Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:10 | Μιχαήλ Ψαρουδάκης

    Είμαι πατέρας 6 παιδιών και φοβάμαι πολύ την κοινωνία που πάει να δημιουργηθεί, καμία ισορροπία, κανένα ανάχωμα, τίποτα, όλα ίσα, επόμενο θα είναι όταν βρέξει να μας πάρουν οι χείμαρροι.
    Εντελώς Αντίθετος με το σχέδιο

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:21 | Θανάσης Ψαρουδακης

    Διαφωνώ πλήρως με το σχέδιο νόμου.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:09 | ΔΗΜΗΤΡΑ Κ

    ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ…ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ;ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:14 | ΜΠΡΟΥΜΠΑΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ

    Είμαι απόλυτα αντίθετος σε αυτό το νομοσχέδιο αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο νομοσχέδιο το οποίο προσπαθεί να καταστρέψει την οικογένεια, την πηγή της κοινωνίας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:24 | ΘΩΜΑΣ Π.

    EIMAI ANTIΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ. ΘΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΗ
    ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΜΕΙΞΗΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ, ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΕΚΝΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΚΟΥΣ ΤΟΥ, ΣΤΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΤΗ ΖΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ , ΟΣΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΞΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ, ΠΑΡΑΚΙΝΔΥΝΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΜΦΙΒΟΛΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΝΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΣ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΕΔΩ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:24 | ΚΑΣΚΑΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.
    ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:41 | ΔΟΛΓΗΡΑΣ ΙΩΣΗΦ

    Διαφωνώ απόλυτα με το σύμφωνο συμβίωσης και ζητώ να αποσυρθεί άμεσα.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:24 | ΚΑΣΚΑΛΗ ΒΑΙΑ

    Στην Ορθόδοξη Ελλάδα υπάρχει το μυστήριο του γάμου.Διαφωνώ με το Σύμφωνο συμβιώσεις και το θεωρώ ντροπή και αίσχος!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 15:49 | Τίνα Κυρβασίλη

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης! Αν θέλουμε να μιλάμε για ανθρώπινα δικαιώματα…ας υπερασπιστούμε τουλάχιστον το δικαίωμα του ανθρώπου να ζει σε μία κοινωνία που διέπεται από ηθικές αξίες!!!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:52 | ΔΟΛΓΗΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    ΄OXI στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων.Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και ζητώ την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση

  • Ὁ θεσμὸς τῆς οἰκογένειας εἶναι ἀναπόσπαστο μέλος τῆς ἀνθρώπινης φύσεως καὶ ἄμεσα συσχετιζόμενος μὲ τὴν γέννηση, τὴν ὕπαρξη καὶ τὴν ὑλικὴ ἀλλὰ καὶ κυρίως μὲ τὴν…
    ψυχοπνευματικὴ τελείωση τοῦ ἀνθρώπου.
    Το νομοσχέδιο πλήττει βάναυσα τὴν ἱερὴ ἰδιότητα τῆς μητρότητος καὶ τῆς σχέσης μητέρας καὶ τέκνου.Ἡ ἐνδεχόμενη χρήση παρένθετων γυναικῶν ὡς μηχανὲς παραγωγῆς τέκνων κατὰ παραγγελία, δὲν μπορεῖ νὰ δημιουργήσει τίποτε ἄλλο παρὰ μόνο ψυχικὰ ἀδιέξοδα, νευρώσεις, θλίψη καὶ στέρηση.

    Για τον λόγο αυτό ἐκφράζω τὴν πλήρη, ἀπόλυτη καὶ σαφῆ διαφωνία μου γιὰ τὴν ἐπικείμενη ψήφιση τοῦ ἐν λόγω νομοσχεδίου.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:04 | Θεοδώρα Κ.

    Διαφωνώ εκ προοιμίου με αυτό το Σχέδιο Νόμου γιατί πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε μία «αφύσικη» ένωση προσώπων με μη υγιή εξέλιξη.
    Θίγει ηθικά και πνευματικά στηρίγματα μιας κοινωνίας που κατά παράδοση στηρίζεται στις ανδρόγυνες σχέσεις,την οικογένεια και την παραγωγικότητα.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:44 | ΣΤΑΥΡΟΣ

    Σ’ αυτή τη χώρα έχουν χαθεί σχεδόν τα πάντα, έχουμε μπερδέψει τον εκσυγχρονισμό με τις αξίες και τα ήθη της κοικωνίας μας.
    Κι επειδή δε θέλω να γράψω έκθεση ιδεών … ΟΧΙ …

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:57 | Ηρώ Γιαλη

    Είμαι κατά του συμφώνου συμβίωσης των ομοφυλόφυλων ζευγαριών διότι κατά τη γνώμη μου διαλύει τον ιερό θεσμό της οικογένειας και παράλληλα αντιβαίνει στους νόμους της χριστιανικής θρησκείας. Αυτό το σύμφωνο συμβίωσης διασύρει την ίδια την πατρίδα μας,τη θρησκεία μας και τις οικογένειες μας…

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:51 | Δόλγυρας Χαρ.

