Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:48 | Μάγδα Σιδερή

    Να ΜΗΝ ψηφιστεί, είμαι κατάφωρα εναντίον αυτού του νομοσχεδίου. Nα αρχίσετε να σέβεστε τη μακραίωνη ιστορία και παράδοση του λαού μας και να κυβερνάτε πάνω σ’ αυτά τα θεμέλια, μήπως δούμε και καμιά προκοπή. Απευθύνεστε στο λαό της ορθόδοξης Ελλάδος, χώρας που γέννησε και έθρεψε αγίους, έζησαν τη Θεία αλήθεια και για μας είναι ο ανώτερος νόμος. Μεγάλη η αλαζονεία να προσπαθείς να κυβερνήσεις στρεφόμενος ενάντια στο νόμο του Θεού και να οδηγείς τους ανθρώπους σε λάθος δρόμους, μόνο τείχος θα βρίσκεις μπροστά σου και καμία διέξοδο. Εάν η κυβέρνηση ενδιαφέρεται για το συμφέρον της χώρας μας ας νομοθετήσει υπέρ της υγειούς ανάπτυξης της οικογένειας και μάλιστα να ενισχύσει ιδιαίτερα την πολύτεκνη.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:28 | Μαρία Πανταζοπούλου

    Δηλώνω την αντίθεσή μου στο σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων και ζητώ την απόσυρσή του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφισή του από του Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
    Μαρία Πανταζοπούλου, συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:58 | Καλομοίρα Μεγάλου

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλόφιλων. Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και ζητώ την άμεση απόσυρσή του.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:44 | Αικατερίνη Μιχελοπούλου

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων. Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και ζητώ την απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφισή του από του Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου
    Αικατερίνη Μιχελοπούλου, Συνταξιούχος Δημόσιος υπάλληλος

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:21 | Ορφέας Κ.

    Επιτέλους ίσα δικαιώματα για όλους! Αν και το νομοσχέδιο δεν καλύπτει όλα τα δικαιώματα, είναι ευκαιρία να προχωρήσουν τα εξής:
    1. Να καταργηθεί το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα (ασέλγεια παρά φύση κλπ). Δεν μπορεί να διατηρούμε νόμο που χαρακτηρίζει ως ασέλγεια σχέσεις που ρυθμίζει το νέο Σύμφωνο. ΤΩΡΑ είναι η ευκαιρία να καταργηθεί.
    2. Στο παρόν νομοσχέδιο να αναφέρεται συγκεκριμένα η δέσμευση του Υπουργείου Εργασίας για την άμεση έναρξη των ενεργειών για εφαρμογή των ίσων ασφαλιστικών δικαιωμάτων. Η απλή αναφορά για μελλοντική έκδοση Προεδρικού διατάγματος ΔΕΝ εξασφαλίζει.
    3. Να αναφέρεται ρητά τι πρέπει να κάνουν τα Ληξιαρχεία όταν παραλαμβάνουν ένα Σύμφωνο Συμβίωσης σε σχέση με το άνοιγμα Οικογενειακής Μερίδας. Αν αυτό δεν διευκρινιστεί από τώρα, θα υπάρξουν περιπλοκές όταν αργότερα χρειάζεται να αντιμετωπιστούν θέματα που αφορούν κληρονομικά, συντάξεις, μετακινήσεις κλπ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:27 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Διαφωνώ με το σχέδιο νόμου γιατί αντιβαίνει στον φυσιολογικό, ευλογημένο απο το Θεό έρωτα.Ταυτόχρονα ανατρέπει την ισοροπία της κοινωνίας και επιταχύνει την διάλυσή της.Το κύταρο της κοινωνίας είναι η οικογένεια και μιά υγιής οικογένεια έχει διακριτούς τους ρόλους των γονέων και δεν προκαλεί σύγχυση και ψυχολογικά προβλήματα στα μέλη της.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:54 | Α-Μ Σιδηροπούλου

    ΟΧΙ στο απαράδεκτο νομοσχέδιο. Δεν συνάδει με τα ελληνικά ήθη και την παράδοση της πατρίδας μας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:04 | ΓΙΑΝΝΑ ΠΛ.

    ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης!!!
    Αξίες αιώνων δεν μπορούν να καταργηθούν με ένα νομοσχέδιο!
    Φέρουμε ευθύνη απέναντι στις επερχόμενες γενιές!!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:53 | Λίζα Αστερίου

    Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι θα πρέπει επιτέλους να καταργηθεί το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα που μιλάει για ασέλγεια παρά φύση κλπ. Δεν μπορεί να διατηρείται ένας νόμος που χαρακτηρίζει ως ασέλγεια σχέσεις τις οποίες ρυθμίζει το νέο Σύμφωνο. Επιπλέον, το άρθρο αυτό ορίζει διαφορετικά όρια συναίνεσης για τη σεξουαλική επαφή μεταξύ δύο ανδρών. Πρόκειται για παράλογη διάκριση η οποία πρέπει να καταργηθεί.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:14 | Αγγελος

    Διαφωνώ με το παρόν νομοσχέδιο, διότι θεωρώ ότι αντιτίθεται στον θεσμό του γάμου και στην δημιουργία της οικογένειας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:14 | Ορέστης Λούλης

    ΟΧΙ στο απαράδεκτο νομοσχέδιο. Δεν συνάδει με τα ελληνικά ήθη και την ορθόδοξη παράδοση του έθνους μας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:12 | Χριστίνα

    Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων. Γιατί δεν είναι η ψήφιση του νομοσχεδίου αυτού που θα μας κάνει χώρα που σημειώνει πρόοδο, όπως θέλουν να μας πείσουν. Μακάρι να λαμβάνονταν τόσο δραστικά μέτρα και για άλλα θέματα, που θα μας καθιστούσαν στ’αλήθεια ευρωπαική και προηγμένη χώρα. Αρκετά με την υποκρισία και τους ψευτο-αριστερο-φιλελευθερισμους.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:57 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΛΥΣΗΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:39 | ανθρωπος

    H ομοφυλοφιλία είναι ένα φοβερό δαιμόνιο , απο το βιβλίο Τρελογιάννης,ψάξε να το βρείτε για να καταλάβουμε γιατί δεν πρέπει να υπάρχουν νομοσχέδια προώθησης της ομοφυλοφιλίας και γιατί πρέπει να πούμε οχι.

    Απόσπασμα εκ βιβλίου:
    «Θεωρούσα τότε ως ανθρώπινο δικαίωμα την ασθένεια μου και είχα την ψευδαίσθηση πως ήταν πέρα ως πέρα φυσιολογικό. Κάτι που είθισται σήμερα κάποιοι ακόμη και ανώτατοι άρχοντες να διαφημίζουν ως δήθεν διαφορετικότητα.»

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:19 | Παναγιώτα

    Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο συμβίωσης ατόμων του ιδίου φύλου. Δε θα ήθελα ποτέ να είμαι υιοθετημένο παιδί ενός τέτοιου ζευγαριού. Αλίμονο στην Ελλάδα μας!!!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:04 | Βασίλης

    Να καταργηθεί το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα (ασέλγεια παρά φύση κλπ). Δεν μπορεί να διατηρούμε νόμο που χαρακτηρίζει ως ασέλγεια σχέσεις που ρυθμίζει το νέο Σύμφωνο. ΤΩΡΑ είναι η ευκαιρία να καταργηθεί.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:09 | Τριανταφύλλου Θεοδώρα

    Δεν συμφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης και την επεκτασή του στους ομοφυλόφιλους γιατί ανατρέπει τα θεμέλια της οικογένειας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:23 | Τιαβλιακού Σταματία

    Το Σύμφωνο Συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια είναι εντελώς απαράδεκτο από κάθε άποψη. Αποτελεί έναν ακόμη δυναμίτη στα θεμέλια της Ελληνικής οικογένειας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:21 | ΧΡΙΣΤΟΣ Τ.

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.ΚΑΤΑΡΡΑΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΥ ΖΩΟΥ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ( ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ). ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΦΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΑΦΥΣΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΤΟΡΓΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΥΨΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΦΩΣ ΟΜΙΛΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΗ ΗΘΙΚΗ ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΗ (ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Α΄ΚΕΦΑΛΑΙΟ)
    ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:09 | Φώτης

    Να καταργηθεί και το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα (ασέλγεια παρά φύση κλπ). Αφού το νέο Σύμφωνο αναγνωρίζει επιτέλους πως δεν υπάρχει «φύση», ας αλλάξει και αυτό που μιλάει για «παρά φύση»

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:42 | Αθανάσιος Δ.

    Διαφωνώ πλήρως με το «σύμφωνο συμβίωσης» και την παρ’αυτώ αναγνώριση της ομοφυλόφιλης προτίμησης συμβίωσης ως ισότιμης θεσμικά με τον ιερό θεσμό της Οικογένειας.

    Εξίσου διαφωνώ πλήρως με το άρθρο 15 του επιχειρούμενου νόμου που, παράλληλα με την απόπειρα του συμφώνου ομοφυλόφιλης συμβίωσης και υιοθεσίας, την παράλληλη σύσταση θεσμικών οργάνων που μπορούν να αποσκοπούν στην ποινικοποίηση των αντιθέτων απόψεων όπως αυτές εκπηγάζουν από την θρησκευτική Ορθόδοξη Πίστη μου, από την Ελληνική Εθνική μου Παράδοση και από τα χρηστά ήθη και τις αξίες των Ελλήνων προγόνων μου και ιδρυτών του κράτους αυτού.

    Τέλος, θεωρώ ότι η νομοθετική αυτή απόπειρα είναι ρατσιστική, Ελληνοφοβική και Χριστανοφοβική. Υποκινεί το μίσος και την περιφρόνηση στις αναγνωρισμένες από το κράτος θρησκευτικές μου πεποιθήσεις, προσβάλλει την παράδοση και τις αξίες της φυλής μου, περιφρονεί το κυρίαρχο Ελληνικό Σύνταγμα και το πνεύμα των Ιδρυτών του, καθώς και δηλώνει ασέβεια απέναντι στους φυσικούς νόμους και την ανθρώπινη νοημοσύνη.

