Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.
Άρθρο 01: Σύσταση
- 2.496 ΣχόλιαΆρθρο 01: Σύσταση
- 95 ΣχόλιαΆρθρο 02: Προϋποθέσεις
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 03: Άκυρο και ακυρώσιμο σύμφωνο
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 04: Επώνυμο
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 05: Σχέσεις των μερών
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 06:
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 07: Λύση
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 08: Κληρονομικό δικαίωμα
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 09: Τεκμήριο πατρότητας
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 10: Επώνυμο τέκνων
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 11: Γονική μέριμνα
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 12: Ανάλογη εφαρμογή άλλων διατάξεων – Εξουσιοδοτήσεις
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 13: Πεδίο εφαρμογής
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 14: Τροποποίηση διατάξεων του Αστικού Κώδικα
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 15: Σύσταση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16: Σύνθεση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 17: Αρμοδιότητες
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18: Λειτουργία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19: Συνεργασία με φορείς και κοινωνικός διάλογος
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 20:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21:
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 22:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 26:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27:Άρθρο 27:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29:Άρθρο 29:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30:
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 31:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32:Άρθρο 32:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33:Άρθρο 33:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34:Άρθρο 34:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35:Άρθρο 35:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36:Άρθρο 36:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 37:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 38:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39: Διάθεση κατασχεθέντων, δημευθέντων προϊόντων σε Καταστήματα Κράτησης
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 40:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41: Σύσταση της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής του Σωφρονιστικού Κώδικα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 42: Ενίσχυση αγροτικών φυλακών
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 43: Εξ’ αποστάσεως φοίτηση κρατουμένων σε ΑΕΙ/ΤΕΙ με ηλεκτρονική επιτήρηση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Τροποποίηση του άρθρου 13 του Ν. 3772/2009
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 45:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 46:
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 47:
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 48:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50:
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 51:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 52:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 54:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 57: Μεταβατικές διατάξεις.
- 78 ΣχόλιαΆρθρο 58: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Νοεμβρίου 2015, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
23 Νοεμβρίου 2015, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2.496 Σχόλια 3324 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Υπόκειται στην ελευθερία και την ελεύθερη βούληση του πολίτη να επιλέξει τον τρόπο συμπεριφοράς του, όπως επίσης είναι υποχρέωση της πολιτείας να εκφράσει τις αξίες της κοινωνίας. Εδώ λοιπόν είναι το παράδοξο, ότι η κοινωνία επιλέγει να προάγει όχι μόνο αντιχριστιανικές ηθικές, αλλά και να απαξιώσει την οικογένεια με όλους τους τρόπους. Προάγει τις εκτρώσεις, δεν ελαφρύνει φορολογικά τις πολύτεκνες οικογένειες, δεν έχει πάρει κανένα μέτρο για την υπογεννητικότητα. Και το σημαντικότερο κατ’ εμέ, εκμηδενίζει τους ρόλους του πατέρα και της μητέρας με ανυπολόγιστες ψυχικές ζημιές για το υιοθετημένο παιδί μιας ομοφυλόφιλης «οικογένειας»
Είναι πραγματικά εκσυγχρονισμός να υπακούσουμε στα κακώς κείμενα της Εύρώπης ή στις εντολές του Χριστού μας ? Σύμφωνα με τις εντολές του Χριστού μας δεν επιτρέπονται οι σχέσεις μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου καθώς ο Θεός δημιούργησε 2 φύλλα το αρσενικό και το θυληκό. Δεν είναι λοιπόν πρωτοτυπία αλλά ξεπεσμός η διαβούλευση πάνω στα κακώς κείμενα της «μοντέρνας» Ευρώπης !
ενα θετικο βημα στα πλαισια του ΚΟΣΜΙΚΟΥ και οχι θεοκρατικου κρατους που ειναι η Ελλαδα.
Όσο υπάρχουν απόψεις μίσους και κατάφορης άγνοιας της πραγματικότητας που αντιτίθενται στα αυτονόητα ανθρώπινα δικαιώματα, η κοινωνία θα αποτυγχάνει. Το νομοσχέδιο πρέπει να προχωρήσει άμεσα και το κράτος να λάβει επιτέλους μέτρα για την ενημέρωση της κοινωνίας. Δεν γίνεται να αφήνεται μέρος των πολιτών έρμαιο στα στερεότυπα των πρωινάδικων, των τηλεοπτικών σειρών και στην οπισθοδρομική ρητορική της εκκλησίας. Ισότητα σε όλα, εδώ και τώρα.
Είμαι κατηγοριματικά αντίθετη στο σύμφωνο συμβίωσης ατόμων του ιδίου φύλου.
Ο,τι είναι «παρά φύσει» τιμωρείται ανάλογα…
Η οικογένεια, η συνέχιση της ανθρώπινης φύσης μας δόθηκε εκατομμύρια χρόνια πριν… Κι αυτό θα καταστρέψουμε;
Όσοι έθεσαν το ζήτημα σε διαβούλευση, παρόλο που τελικά θα υπακούσουν σε «άνωθεν» εντολές, οφείλουν να γνωρίζουν πως η οικογένεια είναι σαν τη δημοκρατία. Μπορεί να έχει ελαττώματα, αλλά δεν υπάρχει καλύτερο μέρος να μεγαλώσουν τα παιδιά, όπως και από τα πολιτεύματα κανένα δεν αξιοποιεί καλύτερα την κοινή νοημοσύνη ενός συνόλου πολιτών (όχι υπηκόων ή ιδιωτών). Επίσης κάθε παιδί δικαιούται να έχει και πατέρα και μητέρα, επειδή όταν μεγαλώσει, το πιθανότερο είναι να γίνει και το ίδιο πατέρας ή μητέρα. Με ποιο δικαίωμα καταργούν τα ανθρώπινα διακαιώματα των παιδιών όσοι είναι υπέρ της διάλυσης της οικογένειας; Δεν πρέπει να τα υπερασπίζονται αν θέλουν να λέγονται πολιτισμένοι; Αν επιδιώκουν τη μετατροπή της οικογένειας σε μια προσωρινή σύμβαση, όπως ορισμένοι που θέλουν να λέγονται Ευρωπαίοι, αλλά με αυτά που κάνουν καταστρέφουν την Ευρώπη, τότε θα δώσουν λόγο στους επόμενους και σε όλη την ανθρωπότητα. Σε τι θα διαφέρουν από αυτούς που υβρίζουν ως «Ταλιμπάν»; Δε γνωρίζουν ότι εκεί κάθε άνδρας χωρίζει όποτε θέλει ή μπορεί να έχει πολλαπλές «συμβάσεις» με γυναίκες ή και με παιδιά ακόμα; Αλλά τώρα που οι πραγματικοί φανατικοί εισβάλλουν στην Ευρώπη, νομίζουν κάποιοι πως όταν οι φανατικοί γίνουν πλειοψηφία λόγω των εκτεταμένων τους οικογενειών θα επιτρέψουν τέτοιου είδους «σύμφωνα»; Ας μην πολεμούν ό,τι τους επιτρέπει να είναι αυτό που είναι.
