Σκοπός του νόμου είναι η καταπολέμηση ιδιαίτερα σοβαρών μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου σύμφωνα με την Απόφαση-Πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2008 και την από 7 Μαρτίου 1966 Διεθνή Σύμβαση «περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων» που κυρώθηκε με το Ν.Δ. 494/1970.
Άρθρο 1 Σκοπός
Αναρτήθηκε
22 Φεβρουαρίου 2011, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Μαρτίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
469 Σχόλια 773 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Αν αυτό δεν είναι φασισμός τότε τι είναι; Από πότε ποινικοποιείται η ελεύθερη έκφραση του καθενός; Αυτό κ. υπουργέ δεν είναι «ρατσιστικό» ως προς μερίδα ανθπώπων που έχουν διαφορετικη άποψη περί πατριωτισμού από εσας και το κόμμα σας;
Μήπως θα μας απαγορεώσετε να κάνουμε και το σταυρό μας δημόσια για να μην προσβηθούν οι μουσουλμάνοι ψηφοφόροι σας; Το ΣτΕ έδωσε μια πρώτη απάντηση στο Ραγκούση για το «λαθρονόμο» του… εκτώς και αν καταδικαστούν και οι δικαστές που πήραν την απόφαση με το νόμο σας!!!
Αν πράγματι κύριοι της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ θέλετε να λέγεστε δημοκράτες,πρέπει διαβάζοντας τα παρόντα αρνητικά προς το νόμο σχόλια να αποσύρετε τον νόμο.
Τέτοιοι νόμοι καμιά σχέση δεν έχουν με την καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας.Αυτοί οι νόμοι στοχεύουν στην ποινικοποίηση της έκφρασης του ελληνικού λαού.Του ελληνικού λαού που αντιστέκεται στην προσπάθεια των Παγκοσμιοποιητών να εγκαθιδρύσουν Παγκόσμια Κυβέρνηση δια μέσου της υπονομεύσεως των λαών της Γης.
Η πολυπολιτισμική κοινωνία έχει αποτύχει όπου και αν εφαρμόσθηκε.Το οτι απέτυχε το ασπάζονται σήμερα αυτοί που επι χρόνια την υποστήριζαν(Γερμανία,Βρετανία κτλ.)
Προσπαθείτε να φιμώσετε με το νόμο αυτό όσους έχουν το θάρρος να βγαίνουν δημόσια είτε μέσω διαδικτύου,είτε μέσω εντύπων και αντιστέκονται στην Νέα Τάξη Πραγμάτων.
Όσοι απο εσάς του ΠΑΣΟΚ είστε ακόμη Ελληνες στην ψυχή πρέπει να αντισταθείτε πρώτοι σε ένα τέτοιο νόμο.
Αλλιώς το σύνθημα «ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ»,θα εμφανίζεται παντού μέρα με την ημέρα ώσπου οι αφυπνισμένοι Ελληνες θα κάνουν για άλλη μια φορά το καθήκον τους προς την πατρίδα και την ανθρωπότητα.
Να σας ανατρέψουν απο την εξουσία!
Aυτό που απέτυχε στην Ευρώπη μας φέρνετε…
Όχι δεν θέλουμε να γίνουμε πολυπολιτισμική κοινωνία.
Ομολογία αποτυχίας της πιο ανεκτικής κοινωνίας στην Ευρώπη στο πολυπολιτισμικό μοντέλο, δια χειλέων πρωθυπουργού της Βρετανίας, ότι το μοντέλο αυτό έχει αποτύχει και εφ’εξής πρέπει να αναθεωρηθεί: Ο Βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον, όπως έκανε και η Άνγκελα Μέρκελ το 2010, δήλωσε σήμερα ότι η πολυπολιτισμική πολιτική της χώρας του απέτυχε, ενώ κάλεσε στην καλύτερη κοινωνική αφομοίωση των νέων μουσουλμάνων ως αντίδοτο στα εξτρεμιστικά κινήματα.
Οι δηλώσεις του Ντ. Κάμερον στη Σύνοδο του Μονάχου για την ασφάλεια, σηματοδοτούν αλλαγή πλεύσης για τη βρετανική πολιτική όσον αφορά στις εθνικές και θρησκευτικές μειονότητες.
Ο Βρετανός πρωθυπουργός εκτίμησε ότι η «ανεκτικότητα» απέναντι σ’ εκείνους που απορρίπτουν τις αξίες της Δύσης, απέτυχε. Κάλεσε δε, σε «έναν φιλελευθερισμό πιο ενεργητικό, πιο μαχητικό» προκειμένου να προστατευτεί η ισότητα των δικαιωμάτων, ο σεβασμός στους νόμους, η ελευθερία έκφρασης, η δημοκρατία και προκειμένου να ενισχυθεί η εθνική ταυτότητα στη Μεγάλη Βρετανία.
«Αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε αυτή την απειλή, πιστεύω πως είναι καιρός να γυρίσουμε σελίδα στις αποτυχημένες πολιτικές του παρελθόντος», δήλωσε ο Κάμερον, αναφερόμενος στον ισλαμικό εξτρεμισμό στη χώρα του.
Οι δηλώσεις αυτές συμπλέουν μ’ εκείνες της Γερμανίδας καγκελαρίου Άνγκελα Μέρκελ, η οποία σε δηλώσεις της το Νοέμβριο του 2010, είχε εκτιμήσει ότι ο πολυπολιτισμός ήταν μια αποτυχία και ότι η Γερμανία δεν είχε πράξει όσα θα όφειλε για να αφομοιώσει τους μετανάστες της. «Εδώ και χρόνια, δεκαετίες ολόκληρες, η προσέγγιση ότι η ένταξη δεν ήταν κάτι που έπρεπε να προωθήσουμε, ότι οι άνθρωποι θα ζούσαν απλώς ο ένας πλάι στον άλλο, αυτό αποδείχτηκε λάθος», είχε δηλώσει η Μέρκελ.
«Με το πολυπολιτισμικό μοντέλο που υιοθέτησε το κράτος, ενθαρρύναμε διαφορετικές κουλτούρες να ζουν χωριστά η μία από την άλλη», είπε ο Κάμερον, κάτι που οδήγησε, σύμφωνα με τον ίδιο, σε μια απώλεια ταυτότητας στη Βρετανία, η οποία με τη σειρά της ώθησε νεαρούς μουσουλμάνους να στραφούν σε μια εξτρεμιστική ιδεολογία.
Εγώ κύριε δεν θέλω η χώρα μου να γίνει
πολυπολιτισμική γιατί σύμφωνα με
άλλες χώρες που έχουν περισσότερη
εμπειρία σε τέτοια θέματα δεν δουλεύει
το πράγμα. Και δεν θέλω ένα σωρό
παράνομους μετανάστες να προσπαθούν
να επιζήσουν σαν τα άγρια ζώα έξω από
το σπίτι μου δίχως τη δυνατότητα να
τους βοηθήσω η έστω να φύγουν από εδώ.
Μια τέτοια πολυπολιτισμική κοινωνία
δεν με ενδιαφέρει και με δίκιο
αποδοκημαζω αυτούς που με κλέβουν και
με δολοφονουν και παράνομα είναι εδώ.
Αυτό το εκτρωματικό νομοσχέδιο μοιάζει σαν να έχει βγει κατ’ευθείαν από το «1984» του Όργουελ! Και αυτό διότι:
– α) Το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του αφορά στην ουσία, στην εισαγωγή στην Ελληνική Νομοθεσία αυτού που ονομάζεται «ΕΓΚΛΗΜΑ ΓΝΩΜΗΣ»! Κάτι τέτοιο χαρακτηρίζει όχι απλές δικτατορίες, αλλά τα πιο τυραννικά-ολοκληρωτικά καθεστώτα.
– β)Ο ΣΚΟΠΟΣ του -κατά την ταπεινή μου άποψη, ως ελεύθερου (ακόμα) Έλληνα Πολίτη- είναι να «δέσει πισθάγκωνα» το φρόνημα των Ελλήνων (δια …διατάγματος)προκειμένου να συνεχιστεί και να παγιωθεί ο εποικισμός της ιστορικής Πατρίδας μας και η μετάλλαξη της σε «πολυπολιτισμική χωματερή΄».