    ΟΧΙ

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:21 | Παπαδομαρκακης Πετρος

    Ως Ελληνας πολιτης και Ορθοδοξος Χριστιανος δηλωνω την πληρη αντιθεση μου στο υποψη Ν/Σ το οποιο υποβιβαζει την αξιοπρεπεια
    του ανθρωπου,την ανθρωπινη φυση,τον θεσμο της οικογενειας και
    συμβαλλει στην αλλοιωση, προς το χειροτερο, ηθων και εθιμων.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:17 | Αναστασία Π.

    Όλη η κοινωνία χαλάει όταν χαλάσουμε τη μικροκοινωνία της οικογένειας. Αυτό που κράτησε η Ελλάδα για αιώνες τώρα ψηλά και που την κράτησε ψηλά θέλετε έτσι απλά να το γκρεμίσετε. Με συγχωρείτε να ρωτήσω, πώς τολμάτε; Τον Θεό δεν τον φοβάστε; Τους ανθρώπους δεν τους ντρέπεστε; ΟΧΙ, ΦΥΣΙΚΑ, ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΥΤΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΟΥΤΕ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 14:25 | Παναγιώτης Μ

    ΟΧΙ…ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ (ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.
    ΟΤΑΝ ΟΙ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΩΘΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΤΟΙΧΙΑ ΜΑΣ, ΟΝΤΑΣ ΜΗ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ (ΛΟΓΩ ΕΓΩΙΣΜΟΥ) ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΟΧΟΙ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΜΙΑΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΠΩΣ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:49 | Μυλωνάς Κ.

    Διαφωνώ μέ τό νομοσχέδιο για το Σύμφωνο Συμβίωσης γιατί προσβάλλει το ανθρώπινο πρόσωπο, αντιβαίνει στον νόμο τού Θεού και καταστρέφει ακόμα περισσότερο ηθικά, αξιακά, κοινωνικά καί εθνικά την Ελλάδα. Καλό είναι να μεριμνήσετε και να σεβαστείτε πρώτα τις Ελληνικές οικογένειες που έχουν καταρρακωθεί από τα μέτρα που επιβάλλετε και να φροντίσετε να μήν τις τιμωρείτε για τα παιδιά που έχουν. Στηρίξτε την δημιουργία φυσιολογικών και μάλιστα πολύτεκνων οικογενειών και αποσύρετε αυτό το νομοσχέδιο.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:35 | Δημήτρης Αποστολόπουλος

    Απαράδεκτο το Σύμφωνο Συμβίωσης.
    Ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη απέναντι στις αθώες παιδικές ψυχές που θα καλούνται να μεγαλώσουν με δύο άνδρες ή δύο γυναίκες ως «γονείς»; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη για τη σύγχυση που επιφέρει στις ψυχές των παιδιών η συστηματική προπαγάνδα να δεχθούν το αφύσικο ως φυσικό;
    Κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του ωστόσο δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλει την προσωπική του στάση ζωής στην κοινωνία και τον πολιτισμό.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:14 | Bessy

    Διαφωνώ κάθετα με αυτό… Δεν πολέμησαν οι πρόγονοί μας για την ελευθερία (με αρχηγό τον Θεό) για να ρθει τώρα το κράτος και να τα αλλάξει όλα αυτά..

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:25 | Πέτρος Π.

    Ένα νομοσχέδιο σαν κι αυτό, το οποίο επιχειρεί να επιβάλει στον ελληνικό λαό την νοοτροπία πως ό,τι έρχεται σε αντίθεση με τους νόμους και τις εντολές του Θεού, όπως η ομοφυλόφιλη ερωτική σχέση, είναι κάτι … φυσιολογικό και πρέπει να αντιμετωπίζεται ισότιμα με τον θρησκευτικό γάμο , δεν είναι δυνατό να έρχεται στη Βουλή.
    Το νομοσχέδιό σας «διδάσκει» τη νεολαία ότι η ροπή στην ομοφυλοφιλία δεν βλάπτει σε τίποτα τον άνθρωπο που πέφτει σ’ αυτό το αμάρτημα! «Διδάσκει» ότι η ερωτική σχέση μεταξύ δύο ανδρών ή μεταξύ δύο γυναικών δεν είναι παρά φύση αλλά είναι κάτι φυσιολογικό. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!

    Φοβάστε να κάνετε δημοψήφισμα για το θέμα γιατί ξέρετε πολύ καλά ότι ο ελληνικός λαός στη συντριπτική του πλειοψηφία θα σας πει ΟΧΙ!

    Προσεύχομαι και ελπίζω ο Θεός να σας φωτίσει και να αποσύρετε αυτό το ανοσιούργημα.

    ΥΓ 1: Μην παίρνετε αψήφιστα αυτά που σας λένε οι Χριστιανοί. Προς όφελός σας είναι να τους ακούσετε.