Επιτέλους! Αποδίδεται ισονομία στους ομοφυλόφιλους συμπολίτες μας!
Μπορεί να υπάρχει ακόμα δυνατότητα βελτίωσης του εν λόγω νομοσχεδίου, αλλά είναι κάτι που ΕΠΡΕΠΕ να γίνει εδώ και καιρό!
Ένα θετικό πρώτο βήμα για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων στη χώρα μας. Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλα βήματα και να κατοχυρωθούν πλήρως τα δικαιώματά μας.
Σε μια δημοκρατική, κοινωνικά δίκαιη και ευνομούμενη Πολιτεία είναι απαραίτητο να κατοχυρώνονται τα δικαιώματα όλων των ομάδων του πληθυσμού.
Εύχομαι οι βουλευτές και οι βουλεύτριες να υπερψηφίσουν το νομοσχέδιο αυτό και σύντομα, να γίνει νόμος της χώρας μας.
Η κοινωνία εν γένει είναι πλέον έτοιμη να το δεχθεί και αποτελεί ανάγκη τόσο για εμάς τους ομοφυλόφιλους αλλά και για ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.
Είμαι αντίθετος στην επιχειρούμενη νομιμοποίηση της συμβίωσης δύο προσώπων ανεξαρτήτου φύλλου που προβάλλεται από το πρώτο άρθρο και παρακαλώ να γίνει σεβαστή η άρνησή μου για την ψήφιση αντισυνταγματικών διατάξεων όπως το Σύμφωνο Συμβίωσης και η τήρηση της νομιμότητας, όπως εκφράζεται από την ελληνορθόδοξη παράδοση.
Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ελληνική ιστορία, θεσμοποιούνται οι ομοσεξουαλικές σχέσεις. Ο νομοθέτης θέτει εαυτόν πάνω από τους φυσικούς νόμους.
Η κίνηση αυτή θα οδηγήσει, όπως σε όλες τις άλλες χώρες όπου προηγήθηκε, στην εισαγωγή του γάμου των ομοφύλων, στην απόδοση δικαιωμάτων υιοθεσίας και στην σχετική διδασκαλία στα σχολεία.
Θα πρέπει όμως να θυμόμαστε ότι η ύπαρξη μιας κατάστασης δεν συνεπάγεται τη φυσιολογικότητά της ούτε την ανάγκη προώθησής της. Η προστασία μπορεί να προσφερθεί με πολλούς άλλους τρόπους, όπως π.χ. η διάκριση μεταξύ ομοφυλοφιλίας και ομοσεξουαλικών σχέσεων, η προστασία των ομοφυλοφίλων από βίαιες επιθέσεις και συμπεριφορές, η εξασφάλιση του σεβασμού σε επίπεδο προσωπικότητας. Σε κάθε περίπτωση, οι νομοθεσίες που προωθούν αφύσικες συμπεριφορές δεν πρόκειται να κάνουν κανέναν μας ευτυχισμένο.
Είμαι κάθετα αντίθετος στο σύμφωνο συμβίωσης ατόμων του ιδίου φύλου.
Στηρίξτε την οικογένεια, τα νέα ζευγάρια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της
χώρας μας είναι η υπογεννητικότητα.
Για ποιό λόγο κατι που αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα να βγει σε δημόσια διαβούλευση;
Για ποιό λόγο οι moderators του site αφηνουν να περνάνε τέτοια μηνύματα μισους στα σχολια;
Και μια απλη ερωτηση. Γιατι αν μπει καποιος στο νοσοκομείο να μην μπορει να είναι δίπλα του ο/η συζυγος του, να μπορει να υπογραψει τα χαρτια εισαγωγης και . Δεν θα το ήθελε ο οποιοσδηποτε αυτο; Μιλαμε για ανθρωπινες ζωες.
Θα δωσουμε λογο στο Θεο για τις πραξεις μας…
Ειμαι αντιθετη με ολο μου το ειναι…
Κυριε ημων Ιησου Χριστε ελεησε μας τους αμαρτωλους.
Δε με εκπλήσσει τίποτα πια στον σκοτεινό τούτο τόπο, που κατάντησε η Ελλάδα…ηρώων και αγίων χώρα κάποτε…Δεν φταίνε οι πολιτικοί, αλλά εμείς οι ίδιοι που τους διαλέγουμε να μας κυβερνήσουν…τα άθλια νομοσχέδια , όπως το ανίερο σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλόφιλων,τα φέρνουν πολιτικοί άθεοι και υλιστές, που μόνο τους ενδιαφέρον είναι η απόκτηση χρήματος κι έχουν για Θεό τους το ΕΣΠΑ και τα φουσκωμένα με ευρώ πακέτα στήριξης της παρηκμασμένης ευρώπης…πολιτικοί που δυστυχώς μοιάζουν τόσο, μα τόσο πολύ στο λαό που τους επέλεξε…
Όπως πάντα η Ελλάδα βρίσκεται πίσω στον τομέα των ανθρώπινων δικαιωμάτων σε σχέση με τις υπόλοιπες πολιτισμένες χώρες. Η έστω και καθυστερημένη ανακοίνωση με χαροποιεί, και επιτέλους πρέπει να καταλάβετε ότι ο κόσμος δεν θα σταματήσει να αγαπάει και να δημιουργεί οικογένειες με τους δικούς τους όρους επειδή δεν προβλέπεται νομικά. Οπότε καλό θα ήταν να το αποδεχτείτε και να το αγκαλιάσετε με ένα νομικό πλαίσιο.