Αξιότιμοι «κύριοι»,
Θα έπρεπε να αισθάνεστε αισχύνη και όνειδος για την κατάντια του πάλαι ποτέ «πατριωτικού» ΠΑΣΟΚ (σύμφωνα με τους δικούς σας ισχυρισμούς,γιατί ουδέποτε η παράταξή σας,όπως και οι κομμουνιστές ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΤΕ αληθινοί πατριώτες!!!). Μας έχετε φορτώσει με 2000000 περίπου λαθρομετανάστες για τους οποίους ΟΥΔΕΠΟΤΕ μας ρωτήσατε,αν θέλουμε να τους έχουμε στο σπίτι μας!!! Μη συγκρίνετε την Ελλάδα με χώρες,όπως η Γερμανία, η Αγγλία, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, χώρες που έχουν σοβαρή μεταναστευτική πολιτική και ΔΕΝ επιτρέπουν στον κάθε τυχάρπαστο και τυχοδιώκτη να περνάνε τα σύνορά τους (δείτε και κανένα ντοκιμαντέρ να ξεστραβωθείτε). Ακόμα, όμως,και στις χώρες αυτές που οι μετανάστες είναι ΝΟΜΙΜΟΙ, δεν έχει θεσπιστεί τέτοιος νόμος, όπως αυτός που διαβουλεύεστε τώρα εσείς οι δήθεν ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ!!! Είναι δικαίωμα του καθενός να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του ακόμα και αν είναι ρατσιστικές (η ξενοφοβία ΔΕΝ υπάρχει, είναι ένας νεολογισμός!!).
Τέλος,να ξέρετε κάτι…Οι χούντες δημιουργούνται από του πολιτικούς, αφού εξαιτίας της συμπεριφοράς τους ο λαός απαιτεί την κάθαρση δια των Ενόπλων Δυνάμεων!!!
ποτε κανατε κατι που θελει ο λαος για να το κανετε τωρα?
επιδιωκετε να μας υποχρεωσετε σε ισλαμοπιηση?
αν θελετε ισλαμ πηγαινετε εσεις στης χωρες τους δεν μπορειτε να πρατετε εναντια στα θελω του λαου!
εχετε τσαλαπατησει το συνταγμα και τα θελω του λαου
δεν ειστε ελληνες κυριοι !
και θα μας βρειτε μπροστα σας!
Το νομοσχεδιο ουσιαστικα επιχειρει να ποινικοποιησει καθε διαμαρτυρια και εκφραση γνωμης για τετελεσμενα και διαρκως τελουμενα πραγματικα συμβαντα και μεθοδευσεις εναντια στην ελευθερια εκφρασεως ακομη και της επικλησης προστασιας των φυσικων μας δικαιωμάτων. Απαράδεκτο και ύπουλης φύσης αναφορές.
Φυσικά δεν πιστεύω ότι κάποιος θα ασχοληθεί με το σχόλιό μου , αλλά και ασχολούμενος εγώ με το προς διαβούλεψη έγραφο σας , δίνω εσάς τους συντάκτες το δικαίωμα να επικαλεστείτε , μόνο σαν αριθμό συμμετοχής στις δικαιολογίες σας για την τάχα δημόσια διαβούλεψη , χωρίς να αναφέρετε ή να λάβετε υπόψιν σας το σχόλιό μου !!!!!
Εσείς λοιπόν που συντάξατε , σύμφωνα με τις εντολές που λάβατε από τα κέντρα σας (Μπίλντεμπερκ , κλπ , κλπ , κλπ ,) αυτό το κατάπτηστο για τους Έλληνες έγγραφο , δέν είσαστε Έλληνες !!!!!
Σύμφωνα με αυτά που θέλετε να επιβάλετε , στους σημερινούς Έλληνες , Θα έπρεπε να είχατε απαγχωνήσει Όλους τους Αρχαίους Έλληνες και να κάψετε όλα τα Αρχαία συγγράμματα !!!!!
Άραγε , μή πώς αυτό δεν είναι ο σκοπός σας !!!!!
Να κόψετε τις ρίζες μας , να αφελληνίσετε την Πατρίδα μας !!!!!
Άν σας αδικώ και το κάνετε απο άγνοια ή από ανθρωπιά (?) , τότε σας προτρέπω να αρχίσετε (αργά αφού φτάσατε έως εδώ), να διβάζετε Αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους , για το θέμα που σας και μας απασχολεί!
Μάθετε – διαβάστε , για την φιλοξενία , που οι Αρχαίοι Έλληνες Θεοποίησαν (ξέρετε άλλην χώρα ή Λαό στον κόσμο που το έκανε αυτό ? ), αλλά και για το Θέμα των Ελληνοποιήσεω και των δικαιωμάτων των αποίκων και των οικονομικών μεταναστών της εποχής εκείνης !!!!
Γιατί εσείς που κυβερνάτε αυτήν την χώρα είσατε Ανιστόρητοι Απάτριδες !!!!!
Άν τα ξέρατε και συντάξατε αυτό το κατάπτιστο σχέδιο , τότε είστε για δημόσιο απαγχονισμό !!!!!
Για κάθε άρθρο σας , σάς έχω έτοιμη και μία παραπομπή στούς αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους !!!!!
Αλλά ποιός σας αφίνει να έχετε επιλογή ?
Η Στοά σας θα σας αποκεφαλίσει !!!!!!
Και η άτιμη η κουτάλα είναι γεμάτι μέλι !!!!! και η ζωή γλυκιά !!!!
Τί σας νοιάζουν οι Έλληνες και η Ελλάδα τους !!!!!
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ !
ΑΚΥΡΩΣΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ !
Ήταν στις αρχές Νοεμβρίου, όταν ο πρωθυπουργός δήλωνε (http://blemilo.blogspot.com/2010/11/blog-post_09.html) αντίθετος με την ποινικοποίηση της λεγόμενης «ρητορικής μίσους». Τότε είχαμε εκφράσει τις επιφυλάξεις μας για την ειλικρίνεια αυτών των δηλώσεων και δυστυχώς φαίνεται να δικαιωνόμαστε. Σήμερα, μόλις δυόμιση μήνες μετά, η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου, ετοιμάζεται να φέρει στη Βουλή, με πρόσχημα την προστασία των μειονοτήτων, ένα νομοσχέδιο, που αν ψηφισθεί, θα αποτελέσει το σημαντικότερο πλήγμα για την ελευθερία του λόγου στη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες…
Όπως καταλαβαίνετε, έχουμε να κάνουμε με μια λογοκρισία νέου τύπου , με προοδευτικό μανδύα αυτή τη φορά, που με πρόσχημα την προστασία των μειονοτήτων, απειλεί όποιες κατακτήσεις έχουμε πετύχει μετά την μεταπολίτευση στο μέτωπο της ελευθερίας του λόγου. «Εάν όμως η ελευθερία σημαίνει κάτι αυτό είναι το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν», έλεγε ο Τζόρτζ Όργουελ. Και πράγματι, σε μια ελεύθερη κοινωνία , ένας ομοφοβικός , ένας ρατσιστής, ένας ακροδεξιός έχει και αυτός το δικαιωμα να εκφράσει ελεύθερα τις απόψεις του ή ,αν θέλετε, τις προκαταλήψεις του. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να τον αντικρούσει με επιχειρήματα, όχι όμως να τον κάνει να σωπάσει, όπως επιχειρεί ο νέος νόμος. Επίσης, σε μια ελεύθερη κοινωνία τιμωρούνται οι πράξεις και όχι το φρόνημα. Με τις προτάσεις της κυβέρνησης Παπανδρέου, μια ολόκληρη κατηγορία απόψεων ποινικοποιείται και ο οργουελικός όρος «έγκλημα σκέψης» αποκτά ένα νέο και , δυστυχώς, επίκαιρο νόημα ! Το κράτος απόκτά δικαίωμα ελέγχου στο τι θα λέμε και τί θα γράφουμε. Έτσι οδηγούμαστε σε μια κοινωνία που δεν επιτρέπει το διάλογο, την αντίθετη γνώμη, και την ανταλλαγή απόψεων, μια κοινωνία καταπιεστική και αποστειρωμένη, όπου όλοι φοβούνται μήπως με το λόγο τους προσβάλουν μια θρησκευτική ή εθνική ομάδα.(Για το τί συμβαίνει στον «πολιτικά ορθό» «παράδεισο» της Μ. Βρετανίας, όπου ισχύουν παρόμοιοι νόμοι, διαβάστε το εξαιρετικό αφιέρωμα του περιοδικού «Spectator»-http://good-intentions09.blogspot.com/2010/09/blog-post_22.html)
Επίσης, αυτές οι προτάσεις καταπατούν την ισότητα απέναντι στο νόμο, αφού συγκεκριμένες ομάδες του πληθυσμού αποκτούν από το κράτος τον τίτλο του επίσημου θύματος και απολαμβάνουν ειδικά δικαιώματα και ειδικής προστασίας που οι υπόλοιποι πολίτες δε δικαιούνται . Κάτι τέτοιο, αντί να ενισχύσει τη θέση των μειονοτήτων, θα μεγαλώσει την αντιπάθεια της πλειοψηφίας απέναντι σε αυτές και θα ηρωοποιήσει επικίνδυνους εξτρεμιστές, που κάτω από ενα καθεστώς ελευθερίας θα έμεναν περιθωριακοί . Και βέβαια, η νέα αντιρατσιστική νομοθεσία είναι προσβλητική και για τις ίδιες τις μειονότητες, αφού τις αντιμετωπίζει σαν ένα προστατεύομενο είδος, που έχει ανάγκη ειδικής φροντίδας από το κράτος-πατερούλη.
Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι πως , απ’ότι φαίνεται, ο νόμος θα περάσει χωρίς να ανοίξει μύτη. Ήδη η είδηση δεν αναφέρεται πουθενά παρά στα ψιλά των εφημερίδων. Η Αριστερά, που σε άλλες, πολύ μακρινές, εποχές, θα έβγαινε στους δρόμους για να υπερασπίσει την ελευθερία του λόγου, τώρα υποστηρίζει με πάθος τέτοιου είδους μέτρα, αφού η λογοκρισία γίνεται για τον «ευγενή» και «προοδευτικό» σκοπό της προστασίας των μειονοτήτων. Η κοινοβουλευτική Δεξιά εκτός του ότι είναι ανίκανη να αρθρώσει ένα σοβαρό ιδεολογικοποιημένο λόγο υπέρ της ελευθερίας, έχει αποδεχτεί πλήρως τα θέσφατα της σοσιαλδημοκρατικής «πολιτικής ορθότητας». Θα μείνουν μόνο κάποιες ακροδεξιές ομάδες που θα φωνάζουν ,αλλά δε θα τους δίνει σημασία κάνενας . Και όμως, το διακύβευμα από την ψήφιση ένος τέτοιου νόμου είναι τεράστιο αφού κρίνεται το μέλλον της σημαντικότερης, ίσως, κατάκτησης του πολιτισμού μας , της ελευθερίας του λόγου. Θα υπερασπίσουμε αυτό το δικαίωμα μας ή θα γυρίσουμε πίσω στις εποχές που ο λογοκριτής και ο χωροφύλακας αποφάσιζαν τί μπορούμε να πούμε και να γράψουμε;( http://blemilo.blogspot.com/2011/02/blog-post_9187.html )
Θα ήθελα να αναφέρω ένα παράδειγμα: Όλοι γνωρίζουμε τις ακρότητες των φανατικών μουσουλμάνων – δε νομίζω πως χρειάζεται να παραθέσω λεπτομέρειες. Κάποια μέλη της Χρυσής Αυγής πέταξαν μολότωφ σε ένα υπόγειο-«τζαμί» στο κέντρο της Αθήνας. Τι κατάφεραν; Έτσι ακριβώς θρέφουν τους φανατικούς. Οδηγούν τους μετριοπαθείς κατευθείαν στην αγκαλιά των θεοκρατών. Έχουν ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτό που ίσως πιστεύουν αυτοί που προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες.
Όπως και το κυνήγι οποιουδήποτε μελαμψού στον Άγιο Παντελεήμονα, από Έλληνες (μα και Αλβανούς) κατοίκους. Η απελπισία των κατοίκων στρέφεται ενάντια σε οποιονδήποτε ξένο – παράνομο ή μη, νομοταγή ή όχι. Τέτοιου είδους ενέργειες είναι ρατσισμός κύριοι. Η αδιαφορία των κυβερνώντων έχει σαν αποτέλεσμα να εμφανιστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα φυλετικός ρατσισμός. Μα θα μου πείτε και τι να κάνουμε – ε λοιπόν το κυνήγι των ξένων όπως κάνουν οι νεοναζί στην Γερμανία δεν είναι λύση. Αν το πιστεύετε αυτό, τότε είστε άξιοι της μοίρας σας.
Απέναντι σε τέτοιες ακραίες ενέργειες πρέπει να υπάρχει νομική θωράκιση. Τόσο στην Ελλάδα όσο και παντού. Το ξέρουν καλά Έλληνες που έχουν κυνηγηθεί μέρα μεσημέρι στο Βερολίνο από νεοναζί, απλά επειδή δεν είναι ξανθοί(!). Αυτά είναι γελοίες ακρότητες που ούτε λύνουν το πραγματικό πρόβλημα και ίσα ίσα επιταχύνουν την γκετοποίηση…Προσοχή λοιπόν στο ποιους στηρίζετε – απέναντι στην διαφθορά των κυβερνώντων καραδοκούν πάντα τα άκρα (δεξιά και αριστερά) έτοιμα με μεγάλα λόγια να αρπάξουν την εξουσία…
ΕΧΩΜΑΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΙΩΝΩΤΗΤΑ ΣΤΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Κύριε Υπουργέ
Σε αυτόν τον νόμο θα περιλαμβάνονται και τα όσα γράφει μέσα η παλαια διαθήκη ;
Διότι εγώ αλλά και η πλειοψηφία των ελλήνων προσβάλλονται κατάφορα εκεί μέσα ,
Σε κάποια σημεία της μάλιστα προτρέπει ακόμα και σε γενοκτονία εναντίων μας .
Την αγωγή εναντίων ποιου θα την κάνουμε ; εναντίων του ΚΙΣ ή της συναγωγής ;
ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ.
Καλημέρα σας.
Σύμφωνα με το φαύλο κύκλο του Κρατύλου και αυτός που καταγγέλλει κάποιον για ρατσισμό είναι και ο ίδιος εναντίον αυτού του καταγγελλομένου ρατσιστής.
Αντί να δοθεί πνεύμα και κουλτούρα στον Ελληνικό λαό δίδεται απαγόρευση γνώμης και έκφρασης.Ο αγώνας πλέον είναι αυστηρά προσωπικός και μοναχικός.Αυτομόρφωσης και αυτοσυνειδητοποίησης.
Β.Δ.Μακρυπούλιας.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ. ΚΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ (ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΑ)ΩΣΤΕ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ.
ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΚΤΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΠΕΡΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΨΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΙΤΡΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ.
ΕΧΕΤΕ ΘΑΡΟΣ ΚΑΝΤΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!!!!!!!!
Το νομοσχέδιο είναι μια αναγκαία και θετική εξέλιξη για την ευθυγράμμιση της Ελληνικής νομοθεσίας με το Ευρωπαϊκό δίκαιο. Όλες οι χώρες της ΕΕ καλούνται να υιοθετήσουν αντίστοιχη νομοθεσία και πολλές το έχουν ήδη πράξει. Στα πλαίσια μιας ενοποιημένης Ευρώπης είναι αδύνατο να μην υπάρξει κοινή πολιτική.
