύση είχε καταστρεπτικές κι ανεπανόρθωτες συνέπειες στην πορεία.Σέβομαι τις ερωτικές επιλογές των ομόφυλων χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι τις αποδέχομαι και πολύ περισσότερο διαφωνώ με την απόδοση της μορφής του θεσμού της οικογένειας σε αυτήν.Είναι πολύ μεγάλη η ευθύνη της πολιτείας, ας αναλογιστεί την εξέλιξη και τις συνέπεις σε μία χώρα που ολοένα φθίνουν οι γεννήσεις, τι πρότυπο θα δώσουν στα παιδιά; Για όσους δεν πιστεύουν στον Θεό, ας δουν ακόμη και στο ζωϊκό βασίλειο η φύση ένωσε αρσενικό με θηλυκό.
Διαφωνώ κάθετα με το συγκεκριμμένο νόμο.
Η Κυβέρνηση οφείλει να ασχοληθεί με την πλειοψηφία των Ελλήνων και με τα προβλήματά τους.
Αντί να κάνει αυτό εισάγει νόμους προκλητικούς που δίνουν νομική υπόσταση στις σχέσεις μια μικρής μειοψηφίας.
Όποιος θέλει να έχει τέτοιες σχέσεις, μπορεί να τις έχει ιδιωτικά, να μην προκαλεί και να μη τις διαφημίζει. Πως ακριβώς θα γίνει αυτό όμως αν το ίδιο το κράτος τους δώσει το δικαίωμα να ονομάζονται νόμιμο ζευγάρι ρωτάω τους κυρίους που εισήγαγαν προς διαβούλευση και προφανώς θέλουν να ψηφίσουν τέτοιο νόμο?
Επίσης ποιος θα προστατέψει στο μέλλον να γίνει τροποποίηση για υιοθεσία τέκνων?
Πως ακριβώς αυτά τα παιδιά θα έχουν ελεύθερη επιλογή στις σχέσεις τους?
Θα οδηγηθούν απ’ευθείας στις σε ομόφυλες σχέσεις.
Ανοίγεται επικίνδυνη κερκόπορτα που θα οδηγήσει στην καταστροφή (στο μέλλον πολλών αθώων ανήλικων ψυχών).
Επίσης σε λίγο θα πουν π.χ αυτοί που αγαπούν τα ζωα. Γιατί να μην κάνω και γω ένα σύμφωνο συμβίωσης?
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ.
Το βασικό πρόβλημα είναι το ενδεχόμενο υιοθέτησης παιδιών. Ποιος μας εξασφαλίζει ότι το παιδί που θα αναλάβει το ζευγάρι, δε θα υποβληθεί σε σεξουαλικη μεταχείριση απο τους »γονείς» του, ειδικά αν είναι ίδιο φύλου ή τουλάχιστον δε θα καταδικαστεί εκ των προτέρων να γίνει και αυτό ομοφυλόφιλο;Και μόνο το γεγονός ότι θα του στερηθεί κάθε δικαίωμα να έχει μια μάνα ή ένα πατέρα (αυτοι που υιοθετούν γενικά πρέπει να ελέγχονται πολυ) είναι πολύ σκληρο.
Έχω παρατηρήσει ότι πολλα ζευγάρια αντρών υιοθετούν αγόρια. Είναι τόσο τυχαίο αυτο;
ΟΧΙ!
Δεν συμφωνώ τα παιδιά μας να μεγαλώνουν με λανθασμένα πρότυπα που νομοιμοποιούνται μέσω αυτού του νόμου που θέλετε να ψηφίσετε!!!!!ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ!Είτε αρέσει είτε όχι, το σχεδιό σας να ζήσουμε χωρίς Θεό δεν θα μας βρεί σύμφωνους.Ας σκεφτούμαι όλοι τι θα του πούμε όταν σταθούμε απέναντί του!
Διαφωνώ απόλυτα
Όχι στην αποδοχή της διαστροφής ως φυσιολογικής κατάστασης, όχι στο σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομόφυλων. Ναι στην πατροπαράδοτη Ελληνική Χριστιανική οικογένεια.