Αυτά τα λέω σαν νεαρή επιστήμονας που έχω διαφύγει στην πολιτισμένη Ευρώπη για να μην αντιμετωπίζομαι σαν πολίτης δεύτερης κατηγορίας.Εδώ θα παντρευτώ την σύντροφο μου και αυτή η χώρα θα εκμεταλλευτεί την πνευματική μου εργασία που είναι αποτέλεσμα χρόνων σπουδών. Σε αντίθεση η Ελλάδα έχει να υποφέρει από αυτό το συνεχές brain drain των καλλιεργημένων ανθρώπων που μπορεί να την οδηγήσουν στην αναγέννηση και έχει ξεμείνει με τους μισαλλόδοξους και χριστιανοταλιμπαν.
Αυτό το νομοσχέδιο, όπως και πολλά άλλα σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, μπορεί να σηματοδοτήσει μια μικρή νίκη ενάντια στον σκοταδισμό και να γίνει ένα λιθαράκι στην ανατροπή της πνευματικής και ηθικής κατρακύλας.
Περιμένουμε με ελπίδα
Λυπάμαι πολύ που τόσοι συμπολίτες μου εκφράζουν τόσο μίσος, ρατσισμό, ομοφοβία. Λυπάμαι, αλλά δε φοβάμαι, δε σωπαίνω. Είναι δικαίωμά μου να αντιμετωπίζομαι από το κράτος επί ίσοις όροις. Δεν είναι ζήτημα ‘ρομαντισμού’ το σύμφωνο συμβίωσης, τον έρωτα τον ζεις χωρίς χαρτιά. Είναι ζήτημα νομικό, φορολογικό, κληρονομικό, εργασιακό κλπ. Είναι ειρωνικό να τίθεται καν σε διαβούλευση το… αυτονόητο! Ελπίζω το Υπουργείο να μην υπαναχωρήσει (βλέπετε είναι και οι αγαστές σχέσεις με Εκκλησία και Ανελ στη μέση). Για τα δε σχόλια μίσους, περί μη φυσιολογικότητας ή αντιχριστιανικότητας/ ανηθικότητας, και τα σχόλια συγκαλυμμένου μίσους, περί άκαιρης συζήτησης του θέματος εν καιρώ κρίσης, ανεργίας και υπογεννητικότητας (!), κάποτε ο Μπρεχτ έγραψε:» Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν ο Χίτλερ φυλάκιζε ομοφυλόφιλους δεν αντέδρασα γιατί δεν ήμουν ομοφυλόφιλος Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου». Λυπάμαι αλλά δε φοβάμαι, δε σωπαίνω.
Σημερα γιορταζουμε τον Αγιο Αρσενιο,χθες τον Αγιο Νεκταριο.Δεν χρειαζονται πολλα λογια.Οι Αγιοι διεφυλαξαν το κατα φυσιν και ανηλθαν στο υπερ φυσιν.Εσεις θελετε να νομιμοποιησετε το παρα φυσιν.Καιρος πενθους και δακρυων.
Δεν έχω καταλάβει γιατί υπάρχει η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ τη στιγμή που ότι θέλουνε μπορούν να περάσουν,και από ότι φαίνεται οποια κι αν είναι τα σχόλια η κυβέρνηση θέλοντας να δείξει το «δημοκρατικό πνεύμα» που την διακατέχει, βγάζει σε δημόσια διαβούλευση νόμους που χαλαρώνουν την κοινωνία και καταστρέφουν την Ελληνική οικογένεια.Οτι καταστροφικό και δυτικόφερτο το υοθετούμε.Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου να δημιουργηθούν οικογένειες ομόφυλων ζευγαριών και να μεγαλώνουν παιδιά χωρίς να μπορούν να έχουν κανένα πρότυπο.Εχουμε καταντήσει ραγιάδες και δεν αντιστεκόμαστε στα εντελώς απαράδεκτα για την Ελληνική κοινωνία και Οικογένεια μέτρα. Συνεπώς κύριοι αφού έχετε σκοπό να περάσετε ένα τέτοιο σχέδιο Νόμου περάστε το και αφήστε τις «δημοκρατικές διαδικασίες «διαβούλευσης των εκάστοτε σχεδίων νόμων που περνάτε. Οχι άλλη κοροιδία. !!!
Είμαι αντίθετος.
Όταν πλεονάζει η αμαρτία και η ανωμαλία πάσης φύσεως εμείς επιλέγουμε να την κάνουμε Νόμο του Κράτους.
Άτολμο όσο δεν θεσπίζει τον γάμο και την υιοθεσία όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ακόμα και στην βαθιά θρησκευόμενη Ιρλανδία. Για μια «αριστερή» κυβέρνηση είναι λειψό, για μια ελληνική κυβέρνηση όμως είναι ένα πρώτο βήμα, επιτέλους.
Ο 4ος όρος συμμετοχής στον σχολιασμό επιτάσσει ότι «το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων». Εδώ οι προσβολές κατά ενός μέρους του πληθυσμού δίνουν και παίρνουν χωρίς να σχολιάζουν κάτι συγκεκριμένο επί του νομοσχεδίου και δυστυχώς οι διαχειριστές το επιτρέπουν.
Το επιχείρημα «τώρα έχουμε άλλα προβλήματα» είναι ξεπερασμένο. Το θυμάμαι από τότε που είχαμε το Σκοπιανό. Είναι και ρηχό. Άλλα υπουργεία έχουν τα οικονομικά, άλλα τα εξωτερικά κλπ. Να στηριχθεί από όλα τα κόμματα που ομνύουν στον Ευρωπαικό δρόμο. Όπως στην Κύπρο μας, που το στηρίζει και το ΔΗΣΥ. Η ΝΔ, εννοείται ότι οφείλει να το στηρίξει, αλλιώς να μην μας ταλαιπωρεί τα αφτιά με τον Ευρωπαϊσμό της.
Eίναι άλλο ένα δείγμα της κατάπτωσης του ανθρώπινου πολιτισμού.
Μπορεί να είμαι (και είμαι) διεστραμμένος και κυριευμένος από κάθε είδους ανωμαλία.
Όσο δεν την δημοσιοποιώ, όσο δεν την νομιμοποιώ, όσο δεν επηρεάζω τους άλλους (αν είναι δυνατόν!), είναι δική μου υπόθεση (ας πούμε: «δικαίωμά μου).
Αν όμως θελήσω να εξισώσω το αφύσικο με το φυσικό, να το νομιμοποιήσω, να το κάνω νόμιμο δικαίωμα, τότε σαφέστατα βλάπτω όλη την κοινωνία, και μόνο με τη διαφήμιση του παραδείγματός μου.