    ΥΓ 2: Ο Χριστός μάς δίδαξε την αγάπη προς τον άνθρωπο. Αγαπάμε τους ομοφυλόφιλους και προσευχόμαστε γι’ αυτούς να μετανοήσουν. Στενοχωριέμαι, θρηνώ γιατί θεωρώ ότι είναι κρίμα οι αδελφοί μας αυτοί να χάσουν τις ψυχές τους εξαιτίας ενός πάθους. Η μετάνοια εκείνων αλλά και η δική σας θα ανεβάσει στα ουράνια τη χώρα μας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:23 | Ευφροσύνη

    Και όσον αφορά στο θέμα των ταυτοτήτων. Θυμάμαι ότι από τότε που πήγαινα λύκειο στα βιβλία μας υπήρχαν κείμενα που έγραφαν ότι δεν πρέπει να υπάρχει κανένα είδος ταυτότητας πολιτιστικής, φυλετικής ή άλλης. Να που έφτασε η ώρα να χάσουν οι άνθρωποι το πιό θεμελιώδες είδος ταυτότητας που είναι το φύλο τους. Μη γένοιτο!
    Ο όρος ταυτότητα φύλου αναφέρεται στην αναγνώριση του εαυτού μας σαν άντρα ή γυναίκα. Εγκαθίσταται νωρίς κατά την παιδική ηλικία (2ο – 3οχρόνο της ζωής), οπότε το παιδί αποκτά την ικανότητα να διακρίνει σαφώς τους άντρες από τις γυναίκες, να αντιλαμβάνεται σωστά το δικό του φύλο και να αναγνωρίζει ότι όταν μεγαλώσει το αγόρι θα γίνει άντρας και το κορίτσι γυναίκα.
    Η ταυτότητα φύλου δεν επηρεάζεται από την παρουσία ορμονών πριν ή μετά την γέννηση. Ο καθορισμός του φύλου εξαρτάται από διαδικασίες μάθησης και εκπαίδευσης. Αν αυτό γίνει με στρέβλωση έχουμε καταστροφικές συνέπειες. Χαρακτηριστικό είναι το πείραμα του δαιμόνιου ψυχολόγου από την Αμερική John Money. Τα θύματά του ήταν δύο δίδυμα αγοράκια κατά τη δεκαετία του 70, πάνω στο πτώμα των οποίων εισηγήται τη λεγόμενη «θεωρία του είδους». Έπεισε τους θλιβερούς γονείς να αναθρέψουν το ένα από τα δύο αγόρια ως κορίτσι εκμεταλλεύομενος ένα οικογενειακό δράμα. Μετά από ορμονοθεραπείες, επεμβάσεις και πειθαναγκασμούς που έχουν σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία του παιδιού που το μεγαλώνουν ως κορίτσι, το πείραμα έχει φρικτό τέλος. Στην ενηλικίωση τους και μετά την αποκάλυψη της αλήθειας για το πείραμα, τα δυό παιδιά αυτοκτονούν. Ο Money κατοχυρώνει τη θεωρία του (που μέχρι και σήμερα βρίσκει συνεχιστές) χωρίς να λάβει καθόλου υπόψιν του ότι σκότωσε ουσιαστικά δυό ανθρώπους με την τακτική του.Να προσέξουμε τις τακτικές μας!!!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:29 | Καραφυλλίδου Ελένη και Λοιποί

    Kαταρχάς να αναφερθεί ότι ήδη είναι απαράδεκτο εξ αρχής το Σύμφωνο Συμβίωσης μεταξύ ετερόφυλων(για την θέσπιση του βλέπε Ν. 3719/2008) ως αντίθετο στους κανόνες και την παράδοση του Ορθόδοξου Χριστιανισμού που προστατεύονται και από το άρθρο 3 του Συντάγματος, και πιο συγκεκριμένα (για όσους δεν αντιλαμβάνονται τα παραπάνω)ως αντίθετο στο νόμο του Θεού αφού αποτελεί συνάφεια σαρκική χωρίς την προηγούμενη ευλογία Του με το μυστήριο του γάμου και επομένως πορνεία. Όπως συνάγεται από τα προηγούμενα πολύ λοιπόν περισσότερο απαράδεκτο και κατάπτυστο είναι η ενδεχόμενη θέσπιση ενός Συμφώνου Συμβίωσης μεταξύ ομοφυλόφιλων για όσους επιθυμούν να είναι Χριστιανοί κατ΄ουσίαν και όχι να το δηλώνουν μόνο κατ’ όνομα φτιάχνοντας εγωιστικά το δικό τους προσωπικό ευαγγέλιο για το τι είναι αμαρτία και τι όχι. Δυστυχώς για αυτούς τους καινοτόμους που είτε νομοθετούν είτε επικροτούν Σύμφωνα Συμβίωσης αντίθετα με την Χριστιανική Ηθική θα κριθούμε όλοι με το Νόμο του Θεού και όχι με τα δικά τους ευαγγέλια.
    Βλέπουμε ιστορικά παραδείγματα από την Αγία Γραφή επιστημονικά τεκμηριωμένα όπως π.χ. ο κατακλυσμός του Νώε έγινε για να σταματήσουν οι έντονες σαρκικές αμαρτίες των ανθρώπων, τα Σόδομα και τα Γόμορρα λόγω της ομοφυλοφιλίας των κατοίκων τους κάηκαν ολοσχερώς με τέτοιο τρόπο ώστε κατέστη άγονη η γη όπως άγονοι ήταν και οι κάτοικοι ως ομοφυλόφιλοι. Δεν υπάρχει πιο όμορφο και υγιές πράγμα από τον έρωτα και την αληθινή αγάπη μεταξύ των δύο φύλων «και εποίησε ο Θεός τον άνθρωπον, κατ’ εικόνα θεού εποίησε αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησε αυτούς…..»(Γένεσις α και β κεφ.) και ο καρπός αυτής της σχέσης είναι τα παιδιά, η δημιουργία δηλαδή. Η αληθινή ευτυχία προέρχεται από την κίνηση, την δημιουργία και την προσφορά της κατ’ επέκταση στην κοινωνία. Τα ζευγάρια ομοφυλοφίλων δεν μπορούν να δημιουργήσουν παρά μια στεγνή πράξη ηδονής περιορισμένης χρονικά. Δεδομένου ότι η Ελλάδα αντιμετωπίζει εντονότατο δημογραφικό πρόβλημα είναι αδιανόητο και επιβλαβές για την πατρίδα μας να ενισχύονται με οποιοδήποτε τρόπο πολύ περισσότερο νομοθετικά η ύπαρξη τέτοιων σχέσεων. Για τους λόγους αυτούς Ζητούμε από τον αρμόδιο Υπουργό και τους λοιπούς αρμόδιους φορείς την απόσυρσή του εν λόγω νομοσχεδίου και Προτείνουμε την σύσταση επιτροπής και την προεργασία Νομοσχεδίου για βοήθεια όσων ομοφυλοφίλων φυσικά το επιθυμούν να ξαναβρούν την φυσιολογική τους ταυτότητα.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:58 | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ

    Κάνετε μεγάλο λάθος όσοι κατηγορείτε τους χριστιανούς (τους υγιώς και με αγάπη κινούμενους)για αισθήματα μίσους και μισαλλοδοξίας. Καθόλου δεν μισούμε αυτούς τους ανθρώπους, αντίθετα τους αγαπούμε και τους συμπονούμε, θέλουμε το καλό τους και όχι την καταστροφή τους. Όπως αγαπούμε και συμπονούμε κάποιον φτωχό, ασθενή, άστεγο. Πώς όμως θα δείξουμε την αγάπη μας αυτή; Λέγοντάς του ότι έχει δικαίωμα να είναι έτσι; Φυσικά έχει το δικαίωμα, ο ίδιος ο Θεός του το δίνει. Όμως μας διαφεύγει ο λόγος της Αγίας Γραφής: «Όλα μου επιτρέπονται. Όμως δεν με συμφέρουν όλα». Ψάξτε να το βρείτε στις επιστολές. Μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί βρώμικος στους δρόμους, ακόμη και στην υπηρεσία του να πηγαίνει έτσι. Όμως αυτό δείχνει υγιή τρόπο άσκησης των δικαιωμάτων του; Και αν κάποιος του συστήσει να προσέξει λίγο τον εαυτό του, να του προσφέρει μάλιστα τη βοήθεια που χρειάζεται για να επέλθει ένα πιο θετικό αποτέλεσμα, αυτός το κάνει από μίσος; Θα είναι ανόητος αν μισεί έναν τέτοιο άνθρωπο! Όποιος, πάλι, έχει αγάπη στην καρδιά του, είναι δυνατόν να τον αφήνει σ’ αυτή την εξαθλίωση; Σε καμία περίπτωση!
    Αν, τώρα, όλοι οι άνθρωποι που βρίσκονται σ’ αυτή την κατάσταση συνασπισθούν και διεκδικούν τη νομική κάλυψη του «δικαιώματός» τους να ζουν σε τρώγλες ή άστεγοι, πόσο λογικό θα σας φαινόταν αυτό; Και τι είδους ευελιξία είναι αυτή που πρέπει να έχουν οι θεσμοί και οι κανόνες μιας υγιούς κοινωνίας για να παράσχουν ανάλογη κάλυψη; Τόσο στους ίδιους (τους προς το παρόν «λίγους») γίνεται κακό, για το οποίο οι λοιποί έχουν (έχουμε) ΕΥΘΥΝΗ, όσο και στους μη ανήκοντες σ’ αυτή την ομάδα, διότι όπως ξέρουμε όλοι, η αρρώστια μεταδίδεται και όχι η υγεία.
    Και, σας παρακαλώ, μη συγκρίνετε την αληθινή αγάπη του χριστιανού με τη μανία του μουσουλμάνου. «Ποια η σχέση του φωτός με το σκότος;»
    Κλείνοντας, σημειώνω κάτι που δεν είναι δική μου διαπίστωση αλλά την ασπάζομαι, σχετικά με τη μεροληπτική και υποκειμενική εξέταση των πραγμάτων. Στην Αγία Γραφή μπορούμε να διαβάσουμε κάπου τη φράση: «ουκ έστι Θεός». Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι ο λόγος του Θεού αυτοαναιρείται. Ολοκληρωμένη η φράση είναι: Είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού «ουκ έστι Θεός».
    Καλή φώτιση σε όλους μας, αδέλφια.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:10 | Κωνσταντίνος Γ. Καρακατσάνης