Σχετικά με τις προτάσεις του νομοσχεδίου έχω να σας παραθέσω τις εξής παρατηρήσεις, οι οποίες έχουν επισημανθεί και από κάποιους άλλους εδώ αλλά και από τον δικηγόρο κο Σωτηρόπουλο (http://elawyer.blogspot.com/2011/02/to.html):
1. Ο όρος «εχθροπάθεια» προκαλεί σύγχυση αφού παραπέμπει σε ιατροδιαγνωστικό όρο. Θα ήταν καλύτερα να αντικατασταθεί από τη λέξη «μίσος» η οποία είναι ακριβής και ακολουθεί καλύτερα την Ευρωπαϊκή οδηγία.
2. Το νομοσχέδιο δίνει την εντύπωση πως ποινικοποιεί τη συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη (Άρθρο 4). Αναφέρεται δηλαδή σε πρόκληση βιαιοπραγιών ενώ δεν φαίνεται να συμπεριλαμβάνει την υποκίνηση βιαιοπραγιών η οποία είναι εξίσου επιλήψιμη και η οποία προβλέπεται από τη διεθνή σύμβαση για την κατάργηση των διακρίσεων.
3. Ο όρος «γενετήσιος προσανατολισμός» προκαλεί σύγχυση αφού δεν έχει αναφορά ούτε σε επιστημονικό όρο αλλά ούτε και σε όρο που χρησιμοποιείται από μειονότητες. Θα είναι καλύτερα ο όρος αυτός να αντικατασταθεί με τον δόκιμο και σε ισχύ όρο «ερωτικός/σεξουαλικός προσανατολισμός». Αυτός, επίσης, συνάδει καλύτερα με τον όρο «sexual orientation» που χρησιμοποιείται σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.
4. Θα ήταν δίκαιο να έχουν δικαίωμα παράστασης πολιτικής αγωγής όχι μόνο φυσικά πρόσωπα αλλά και νομικά πρόσωπα όπως οργανώσεις και σωματεία τα οποία με την πείρα και τις εξειδικευμένες γνώσεις τους θα μπορούν να βοηθήσουν στο έργο της δικαιοσύνης.
5. Η προϋπόθεση για φυσική παρουσία του δράστη φαίνεται σαν πλεονασμός εν όψη των γενικών διατάξεων του Ποινικού κώδικα περί εδαφικής εφαρμογής του ποινικού δικαίου.
Ευχαριστώ για προσοχή σας και καλή επιτυχία στο έργο σας.
Έχοντας υπερασπιστεί θύματα ρατσιστικών αδικημάτων ενώπιον της Δικαιοσύνης και ανεξάρτητων αρχών, έχω διαπιστώσει ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο έχει οπωσδήποτε σημαντικά κενά και δυσλειτουργίες στην εφαρμογή του και στην έκταση των δικαιωμάτων που κατοχυρώνει. Ενώ το Σύνταγμα στο άρθρο 5 παρ. 2 κατοχυρώνει την αρχή της απαγόρευσης διακρίσεων, ο νομοθέτης δεν έχει κατοχυρώσει επαρκώς την πρακτική εφαρμογή αυτής της απαγόρευσης, με αποτέλεσμα να δίνονται δικαστικές μάχες για το αυτονόητο, όπως είναι το λ.χ. δικαίωμα πολιτικής αγωγής του θύματος ρατσιστικής επίθεσης, για παράστασή του με δικηγόρο και υποστήριξη της κατηγορίας. Ενώ στο πρωτοδικείο το σχετικό δικαίωμα γίνεται συνήθως δεκτό, παγίως στο Εφετείο το εν λόγω δικαίωμα του θύματος απορρίπτεται από τους δικαστές. Και φυσικά ουδέποτε οι Εισαγγελείς του Αρείου Πάγου έχουν ασκήσει αναίρεση γι’ αυτό ακριβώς το θέμα, με αποτέλεσμα οι κατηγορούμενοι να δικάζονται μόνοι τους, χωρίς τον αντίλογο του θύματος και, φυσικά, να αθωώνονται, όπως έχει δείξει η πρόσφατη εμπειρία.
Το ισχύον πλαισιο είναι προβληματικο και σε αρκετά άλλα σημεία και θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί. Γι’ αυτό είδα με θετική διάθεση, αρχικά, το νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης «Καταπολέμηση ορισμένων μορφών κι εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου» . Διαβάζοντας όμως τις προτεινόμενες διατάξεις του, διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις για το κατά πόσον τα προβλήματα του ισχύοντος νόμου βελτιώνονται και ανησυχώ ότι το νομοσχέδιο αυτό, αν ψηφιστεί ως έχει, θα οδηγήσει σε υποβάθμιση του επιπέδου προστασίας της συνταγματικής απαγόρευσης διακρίσεων σε σχέση με το σημερινό επίπεδο ποινικής προστασίας.
Οι παρατηρήσεις μου σε αυτό το νομοσχέδιο σχετίζονται και με τον αρχικό στόχο του που είναι η ενσωμάτωση στο ελληνικό δίκαιο της Απόφασης – Πλαίσιο της ΕΕ για την καταπολέμηση ορισμένων μορφών κι εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου, η οποία δυστυχώς δεν παρατίθεται στην ιστοσελίδα της κυβερνητικής διαβούλευσης, ενώ παρατίθεται η κύρωση της αντίστοιχης διεθνούς Σύμβασης για την κατάργηση κάθε μορφής φυλετικών διακρίσεων.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ. ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΒΑΘΕΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ, ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ. Η ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΞΕΚΙΝΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΥ, ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΟΥ, ΜΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΟΥ. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΔΟΜΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΟΝΟΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΣΟΥΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΑΣ !! ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την αποδοτικότερη λειτουργία του νόμου.
Να συσταθούν στις έδρες των Περιφερειών γραφεία ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΝΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΚΔΩΣΕΩΝ – ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ όπου να κατατίθενται ενώπιον γνωμοδοτικής επιτροπής, από τους συγγραφείς κείμενα προς δημοσίευση. Οι επιτροπές που θα απαρτίζονται από μέλη διεθνών Μ.Κ.Ο. θα γνωμοδοτούν κατά τρόπο ώστε τα προς δημοσίευση κείμενα να μην εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου, σε αντίθεση με την ορθή δεοντολογία και να καθίστανται κατάλληλα προς ανάγνωση.
Ο ρόλος των επιτροπών θα είναι συμβουλευτικός, οι δε αρμοδιότητές τους θα καθορίζονται απευθείας από Συμβούλια της Ε.Ε. και του Ο.Η.Ε. βάσει των εκάστοτε ψηφισμάτων τους.
Στα κατατιθέμενα προς έλεγχο κείμενα θα αφαιρείται δια ψαλιδίσματος -στα έντυπα- και δια απαλοιφής -στα ηλεκτρονικά κείμενα- όποιο εδάφιο δημιουργεί ποινικά κολάσιμο αποτέλεσμα στον συγγραφέα.
Τα χορηγούμενα πιστοποιητικά των επιτροπών ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΝΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΚΔΩΣΕΩΝ – ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ θα θεωρούνται απαραίτητα ως δικαιολογητικά για τη συμμετοχή των συγγραφέων σε τοπικές και διεθνείς εκθέσεις βιβλίων ή σε τυχόν καταρτιζόμενες λίστες βράβευσης των έργων τους.
Οι εκδότες να ενημερώνουν τους συγγραφείς για το έργο των επιτροπών και να τους παρακινούν ώστε να καταθέτουν τα έργα τους προς έγκριση. Κάθε έντυπο, διακινούμενο εντός ορίων της Ε.Ε. να φέρει ανάλογη σφραγίδα ελέγχου.
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ!!!….ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ!!!…ΜΑΣ ΛΥΝΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΜΗΝΥΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ , ΑΚΟΜΑ, ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΕΡΙ (ΑΝ)ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ….ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ!!!!…
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΜΕ!!!…ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ!!!…ΑΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!!
Πολύ κρίμα…
τον Βολταίρο τον κάναμε σκουπίδι…
Διαφωτισμός δεν υπήρξε ποτέ…
ξαναγυρνάμε στο Μεσαίωνα δηλαδή κύριε Υπουργέ; Έτσι απλά;
Δε φτάνει που υπήρχε ο φασιστικός αντιρατσιστικός Ν. 927/1979 τώρα πάμε ακόμα πιό πίσω…
Πάρα πολύ κρίμα…
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ… Ρωτάτε την γνώμη μας και εμείς σας απαντούμε!! ΌΧΙ!
Το νομοσχέδιο είναι βαθιά αντιδημοκρατικό και στοχοποιεί τη συντριπτική πλειοψηφεία του ελληνικου λαού που αντιδρά στη λαθρομετανάστευση, στον εποικισμό της χώρας, και στην ισλαμοποίηση.
Τα σοβαρά προβλήματα που έχει προκαλέσει η λαθρομετανάστευση θα συνεχίσουν να υπάρχουν όσο και αν η κυβερνήση προσπαθεί να τα καλύψει με νομοθετήματα που σκοπό έχουν να επιβάλλουν μια political correct δικτατορία.
Οσο για την αναφορά περι μετάβασης σε πολυπολιτισμική κοινωνία, θα έλεγα οτι ειναι η πρώτη φορά στα ιστορικά χρονικά που μια χώρα έχει αλλοιωθει τόσο δραστικά σε δημογραφικό επίπεδο απο την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση.
Κύριοι με αυτό το νόμο που πάτε να περάσετε έχετε υπολογίσει σε τι περιπέτειες θα εμπλέξετε τους ήδη ταλαιπωρημένους πολίτες αυτού του τόπου;Για να γίνω σαφέστερος πόσες ραδιουργίες και μηχανορραφίες θα δημιουργηθούν βάσει του νόμου αυτού από άτομα και ομάδες που τρέφουν εμπάθεια η μία στην άλλη.Είναι ανοικτή πρόκληση και εκτός αυτού επωμίζονται με νέα καθήκοντα οι δικαστικοί και οι δυνάμεις ασφαλείας της χώρας που όμως είναι ήδη εξουθενωμένες.Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλους μετανάστες και το ξέρετε πολύ καλά αυτό,μη νομίζετε πως θα καταφέρετε κάτι μιας και ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι εξαιτίας της ανασφάλειας,της ένδειας και του εξευτελισμού που έχει υποστεί ο λαός.Τέλος μη νομίζετε ότι θα μαζέψετε χρήματα διότι δεν υπάρχουν και μεγάλη μερίδα του κόσμου βλέπει τη φυλακή ως φυγή από τη σκληρή πραγματικότητα.Ευχή να επικρατήσει η λογική και η τάξη.
Νομοσχεδιο φιμωσης του λογου πραγματικα δεν περιμενα απο Εσας…Ουσιστικα καταργειται η ελευθερια εκφρασης μεσω του διαδυκτιου που μαλλον σας εχει ενοχλησει γιατι απλα δεν ελεγχεται και δεν χειραγωγειται…ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ …ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ…παντως που θα παει τα προβατα θα ξυπνησουν…εγω ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ…ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ.
Ανοικτή επιστολή στον υπουργό της «δικαιοσύνης»: Είστε «εχθροπαθής» κ. υπουργέ ;
Είναι σαφές κ. υπουργέ και θα το γράψω χωρίς περιστροφές :
ΘΑ ΣΑΣ ΤΑΡΑΞΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΠΑΙΣΙΟ ΝΟΜΟ ΣΑΣ, ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΠΑΘΕΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ.
.
Ο φίλος μου ο Κάστωρ, μου έστειλε το παρακάτω κείμενο, το οποίο αφορά την:
«Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου «Καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου»»
Κύριε υπουργέ της «δικαιοσύνης»
Η Συνέχεια ΕΔΩ:
http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2011/02/blog-post_8865.html
Θέλετε να μας διώξετε από τη χώρα μας έτσι;
Οἱ δικές μας Μάρτιοι Εἰδοί …
Ακουγωντας την λεξη ξενοφοβια μ ερχεται να βαλω τα γελια…μ θυμιζει μεσαιωνα οπου ειχε απαγορευτει η διακινηση ιδεων κτλ..κ οποιος υποστηριζε κατι διαφορετικο απο δογματα του στυλ η γη ειναι επιπεδη τον χαρακτηριζαν αμεσως στην ιερα εξεταση ως οργανο του σατανα κ λοιπες χαζομαρες…ετσι κ στις μερες μας..οποιος εχει υγειη σκεψη να καταλαβει την αντικειμενικοτητα της καταστασης τον χαρακτηριζουν ξενοφοβικο….εισαστε σοβαροι…;ξενοφοβικος θα ημουν αν κ εφοσον θεωρουσα οτι ενα ανεκτο 3% στην χωρα μ ειναι βαρυ φορτιο ασηκωτο…αληθεια..εχουν συνηδητοποιησει οι κυριοι οτι το ανεκτο 3% ειναι ανεπισημα γυρω στο 25%;ειναι το υψηλοτερο ποσοστο πανευρωπαικως…αρα οποιος κ να εχει καποιες προκαταληψεις τις εχει δικαιολογημενα κ δεν ειναι ξενοφοβικος..
τωρα…βγαζοντας ειδικους νομους για τους ξενους το μονο που καταφερνετε ειναι να τους αομονωνεται ως ομαδα γκρου ατομων κ να κανετε πιο δυσκολη την ενταξη τους…το εγκλημα ειναι εγκλημα…ειναι κατακριτεο κ καταπτυστο σε οποια ομαδα ατομων κ αν γινεται…δεν ειναι περισσοτερο η λιγοτερο εγκλημα επειδη εγινε σε διαφορετικου χρωματος ανθρωπο η διαφορετικης θρησκειας κ.ο.κ.Ειναι εντελως στενομυαλο το να λαμβανει καποιος εξτρα προστασια λογω χρωματος φυλης κ.ο.κ..αυτο σε πονηρα μυαλα θα μπορουσε να εκμεταλευτει απο ομαδα ανθρωπων οπου μεθοδευμενα θα μπορουσαν να αγιδευουν μη αρεστα ατομα σε αυους με την κατηγορια φυλετικο εγκλημα!!!!!
ελεος…λιγη αντιληψη των πραγματων..
Κύριε Υπουργέ,
Όταν άκουσα τον νόμο που θέσατε σε διαβούλευση, έμεινα το στόμα ανοικτό. Αυτός ο νόμος είναι φασιστικός και ρατσιστικός κατά των Ελλήνων. Τιθεται ξεκάθαρα, εναντίον της ελευθερίας του λογου και της έκφρασης. Αυτή την στιγμή νομίζω ότι ζω ένα κακό όνειρο…..ζούμε άραγε στην χώρα που γέννησε την δημοκρατία; Μπορείτε να απαντήσετε σε αυτήν την ερώτηση; Όταν αναλάβατε ορκιστήκατε να προασπίζεται το σύνταγμα και έν γένει την δημοκρατία. Στο κάτω κάτω αυτοί που έρχονται στην δικιά μας χώρα οφείλουν ν ασπασθούν και να εναρμονισθούν τον πολιτισμό μας τα ήθη και έθιμα μας.Εμείς θα αλλάξουμε; Εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους μετανάστες. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι γινόμαστε ξένοι εμείς στην χώρα μας, και κατά την γνώμη μου συμβάλλετε και εσείς ενεργά σε αυτό.Α και κάτι άλλο να ρωτήσω. Επιτρέπεται από τον νόμο να προσεύχονται σε δημόσιο χώρο; και άν όχι γιατί δεν τους συλαμβάνετε αλλά τους προστατεύεται; Όσο για τον νόμο που πάτε να περάσετε μόνο ντροπή και όνειδος προκαλεί στο κοινό αίσθημα.Ευχαριστώ.
Εμάς ποίος θα μας προστατέψει?Υπάρχει κάποιος να μας απαντήσει(!)?