Προς Θεού: αφήστε ήσυχα τα υποψήφια προς υιοθεσία παιδάκια! Διαβάζω κάποιο σχόλιο που λέει ότι στο Βέλγιο και στην Ολλανδία τα «παιδιά» τέτοιων ζευγαριών δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Κι εγώ του λέω να δεί/να κατανοήσει, αν βέβαια θέλει, ότι στο Βέλγιο και στην Ολλανδία έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα ναρκωτικά, με την σεξουαλική ασυδοσία κλπ. Δεν χρειάζεται να τους μιμηθούμε σε όλα τα στραβά. Κανένα σωστό θα αντιγράψουμε;
Είμαι λοιπόν ΚΑΤΑ της νομιμοποίησης της συμβίωσης ομοφύλων και σαφώς κατά της υιοθεσίας παιδιών από τέτοια «ζευγάρια».
ΕΝΑ ΗΧΗΡΟ ΟΧΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΑΘΕΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΠΟΥ Ο ΜΟΝΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΚΣΥΧΡΟΝΗΣΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ.ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ. ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΣΑΣ
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΙΕΡΑ ΟΥΤΕ ΟΣΙΑ
Κατι πολύ απλό. Ως πολίτες του κρατους, που υπακούν στους ίδιους νόμους με όλους μας, που πληρώνουν τους φόρους τους, που δικάζονται αν είναι ένοιχοι εγκλημάτων, δεν θα έπρεπε να χαίρουν των ίδιων δικαιωμάτων με τους υπολοίπους; Η νόμιμη ένωση είναι ένα τέτοιο δικαίωμα. Μπορούν έτσι να είναι ο κοντινότερος συγγενής στο πιο αγαπημένο τους πρόσωπο σε καιρό έκτακτης ανάγκης, μπορούν να έχουν δικαίωμα στη σύνταξη του εκλιπόντος κοκ. Ισότητα και στις υποχρεώσεις και στα δικαιώματα που σου δίνει το κράτος σου.
Αγαπητέ Ιωάννη, δε μισούμε τους συνανθρώπους μας. Μισούμε την αμαρτία που διαπράττουν. Τους αγαπούμε και προσευχόμαστε να έλθουν σε συναίσθηση και να ζήσουν από δω και στο εξής υγιώς, όπως κάνουμε και με όλους τους αρρώστους. Είναι πολύ διαφορετικό αυτό.
ΝΤΡΟΠΗ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Εύχομαι ο Θεός να φωτίσει όλους μας, ώστε να συνειδητοποιούμε τα οποιαδήποτε πάθη μας και να μας αξιώνει να τα κατευνάσουμε, και να μην προσπαθούμε στο όνομα της δικαιοσύνης και της ισότητας να δικαιολογήσουμε τον εαυτό μας για να νοιώθουμε καλύτερα.
Καλή λοιπόν μετάνοια σε όλους μας, και πολύ υπομονή σε όσους επιθυμούν και έχουν τη δύναμη να γνωρίσουν τον εαυτό τους, και να τον αλλάξουν προς το καλύτερο. Οι υπόλοιποι δεν πρόκειται να πειστούν ούτε με τα πολλά λόγια ούτε με τα σχόλια, ίσως όμως θα βοηθούσε η προσευχή και για αυτούς.
Ντροπή σε όσους μπαίνουν για να κάνουν κήρυγμα μίσους κατά των συνανθρώπων τους. Και οι ομοφυλόφιλοι είναι παιδιά του Θεού και θα έπρεπε να τυγχάνουν αγάπης και σεβασμού όπως όλα τα πλάσματα αυτού του κόσμου. Ο Χριστός είπε «αγαπάτε αλλήλους». Ντροπή σας να συμπεριφέρεστε όπως οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι! Δε σας δίδαξε τίποτα το κήρυγμα του Ιησού Χριστού; Πού είναι ο λόγος της αγάπης; Να φοβάστε την οργή του Κυρίου εσείς που σπέρνετε τη μισαλλοδοξία και το φανατισμό απέναντι στους συνανθρώπους μας. Είμαι πατέρας και αν το παιδί μου μεγαλώνοντας διαπιστώσει ότι είναι ομοφυλόφιλος εγώ θα συνεχίσω να το αγαπώ.
Όχι!!! Όχι!!! Όχι!!! Είναι ενάντια στην φύση του ανθρώπου.
Στηρίξτε την οικογένεια, τα νέα ζευγάρια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της
χώρας μας είναι η υπογεννητικότητα.
Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου.
Αν ο νόμος της συνειδήσεως του ανθρώπου αποδεχόταν αδιαμαρτύρητα τέτοιες ..επιλογές, δε θα γινόταν τόση προσπάθεια να προωθηθεί ένας τέτοιος νόμος και να επιβληθεί αυτή η ακαταστασία. Εκτός αν την καταστρέψατε τελείως την συνείδηση.. Δεν μπορούμε να μιλάμε για ανθρώπινα δικαιώματα όταν δεν τα λαμβάνουμε υπόψη μας. Κι αν αυτή η διαστροφή ονομάζεται δικαιοσύνη τότε δημιουργήστε κι ένα νέο λεξικό με τις έννοιες όπως τις εξηγείτε για να συνεννοούμαστε… Ας μην απορούμε για το που πάει η χώρα μας όταν έτσι κινούμαστε. Είναι το λιγότερο ντροπή. Δε νομίζω να θέλει κανείς τις κατάρες των μελλοντικών γενιών και πολύ περισσότερο την οργή του Θεού. Αν δεν θέλετε να υπάρχει Ελλάδα, απλά φύγετε και ξεχάστε την. Μην την καταστρέφετε.