    Εάν οι συντάκτες του σχεδίου νόμου για το «σύμφωνο συμβίωσης» είχαν κατανοήσει τη σημασία, τη σπουδαιότητα και τις συνέπειες της κεφαλίδος και του άρθρου 3 του ισχύοντος Ελληνικού Συντάγματος, ουδέποτε θα το είχαν εισηγηθεί, διότι αυτό το «σύμφωνο»(άρθρο 1) είναι εξοφθάλμως και προφανέστατα αντισυνταγματικό. Επομένως, η προώθηση αυτού του «συμφώνου» υποδηλώνει είτε άγνοια της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θεολογίας και Ανθρωπολογίας είτε ανεπίτρεπτη άγνοια του βασικού καταστατικού χάρτου του Ελληνικού Έθνους -τον οποίον υποχρεούνται να εφαρμόζουν- είτε άγνοια και των δύο.
    Παραλείποντας -ως κριτήριο αξιολόγησης του «συμφώνου» – την Ορθόδοξη Χριστιανική Θεολογία, την οποία αγνοούν ή δεν κατανοούν ή δεν αποδέχονται οι συντάκτες του «συμφώνου»- επικαλούμαστε πρώτον, ως άλλο κριτήριο, την καθολική, διαχρονική, κοινή, ανθρώπινη λογική με βάση την οποία το «σύμφωνο» αποτελεί «ΥΒΡΙΝ» της φύσης και της οντολογίας του προσώπου του ανθρώπου.
    Ως δεύτερο κριτήριο αξιολόγησης του «συμφώνου» μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο φιλοσοφικός έλεγχος. Στην ενότητα αυτή απαραίτητο θα ήταν να υπομνησθούν στους συντάκτες αυτού του σχεδίου νόμου και οι ακόλουθες ρήσεις του μέγιστου προσωκρατικού φιλόσοφου Ηράκλειτου, οι οποίες θα μπορούσαν, χωρίς προκατάληψη και ψυχολογικές αντιστάσεις, να χρησιμοποιηθούν ως κριτήρια μη αποδοχής αυτού του αθέσμου νομοθετήματος:
    α) «τρέφονται… πάντες οἱ ανθρώπειοι νόμοι ὑπό ἑνός τοῦ θείου».
    β) «ἄφθαρτον εἶναι τήν ψυχήν».
    γ) δεῖ τόν χαρίεντα (εννοεί τον άνθρωπο) μήτε ρυπᾶν…μήτε βορβόρῳ χαίρειν».
    δ) «Δίκη καταλήψεται τούς ψευδῶν τέκτονας καί μάρτυρας».
    ε) «ὕβριν σβεννύναι μᾶλλον ἤ πυρκαϊήν».
    Σκόπιμο θα ήταν επίσης να υπομνησθεί ότι, κατά τον ίδιο φιλόσοφο, «ἀνθρώπους μένει ἀποθανόντας ἅσσα οὐκ ἔλπονται οὐδέ δοκέουσιν» (σε ελεύθερη μετάφραση: απομένει στους ανθρώπους, όταν πεθάνουν, να ιδούν όσα ούτε ελπίζουν ούτε φαντάζονται). Για να αποφύγουν, επομένως, οι εισηγητές αλλά και το Έθνος (το οποίο θα έπρεπε να ερωτηθεί για ένα τόσο σοβαρό θέμα) την δίκαιη «Δίκη» και την αναπόφευκτη, αλλά φιλάνθρωπη, παιδαγωγία, ας αποσύρουν κατεπειγόντως το άθεσμο εφεύρημα για το οποίο δεν θα υπερηφανεύονται ασφαλώς οι επόμενες γενεές!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:00 | Zf

    Διαφωνω με την θεσμοθετηση της ανατροφης παιδιου απο ομοφυλους γονεις ως επακολουθο του Συμφωνου Συμβιωσης. Το ιδιο το ΣΣ δε με ενοχλει. Ας ειναι και νομικα κατοχυρωμενοι οι ενδιαφερομενοι. Σε καμια περιπτωση ομως δε δεχομαι να επιβαλεται σε ενα παιδι να μεγαλωσει σε περιβαλλον οπου θα λειπει απο επιλογη η μητρικη ή η πατρικη φιγουρα.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:40 | ΜΑΡΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ

    Bεβαιως ο νομος αυτος προωθει και τον βιολογικο θανατο του ανθρωπινου ειδους.
    Διοτι τα ζευγαρια αυτα μονο υιοθετουν και κανουν παλι αυτουςπου υοθετουν μη βιολογικως γεννητορες.Σκεφθητε ποιοι επιθυμουν την μειωση του πληθυσμου και βασικα της πατριδας μας;
    Ολα ταλλα τα νομικα στηριγματα για την συμβιωση των ομοφυλοφυλων υπαρχουν στο συνταγμα.Η υιοθεσια κατοχυρωνεται τωρα. Η προσωπικη επιλογη του ατυχου παιδιου και η ψυχιατρικη του κατασταση δεν ενδιαφερει μαλλον τους νομοθετουντες.
    Επισης το bulling εναντι των straight ενισχυεται με τον νεο νομο και μαλιστα ανηλεο,με
    τη φοβερη ορμη του <> και του δικαιουμενου καταπιεσμενου(;).
    Θα ελεγα οτι οχι απλως ο νομος αυτος ειναι απειλητικος για την Ελλαδα, που ολωσδιολου απαχαυνωμενη παραδιδεται ηδη ανευ ορων σε αλλες απειλητικες ομαδες πληθυσμων,αλλα ειναι ετσι και μελλοντικα ανυπαρκτη στο χαρτη της γης.
    Κανενας δεν διωκεται για τις προσωπικες του πεποιθησεις, ο νομοθετης ομως πρεπει να βλεπη μακρυα για να προφυλαξει,προστατεψει ,διδαξει και εμπνευσει εναν ολοκληρο λαο, εαν αυτος ειναι πραγματικα ο σκοπος του κι οχι αλλος.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:29 | ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

    ΟΧΙ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:52 | Kalliopi Ntolia

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο και ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα όταν διαβάζω τα σχόλια αυτών που είναι κατα. Ο Θεός είπε να αγαπάμε αλλήλους, δεν είπε να αγαπάμε εταιρόφυλους…

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:45 | Σαράντης

    Η πολιτεία υποχρεούται να ρυθμίζει τα του οίκου της με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον, όχι υπό μια στενή υλιστική προσέγγιση αλλά και πνευματικής υγείας. Λάθος ρυθμίσεις μπορεί να έχουν σημαντικές κοινωνικές επιπτώσεις δημιουργώντας αρνητικά κοινωνικά φαινόμενα, που κατά την εμφάνισή τους μπορεί να χαρακτηριστούν ανεξήγητα. Η αιτία τους όμως βρίσκεται σε αυτές τις λάθος ρυθμίσεις. Είναι λοιπόν χρέος της πολιτείας να ρυθμίζει και να νομοθετεί ΣΩΣΤΑ. Η περίπτωση σύστασης συμφώνου συμβίωσης για ομοφυλόφιλα ζευγάρια, στα οποία κιόλας πάνε να αποδοθούν χαρακτηριστικά οικογένειας είναι σωστή; Κατά την γνώμη μου ΟΧΙ γιατί ουσιαστικά κάτι οντολογικά ΑΦΥΣΙΚΟ, πάει να γίνει δια της νομικής οδού φυσικό. Τα δε παιδιά που συνυπάρχουν σε ένα τέτοιο σύμφωνο θα αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:23 | ΧαράλαμποςΠ.

    Κύριοι (Φώτη Αργυρόπουλε και λοιποί) το θέμα μας εδώ είναι με την θεσμοθέτηση του κρεβατιού και όχι με αυτό καθ εαυτό το κρεβάτι. Από το 1951 νομίζω δεν υπάρχει ποινικοποίηση των προτιμήσεων του καθενός.
    Για να τελειώνουμε, το θέμα δεν είναι μόνο το εν λόγω νομοσχέδιο. Έρχεται πίσω γάμος και υιοθεσία για τα ομόφυλα ΚΑΙ τα διεμφυλικά ζευγάρια και δεν ξέρω τι άλλο. Συνεπώς λέγοντας ναι με την ΙΔΙΑ ακριβώς επιχειρηματολογία πρέπει να αποδέχεστε εκ καιρώ όλα αυτά τα αιτήματα.
    Σας ρωτώ: «Ένα το ζευγάρι ενός άντρα που έγινε γυναίκα(τρανσ-) και ενός άντρα που ντύνεται μόνιμα σαν γυναίκα (δεν θυμάμαι πως λέγεται η περίπτωση του δεύτερου συγνώμη…) μπορεί να θεσμοθετήσει την περίπτωση του, να αναγνωριστεί ο γάμος του ως ισότιμος με τον παραδοσιακό, και ΚΥΡΙΩΣ να υιοθετήσουν παιδί;»
    Εδώ συζητάμε βέβαια αρχικά για ομόφυλους αλλά ξαναλέω ακριβώς τα ίδια επιχειρήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων ισχύουν και για την παραπάνω περίπτωση και μία βόλτα στο σάιτ του «τόξου» θα σας πέισει ότι εκεί πηγαίνουμε.
    Απαντήστε μας για να ξέρουμε και εμείς με ποιόν μιλάμε και για τί μιλάμε (Σας προλαβαίνω, για το κλασικό επιχείρημα των παιδιών περί αγάπης και στοργής, -δεν είναι αρκουδάκια- υπάρχει και ο ψυχισμός και οι προσλαμβάνουσες παραστάσεις-και φανταστείτε ποιες θα είναι αυτές. Επίσης δυνητικά υπάρχουν και ετεροφυλόφιλοι άθλιοι γονείς αλλά αυτό δεν έχει να κάνει θα μπορούσε να ισχύει και εδώ.)
    Ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου. Ας μην κρυβόμαστε. Ο καθένας ας πάρει την θέση του. Και η θέση των Χριστιανών τουλάχιστον είναι ξεκάθαρη και δεν κρύβονται. Προτιμώ την ρητορεία περί Νόμου του Θεού και Σοδόμων αν και δεν την υιοθέτησα σαν επιχειρηματολογία, από τα παρανοϊκά σχέδια κάποιων «προοδευτικών» που πιστεύουν ότι είναι ρατσιστικό να αναφέρεσαι σε αγόρια και κορίτσια μιάς και αυτό προέρχεται απο αναχρονιστικές κοινωνίες. Αυτοί φωνάζουν για δικαιώματα μην γελιέστε.