    Τα παραπάνω τεκμηριώνω συνοπτικά με τα εξής:

    1. Το επιχειρούμενο νομοθέτημα είναι ευθέως ενάντιο στην Ορθόδοξη Πίστη μου. Η Αγία Γραφή και η πολυχιλιετής Ιερά Πατερική Παράδοση είναι ξεκάθαρες: η αρσενοκοιτία, ο σοδομισμός, ο ευνουχισμός και ό,ποια άλλη …πρακτική του “LGBT” φάσματος, στερούν τον άνθρωπο από τον ανώτατο και θείο προορισμό του. Ως Ορθόδοξοι αγαπούμε τον πεσόντα στο πάθος της ομοφυλοφιλίας, όπως αγαπούμε τον πεσόντα σε οποιοδήποτε άλλο πάθος, διότι είμαστε όλοι αμαρτωλοί και όλοι χρήζουμε θεραπείας από τον Μεγάλο Ιατρό Χριστό. Όμως η θεσμοθέτηση της ομοφυλοφιλίας οδηγεί στην αμετανοησία, και επομένως στην στέρηση του ανθρώπου από το πρώτιστο ανθρώπινο δικαίωμα: το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΟΤΗΤΑ και τη ΘΕΩΣΗ, το οποίο επαγγέλθηκε με τις Εντολές Του και θεμελίωσε με το Αίμα Του ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός.

    2. Για έναν Ορθόδοξο, η ομοφυλοφιλία είναι πάθος και όχι «προσανατολισμός». Κατά τον ίδιο τρόπο που ο καθαρός αέρας, το κάπνισμα τσιγάρων και το κάπνισμα μαριχουάνας δε μπορεί να είναι «αναπνευστικοί προσανατολισμοί», ούτε «ετερότητες», αλλά απλή επιλογή ανάμεσα στην υγιή, κατά φύσιν χρήση του αναπνευστικού, είτε την πτώση σε πάθος και την παρά φύσιν χρήση της αναπνοής ως μέσου ηδονής αποκομμένης από την φυσική ανάγκη.

    3. Το επιχειρούμενο νομοθέτημα είναι ενάντιο στη φύση. Η υποτιθέμενη επιστημονική έρευνα που στηρίζει την ομοφυλοφιλία έχει πολλάκις καταδικαστεί και ακυρωθεί ως στρατευμένη, στερημένη εύρους δειγμάτων, με προεξοφλημένο αποτέλεσμα και πολιτική ατζέντα συγκεκριμένων λόμπι. Και εν πάσει περιπτώσει είναι προσβλητικό για την ανθρώπινη νοημοσύνη να επιμένει κανείς με λογικούς ακροβατισμούς να παρακάμψει το αυτονόητο: ότι το απεκκριτικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού ΔΕΝ προσφέρεται ως φυσική υποκατάσταση του αναπαραγωγικού συστήματος. Αυτός είναι και ο λόγος που λέγεται ανωμαλία και «παρά φύσιν» πρακτική ήδη από την αρχαία Ελλάδα.

    4. Είναι ενάντιο στα χρηστά ήθη και την κληρονομιά της πατρίδας μου. Εάν θεσμοθετηθεί, οφείλετε να απαγορεύσετε την Παλαιά Διαθήκη, την Καινή Διαθήκη, τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, αλλά και εκτεταμένη αρχαία Ελληνική γραμματεία (συμπεριλαμβανομένων Πλάτωνα, Αισώπου, αρχαίων τραγωδιών, αρχαίας νομοθεσίας αλλά και γλωσσικών εκφράσεων(π.χ. «κιναιδισμός») καθώς συχνά υποδεικνύει την ομοφυλοφιλία ως πηγή πολλών ηθικών δεινών για τον άνθρωπο.

    5. Το επιχειρούμενο νομοθέτημα είναι ενάντιο σε πολλαπλά άρθρα του Συντάγματος της πατρίδας μου. Ενδεικτικά το άρθρο 3 του Συντάγματος ορίζει ως επικρατούσα θρησκεία αυτήν της Aνατoλικής Oρθόδoξης Eκκλησίας του Χριστού, την οποία προσβάλλει η προκείμενη νομοθετική απόπειρα. Ταυτόχρονα, το άρθρο 21 του Συντάγματος ορίζει την υποχρέωση του Κράτους να προστατεύει την οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και της προαγωγής του Έθνους, το γάμο, τη μητρότητα και την παιδική ηλικία. Η θεσμική εξίσωση της οικογενείας και της μητρότητας αντίστοιχα με το σύμφωνο συμβίωσης σοδομιστών και την υιοθεσία από ομοφυλοφίλους αντιβαίνουν ξεκάθαρα στις βασικές αξίες των ιδρυτών του Συντάγματος.

    Παρακαλώ όπως ανακαλέσετε το νομοθέτημα αυτό και να απεξαρτοποιηθείτε από την ψηφοθηρία του λόμπι των ομοφυλοφίλων. Αν κάνετε τα αυτονόητα για την πατρίδα αυτή, δηλαδή λίγο να την αγαπήσετε, λίγο να τη σεβαστείτε και λίγο να είστε τίμιοι, είναι υπέρ αρκετό.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:34 | Ανδρέας Στ.