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να «υποστούμε» τις συνέπειες της μαζικής εισόδου λαθρομεταναστών οι οποίοι κάθε άλλο παρά φιλικές προθέσεις έχουν για τον Ελληνικό λαό και εκφράζονται με τα χειρότερα λόγια για την Ελλάδα.
Είναι εμφανές ότι τους δίνετε δικαιώματα τα οποία δεν είναι σε θέση να στηρίξουν και να υπερασπιστούν,σε βάθος χρόνου θα δημιουργηθούν γενιές οι οποίες δεν θα έχουν Ελληνική συνείδηση και δεν θα είναι σε θέση να υπερασπιστούν ΟΥΤΕ τους πολιτικούς.
ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΙΣ «ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ»ΖΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ.Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΑΛΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΣΕΙΣ ΠΕΤΑΞΑΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.Η ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΝΙΞΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΑΣ.ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΦΙΜΩΣΗΣ ΚΑΘΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ, Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΒΛΕΠΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΓΡΙΕΜΕΝΟΣ.Η ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΑΦΡΙΚΗ ΔΙΜΗΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΙΦΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΑΡΤΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΕΙΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΙΚΑΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΣΑΣ.
ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
pragmatika niwthw aidia pia me esas….twra eiste kai me ti voula antidimokrates….ti genoktonia twn pontiwn kai twn armeniwn den tin exete anagnwrisei omws oi idioi eseis….gia ena pragma prepei n sas paradextoume…oti apo to 1975 mas klevate mas fortwnate daneia mas ferate lathrometanastes(me anoikta sinora to 1990 kai to 2000)xwris na mas rwtisete kai twra mas vazete kai ena fasistiko nomo….eis to onoma twn anthrwpinwn dikaiwmatwn twn ksenwn paraviazete eseis to anthrwpino dikaiwma twn ellinwn stin eleftheri ekfrasi…NTROPI SAS
Πείτε μας σας παρακαλω οτι προκειται προκαταβολικα για πρωταπριλιατικο αστειακι γιατι δε μπορω να παρω στα σοβαρα οτι μπορει να ψηφιστει κατι τετοιο!!!
Να απελαθούν πρώτα όλοι οι παράνομα εισερχόμενοι μετανάστες, να πληρώσουν όσοι μεγαλοκαρχαρίες χρωστάνε στο κράτος(βλέπε ΜΜΕ κανάλια και τύπος) αλλά και τα ίδια τα κόμματα και μετά αφού έχετε κάνει κάτι για την πατρίδα ΜΑΣ και όχι το κράτος ΣΑΣ θα δείτε αν είναι ρατσιστής ο ΕΛΛΗΝΑΣ. Ουδέποτε ήταν, εσείς τα προκαλείτε όλα αυτά, με την ανοχή όλων των παράνομων σε καταλήψεις, σε δημόσιες προσευχές και παρανομίες. Πάρτε πίσω αυτό το αισχρό κείμενο που ονομάζετε νόμο.
Θλιβερός νόμος από εξίσου θλιβερούς «νομοθέτες». Παραπέμπει σε Οργουελικού τύπου κοινωνίες Τιμωρείται με την πλέον φασίζουσα τακτική και απαγορεύεται η Ελευθερία της Έκφρασης, ταυτόχρονα δε για πρώτη φορά στα δικαστικά χρονικά επιχειρείται η ποινικοποίηση του φόβου. (βλ. Αναφορά σε ξενοφοβία).
Όσο δε για τον νεολογισμό «εχθροπάθεια» εδώ τα σχόλια περιττεύουν.
Το γέλιο έχει την τιμητική του.
Φυσικά και κανείς δεν πρόκειται να πάρει σοβαρά τα σχόλια της δημόσιας διαβούλευσης, όπως και οι πολίτες που σχολιάζουν τον νομοσχέδιο δεν πρόκειται να πάρουν σοβαρά τη συγκεκριμένη κυβέρνηση στις επόμενες εκλογές.
Κύριε Υπουργέ σας είναι τόσο δύσκολο να δειλώσετε τα ίδια;
Μήπως μας στέρησαν το δικαίωμα να είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και δεν το ξέρουμε;
Σίγουρα θα είστε γνώστες της ομιλίας του Αυστραλού πρωθυπουργού
, ενος ανθρώπου που αγαπάει την πατρίδα του.
Λυπάμαι πραγματικά για την κατάντια μας .
Σας παραθέτω λοιπόν την ομιλία του ανθρώπου αυτού.
«Οι ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, και ΟΧΙ ΟΙ ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ είναι αυτοί που πρέπει να ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ.
Δεχθείτε το ή φύγετε. Έχω κουραστεί αυτό το έθνος (Αυστραλέζικο) να είναι σε συνεχή ανησυχία μήπως προσβάλουμε κάποιον ή κάποια κουλτούρα. Από τότε που έγιναν οι Τρομοκρατικές επιθέσεις στο Μπαλί, έχουμε παρατηρήσει μία αύξηση του πατριωτισμού στην πλειοψηφία των Αυστραλών.
Αυτή η κουλτούρα έχει αναπτυχθεί στο πέρας των δύο τελευταίων αιώνων μέσα από μάχες, δυσκολίες και νίκες πολλών αντρών και γυναικών που έψαχναν την ελευθερία.
Μιλούμε κυρίως ΑΓΓΛΙΚΑ – όχι Ισπανικά, Λιβανέζικα, Αραβικά, Κινέζικα, Ιαπωνέζικα, Ρώσσικα ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Επομένως, εάν θέλετε να γίνεται μέλος της κοινωνίας μας, τότε μάθετε την Γλώσσα μας!
Οι περισσότεροι Αυστραλοί πιστεύουν στον Θεό. Αυτό δεν είναι τα λεγόμενα μίας Χριστιανικής ακροδεξιάς πολιτικής παράταξης, αλλά μία πραγματικότητα, επειδή Χριστιανοί άντρες και γυναίκες, εγκαθίδρυσαν αυτό το έθνος με βάση Χριστιανικές αρχές, και αυτό είναι ξεκάθαρα ιστορικό γεγονός.
Είναι σίγουρα πολύ αποδεκτό να το επιδεικνύουμε στους τοίχους των σχολείων μας. Αν ο Θεός σας προσβάλλει, τότε θα σας συνιστούσα να κάνετε σπίτι σας κάποιο άλλο μέρος του κόσμου, γιατί ο Θεός είναι μέρος της κουλτούρας μας.
Θα αποδεχθούμε την πίστη σας και δεν πρόκειται να σας ρωτήσουμε γιατί πιστεύετε αυτά που πιστεύετε. Το μόνο που ζητάμε από εσάς είναι να αποδεχθείτε και εσείς τα δικά μας πιστεύω, και να ζήσετε με αρμονία και ειρήνη με εμάς.
Αυτή είναι η ΧΩΡΑ ΜΑΣ, Η ΓΗ ΜΑΣ και ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ, και θα σας παραχωρήσουμε κάθε ευκαιρία να πάρετε μέρος και να απολαμβάνετε αυτόν το τρόπο ζωής. Αλλά μετά που τελειώσετε να παραπονιέστε και να κλαίγεστε για την Σημαία μας, τον Όρκο μας, την Χριστιανική μας Πίστη, ή τον Δικό μας Τρόπο Ζωής, σας ενθαρρύνω να εκμεταλλευτείτε μία από τις άλλες μεγάλες Αυστραλέζικες ελευθερίες : Την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ.
Εάν δεν είσαστε ευτυχισμένοι εδώ, τότε ΦΥΓΕΤΕ. Δεν σας αναγκάσαμε να έρθετε εδώ. Εσείς ζητήσατε να είσαστε εδώ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΝΗΜΑΤΟΣ…Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΒΗΝΕΤΕ ΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ…..ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΚΑΝΕ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ;;….ΑΠΟΦΑΣΙΖΕ ΚΑΙ ΔΙΕΤΑΣΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ….ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΤΗΝ ΚΑΥΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΤΕ ΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ;;;ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ….ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΤΑΚΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΤΟ ΜΉΝΥΜΑ…Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΤΤΕΙΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΦΓΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΔΑΝ…..Ο ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΊΖΟΜΑΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ…ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΤΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ; ΓΙΑΤΙ;;;;; ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑΥΤΟ….ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΑΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΕΝΩ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΑΣ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΊΑ..