Κύριοι,
Το Σύνταγμα της Ελλάδος σαφώς ορίζει πως όλοι οι πολίτες είναι ίσοι απέναντι όμως στο νόμο. Αυτό σημαίνει πως ένας νόμος είναι σεβαστός απ’ όλους και ισχύει για όλους. Δεν αναφέρει σε καμία περίπτωση όμως πως όλοι οι πολίτες μπορούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα. Και αυτό είναι λογικό καθώς σε καμία περίπτωση οι ομοφυλόφιλοι δε μπορούν να έχουν δικαίωμα σε αυτό που λέγεται γάμος, οικογένεια, υιοθεσία, κληρονομιά κλπ. Καθένα από τα παραπάνω προϋποθέτουν τη σύζευξη φυσιολογικών ζευγαριών (ένας άντρας με μια γυναίκα) και όχι των ομοφυλοφιλικών. Η ανωμαλία της φύσης που λέγεται ομοφυλοφυλία δε μπορεί να μεταφράζεται σε δικαίωμα ή να επιβάλλεται στις οικογένειες και στα παιδιά μας απευθείας ή μέσω των λέξεων «διαφορετικότητα» και «ομοφοβία» ή μέσω μή δημοκρατικών και αντισυνταγματικών νόμων (βλέπε αντιρατσιστικό νομοσχέδιο). Η ανωμαλία αυτών των ανθρώπων καλό θα ήταν να παραμένει ιδιωτική και μακρυά από τα μάτια και τα αφτιά των παιδιών μας. Και κάτι ακόμα. Διοίκηση χωρίς Χριστό είναι σαν Υπερωκεάνιο χωρίς καπετάνιο (ο έχων όττα ακούην ακουέτω). Καλή σας ημέρα.
Διαφωνώ κάθετα Είναι κάτι εντελώς εκτός φύσης του ανθρώπου και αποτελεί ανωμαλία.
Θα έπρεπε να θεσπιστούν νόμοι που προάγουν την πραγματική οικογένεια και το δημογραφικό της χώρας μας.
-Να αποσυρθεί αμέσως το συγκεκριμένο μαζί με τον υπουργό.
Σε σχέση με τη Χριστιανικότητα του κράτους μας, έχω να πω ότι Χριστιανικά είναι όλα τα κράτη, που σέβονται τους ομοφυλόφιλους πολίτες τους. Δε γνωρίζω κανένα Μουσουλμανικό! Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ισπανία, με βαθειά Καθολική Παράδοση. Η διαφορά είναι αλλού, λοιπόν. Κατά πόσον οι θρησκευτικές πεποιθήσεις επιβάλλονται ως τρόπος ζωής και σε κείνους, που δεν επιθυμούν να τις ακολουθούν. Το άλλο επιχείρημα, της υπογεννητικότητας, είναι τραγελαφικό. Τι ακριβώς θέλουν οι άνθρωποι που το επικαλούνται; Τα άτομα που θα έκαναν ένα σύμφωνο συμβίωσης με άτομο του ιδίου φύλου, να μην μπορούν. Να ταλαιπωρούνται και να αποθαρρύνονται. Με ποιο ζητούμενο; Να προβούν σε ετερόφυλο γάμο έκοντες-άκοντες και να κάνουν παιδιά! Διότι, φυσικά, οι ετεροφυλόφιλοι, τι είχαν, τι έχασαν! Το ζητούμενο των επιχειρηματολογούντων περί υπογεννητικότητας είναι να Παντρεύονται και να τεκνοποιούν οι ομοφυλόφιλοι! Ε, λοιπόν αυτό γίνεται και με δωρητές σπέρματος και με παρένθετες μητέρες. Αρκεί να υπάρχει το νομικό πλαίσιο!
Όλος ο νόμος είναι μη αποδεκτός,υπό την έννοια ότι δεν γίνεται δύο άτομα του ιδίου φύλου να συστήσουν οικογένεια.
Δεν είναι κανονικώς και κοινωνικώς αποδεκτό.
Προσκρούει στην κοσμοθεωρία,στα ήθη και στο συναίσθημα του Ελληνικού λαού.
Με μια λεξη ΝΤΡΟΠΗ
Αποσυρση του νομοσχεδιου τωρα
Είμαι 18 χρονών και πραγματικά νοιώθω ντροπή και λύπη για την Ελλάδα. Τόσα προβλήματα έχουμε σε αυτή την χώρα και η κυβέρνηση αντί να ασχολείται με αυτά, ασχολείται με το να αντιγράφει τα υπόλοιπα δυτικά κράτη μπας και μαζέψει περισσότερους νέους σε ηλικία ψηφοφόρους. Θα ήταν καλύτερο να ασχοληθείτε με το ότι υπάρχουν τόσοι άνθρωποι και κυρίως παιδιά σε αυτή την χώρα που δεν έχουν να φάνε, με τα ορφανοτροφεία και τα χωριά σοσ που χρειάζονται υποστήριξη, με την έλλειψη γιατρών και δασκάλων, με τους καρκινοπάθεις, με την βία και την εγκληματικότητα, με την θεσπθέσπιση ενός σοβαρού και δίκαιου φορολογικου συστήματος, με την μείωση της γραφειοκρατίας, με την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με την προσέγγιση επενδυτών, και με πολλά άλλα. Τέτοια κατορθώματα είναι που κάνουν ένα σοβαρό, αξιόπιστο, «δυτικό» και «ευρωπαϊκό» κράτος και όχι η θέσπιση νόμων που δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας. Ας λυθούν πρώτα τα υπόλοιπα προβλπροβλήματα και τα συζητάμε και αυτά.
Αυτές οι κυρίες και αυτοί οι κύριου που μιλούν για ανωμαλίες, ατζέντες των κακών ξένων, κατάλυση της οικογένειας και για σωτηρία της ψυχής ελπίζω να κατανοούν πως πράττουν ρητορική μίσους η οποία είναι παράνομη. Από την άλλη, που στο καλό είναι ένας εισαγγελέας να παρέμβει;
Και στα Σοδομα εκαναν αυτη την αμαρτια (απο εκει πηρε και το ονομα),και επαθαν αυτο που επαθαν,εβρεξε φωτια και θειαφι.Ακομα και τωρα βρισκουν εκει στην ερημο θειο που χρονολογειται σε εκεινη την εποχη.
ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΤΟΜΩΝ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ. ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΜΕ ΤΟΣΗ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ. ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΤΕΚΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΖΕΥΓΑΡΑΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΙΤΕΚΝΙΑ, ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΣΕΣ. ΘΕΣΠΙΣΤΕ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΚΑΝΤΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ, ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΓΕΝΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΤΕ ΚΑΛΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΙΣΣΟΡΟΠΟΗΜΕΝΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ. ΖΗΤΗΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΠΛΗΣΙΑΣΤΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ.
Στην τρέχουσα κατάσταση, είναι όχι μόνο υποκριτικό αλλά και επιζήμιο να νομοθετείται ως φυσιολογική η ένωση ανθρώπων του ίδιου φύλλου. ΄Οσο για
την Ευρώπη που θέλουμε να ανήκουμε άν δούμε τι ακολουθεί μετά άπο αυτό το νομοθέτημα (κόμα παιδόφιλων στην Ολλανδία, νομιμοποίηση της κτηνοβασίας στην Γερμανία κ.λ.π.) τι θα ακολουθήσει; Δεν επιτρέπεται κάποιος που διακατέχεται απο ένα πάθος να το επιβάλει σε όλους τους υπολοίπους. Αιδώς!