Διαφωνώ απόλυτα
Διαφωνώ
ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .
Για τα αυτονόητα δεν χρειάζεται διαβούλευση!!! Εννοείται ναι στο σύμφωνο συμβίωσης καθώς και οι επέκτασή του στα ομόφυλα ζευγάρια!! Οι πιστοί να πάνε στην εκκλησία να κάνουν το δικό τους σύμφωνο και ας αφήσουν την πολιτεία να μεριμνήσει και για του αποδιοπομπαίους της <> της εκκλησίας.
Απαράδεκτο νομοσχέδιο!!!Διαφωνώ απόλυτα με αυτό το έκτρωμα που θέλουν να το κάνουν και νόμο του Ελληνικού Κράτους.Αίσχος!!!
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με έναν τέτοιο νόμο.
ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων, ΟΧΙ σε οτιδήποτε αντίκειται στην Ανθρώπινη Φύση και στην Ορθόδοξη Πίστη μας.
ΟΧΙ στο νόμο
Διαφωνώ. ΟΧΙ στο νόμο αυτό.
Απαράδεκτος τελείως
Διαφωνώ με την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια διότι αντίκειται στους φυσικούς και ηθικούς νόμους και υπονομεύει το θεσμό της οικογένειας.
Διαφωνώ γιατί το νομοσχέδιο αυτό είναι αντίθετο με το νόμο του Δημιουργού Θεού
Ο Θεός δημιούργησε τα δύο φύλα και ευλόγησε τη σύζευξη άνδρα και γυναίκας! Δεν καταδικάζουμε ή απορρίπτουμε τα λίγα αυτά ομοφυλόφιλα άτομα, απλά αντιδρούμε με αυτό το σύμφωνο! Δεν έχουν δικαίωμα τα άτομα αυτά να υιοθετούν παιδιά και να τα αναγκάζουν να μεγαλώνουν με άτομα του ίδιου φύλου. Αυτό αντιβαίνει στο νόμο του Θεού και δεν υπάρχει ισορροπημένη και αρμονική ανάπτυξη του παιδιού. Με ποιο δικαίωμα το παιδί που γεννήθηκε από άνδρα και γυναίκα να αναγκαστεί να μεγαλώσει με άτομα του ίδιου φίλου;
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
@18 Νοεμβρίου 2015, 17:49 | Δεν.Υπάρχει. Ελπίδα.
«Όλοι εσείς οι αμόρφωτοι που γράφετε για φυσικά και αφύσικα, προμοτάροντας τη θρησκεία (λολ όμως) έχετε ανοίξει ποτέ στη ζωή σας ένα ρημάδι βιβλιο; Έχετε φροντίσει να ενημερωθείτε τι και πως είναι τελικά «φυσικό» ή απλά παπαγαλίζετε αυτά που μπορείτε; Ξεστραβωθείτε επιτέλους, 2015 έχουμε, δεν έχετε μόνο εσείς δικαιώματα, έχει και ο ο συνάνθρωπος σας. Αν επιθυμείτε θεοκρατία και χριστά «ήθη» περάστε μια βόλτα από τη Μέση Ανατολή, θα ταιριάξετε καλύτερα εκεί.»
Απαντώ αν και προσωπικά δεν αναφέρθηκα σε φυσικά και αφύσικα ή σε θρησκεία. Τη γενική θέση μου επί του όλου θέματος μπορείς να την βρεις λίγα μηνύματα παρακάτω.