Εξαιρετικές και αναγκαίες ρυθμίσεις για μια χώρα με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους θεσμούς όπως η Ελλάδα, που διατηρεί σημαντικό αριθμό νόμιμων μεταναστών στην περιφέρεια της. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί τα εγκλήματα που προκαλούνται απο ξενοφοβία ή και φυλετικό μίσος θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με λιγότερη αυστηρότητα από κάθε κοινό έγκλημα και με τα όρια που περιγράφει ο Νόμος. Φυσικά και οι ποινικές ευθύνες δεν μπορούν να αποδίδονται αυθαίρετα ούτε και να περιορίζουν κανένα απο τα νόμιμα δικαιώματα όλων, αλλά να γίνωνται τηρουμένων των αναλογιών όπως ακριβώς προβλέπεται και απο την προτεινόμενη ρύθμιση.
«κύριε» υπουργέ…
Καιρός να μάθετε επιτέλους ότι στον Ελληνικό λαό δεν αρέσει η «Μεγάλη» ιδέα του πολυπολιτισμού που επιθυμούν τα Μεγάλα αφεντικά σας, διότι ο Έλληνας θέλει να παραμείνει Έλληνας με τον δικό του πολιτισμό και τη δική του κουλτούρα και σας ψήφισε, (έστω με αυτό το μικρό ποσοστό ψήφων που σας έδωσε) για να λύσετε τα δικά του προβλήματα και όχι τα προβλήματα διαφόρων αιρετικών ομάδων, ούτε αυτών με σεξουαλικές διαστροφές, όπως παιδεραστές ομοφυλόφιλους κλπ, ούτε άλλων εγκληματικών ομάδων κατά του λαού και της Χώρας μας αλλά ούτε και θρησκευτικών ομάδων όπως μουσουλμάνων βουδιστών κλπ, παρά μόνο τα προβλήματα του Ελληνικού λαού…
Και κάποιο μέρος των προβλημάτων του Ελληνικού λαού θα μπορούσε να λυθεί ίσως αν αντί αυτού του αισχρού, γελοίου και κατάπτυστου νόμου Φίμωσης της Δημοκρατίας που ετοιμάσατε, είχατε φτιάξει έναν άλλο, προς όλους τους αλλοδαπούς εισβολείς στη Χώρα μας, που να λέει ότι όποιοι εξ αυτών επιθυμούν να ενταχθούν στην Ελληνική κοινωνία ή να αποχτήσουν άδεια παραμονής κλπ, Θα το πετύχουν κατόπιν πολλαπλών Εξετάσεων στην Ελληνική Ιστορία την Ελληνική Γλώσσα, την κουλτούρα τα ήθη και έθιμα και το κυριότερο πολλαπλές εξετάσεις γνώσεως της καινής διαθήκης και της Θρησκείας μας που είναι ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός και τέλος θα βαπτίζονται Χριστιανοί…! (Σε καμία μα σε καμία περίπτωση, δεν έπρεπε να περάσει από το ανθελληνικό μυαλό σας, να τους φτιάξετε και τζαμί… με τα λεφτά από τον ιδρώτα εμένα, του Έλληνα φορολογούμενου, του παντοτινού ραγιά, του κερατά και δαρμένου Έλληνα!)
Με έναν τέτοιο νόμο «κύριε υπουργέ» νάσαι σίγουρος ότι θα λυνόταν το πρόβλημα των αλλοδαπών εισβολέων, γιατί οι περισσότεροι θα τα μάζευαν και θα την «έκαναν» για αλλού, και όλοι οι άλλοι θα το σκέπτονταν πολύ για να πατήσουν τα Άγια χώματα της Χώρας μας!
Αν πραγματικά εκπροσωπούσατε και αγαπούσατε τον Ελληνικό λαό και την Πατρίδα «κύριε» υπουργέ της μειοψηφίας, το πρώτο νομοσχέδιο που θάπρεπε να φτιάξετε θα ήταν το εκλογικό…
Διότι κανένας λογικά σκεπτόμενος κάτοικος του πλανήτη δεν διανοείται κυβέρνηση να προκύπτει με λιγότερες ψήφους από το 50% + 1 του εκλογικού σώματος…!
Δεν είστε κυβέρνηση που εκπροσωπείτε την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, γι αυτό και δε μπορείτε, ούτε να συντάσσετε, αλλά ούτε και να τροποποιείτε νόμους, ούτε και να υπογράφετε μνημόνια προδοσίας και εξευτελισμού για τη χώρα μας…!
Με απλά λόγια δε μπορείτε να κυβερνάτε… και όλα όσα έχετε ψηφίσει ή υπογράψει ως σήμερα για τον Ελληνικό λαό θεωρούνται άκυρα!
Η κυβέρνησή σας είναι άκυρη και αν είχατε ίχνος φιλότιμου θα έπρεπε να είχατε παραιτηθεί!
Υ.Γ.
Θα παρακαλέσω τους κυρίους – κυρίους Ελεγκτές της σελίδας να δημοσιεύσουν το μήνυμα προς τον υπουργό και όχι μόνο, διότι αυτή είναι η «φωνή του λαού» και δεν πρέπει και επ’ ουδενί λόγω να χαρακτηριστεί ως υβριστικό αλλά ως Παράκληση…
Μπορει ο κυριος Καστανιδης να μας εξηγησει τι εννοει με τη λεξη εχθροπαθεια;Την οποια λεξη την ερμηνευει οπως θελει ο καθενας και εχει πολλες εννοιες βεβαια προσπαθησα και δεν τα καταφερα που την διαβασε;σε ποιο λεξικο γιατι δεν υπαρχει.Αυτη τη λεξη ουτε επι χουντας δεν τη χρησιμοποιουσαν ελεος πια εχουμε γινει ερμαια ολων αυτων των λαθρομεταναστων.ΒΙΑΖΟΥΝ ΚΛΕΒΟΥΝ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ;Ειστε ανιδεοι για το τι τραβαει ο ΕΛΛΗΝΑΣ πολιτης που σας πληρωνει.Ειστε οι μεγαλυτεροι και οι χειροτεροι ρατσιστες εναντιον ολου του ελληνικου λαου ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ και ΑΙΣΧΟΣ προσπαθειται να εξαφανισεται ενα εθνος χιλιαδων ετων.Αυτο δε θα γινει ποτε ειμαστε πολλοι παρα πολλοι οτι και να κανετε η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ οσο και αν σας ποναει αυτο. ΑΙΣΧΟΣ
Συγχαρητηρια για την ευαισθησια σας,οσον αφορα τους λαθρομεταναστες,τους οποιους ουδεις προσκαλεσε και σε κανεναν δεν υποσχεθηκε ο Ελληνας τιποτε!!!
Μακαρι να επιδεικνυατε το ιδιο ενδιαφερον και για τους συμπατριωτες σας,τους οποιους εχετε εξαθλιωσει,με τις συνεχεις μειωσεις μισθων,τις περικοπες των συνταξεων μας και ολων των απανθρωπων μετρων,τα οποια εχετε εφαρμοσει και συνεχιζετε με ακομη χειροτερα!!!
Με τι μεσα και εις βαρος ποιων,θα στηριξετε ολον αυτον τον ογκο ανθρωπων,οταν δεν ειστε σε θεση να εξασφαλισετε αξιοπρεπη διαβιωση στους Ελληνες;
Στους Ελληνες,τους οποιους επι σειρα ετων ξεκοκκαλισατε,δημιουργοντας για τους εαυτους σας τεραστιες περιουσιες και τωρα μας κατηγορειτε,ως τζαμπατζηδες,αντιπαραγωγικους και συνδαιτημονες σας στο φαγοποτι!!!!!
Αρκετα ανεχθηκαμε ολους σας!!!