    Το ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ με προβληματίζει πάρα πολύ ως άνθρωπο.
    Σκέπτομαι, ότι κάθε άνθρωπος που έρχεται στον κόσμο καλείται να ζήσει και μάλιστα, στο βαθμό που μπορεί, να διαδηλώσει την προσωπικότητά του. Αυτό το πετυχαίνει καθώς:
    α) απελευθερώνεται από τις συνθήκες, από τα ήθη και τα έθιμα τα οποία μπορούν να παρεμποδίσουν την εκδήλωση των δικών του σκέψεων.
    β) αυξάνει την ενεργητικότητα του πνεύματος, της ψυχής και του σώματός του.
    γ) τολμά να εκφράζει αδίστακτα τις ιδιαίτερες σκέψεις του, σε κάθε περίσταση, αλλά ΠΑΝΤΟΤΕ υπέρ της Αλήθειας, του Καλού και της Ηθικής. Και
    δ) καλείται να αποβάλει τις κακίες, τα πάθη και τα ελαττώματά του.
    Υπό αυτό το πρίσμα, ως άνθρωπος πλέον, στέκεται απέναντι στους συνανθρώπους του, στην κοινωνία, στο σύνολο της δημιουργίας, με ικανότητες λαμπρές και κυρίως με δυνατότητες προσφοράς εις ό,τι του ήθελε ζητηθεί.
    Για τον κάθε άνθρωπο υπάρχει ακόμη η δυνατότητα να αποκτήσει ένα φυσικό παιδαγωγό, που δεν είναι άλλος από την δημιουργία που τον περιβάλλει. Φτάνει να δώσει εκείνη την ιδιαίτερη προσοχή της κατανόησης αυτού του βωβού παιδαγωγού, ούτως ώστε να καταστεί ο ευγλωττότερος καθοδηγητής, που ως άνθρωπος μπορεί να έχει στην διάθεσή του.
    Εξ όλων αυτών, η παρατήρηση στη φύση και στο ζωϊκό βασίλειο δεν θα μας δώσει παρόμοια εικόνα συμβίωσης, ως αυτή του ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ που προτείνεται…
    Ζούμε σε μια εύγλωττη Νομοτέλεια την οποία αλλοιώνουμε, παραμορφώνουμε, καταργούμε.
    Χάσαμε την κυριαρχία του εαυτού μας και επιζητούμε την συνένωσή μας με εκείνο που δεν είμαστε.
    Είναι λυπηρό να κοιτάμε τον καθρέπτη και να ερωτευόμαστε το είδωλό μας…
    Ο Νόμος των αντιθέτων, στην προκειμένη περίπτωση, άνδρας – γυναίκα, είναι Νόμος Δημιουργικός. Δεν πρέπει λοιπόν να καταργηθεί, να αλλοιωθεί. Δεν έχουμε τέτοιο δικαίωμα.
    Η αντίθεσή μου στο Σύμφωνο Συμβίωσης είναι καθολική.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:30 | Ασπασία

    ΟΧΙ. Δεν συμφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:59 | dinos

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:35 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ. ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:13 | ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ.ΕΛΕΟΣ

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:59 | Αθηνά

    Δεν συμφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:28 | Έφη Μ.

    Είναι γνωστό ότι η Ελλάδα μας χτυπιέται αισχρά, στη θρησκεία, στην οικογένεια, στους νέους μας. Έλεος πια, σταματήστε να γίνεστε υποχείρια των ξένων, υψώστε το ανάστημά σας, μην υποβιβάζετε την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας. Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:24 | ΑΝΝΑ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ

    ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤ΄ΕΠΙΦΑΣΙΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΤΕΡΟΦΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.
    ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.
    ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:27 | Γ.Μ.

    Δε συμφωνώ με το σχέδιο νόμου!!!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:17 | Μ.Σ.

    Δε συμφωνώ με το σχέδιο νόμου γιατί δεν είναι σωστά πρότυπα για την κοινωνία μας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:50 | Στέλλα

    θα ήταν μεγάλη παράληψη να συνεχίσει να ισχύει το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα. Δεν μπορεί το υπουργείο να συνεχίζει να διατηρεί νόμο που χαρακτηρίζει ως ασέλγεια σχέσεις που έρχεται να ρυθμίσει το παρόν σχέδιο νόμου. Επίσης από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας του ζευγαριού, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου θα πρέπει να ανοίγει αυτόματα κοινή οικογενειακή μερίδα για ζευγάρι. Οτιδήποτε άλλο συνιστά και πάλι διάκριση

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:09 | Τριανταφύλλου Χαράλαμπος

    Να καταργηθεί το σύμφωνο συμβίωσης και για τα ετερόφυλα ζευγάρια, όποιος θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του ας παντρευτεί (όχι οι ομοφυλόφιλοι).

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:46 | Ευσέβιος Αρζουμανίδης

    Διαφωνώ πλήρως με το εν λόγω νομοσχέδιο. Έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ανθρώπινη φύση και σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να εννοηθεί οικογένεια αυτή που έχει «γονείς» μόνο άτομα του ιδίου φύλου. Αν δύο τέτοια άτομα θέλουν να συμβιώνουν, δικαίωμα τους, όχι όμως αυτή τους η συμβίωση να εξισώνεται νομικά ως οικογένεια.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:16 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΑΛΑΚΙΔΟΥ

    Σέβομαι την προσωπικότητα και τη βούληση του κάθε ανθρώπου.
    Διαφωνώ όμως και καταδικάζω τη νομιμοποίηση των αφύσικων πραγμάτων. ΟΧΙ στο Σύμφωνο Συμβίωσης. Θίγεται ο θεσμός της οικογένειας την οποία ευλόγησε ο Κύριος