    Υ.Γ. : Προσοχή αν απαντήσετε οτι δεν μπορούν, μπορεί να σας πούνε ομοφοβικό…

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:06 | Διαμάντω & Μιχάλης

    Είμαστε απόλυτα αντίθετοι και εγώ ο σύζυγος μου στην ψήφιση του νομοσχεδίου για το σύμφωνο συμβίωσης. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να παίζει με καμία παιδική ψυχή.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 13:06 | Κωνσταντίνα Παπαδοπούλου

    ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ στην ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου και ομοίων νομοσχεδίων που τυχόν πρόκειται να παρουσιαστούν στο μέλλον!!Σαν Χριστιανή και σαν άνθρωπος θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την προσπάθεια νομιμοποίησης της διαφθοράς!Όπως αναφέρεται στα ιερά κείμενα,ο Θεός εποίησε τον άνδρα και την γυναίκα!Από ‘κει κ πέρα ο καθένας κάνει τις επιλογές του και λαμβάνει τις αντίστοιχες συνέπειες! Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η προσπάθεια πολλών να περάσουν το αφύσικο και παράλογο για φυσιολογικό,λογικό και σωστό και να νομιμοποιήσουν την ανηθικότητα και την διαφθορά!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:55 | Κουτσίδης Παναγιώτης

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει αυτό που θέλει και το κάνει έτσι κι αλλιώς.Γιατί πρέπει να του πούμε ότι καλά κάνει;Και μετά λέμε γιατί δεν πάμε καλά;Και στα παιδιά μας τι θα λέμε;Να ζητήσουμε το έλεος του Θεού.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:59 | ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΚΑΤΩΠΟΔΗΣ

    ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ ΚΑΤΑ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:21 | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΣΑΛΙΚΟΓΛΟΥ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΑΝ ΕΠΙΤΡΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΙΟΘΕΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ Ή Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΕΝΘΕΤΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:15 | Ευθυμιος

    Αρνητικά

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:55 | Ιωαννα

    Αρνητικά

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:27 | Καιτη

    Αρνητικά

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:17 | Κωνσταντίνος

    Αρνητικα

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:20 | Δημήτριος Κωστάζος

    Σας Παρακαλώ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ. Ποσο πιο κάτω πια!!!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:05 | βικτωρια

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:48 | Nektarios

    ΟΧΙ Δεν συμφωνώ με το σύμφωνω συμβίωσης,…!!!! Δεν είναι μόνο νομικό το θέμα δυστυχώς για εσάς, αλλά και πνευματικό,…!!!
    ΝΑΙ στο ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ.
    Ευχαριστώ

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:17 | Δαμιανός Αντωνίου

    Το σύμφωνο συμβίωσης αποτελεί ένα σημαντικό θετικό πρώτο βήμα για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων ατόμων. Παρόλα αυτά πρόκειται για μερική αποκατάσταση της ισονομίας, αφού μέχρι να θεσμοθετηθεί ο πολιτικός γάμος για άτομα του ίδιου φύλου και τα δικαιώματα στην τεκνοθεσία, στην ανάδοχη γονεϊκότητα και στην υποβοηθούμενη αναπαραγωγή οι διακρίσεις συνεχίζουν να υφίστανται.

    Πολλά άτομα φέρνουν ως επιχειρήματα την παράδοση, τις κοινωνικές επιπτώσεις, την πλειοψηφία και τη θρησκεία για να πείσουν ώστε να συνεχίσουν οι διακρίσεις και να μην υπάρχει νομική κάλυψη των ομόφυλων ζευγαριών.

    Η ιστορία (π.χ. η Πολιτεία της Βιρτζίνια με την αιτιολογία της παράδοσης απαγόρευσε το γάμο μεταξύ ατόμων διαφορετικής φυλής στην υπόθεση Loving v. Virginia) έχει δείξει ότι η παράδοση δεν είναι ένα ισχυρό επιχείρημα και από μόνη της δεν είναι ούτε καλή, ούτε κακή.