«Ξεστραβωθείτε» σημαίνει «υποστηρίξατε τη δική μου άποψη»; Ή την άποψη των αμερικανών / δυτικοευρωπαίων / «προοδευτικών» / …;
Κανείς δεν μίλησε για «θεοκρατία». Για δικαίωμα στη χώρα μας, την πατρίδα μας μιλάμε. Την ΕΛΛΑΔΑ. Που κάποιοι θέλουν να με ένα σωρό τρόπους να την αποδομήσουν, γκρεμίζοντας τις ΑΞΙΕΣ της και εξισώνοντάς την με κράτη του δυτικού «πολιτισμού» που ουδεμία σχέση έχουν με ΠΑΤΡΙΔΕΣ. Κι από τον δυτικό «πολιτισμό» ας κρατήσουμε ό,τι συνιστά όντως πολιτισμό. Στα υπόλοιπα οφείλουμε να λέμε ΟΧΙ.
Αντιστρέφω:
Αν δεν γνωρίζετε τι σημαίνει ΕΛΛΑΔΑ, ανοίξτε ένα ρημάδι βιβλίο… Αν επιθυμείτε λήθη και ισοπέδωση, περάστε μια βόλτα από Αγγλία, Γαλλία, ΗΠΑ, Ολλανδία κτλ, θα ταιριάξετε καλύτερα εκεί.
Χαρακτηρισμούς όπως «αμόρφωτοι» μην τους χρησιμοποιείς έτσι. Παραβιάζεις τον όρο 6 και δεν διευκολύνεις στον διάλογο. Εκτός κι αν δεν τον επιθυμείς…
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΓΤΑ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΑΠΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΥΣΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΑ ΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΕΙΧΑΜΕ. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΣΤΙ ΔΙΚΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ ΟΣ ΤΑ ΠΑΝΘ ΟΡΑ
Διαφωνώ κάθετα
Πάρτε πίσω το νόμο.
Διαφωνώ γιατί αυτό το νομοσχέδιο αντίκειται στην ίδια τη δημιουργία του ανθρώπου. Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο άνδρα και γυναίκα. Πονάει η ψυχή μας που φτάσαμε στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας, ακόμη και να σκεφτόμαστε κάτι τέτοιο. Μας είχε μείνει η οικογένεια να στηριζόμαστε, πάμε να τη διαλύσουμε κι αυτήν. Δε σκεφτόμαστε καθόλου ότι έτσι ερχόμαστε σε αντίθεση με τόν ίδιο το Θεό.
Είναι υποκριτικό να σας πιάνει η εθνική υπερηφάνεια και το χριστιανικό σας συναίσθημα, ΜΟΝΟ όταν είναι να κατηγορήσετε τον διπλανό ή να κάνετε κουμάντο στο τι θα κάνει στη ζωή του, σύμφωνα με τα δικά σας πιστεύω.
Τόσα χρόνια οι έφηβοι ομοφυλόφιλοι δέχονται βία (σωματική, λεκτική και ψυχολογική) στα σχολεία, από ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ, που έτσι δα τα μάθατε. Να μισούν το διαφορετικό, να διαδίδουν τη μετριότητα (αυτό είναι γενικό κακό), να καταπατούν το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια και στην ήρεμη κοινωνική ζωή των άλλων παιδιών και δη των ατόμων που έχουν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό ή έχουν οποιαδήποτε άλλη διαφορετικότητα. Και είμαι σίγουρος ότι ΧΑΙΡΕΣΤΕ μάλιστα με αυτή τη βία, γιατί ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι έτσι το παιδί σας δείχνει ότι τελικά δεν έγινε… «ανώμαλο».
Εν πάση περιπτώσει:
1. Η ομοφυλοφιλία ΔΕΝ είναι παράνομη στην Ελλάδα. Ο νόμος ορίζει μάλιστα ότι κάθε έφηβος ηλικίας 17 ετών και άνω, είναι ελεύθερος να κάνει σεξ με άτομο του ίδιου φύλου.
2. Η συμβίωση ομοφυλόφιλων ΔΕΝ είναι παράνομη στην Ελλάδα.
Οπότε για ποια νομιμοποίηση παραφύσιν συμπεριφορών μιλάτε;
Η συμπεριφορά υφίσταται και είναι καθόλα νόμιμη. Αυτό έλλειπε δηλαδή.