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:01 | Γεωργία

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης γενικώς. Για τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια έχω να πω πως η σχέση δεν μπορεί ποτέ να είναι αγαπητική και θυσιαστική όταν ανάγεται σε μια στεγνή και στείρα συμβολαιογραφική πράξη ανάμεσα σε εταίρους. Στους ομοφυλόφιλους αναγνωρίζω το δικαίωμα να ζουν όπως θέλουν. Κάθε άνθρωπος πλάστηκε ελεύθερος να επιλέγει ακόμα και το λάθος και το καταστροφικό. Συμφωνώ στο δικαίωμά τους να αντιμετωπίζονται ισότιμα στην κοινωνία και επαγγελματικά όπως κάθε άνθρωπος με οποιοδήποτε πάθος. Δεν είναι όμως δικαίωμά τους να θέλουν να επιβάλουν στο κοινωνικό σύνολο να αποδέχεται το πάθος τους ως φυσιολογικό και να γίνονται επισήμως πρότυπα προς μίμηση για τα παιδιά μας ή ενδεχομένως για αθώα παιδιά που κατά πάσα πιθανότητα θα θέλουν και να υιοθετούν. Και μόνο το γεγονός ότι από τη φύση της μια τέτοια σχέση δεν μπορεί να οδηγήσει σε τεκνογονία, μιλάει από μόνο του. Μια τέτοια νομική κατοχύρωση θα οδηγήσει μακροπρόθεσμα σε ανεπανόρθωτη αλλοίωση του θεσμού της οικογένειας, και σε τρομερά και άκρως νοσηρά ψυχολογικά συμπλέγματα τις νεότερες και τις επόμενες γενιές.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:48 | Ρόδης Παπαρώδης

    Διαμαρτύρομαι έντονα για το μη σεβασμό του Συντάγματος των Ελλήνων από την κυβέρνηση.

    Το Σύνταγμά μας ξεκινά ως εξής:

    Εις το όνομα της Αγιάς και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος.

    Δηλαδή κάθε νομοθετική πράξη που αντιτίθεται στο Θείο Νόμο αντίκειται στο Σύνταγμα. Όταν νομοθετούμε την παράβαση των Θείων εντολών, προσπαθώντας να μετατρέψουμε την παρά φύσιν διαστροφή σε φυσιολογική οικογένεια, τότε κύριε Υπουργέ θα μας βρείτε μπροστά σας… στις άιθουσες των δικαστηρίων.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:53 | Γεωργιος

    Αρκετοι που δηλωνεται εκπαιδευτικοι…καλυτερα θα ητανε να ριξετε μια ματια στο τι ειναι παιδαγωγικη Επιστημη…!!καθως και δηθεν Βιολογοι και Ιατροι να πηγαινετε και σε κανενα συνεδριο γιατι μαλλον εχετε μεινει τοσο πισω…που αυτη η ανεπαρκεια θα μπορουσε να ειναι επικυνδινη…ειναι αδιανοητο εννοιες προ χρονου που εχουν διαμορφωθει οπως σεξουαλικος προσανατολισμος και ταυτοτητα φυλου..να συζητουνται ως ανωμαλες σε ενα συμφωνο συμβιωσης….που δεν αφορα τα ομοφυλα ατομα μονο…το μονο που καταφερνετε ειναι τα παιδια σας και οι δικοι σας που διαβαζουν τα σχολια αυτα και δεν ανταποκρινονται στις προσδοκιες σας…να νιωθουν μια απεχθεια παραπανω…!!…τιποτα αλλο….τα δικαιωματα αργα η γρηγορα κατακτωνται ειτε το θελετε ειτε οχι!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:01 | Κατσικάρη Καλλιόπη

    Διαφωνώ μέ τό νομοσχέδιο για το Σύμφωνο Συμβίωσης γιατί προσβάλλει το ανθρώπινο πρόσωπο, αντιβαίνει στον νόμο τού Θεού και καταστρέφει ακόμα περισσότερο ηθικά, αξιακά, κοινωνικά καί εθνικά την Ελλάδα. Καλό είναι να μεριμνήσετε και να σεβαστείτε πρώτα τις Ελληνικές οικογένειες που έχουν καταρρακωθεί από τα μέτρα που επιβάλλετε και να φροντίσετε να μήν τις τιμωρείτε για τα παιδιά που έχουν. Στηρίξτε την δημιουργία φυσιολογικών και μάλιστα πολύτεκνων οικογενειών και αποσύρετε αυτό το νομοσχέδιο.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:08 | Augusto