    Ως προς τις κοινωνικές επιπτώσεις παρατηρώ πως κανένα σχόλιο δεν αναφέρει καμία έγκυρη επιστημονική έρευνα που εντοπίζει αρνητικές επιπτώσεις, αλλά επιμένουν πως απλά η ομοφυλοφιλία δεν βρίσκεται στη σφαίρα της προσωπικής αισθητικής τους. Η νομική αναγνώριση των ομόφυλων ζευγαριών θα συμβάλει στην ευρύτερη κοινωνική αποδοχή. Η πραγματικότητα είναι πως χιλιάδες νέες και νέοι σήμερα υφίστανται κακοποίηση λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού ή/ και της έκφρασης της ταυτότητας του φύλου τους και αυτό πρέπει να προβληματίζει όλες/ όλους μας. Επιπλέον, η/ο νομοθέτης έχει σκοπό να προστατεύει αδύναμα σύνολα της κοινωνίας· όπως εκείνο των παιδιών. Στην Ελλάδα υπάρχουν ομογονεϊκές οικογένειες και η μη αναγνώρισή τους απειλεί την ευημερία των παιδιών τους (π.χ. αν ένα παιδί έχει γονείς δυο μαμάδες και η μία είναι η βιολογική του και αν έστω πεθάνει, η σύντροφος δεν αναγνωρίζεται ως γονέας του παιδιού ακόμα και αν αυτή αναγνωρίζει ως μητέρα του) αλλά ακόμα και η άρνηση της τεκνοθεσίας από ομοφυλόφιλους γονείς πλήττει τα παιδιά δεδομένου ότι είναι πιο ευτυχισμένα και ασφαλή μεγαλώνοντας εντός οικογενειών που τις διέπει η Αγάπη. Περισσότερα αναγνωρισμένα νομικά ζευγάρια, σημαίνει περισσότερη ευημερία για τα παιδιά.

    Ακόμη, τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν μπορούν να αίρονται ή να αναγνωρίζονται πλειοψηφικά, αλλά τουναντίον οι μειονότητες μπορούν να προσφύγουν στο ΕΔΔΑ για να προστατευθούν (όπως και έγινε με την υπόθεση «Βαλλιανάτου κ.α. κατά Ελλάδας» που κρίθηκε πως παραβιάζονται άρθρα της ΕΣΔΑ). Διακρίσεις με βάση φυσικά χαρακτηριστικά μπορούν να είναι νόμιμες αν αποδεικνύεται ορατό όφελος για την κοινωνία (π.χ. σε αντίθεση με τα υπόλοιπα άτομα οι άνω των 80 ανανεώνουν την άδεια οδήγησης με ισχύ τριών μόνο ετών).

    Ως προς τα θρησκευτικά επιχειρήματα· είναι καιρός στην Ελλάδα να συνειδητοποιήσουμε πως το σύστημα διακυβέρνησης δεν είναι –και δεν νοείται να είναι σε ένα Ευρωπαϊκό κράτος– τέτοιο που να θεωρείται ανώτατος/-τη άρχων/άρχουσα ένας/μια Θεός/Θεά και τα κείμενα θρησκειών να αποτελούν έγκυρα επιχειρήματα την ίδια στιγμή που υπάρχει ανεξιθρησκεία.

    Υ.Γ. Εδώ και δεκαετίες η επιστήμη με σοβαρές έρευνες έχει αποφανθεί για τις αμφισβητήσεις που αναφέρονται σε πλήθος σχολίων. Παραθέτω σελίδες από την American Psychological Association (Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία) για τους ομόφυλους γάμους και για τον σεξουαλικό προσανατολισμό, αντίστοιχα: http://www.apa.org/topics/divorce/same-sex-marriage.aspx / http://www.apa.org/topics/lgbt/orientation.aspx

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:40 | Αντώνης

    <>Σέβομαι τον άλλο άνθρωπο με την ιδιαιτερότητα του,αλλά δεν συμφωνώ με την ιδέα η ιδιαιτερότητα αυτή να γίνει νόμος του κράτους,εξισώνοντας δύο ενήλικα πρόσωπα με αυτό που γνωρίζουμε σαν οικογένεια σήμερα.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:14 | ΑΙΜΙΛΙΟΣ

    Προσωπικά διαφωνώ !
    Πάντως γιά τέτοια σοβαρά κοινωνικά ζητήματα -πολύ δε περισσότερο όταν υπάρχει έντονη κοινωνική αντίδραση- πρέπει να προκηρύσσεται δημοψήφισμα !

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:13 | ΜΑΡΙΝΑ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ!!!!!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:44 | Βασιλική

    Τα Ετερώνυμα έλκονται τα ομώνυμα απωθούνται .Ότιδήποτε άλλο προέρχεται απο αρρωστημένα μυαλιά.Όχι στο σύμφωνο της συμβίωσης

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 12:58 | Βαιλική

    Λένε ότι οι Χριστιανοί είμαστε καλά οργανωμένοι, θα ήθελα να πω ότι καλό είναι να δει το ΠΟΣΟΙ είμαστε και επομένως πόσοι πολίτες αυτής της χώρας (είτε πιστοί Χριστιανοί, είτε απλώς λογικοί άνθρωποι) ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να περάσει το νομοσχέδιο για τη συμβίωση στα ομόφυλα ζευγάρια. Με το νομοσχέδιο που μπαίνει τώρα σε ανοιχτή διαβούλευση, κινδυνεύει η ήδη αρρωστημένη κοινωνία να χειροτερέψει. Πρόοδος είναι λοιπόν κάθε αντίθεση στον νόμο που έθεσε ο Πλάστης στο πλάσμα;