Πληρωνα επι 35 χρονια εισφορες,για μια αξιοπρεπη συνταξη και ερχεστε θρασυτατα να μου αφαιρεσετε χρηματα,προπληρωμενα και,με ακομη μεγαλυτερο θρασος και εντελως αυθαιρετα, να μη μου καταβαλετε,ουτε το κουτσουρεμενο επιδομα Χριστουγεννων και αδειων,επειδη ειμαι κατω των 60 ετων!!!!!!!
Θα επρεπε να ντρεπεστε,να εφαρμοζετε αυτα τα αθλια μετρα στους απλους πολιτες και να μην εχετε κανει το παραμικρο,στους μιζαδορους,στους off shore-ιτες και ολους οσους ασελγησαν εις βαρος της Ελλαδας και του Δημοσιου συμφεροντος!!!
Εφόσον:
1. τολμήστε να διαμείνετε για 1 μήνα στις περί της Κυψέλης και Αγίου Παντελεήμονα γειτονιές και κυκλοφορείτε κάθε βράδυ άνευ οιασδήποτε συνοδείας
2. αφήνετε τα σπίτια σας ξεκλείδωτα
3. αφήνετε τα ανήλικα παιδιά σας να μετακινούνται άνευ συνοδείας
4. καθημερινά καθαρίζετε τις εξώπορτες της κατοικίας σας από διαφόρων αποχρώσεων ακαθαρσίες
Ελάτε τότε να συζητήσουμε ποιός είναι ο ξενόφοβος και ρατσιστής ο οποίος θα πρέπει να αντιμετωπίζει και ποινικές συνέπειες.
Πλησιάζει η ώρα της απαλλαγής
Υ.Γ. η καλύτερη φίλη της κόρης μου είναι μια συμμαθήτριά της από τη Συρία
Απο το τρόπο που μας λέτε να υποβάλλουμε τα σχόλια μας σε αυτόν τον ιστότοπο καταλαβαίνω πως ότι και να πούμε δεν σας συγκινεί ! Ο Λαός θα σας κρίνει στα χρόνια που έρχονται !
Κύριοι, η Ιστορία θα σας γράψει με τα μελανότερα χρώματα γιατί κάνετε το πάν προκειμένου να καταστρέψετε το Ελληνικό Έθνος…
Δεν θα το καταφέρετε……
Δυστυχώς ζούμε σε επανάληψη τις ημέρες εκείνου του ελεεινού το Θεοδοσίου που είχε φέρει τους Γότθους και έσφαζαν τον Ελληνικό πληθυσμό…
Το νομοσχεδιο ειναι τρομακτικο και παραπεμπει σε ολιγαρχικα καθεστωτα!
Ποινικοποιει την ελευθερια της σκεψης και του Λογου. Οταν καποιοι αντιδρουσαν για οσα ανθελληνικα/αντιθρησκα ακουγαμε απο διαφορους, ακουγαν το επιχειρημα οτι «ο καθενας εχει το δικαιωμα σε μια δημοκρατικη κοινωνια να υποστηριξει την αποψη του» και επισης το «μπορει να διαφωνω με οτι λες αλλα θα δωσω και τη ζωη μου για να εχεις το δικαιωμα να εκφραζεσαι ελευθερα»!!
Τι εγιναν τωρα αυτα τα επιχειρηματα και τα τσιτατα; Μαλλον η ελευθερια του λογου ισχυει μονοπλευρα και κατα το δοκουν.
Ειδικα με την παραγραφο : «Για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου απαιτείται τα εγκλήματα αυτά να έχουν αναγνωριστεί με αμετάκλητη απόφαση ελληνικού ή διεθνούς δικαστηρίου.» του αρθρου 4 ειναι εμφανης ο στοχος.
Μπορει λοιπον με βαση αυτο το αρθρο να καταδικαστει ο οποιοσδηποτε τολμισει να μιλησει για λαθρομεταναστες/σιωνισμο, αλλα επιτρεπεται σε οποιονδηποτε Ελληνα/αλλοδαπο πολιτη ή εκπομπη ή ιστοσελιδα, να βγαινει και να αρνειται/διαστρεβλωνει θεματα που δεν εχουν αναγνωριστει απο δικαστηριο οπως η Καταστροφη/»συνωστισμος» της Σμυρνης, η γενοκτονια των Ποντιων Ελληνων , Η Γενοκτονια των Αρμενιων, Οι σφαγες Ελληνων απο τους Ναζι/Βουλγαρους …κτλ!
Επισης μπορει ο καθε σκηνοθετης να συνεχισει να ανεβαζει ελευθερα εργα που να δειχνουν Ιερα Θρησκευτικα Προσωπα για τη συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων να συνουσιαζονται πανω στο σανιδι στο ονομα της Ελευθεριας της Τεχνης.
Αυτα επιτρεπονται και θα επιτρεπονται και με το Νεο Νομο!!!
Παντως το παρων νομοσχεδιο τελικα μονο αντιθετα αποτελεσματα θα εχει εφοσον ψηφιστει.
οχι μονο δε θα μειωσει αλλα θα αυξησει τις αντιδρασεις και αυτο θα πρεπε να το χαν σκεφτει οσοι βιαστηκαν να φερουν προς ψηφιση το παρων Νομοσχεδιο.
Σιγουρα παντως θα επιφερει πληγμα στην (ελευθερη προς το παρων) ενημερωση απο το Ιντερνετ και αυτο φαινεται να ειναι ενα τοσο ισχυρο κινητρο που μας βεβαιωνει οτι ο Νομος θα περασει οσα αρνητικα σχολια και αν γραφτουν εδω!
Ο μεγαλος αδερφος ειναι ενα βημα πιο κοντα μας.
1) Οι συλλογικότητες (εταιρίες, σωματεία) πρέπει να μπορούν να καταγγέλουν στα δικαστήρια τις επιθέσεις που υφίστανται οι κοινωνικές ομάδες με τις οποίες ασχολούνται.
2) Οι εγκύκλιοι που αφορούν το γάμο δεν επιτρέπεται να φέρουν εμπόδια στην εφαρμογή του ΓΡΑΜΜΑΤΟΣ τοου νόμου. Τα δικαστήρια και η πολιτική εξουσία δεν επιτρέπεται να ερμηνεύουν το νόμο, και ειδικότερα να παραβιάζουν το γράμμα του νόμου. Πρέπει να ακυρωθούν όλες οι διατάξεις που εμποδίζουν τη σύναψη γάμου μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου, επειδή στο γράμμα του νόμου δεν υφίσταται περιορισμός ως προς το φύλο των μελλόνυμφων. Οι ρυθμήσεις «Χατζηγάκη» που εμποδίζουν τους ληξίαρχουν να εγγράψουν τέτοιους γάμους αποτελούν υπέρβαση αρμοδιοτήτων του υπουργού, όπως υπέρβαση αρμοδιοτήτων αποτελεί και η ερμηνία του νόμου από τα δικαστήρια.
3) Η έλλειψη πρόβλεψης – αποκλεισμός ομόφυλων ατόμων να συνάπτουν σύμφωνο συμβίωσης αποτελεί αρνητική διάκριση λόγω φύλου και λόγω ερωτικής ταυτότητας.
4) Η διαφορετική ηλικία αποπλάνησης για ομοφυλοφιλικές πράξεις μεταξύ ανδρών, σε σύγκριση με την ηλικία αποπλάνησης μεταξύ γυναικών ή μεταξύ ανδρών και γυναικών, δεν μπορεί να συνεχίσει να προβλέπεται.
5)Ο νόμος πρέπει να αναφέρει ως αδίκημα την επιλεκτική παροχή γνώσης στην εκπαίδευση, όπως για παράδειγμα την μη αναφορά νέων μορφών οικογένειας (μονογονεϊκών, ομόφυλων), τη μη αναφορά θρησκειών πέραν της κρατούσης, τη μη παροχή μητρικής γλώσσας (πομακικά – βουλγάρικα, βλάχικα, αρβανίτηκα) ή διαλέκτου (ποντιακά).