    Δύο σημαντικές διακρίσεις

    Θα πρέπει παράλληλα να τονίσουμε ότι το πολυνομοσχέδιο σύμφωνα με το άρθρο 2 προβλέπει «πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα» ως προϋπόθεση για σύναψη του Συμφώνου (δηλαδή τη συμπλήρωση του 18ου έτους της ηλικίας ενός ατόμου). Σύμφωνα όμως με το άρθρο 1350 του Αστικού Κώδικα, ανήλικα άτομα μπορούν να συνάψουν γάμο (με άδεια δικαστηρίου (άρα και σύμφωνο συμβίωσης). Είναι σίγουρο όμως ότι η άδεια του δικαστηρίου, θα προσκρούει στο γεγονός του ορίου της ηλικίας συναίνεσης για τη σεξουαλική επαφή μεταξύ δύο ατόμων. Υπενθυμίζουμε, πως η Ελλάδα αποτελεί το μόνο κράτος μέλος του Συμβουλίου της Ευρώπης στο οποίο τα όρια ηλικίας για τη συναίνεση στη σεξουαλική επαφή είναι διαφορετικά ανάμεσα σε δύο άντρες (σύμφωνα με το άρθρο 347 του ΠΚ, προβλέπει ότι το κατώτερο όριο ηλικίας έπειτα από το οποίο αναγνωρίζεται η ικανότητα ενός άντρα να συναινέσει στη σεξουαλική επαφή με άλλον άντρα είναι η συμπλήρωση του 17ου έτους της ηλικίας του) είναι διαφορετικά από ό,τι ανάμεσα σε έναν άντρα και μία γυναίκα, ή ανάμεσα σε δύο γυναίκες (σύμφωνα με το άρθρο 339 του ΠΚ το κατώτερο όριο ηλικίας έπειτα από το οποίο αναγνωρίζεται η ικανότητα για αυτά τα πρόσωπα, είναι η συμπλήρωση του 15ου έτους της ηλικίας τους). Μάλιστα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου έχει αποφανθεί πολλές φορές ότι η ύπαρξη αυτής της διάκρισης παραβιάζει τα δικαιώματα των πολιτών για σεβασμό στην ιδιωτική τους ζωή και για προστασία από διακρίσεις. Βλέπουμε επομένως πως η ύπαρξη 347 του ΠΚ, όχι μόνον δεν καταργεί τις διακρίσεις σε βάρος ομοφυλόφιλων αρρένων που έχουν σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ τους, αλλά παράλληλα δεν τους παρέχεται η δυνατότητα σύναψης συμφώνου συμβίωσης, εν αντιθέσει με τα ετερόφυλα ζευγάρια και τα ομόφυλα ζευγάρια γυναικών.
    Επιπλέον, πρέπει να τονίσουμε ότι το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα κάνει λόγο για «παρά φύση ασέλγεια», κάνει, δηλαδή, αρνητική αξιολογική κρίση και ηθική εκτίμηση, πράγμα που αποτελεί σαφή προσβολή της προσωπικότητας των γκέι αντρών και δημιουργεί αρνητικές εντυπώσεις και συνειρμούς και παράλληλα ποινικοποιεί την ανδρική συνουσία για κέρδος ή σε επαγγελματική βάση, εν αντίθεση με τη γυναικεία. Τούτων δοθέντων, η πρόβλεψη για κατάργηση του 347 του ΠΚ στο δεύτερο κεφάλαιο του πολυνομοσχεδίου, κρίνεται κάτι περισσότερο από αναγκαία.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:50 | Β.Σ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:35 | Καραβοκύρη Λευκοθέα

    Διαφωνώ καθώς είναι απαράδεκτο το νομοσχέδιο συμβίωσης και για ομόφυλα άτομα γιατί υποβιβάζει την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας και είναι 100% αντίθετο με την ορθόδοξη χριστιανική πίστη και τον ελληνικό πολιτισμό και παράδοση.
    Νά μήν τό ψηφίσετε!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:25 | ιωαννα

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΙΣΤΟ.ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΘΡΙΕΣ!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:41 | ΛΕΩΝΙΔΑΣ

    Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ(ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΜΟ).ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟ),ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ (ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ).

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 22:11 | Περσεφονη

    ΟΧΙ -Διαφωνώ . Ελπίζω πάντως κάποιος από το υπουργείο να διαβάζει τα σχόλια που είναι συντριπτικά υπέρ του ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης ..

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 21:20 | Σωτήρης

    Tοπικά και παγκοσμίως κυριαρχούν τρομερά προβλήματα (οικονομικά, πρόσφυγικό, τρομοκρατία κτλ.)και η κυβέρνηση θέτει λάθος προτεραιότητες για να παράξει «έργο» για αμελητέα θέματα, εκτός αν απλώς δεν είναι τυχαίο αλλά ουσιαστικά συνεχίζεται η πολιτική των προκατόχων σε όλα τα επίπεδα, όπως φαίνεται ήδη από τα ληφθέντα μέτρα.Αν υποθέσουμε ότι επιβαλλόταν η θέσπιση στο παρελθόν του πολιτικού γάμου για όσους δεν επιθυμούν την ευλογία του Χριστού στη ζωή τους αλλά όμως χρειάζεται η νομιμοποίηση της συμβίωσής τους στην πολιτεία, για ποιο λόγο προχωρήσαμε ήδη στη θέσπιση συμφώνου συμβίωσης;Οι επικληθείσες ανάγκες καλύπτονταν από τον πολιτικό γάμο και δε χρειαζόταν η δημιουργία μιας ακόμη νομικής σύμβασης απλώς για να υπάρξει ένα πλαίσιο για μια ελάχιστη μειοψηφία ζευγαριών που επιθυμούσαν ακόμη λιγότερες δεσμεύσεις. Τώρα προχωράμε στο επόμενο βήμα, που ίσως ήταν εξαρχής ο απώτερος σκοπός της θέσπισης του συμφώνου συμβίωσης, που είναι το νομικό ένδυμα για ομόφυλα ζευγάρια, παρόλο που δεν υπάρχει ανάγκη γι’αυτό αλλά αντίθετα ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου στην ταλαιπωρημένη πατρίδα μας, για κάτι που ευτυχώς εδώ ακόμη δεν έχει την έκταση που αλλού του αποδίδεται ή διαφημίζεται.Όσο για το ψευτοεπιχείρημα ότι αυτό επιβάλλεται από την ΕΕ, αρκεί να διαβάσει κάποιος τη σχετική απόφαση του Δικαστηρίου της ΕΕ για να καταλάβει οτι λέει κάπως διαφορετικά τα πράγματα. Ο καθένας είναι ελεύθερος στις επιλογές του και φυσικά και στις συνέπειες αυτών αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει ο νομοθέτης να κυνηγά την εξαίρεσης της εξαίρεσης προκειμένου να της αποδώσει νομικό πλαίσιο, βάλλοντας και μ’αυτόν τρόπο κατά του πολυβασανιζόμενου πλέον, αρχαίοτατου και συνταγματικά προστατευμένου θεσμού της οικογένειας, η οποία παγκοσμίως ήταν και είναι το βασικό κύτταρο κάθε οργανωμενης κοινωνίας. Και σίγουρα θα ακολουθήσει ο «γάμος» των ομοφυλοφίλων αν και φυσικά, κοινωνικά και νομικά οι έννοιες αυτές είναι ασύμβατες. και ήδη γίνεται λόγος για το έκτρωμα της υιοθεσίας παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια!!!Πότε θα σοβαρευτούμε ως χώρα να αντιμετωπίσουμε τα πραγματικά προβλήματα;Αλλά ξέχασα, αυτό προϋποθέτει δουλειά, ήθος, γνώσεις και ικανότητα.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 21:52 | Θεοδώρα

    Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 21:19 | Παναγιώτης

    ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ
    Αδιαμφισβήτητα όλοι οι άνθρωποι θα πρέπει να απολαμβάνουν των θεμελιωδέστερων δικαιωμάτων και ελευθεριών, μία από της οποίες είναι και η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας.
    Μία άποψη μεταξύ των ανθρώπων υποστηρίζει ότι από τη στιγμή που η συνεύρεση με άτομα του ιδίου φύλου είναι ελεύθερη για τους ομοφιλόφυλους και δεν αποτελεί ποινικό αδίκημα, δεν υπάρχει λόγος θεσμοθέτησης του συμφώνου συμβίωσης. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι πέρα από αυτό το δικαίωμα απλώς της συνεύρεσης μεταξύ προσώπων του ιδίου φύλου, υπάρχει και για μια άλλη κατηγορία ομοφυλοφίλων ένα άλλο δικαίωμα: αυτό της συμβίωσης -της θεσμοθετημένης και αναγνωρισμένης συμβίωσης- μαζί με άτομο του ιδίου φύλου, στα πλαίσια μιας στενότερης (εν συγκρίσει με τη φιλία-παρέα) σχέσης συμβίωσης, συμπαράστασης, αλληλοβοήθειας.
    Για θεμιτή αποστέρηση και περιορισμό του δικαιώματος αυτού θα μπορούσε να γίνει λόγος εάν το δικαίωμα αυτό συγκρούονταν με κάποιο άλλο δικαίωμα ή θεσμό (π.χ. με το θεσμό της οικογένειας) κατά τρόπον ώστε σύμφωνο συμβίωσης αφενός και οικογένεια ετερόφυλων ζευγαριών αφετέρου να μην μπορούσαν να συνυπάρξουν (και τότε θα ετίθετο το θέμα της στάθμισης). Εδώ όμως δεν τίθεται θέμα μη δυνατότητας συνύπαρξης. Βεβαίως και το κύτταρο της κοινωνίας είναι και πρέπει να είναι η οικογένεια ετεροφύλων ζευγαριών αλλά σε τι εμποδίζει πλάι στην ελληνική ετερόφυλη οικογένεια να υπάρχουν και νομιμοποιημένα ζευγάρια προσώπων του ιδίου φύλου ? Έτερον εκάτερον.
    Μάλιστα, για να μην υπάρχει η αντίρρηση από κάποιους ότι η θέσπιση και μόνον του συμφώνου συμβίωσης θα διασαλεύσει εμμέσως τα θεμέλια της ελληνικής οικογένειας, μπορεί να προστεθεί στην αιτιολογική έκθεση του νόμου (ή και σε κάποιο άρθρο πριν από το άρθρο 1- ως διακήρυξη-προοίμιο) ότι ο Έλληνας νομοθέτης αναγνωρίζει ως κύτταρο της κοινωνίας την ελληνική οικογένεια αλλά δίπλα σε αυτήν αναγνωρίζει και το δικαίωμα προσώπων του ιδίου φύλου να συμβιώσουν μαζί στα πλαίσια άσκησης του θεμελιωδέστερου δικαιώματός τους της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας.
    Τέλος, έχω την άποψη ότι στην παρούσα διαβούλευση δεν θα πρέπει να μετράει κανείς πόσους «ψήφους ή πόσα «like» συγκέντρωσαν τα ΥΠΕΡ και πόσα τα ΚΑΤΑ του συμφώνου συμβίωσης, δεδομένου ότι ο ρόλος του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι πρωτίστως η προστασία των μειονοτήτων. Η πλειοψηφία προστατεύεται εκ των πραγμάτων ως πλειοψηφία, γιατί είναι η πλειοψηφία. Η μειοψηφία όμως δεν προστατεύεται βάσει των αριθμών που συγκέντρωσε , γι΄αυτό και εναπόκειται στο δημοκρατικό πολίτευμα να την προστατεύσει, στο μέτρο και στο βαθμό που εδώ το σύμφωνο μεταξύ ανθρώπων που αποτελούν μειοψηφία ούτε κάποιο έννομο αγαθό προσβάλλει, ούτε δικαιώματα άλλων θίγει αλλά ούτε και το θεσμό της οικογένειας διαβρώνει.

    ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΑΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΘΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    Έχω την άποψη ότι όσοι θρησκευόμενοι εναντιώνονται στη νομοθετική καθιέρωση του συμφώνου συμβίωσης, δεν συμπορεύονται ούτε με το πνεύμα της Αγίας Γραφής ούτε και με φράσεις που ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός διατύπωσε όπως «Απόδοτε τα του Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ» καθώς και «ΟΣΤΙΣ θέλει οπίσω μου ελθείν…» Το ΟΣΤΙΣ είναι αναφορικοϋποθετική αντωνυμία και εμπεριέχει το ΕΑΝ κάποιος θέλει…». Ο Χριστός δεν πίεσε και δεν εξανάγκασε κανέναν αλλά έδωσε στον άνθρωπο την ελευθερία να επιλέξει.
    Άλλωστε εάν δεν έδιδε στον άνθρωπο την δυνατότητα να επιλέξει σε κατάσταση πλήρους ελευθερίας μεταξύ καλού-κακού, μεταξύ αρετής-αμαρτίας, τότε ποια θα ήταν η αξία της επιλογής του καλού-της αρετής? Αφού μόνο προς την αρετή θα μπορούσε να κλίνει. Αφού δεν θα υπήρχε καν η δυνατότητα τέλεσης της αμαρτίας. Το ζήτημα του συμφώνου συμβίωσης θυμίζει το πάλαι ποτέ ανακύψαν ζήτημα της θέσπισης πολιτικού γάμου. Εάν ο χριστιανός πολίτης είχε τη δυνατότητα επιλογής μόνον του θρησκευτικού γάμου (και δεν υπήρχε και η δυνατότητα της δεύτερης επιλογής δηλαδή αυτής του πολιτικού γάμου) τότε ποια θα ήταν για τους χριστιανούς η αξία και το νόημα της επιλογής τέλεσης θρησκευτικού γάμου;
    Ορισμένα μέλη της Εκκλησίας, ιδίως κληρικοί, βεβαίως και μπορούν τηρώντας την αρετή του μέτρου, με σύνεση και διάκριση (άλλως ο λόγος τους ενδεχομένως να λάβει χροιά ρατσιστική), να εκφράζουν στα κηρύγματα επί του θέματος αυτού την προσωπική τους άποψη, αλλά μέχρι εκεί. Από κει και πέρα η Πολιτεία στα πλαίσια του δημοκρατικού πολιτεύματος έχει το δικαίωμα να προστατεύσει την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας για εκείνους που δεν επιθυμούν να ταχθούν προς τις απόψεις των παραπάνω μελών της Εκκλησίας.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 21:01 | Ιωάννης

    Σας αγαπάμε όλους γιατί έτσι μας δίδαξε ο Χριστός μας!Όμως δεν συμφωνούμε στο νομοσχέδιο που παν να μας περάσουν. Κρατήστε τον βίο σας ιδιωτικό.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 21:55 | Λίζα Αστερίου

    Εκ μέρους της ομάδας «Ανοιχτές Σχέσεις», θα ήθελα να καταθέσω τα εξής:

    – Στηρίζουμε το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών, όπως και όλα τα θεσμικά αιτήματα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

    – Ζητάμε να γίνουν στο προτεινόμενο σύμφωνο, και ιδιαίτερα στο Άρθρο 12, οι αλλαγές που συνιστούν 28 ΛΟΑΤΚΙ+ και άλλες οργανώσεις. Θα τις βρείτε εδώ: https://docs.google.com/document/d/1X3R8Y4TOnr3KAGTDjc2PK4ep3SdhHiAL2ZO2BwgPPj0/edit?pli=1

    – Διεκδικούμε να διευρυνθεί το σύμφωνο συμβίωσης ώστε να μπορούν να το συνάψουν όλα τα άτομα που βρίσκονται σε συμβίωση, άσχετα από το φύλο και τον αριθμό τους. Θυμίζουμε ότι οι συντροφικές σχέσεις δεν παίρνουν κατ’ ανάγκη τη μορφή ζευγαριού. Υπάρχουν περιπτώσεις τριών ή περισσότερων ενήλικων ατόμων που αποφασίζουν να μοιραστούν τη ζωή τους και την κατοικία τους και να μεγαλώσουν από κοινού τα παιδιά τους. Τα πολυσυντροφικά άτομα θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να κατοχυρώσουν νομικά τη σχέση τους, όπως και όλα τα άλλα. Οι πολυσυντροφικές οικογένειες αξίζουν την ίδια προστασία και αναγνώριση όπως και οι οικογένειες με έναν ή δύο γονείς.

    Περισσότερες πληροφορίες για τις πολυσυντροφικές οικογένειες θα βρείτε στα άρθρα και τα βιβλία της Elisabeth Sheff, η οποία διεξάγει σχετικές έρευνες εδώ και χρόνια. Ενδεικτικά παραθέτω τους εξής συνδέσμους: Elisabeth Sheff, «Fear of Damage to Children in Polyamorous Families»,
    https://www.psychologytoday.com/blog/the-polyamorists-next-door/201510/fear-damage-children-in-polyamorous-families
    Elisabeth Sheff, http://elisabethsheff.com/