Άντε κοιτάξτε να βελτιώσετε λιγάκι τον εαυτό σας, κοιτάξτε τα δικά σας προβλήματα, μάθετε στα παιδιά σας τον σεβασμό στη διαφορετικότητα και στον συνάνθρωπο, και αφήστε τους άλλους να ζήσουν όπως νιώθουν, που εν τέλει δεν σας χρωστάνε και τίποτα!
Διαφωνώ με το νόμο διότι υποσκάπτει τα θεμέλια της οικογένειας.
Η ιστορία κυρίες και κύριοι υπάρχει ακριβώς για να μαθαίνουμε απο τα λάθη μας και να μη παθαίνουμε πάλι τα ίδια. Οι ονομασίες ΣΟΔΟΜΑ κ ΓΟΜΟΡΑ δεν σας θυμίζουν τίποτα. Ο άγιος Θεός απο ευσπλαχνία επέτρεψε να μείνουν μέχρι σήμερα τα σημάδια εκείνης της καταστροφής για να μας υπενθυμίζει πόσο βδελικτή αμαρτία είναι η ομοφυλοφιλία και ποια είναι τα αποτελεσματά της. Φωτιά, θειάφι, θάνατος.
Ποιός νοήμων νούς θα τα επιλέξει και πάλι;;;;;
Μιλάνε οι δήθεν προοδευτικοί για ελευθερία. Κσι ποιος ρώτησε τα ταλαίπωρα «παιδιά τους» (sic) αν θέλουν δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες;;;; Που είναι η ελευθερία εδώ;;
Ο,τι αντιτίθεται στη φύση δεν εχει σχέση με την ελευθερία αλλά με την διαστροφή;; Τέτοια Ελλάδα θέλουμε;;;;;
Απαιτω την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου και την καταψήφιση του απο την Βουλή. Εχουν τόσα αλλα σοβαρά θεματα να λύσουν. Ας αφήσουν ήσυχη την ελληνική οικογένεια, όσο υπάρχει ακόμη. Εκτός αν στόχος τους είναι να την εξαλείψουν κι αυτή.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ.
Όποιος ασχοληθεί λίγο με τα ιατρικά, η φύση (εγώ την λέω ΘΕΟΣ), έχει αναπτύξει μηχανισμούς τέτοιους, ώστε η μητέρα με το παιδάκι της καθώς και ο πατέρας αντίστοιχα να έχουν διακριτές τόσο βιολογικές όσο και συναισθηματικές σχέσεις μεταξύ τους. Αλλιώς ανταποκρίνεται το παιδάκι στην μητέρα, αλλιώς στον πατέρα.
1. Αν κάποιος λοιπόν διασπάσει αυτή την εύρυθμη αλυσίδα, πώς μπορεί το παιδάκι να μεγαλώσει υγιώς(ψυχολογικά);
2. Ένα ορφανό παιδάκι, με την σειρά του, που θα θέλει να νιώσει το αίσθημα της πατρότητας-μητρότητας, θα μπορεί να επιλέξει τους αναδόχους του, ή λόγω νομοθεσίας θα κηδεμονεύεται από δύο άτομα, που θέλουν απλώς να εκπληρώσουν τις σαρκικές τους επιθυμίες;
3. Η τόσων αιώνων πεπατημένη οδός, προχώρησε την επιστήμη, την κοινωνία… Εμείς γιατί να θέλουμε να διαταράσσουμε την ασφάλεια και την σταθερότητα της κοινωνίας μας;
4. Υπάρχουν ιδανικά και αξίες που είναι αντικειμενικά αποδεκτά.(Ελευθερία, Δημοκρατία, Ισότητα, κ.α.). Εμείς γιατί να θέλουμε να νομιμοποιήσουμε ένα υπό αμφισβήτηση θέμα, το οποίο, πολύς κόσμος κατακρίνει… Μήπως τελικά δεν πρόκειται για δικαίωμα, αλλά για μία λοξοδρόμηση της κοινωνίας μας;
Είμαι κατά, και ο Θεός να μας ελεήσει!