Μένουμε στην χώρα της Δημοκρατίας. Δεν νοείται να μας επιβάλει η μειοψηφία τι θα πιστεύουμε και να μας τιμωρεί άν δεν συμφωνούμε, με νόμο κιόλας!
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Ο νόμος αυτός αντίκειται στον νόμο του Θεού.
Γεν. 1,27. καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.
Δεν θέλουμε «προοδο»που μας γυρίζει πίσω στην εποχή των Σοδόμων και των Γομόρων.
Μην πλανάσθε.Ούτε οι πόρνοι, ούτε οι ειδωλολάτρες, ούτε οι μοιχοί, ούτοι εκθηλυμένοι, ούτε οι αρσενοκοίτες (δηλ. σοδομίτες, αυτοί που κοιμούνται με άντρες), ούτε οι πλεονέκτες, ούτε οι κλέφτες, ούτε οι μέθυσοι, ούτε οι υβριστές, ούτε οι άρπαγες δεν πρόκειται να κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού.Και τέτοιοι ήσασταν κάποιοι από σας. Αλλά πλυθήκατε, αλλά αγιασθήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με την επίκληση του ονόματος του Κυρίου Ιησού Χριστού και με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος (Απ. Παύλος επιστολή Α΄ Κορ. στ΄ 9-11).
ΕΠΕΙΔΉ ΣΤΟ ΕΝ ΛΌΓΩ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ:
1. ΑΝΤΙΤΊΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΌ ΤΟΥ ΘΕΟΎ, ΣΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΑΓΊΑ ΤΡΙΆΔΑΣ, ΟΡΑΤΈ ΣΎΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΑΣ.
2. Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΉ ΤΊΘΕΤΑΙ ΏΣ ΚΆΤΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΌ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ. ΠΟΥΘΕΝΆ ΣΤΗ ΦΎΣΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΊΤΑΙ ΣΎΝΔΕΣΗ ΟΜΟΦΥΛΌΦΙΛΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΏΝ. ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΆ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΉ ΠΧ Η ΠΡΩΚΤΙΚΗ ΕΠΑΦΉ ΧΑΡΑΚΤΗΡΊΖΕΤΕ ΠΆΡΑ ΦΎΣΕΙ (ΠΆΡΑ ΦΎΣΕΙ ΒΙΑΣΜΟΣ). ΕΠΊΣΗΣ Η ΤΕΚΝΟΠΟΊΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΌΝΟ ΜΕΤΑΞΎ ΈΤΕΡΟ ΦΎΛΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΏΝ.
3. Ο ΘΕΣΜΌΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΊΖΕΤΑΙ. ΜΌΝΟ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΌΣ ΓΆΜΟΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΎ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΑΦΕΝΌΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΈΡΟΥ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΊ ΜΙΑ ΣΥΜΒΌΛΑΙΟ ΓΡΑΦΙΚΉ ΠΡΑΞΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΑΚΥΡΏΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ, ΕΊΝΑΙ ΘΕΣΜΌΣ ΙΕΡΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΚΌΠΙΜΑ ΠΛΕΙΤΕΤΑΙ. ΆΣ ΣΚΕΦΤΟΎΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΑΥΤΌ. ΜΉΠΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΎΝ ΟΙ ΥΙΟΘΕΣΙΕΣ; ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΆ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΈΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΑ ΛΆΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ; ΈΧΟΥΜΕ ΕΥΘΎΝΗ ΓΙΑ ΌΛΑ ΑΥΤΆ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟΎΣ ΚΥΡΊΩΣ ΤΟΥΣ ΛΌΓΟΎΣ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙ.
ΟΙ ΧΩΡΈΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΠΑΡΑΚΜΑΖΟΥΝ ΗΘΙΚΆ ΔΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΟΥΝ. ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΛΗΣΜΟΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΆΛΟ ΠΛΑΤΩΝΑ: ΠΆΣΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΧΩΡΙΖΟΜΕΝΗ ΤΗ ΑΡΕΤΉ ΠΑΝΟΥΡΓΊΑ ΟΥ ΣΟΦΊΑ ΕΣΤΊ.
Γεν. 1,27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς.
Η προοδευτική και μοντερνα Δύση τόσο πολύ έχει προοδεύσει που έχει γυρισει τον χρόνο, πολύ πριν τον Μεσαίωνα, στην εποχή των Σοδόμων και των Γομόρων!
ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΟΔΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!
Το εν λόγω άρθρο αποτελεί έναν άνευ προηγουμένου διασυρμό του θεσμού της οικογένειας αφού θέλει να νομιμοποιήσει μία αφύσικη σχέση, ανοίγοντας έμμεσα τον δρόμο για την διεκδίκηση στην συνέχεια και του δικαιώματος της υιοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια. Σεβαστά τα ανθρώπινα δικαιώματα μα εδώ δεν μιλάμε για σεβασμό στην διαφορετικότητα κάποιου στην οποία συμφωνώ, μα στην επιβολή με τον νόμο και κόντρα στην βούληση της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών, μίας κερκόπορτας για την άλωση του θεσμού της οικογένειας. Να αποσυρθεί άμεσα λοιπόν το εν λόγω άρθρο όπως και τα λοιπά αυτού του σχεδίου νόμου που αναφέρονται σε ομόφυλα ζευγάρια.
Η άποψη μου ως ελληνίδα πολίτης συμπίπτει με το παρακάτω κείμενο.
Μην πλανάσθε!
Ούτε οι πόρνοι, ούτε οι ειδωλολάτρες, ούτε οι μοιχοί, ούτοι εκθηλυμένοι, ούτε οι αρσενοκοίτες (δηλ. σοδομίτες, αυτοί που κοιμούνται με άντρες), ούτε οι πλεονέκτες, ούτε οι κλέφτες, ούτε οι μέθυσοι, ούτε οι υβριστές, ούτε οι άρπαγες δεν πρόκειται να κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού.
Και τέτοιοι ήσασταν κάποιοι από σας. Αλλά πλυθήκατε, αλλά αγιασθήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με την επίκληση του ονόματος του Κυρίου Ιησού Χριστού και με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος (Α΄ Κορ. στ΄ 9-11).
Σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι όλες οι αμαρτίες σκόπιμες και ηθελημένες, και δεν είναι όλες οι αμαρτωλές πράξεις συνειδητές σε εκείνους που τις διαπράττουν. Τουλάχιστον όχι εξαρχής. Με μια λέξη, η αμαρτία δεν είναι πάντα κάτι για το οποίο ο ίδιος ο αμαρτωλός είναι απαραίτητα πλήρως και συνειδητά ένοχος. Υπάρχουν αμαρτίες που προκαλούνται από άγνοια ή από το πάθος στο οποίο υπόκειται κάποιος, αμαρτίες που “ενεργούν στα μέλη μας,” όπως λέει ο Απόστολος Παύλος, ακόμη και ενάντια στη λογική και συνειδητή μας θέληση (δείτε Ρωμ. κεφ. 6-8). Τέτοιες είναι οι αμαρτίες οι οποίες αναφέρονται στις προσευχές της Εκκλησίας μας και στις οποίες οι πιστοί ικετεύουν το Θεό για συγχώρηση και άφεση των αμαρτιών, όχι μόνο των εν γνώσει, αλλά και των εν αγνοία, όχι μόνο των εκουσίων, αλλά και των ακούσιων.
Υπάρχουν αμαρτίες που είναι ακούσιες, αθέλητες, ανεπίλεκτες. Αμαρτίες που υπερνικούν τους ανθρώπους και τους αναγκάζουν μέσα από παράλογες ορμές και εξαρτήσεις, μέσα από την αδυναμία της σάρκας, τις συναισθηματικές παρορμήσεις και τις άκριτες επιθυμίες σε ενέργειες που οι ίδιοι δε θέλουν, και τις οποίες συχνά περιφρονούν και αποστρέφονται – ακόμα και όταν επιδίδονται σε αυτές. Αυτές είναι γνωστές από την παράδοση ως αμαρτωλά πάθη. Το γεγονός ότι αυτές οι αμαρτίες δεν επιλέγονται ελεύθερα δεν τις καθιστά ούτε στο ελάχιστο λιγότερο αμαρτωλές. Αμαρτάνω σημαίνει χάνω το στόχο, βγαίνω από τη διαδρομή, παρεκκλίνω, βεβηλώνω, παραβιάζω… Είτε η πράξη είναι συνειδητά ηθελημένη και σκόπιμα ενεργούμενη είτε όχι. Είτε ο παραβάτης προσωπικά πέφτει ελεύθερα και πλήρως στην αμαρτία, είτε όχι.
Ο ομοφυλόφιλος Χριστιανός καλείται σε μια ιδιαίτερα σκληρή μάχη. Ο αγώνας του είναι ιδιαίτερα άγριος. Δε γίνεται καθόλου ευκολότερη με την απρόσεκτη, αληθινά δαιμονική εχθρότητα εκείνων που περιφρονούν και γελοιοποιούν όσους φέρουν αυτό τον επίπονο και επαχθή σταυρό ούτε από την αστόχαστη, εξίσου δαιμονική αποδοχή της ομοφυλοφιλικής δραστηριότητας από τους πλανημένους συνηγόρους και εφαρμοστές της.
Όπως συμβαίνει με όλους τους πειρασμούς, τα πάθη και τις αμαρτίες – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι βαθιά, και πολλές φορές φαινομενικά ανεξάλειπτα ενσωματωμένες στη φύση μας λόγω της θλιβερής κληρονομιάς μας – ο ομοφυλοφιλικός προσανατολισμός μπορεί να θεραπευτεί και οι ομοφυλοφιλικές πράξεις μπορούν να πάψουν.
Με το Θεό όλα τα πράγματα είναι δυνατά. Όταν οι ομοφυλόφιλοι Χριστιανοί είναι πρόθυμοι να αγωνιστούν, και όταν λαμβάνουν υπομονετική, συμπονετική και αυθεντικά αγαπητική βοήθεια από τις οικογένειες και τους φίλους τους – καθένας από τους οποίους αγωνίζεται με τους δικούς του πειρασμούς και τις αμαρτίες, γιατί κανένας δε μένει χωρίς αυτό τον αγώνα, υπό κάποια μορφή, και κανένας δεν είναι αναμάρτητος παρά μόνο ο Θεός – ο Κύριος εγγυάται τη νίκη με τους τρόπους που Αυτός γνωρίζει.
Η νίκη, ωστόσο, ανήκει μόνο στις θαρραλέες ψυχές που αναγνωρίζουν την κατάστασή τους, συνειδητοποιούν τη δυσαρέσκειά τους, εκφράζουν το θυμό τους, ομολογούν τις αμαρτίες τους, συγχωρούν όσους τους προσβάλλουν (περιλαμβανομένων πάντοτε των γονέων και της οικογένειάς τους), και απλώνουν το χέρι τους για βοήθεια με αληθινή διάθεση να θεραπευτούν. Ο ίδιος ο Ιησούς υπόσχεται ότι οι άγιοι ήρωες που “υπομένουν μέχρι τέλους” κατά μήκος αυτού του “δύσκολου δρόμου που οδηγεί στη Zωή” σίγουρα “θα σωθούν”.
π.Thomas Hopko
“O υπομείνας εις τέλος, ούτος σωθήσεται» (Ματθ. ζ΄ 13, κδ΄ 13).
Η Εκκλησία λοιπόν βλέπει τον ομοφυλόφιλο, όπως και τον ετερόφυλο άνθρωπο -ο οποίος είναι «κολλημένος» στην σάρκα- ως ασθενή και προσπαθεί να το θεραπεύσει. Η ομοφυλοφιλία είναι μεγάλο αμάρτημα, όπως μεγάλο αμάρτημα είναι η έπαρση, η πορνεία, η φιλαργυρία κτλ. Όλα όμως αυτά τα αμαρτήματα συγχωρούνται, αρκεί να υπάρχει μετάνοια.
Η αμετανοησία είναι τελικά το «μόνο Θανάσιμο Αμάρτημα», διότι τελικά μόνο δια της αμετανοησίας αυτοκαταδικαζόμαστε να ζήσουμε αιωνίως στο σκοτάδι της αμαρτία μας.
Μόνο την αμετανοησία δεν μπορεί να συγχωρέσει ο Θεός, μιας και σ’ αυτήν την κατάσταση ο άνθρωπος επιμένει δαιμονικά στην διαστροφή του και δεν ζητά συγχώρεση. Αντιθέτως, αυτοδικαιώνεται και προσκυνεί το αυτοείδωλό του, όπως και οι δαίμονες.
Η Εκκλησία δεν απορρίπτει τον άνθρωπο, όπως και ο Θεός, ότι κι να έχει κάνει. Τον δέχεται και δια των μυστηρίων της Μετανοίας και της Θείας Ευχαριστίας τον προάγει πνευματικά.
Η Εκκλησία απορρίπτει και μισεί την αμαρτία, όχι τον αμαρτωλό άνθρωπο!
Η Εκκλησία δεν μπορεί να αποδεχτεί την αμαρτία, όπως και ο Θεός δεν μπορεί να δώσει την Χάρη του σε κάποιον αμετανόητο αμαρτωλό. Όλοι οι άνθρωποι είμαστε αμαρτωλοί, όμως κάποιοι μετανοούν και κάποιοι επιμένουν στην αμαρτία τους. Και όχι μόνο αυτό, αλλά προβάλλουν την αμαρτία τους σαν μια φυσιολογική κατάσταση!
Ο Θεός όλους τους ανθρώπους τους δέχεται, αρκεί και αυτοί ταπεινά να παραδεχτούν τα λάθη τους, την αμαρτία τους και να ζητήσουν την βοήθειά Του.
Όταν όμως ο άνθρωπος θεωρεί την διαστροφή του, την αμαρτία του ως φυσιολογική, όταν δεν βλέπει ότι πάσχει πνευματικά και δεν θέλει πνευματική θεραπεία τότε ο θεραπευτικός- σωτηριολογικός ρόλος της Εκκλησίας δεν υφίσταται γι’ αυτόν τον άνθρωπο. Δεν μπορεί να βοηθήσει η Εκκλησία κάποιον ο οποίος απορρίπτει τον τρόπο της πνευματικής θεραπείας που έχει η Εκκλησία, όπως δεν μπορεί να βοηθήσει κάποιος ιατρός έναν άρρωστο ο οποίος δεν αποδέχεται την θεραπεία που του προτείνει ο συγκεκριμένος ιατρός.
Μπορεί να λέει κάποιος άνθρωπος ότι πιστεύει στον Θεό, μπορεί να αποδέχεται κάποια πράγματα από την διδασκαλία του Χριστού, όμως σίγουρα –από μόνος του- έχει βγει εκτός του Σώματος της Εκκλησίας, εκτός του δρόμου ο οποίος δια της Χάριτος του Αγίου Πνεύματος οδηγεί προς της κατά Χάριν Θεώση, εάν δεν αποδεχτεί ταπεινά τα λάθη του, την διαστροφή του, την αμαρτία του, είτε είναι φανερή ή όχι, είτε γίνεται δημόσια είτε κατ’ οίκον.
Η Εκκλησία του Χριστού είναι το Πνευματικό Νοσοκομείο της Αγάπης και δέχεται τους πάντες ώστε να τους προσφέρει Αιώνια Ζωή με τον Χριστό δια του Χριστού.
Το θέμα είναι ποιοι θέλουν και αποδέχονται την θεραπεία που προσφέρει η Εκκλησία…
Κατ’ αρχήν μια διόρθωση. Η Ελλάδα στο ΕΔΑΔ δε δέχτηκε αμέτοχη την καταδίκη. Έφερε επιχειρήματα περί της «φύσης» και περί προστασίας της παραδοσιακής οικογένειας. Δεν έπεισε, διότι αφ’ ενός η φύση δεν είναι ό,τι νομίζουν κάποιοι ότι είναι. Η ομόφυλη συμπεριφορά έχει περιγράφει σχεδόν σε όλα τα ζώα. Σε κάθε περίπτωση τα ομόφυλα ζευγάρια ζητούν έννομα αγαθά. Η οικογένεια μπορεί να ενισχυθεί με πολλούς τρόπους. Αρκεί να μην αντίκεινται στα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων και εν γένει τα ανθρώπινα δικαιώματα. Το θέμα της υιοθεσίας ακόμα, αν και όταν αντιμετωπισθεί, αυτό θα πρέπει να γίνει με βάση την τρέχουσα εμπειρία, που αθροίζεται με ταχείς ρυθμούς στο δυτικό κόσμο και κάθε άλλο παρά αρνητική είναι. Αντί να δυσπραγούν κοινωνικά τα ομόφυλα ζευγάρια, μπορούν κάλλιστα να συμμετέχουν στο μεγάλωμα παιδιών. Τέλος, τα επιχειρήματα περί καταστροφής της κοινωνίας και της Ελλάδας είναι έωλα. 35 χρόνια είμαστε μια κύστη μέσα στην ΕΕ. Καμία συμμετοχή στο γίγνεσθαι, καμία ζύμωση. Αυτάρεσκοι, με αιτήματα μόνο πιστωτικά. Εδώ υπουργοί και πρωθυπουργοί κρατών είναι σε ομόφυλους γάμους κι εμείς, σε βαθιά κρίση όντες, προφητεύουμε την καταστροφή τους.
Σχετικά με τη νομολογία του ΕΔΔΑ, πρέπει να ενημερωθεί ο κόσμος, ότι δεν υπήρχε
αντιλογία από την ελληνική πλευρά και για τον λόγο αυτό και καταδικάστηκε
η χώρα μας στις υποθέσεις των ομόφυλων γάμων.
Δηλαδή, ουσιαστικά, υπήρξε συναίνεση στην καταδίκη (την οποία έχουν ως σημαία τους
οι υπερασπιστές του γάμου των ομοφυλόφιλων).Η δε νομική εξίσωση της οικογένειας
ετερόφυλων και ομόφυλων ζευγαριών, με μαθηματική ακρίβεια θέτει το ζήτημα
της υιοθεσίας παιδιών από ζευγάρια ιδίου φύλου. Αυτό είναι εξαιρετικά
επικίνδυνο για την ψυχοσύνθεση των παιδιών αυτών (ανυπαρξία προτύπου Μητέρας-Πατέρα).
Επιπλέον κάτι τέτοιο, σαφώς αντιβαίνει στα χρηστά ήθη της χώρας μας, τα οποία οφείλει
να σέβεται η εκάστοτε κυβέρνηση. Κατόπιν αυτών είμαι κατά της με οποιοδήποτε τρόπο
νομιμοποίησης της σχέσης μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου.