Σκοπός του νόμου είναι η καταπολέμηση ιδιαίτερα σοβαρών μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου σύμφωνα με την Απόφαση-Πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2008 και την από 7 Μαρτίου 1966 Διεθνή Σύμβαση «περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων» που κυρώθηκε με το Ν.Δ. 494/1970.
Άρθρο 1 Σκοπός
Αναρτήθηκε
22 Φεβρουαρίου 2011, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Μαρτίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
469 Σχόλια 773 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
BAZETAI ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΕΠΙΚΥΝΔΗΝΑ ΜΟΝΟΜΑΤΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΤΑΝΕ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ
Αίσχος.
Πολλά ερωτήματα γεννώνται αναφορικά με την κατάντια της χώρας μας. Ποίοι μετέτρεψαν μία περήφανη χώρα πολεμιστών, αγωνιστών, ναυτικών, ποιητών, διανοουμένων και δραστήριων εμπόρων σε απαθείς, αμαθείς, απαίδευτους, φυγόπονους και πλαδαρούς καφενόβιους, χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας, που ενώ συστηματικά βιάζονται τα τελευταία 35 χρόνια «παρα φύσιν και κατ΄ εξακολούθηση» παραμένουν νεκρικά απαθείς; Ποίοι μετέτρεψαν την πανέμορφη χώρα των παιδικών μας χρόνων σε σκουπιδότοπο λαθρομεταναστών, επαιτών και τριτοκοσμικών υπάρξεων; Ποίοι απογύμνωσαν την χώρα από την παραγωγική της μηχανή; Ποίοι κατέστρεψαν την γεωργία την κτηνοτροφία, την βιομηχανία, τον τουρισμό, τις υπηρεσίες, στερώντας από μας τους ίδιους και τα παιδία μας μια αξιοπρεπή διαβίωση; Ποίοι μας έριξαν γυμνούς , χωρίς όπλα και αντιστάσεις στην κρεατομηχανή της παγκοσμιοποίησης; Ποίοι κατέστρεψαν την παιδεία μας, την ηθική μας υπόσταση, την αξιοπρέπεια μας τον αρχοντικό Ελληνικό πολιτισμό μας; Ποίοι αφάνισαν την ιστορική γλώσσα μας, ώστε σήμερα να συνεννοούμεθα με λαρυγγισμούς και βρυχηθμούς όμοιοι με θηρία; Ποίοι παραποιούν και αφανίζουν την ιστορία ενός λαού με διαχρονική αδιάλειπτη συνέχεια 3 χιλιάδων ετών; Ποίοι μας επέβαλαν ότι το «σκέφθεσθαι ανθελληνικώς» είναι και «προοδευτικό και δημοκρατικό»; Ποίοι μας λοβοτόμησαν με το να πεισθούμε ότι είναι «πολιτικώς ορθόν» να μεταλλαχθούμε από ομοιογενές έθνος σε πολυφυλετικό; Ποίοι μας έπεισαν ότι είναι άκρατος σκοταδισμός να επιμένουμε στην ορθοδοξία, ενώ ταυτόχρονα προωθούν με φανατισμό τις μεσαιωνικές ισλαμικές φιγούρες στην χώρα μας; Ποίοι μετέτρεψαν τους άρχοντες σε επαίτες; Τους πατρίκιους σε πληβείους; Τους ελεύθερους σε είλωτες;
Μήπως τελικά αυτό το οποίο ζούμε ως λαός είναι αυτό που πραγματικά μας αξίζει; Μήπως τελικά η εύκολη λύση των «διεθνών κέντρων συνομωσίας» είναι το αποτέλεσμα μίας ομαδικής νοσηρής φαντασίωσης, χαρακτηριστικό γνώρισμα των λαών που στερούνται αυτογνωσίας, κριτικής σκέψης, αδυνατούντες έτσι να εμβαθύνουν στα λάθη τους;
Ποίοι λαοί θα επέτρεπαν επί 35 χρόνια να «βιάζονται» συστηματικά από τα ίδια «πολιτικά» πρόσωπα; Ποίες κοινωνίες θα εξέλεγαν τους πολιτικούς τους ταγούς, όχι μεταξύ των αρίστων, αλλά μεταξύ , ποδοσφαιριστών, τραγουδιάρηδων, τριτοκλασάτων ηθοποιών, πορνοστάρ, απατεώνων δημοσιογράφων;
Εκκολάψαμε το πιο συντηρητικό πολιτικό σύστημα από την μεταπολίτευση και μετά, που στέρησε τον λαό από την συνέχεια ΓΛΩΣΣΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ, συνείδησης πατρίδας, αρχές και παραδοσιακές αξίες. Με μια ανύπαρκτη Δεξιά ανίκανη, φοβική χωρίς ιδεολογία, συνείδησης κοινού πολιτισμού, πατρίδας και Έθνους. Πολιτικά κόμματα χωρίς πυξίδα, λογιστές και διαχειριστές, με υπερτάτη πολιτική αξία το ιδεολόγημα ότι «πατρίδα και πολυεθνική εταιρία μπορούν να διαχειρισθούν με τον ίδιο τρόπο» Με μία Αριστερά, πολιτικά ανώριμη, αναχρονιστική, διεθνιστική, χωρίς πολιτική ηθική και για αυτό επικίνδυνη. Μια ματιά ποιοι την εκπροσωπούν, πως διαβιούν, γράφουν, σκέπτονται και εκφράζονται φτάνει…Βαφτίσαμε την ανομία και το θράσος «προοδευτισμό και δημοκρατισμό». Βαφτίσαμε την αγένεια και την επέλαση της «επαρχιακής» και αυταρχικής στην φύσης της ”αριστερίλας”, αριστερά και πρόοδο. Βαβτίσαμε τον ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟ δημοκρατία. Ορίσαμε τον αντικοινωνικό εγωισμό, κοινωνική πρόοδο και την ασυδοσία προοδευτική απάντηση στις ”νεο-φιλελευθέρες πολιτικές”. Και χάσαμε το παιχνίδι του μέτρου άλλα πάνω όλα της κοινωνικής συνοχής και της προόδου αυτής της χώρας. To πληρώνουμε με την γκετοποίηση των πόλεων από την επέλαση αλλοεθνών και τον εκβαρβαρισμό της χώρας και την εγκληματικότητα. Με την δημιουργία μίας «αριστερής κοινωνίας» και κουλτούρας χωρίς ηθικές βάσεις και ηθικά ερείσματα που λυμαίνεταιι το δημόσιο βίο επί χρόνια. Με ρηχούς αριστερούς πνευματικούς μέντορες, προδρόμους της εξαθλίωσης της χώρας. Αγωνιούμε και αναρωτιόμαστε επειδή δεν βλέπουμε ότι σαν κοινωνία εκκολάψαμε το αυγό του φιδιού μέσα στην εγκληματική άγνοια και ανικανότητα μας να υιοθετήσουμε παρωχημένα ιδεολογήματα που απαξιούν την έννοια του Πολίτη. Είμαστε άξιοι να εξαφανισθούμε ατομικά και συλλογικά ως κοινωνία, αφού τα αντανακλαστικά αυτοσυντήρησης έχουν πλέον πεθάνει. Είμαστε άξιοι θανάτου αφού επιτρέψαμε στους εαυτούς μας να μεταλλαχθούμε σε μία άμορφη πολυεθνική κοινωνία υπανθρώπων χωρίς πολιτισμό, αφού σαν λαός αποβάλαμε το περίσσευμα της ψυχής μας δημιουργώντας μία έρπουσα μικροπρεπή κοινωνία. Το αξίζουμε!
ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΞΑΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.
Μπορείτε να βγάλετε όσους τέτοιους νόμους θέλετε ακόμα, ένας παραπάνω ένας λιγότερος , δεν έχει καμιά σημασία.Θα κατηγορηθείτε έτσι και αλλιώς για εσχάτη προδοσία,δεν μπορώ να θυμηθώ όμως ποια θα είναι η ποινή.(μου είναι αδιάφορο πραγματικά αν θα το δημοσιεύσετε γιατί θα είναι η τρίτη φορά που γράφω την άποψή μου σε εσάς και την κόβετε) ΚΑΛΆ ΣΤΕΡΝΆ.
Ό,τι και να γράφετε, το ν/σ θα ψηφισθεί. Απλώς δεν θα έχει καμμία εφαρμογή, διότι και ανόητο είναι και ασαφές και ανεφάρμοστο. Εγώ θα ήθελα να δω τον δικαστή που θα δικάσει βάσει αυτού του εκτρώματος.
Ξέρετε για να μην δημιουργούνται ζητήματα ακόμα και σκέψεων λανθάνοντος ρατσισμού ξενοφοβίας αλλά και «εχθροπάθειας»(πού το βρήκατε αυτό; ψυχολογικός όρος είναι;)πρέπει να απαγορεύσετε στους Έλληνες πολίτες για οιονδήποτε λόγο να χρησιμοποιούν το κέντρο της Αθήνας και να μην βλέπουν το τί συμβαίνει. Γιατί όταν το βλέπουν με τα ίδια τους τα μάτια, όσο να ναι θα είναι δυνητικοί παραβάτες του νόμου που σχεδιάζετε.
Ενώ έτσι όταν δεν θα βλέπουμε δε θα πατάμε στο γκέτο του κέντρου της πόλης όλα καλά. Θα γράφουμε και θα ασχολοστε με ζητήματα περί ρατσισμού ξενοφοβίας όταν δεν θα έχουμε επαφή με την πραγματικότητα που υπάρχει στο κέντρο της πόλης μας; Προφανώς όχι….
Άρα αυτοί που συνέταξαν το νόμο προφανώς κινούνται εκτός πραγματικότητας.
Χωρίς σχόλια δικά μου… είδηση από το http://www.in.gr :
Δολοφονήθηκε ο υπουργός Θρησκευτικών Μειονοτήτων στο Πακιστάν
Άγνωστοι άνοιξαν πυρ και σκότωσαν την Τετάρτη τον υπουργό της πακιστανικής κυβέρνησης αρμόδιο για τις θρησκευτικές μειονότητες, Σαχμπάζ Μπάτι, στο Ισλαμαμπάντ, σύμφωνα με νοσοκομειακή πηγή.
Ο Σαχμπάζ Μπάτι ήταν ο μόνος χριστιανός στην κυβέρνηση του Πακιστάν και είχε εκφράσει τη γνώμη του κατά του νόμου περί βλασφημίας.
Την ευθύνη ανέλαβαν οι Ταλιμπάν του Πακιστάν, λέγοντας ότι πρόκειται για αντίποινα επειδή ο Μπάτι είχε ταχθεί κατά του νόμου περί βλασφημίας.
Ο νόμος κατά της βλασφημίας πυροδοτεί την ένταση από τον Νοέμβριο στο Πακιστάν, όταν δικαστήριο επέβαλε την θανατική ποινή σε μία χριστιανή, μητέρα τεσσάρων παιδιών.
Στις 4 Ιανουαρίου ο κυβερνήτης της επαρχίας Πουντζάμπ Σαλμάν Ταζίρ, ο οποίος είχε αντιταχθεί στον νόμο περί βλασφημίας και είχε ζητήσει την χορήγηση χάρης στην 45χρονη μητέρα, δολοφονήθηκε από έναν από τους σωματοφύλακές του.
Κε Υπουργέ, εδώ άλλες χώρες (που μας στέλνουν καραβιές λαθρομεταναστών) κυρώνουν νόμους «περί βλασφημίας», όπου τα παντα κρίνονται από το Κοράνι και τη Σαρία και εμείς στη χώρα μας λέμε ότι πρέπει να προστατεύουμε μόνο τα δικά τους δικαιώματα; Εμείς δεν έχουμε δικαιώματα ως Έλληνες Χριστιανοί; Οι υπόλοιπες Αραβικές και Μουσουλμανικές χώρες δεν πρέπει από αμοιβαιότητα να προστατέψουν τα αντίστοιχα δικαιώματα των χριστιανικών μειονοτήτων; Κάνατε κάποια συννενόηση μαζί τους;
Άραγε θα λάβετε υπόψη σας τα συντριπτικά ενάντια σχόλια;
Εγώ πάντως θα ήθελα πολύ να ψηφιστεί τελικά αυτός ο νόμος, για ένα και μόνο λόγο:
Για να σπεύσουμε σωρρηδόν οι Έλληνες πολίτες να υποβάλλουμε μηνύσεις κατά των πολιτικών, εφόσον εσείς θα αποτελείτε πάντοτε τους ΗΘΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ οποιασδήποτε παράνομης πράξης, σχετικής με τον παρόντα άθλιο νόμο!
Και ως γνωστόν, ο ηθικός αυτουργός τιμωρείται με την ποινή του αυτουργού!! (ποινικός κώδικας, άρθρο 46α).
Όταν ψηφίσετε παρά τη θέλησή μας το νομοσχέδιο, θα κάνετε σας παρακαλώ μήνυση και στον ποιητή που έγραψε το παρακάτω ποίημα;
«Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου
όπου να στρέψω την προσοχή μου,
Μπροστά μου σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ
Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική.
Εσύ μπροστά μου μπροστάρης και αξεπέραστος.
Επιστήμη ζητώ,
Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, Δημοκρατία,
Ισονομία, Ισοπολιτεία, Εσύ μπροστά.
Αθλητισμό γυρεύω, το γιατρικό του κορμιού μου,
Εσύ πάλι μπροστά, μπροστάρης και αξεπέραστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη γνώση,
γιατί να σ’ αγγίξω; Για να καταλάβω πόσο μικρός είμαι;
Πόσο ασήμαντος και μηδαμηνός; Γιατί, γιατί δεν μ’ αφήνεις, στην ησυχία μου και στην ξεγνοιασιά μου;»
Και αν δεν τον βρείτε γιατί έχει πεθάνει (Φρειδερίκος Σίλλερ), πιστεύω ότι με την αδιαλλαξία η οποία σας διακρίνει, θα καταβάλετε οπωσδήποτε κάθε δυνατή προσπάθεια για να αναζητήσετε τους απογόνους του ώστε να τους κατηγορήσετε για την εχθροπάθεια που έχει δημιουργήσει στους Ευρωπαίους (και όχι μόνο) για εμάς τους Έλληνες.
Προεκλογικά λέγατε η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες! Δυστυχώς μόνο στους Έλληνες δεν ανήκει. Γίναμε μειονότητα χωρίς δικαιώματα στην ίδια μας την πατρίδα. Αρνούμαστε την ηλεκτρονική διακυβέρνηση κι αντί να σεβαστείτε τη θεόσδοτη προσωπική μας ελευθερία που προστατεύται από το Σύνταγμά μας, αδιαφορείτε και μας αντιμετωπίζετε κυριολεκτικά ως μειοψηφία. Από την άλλη δίνετε συνεχώς δικαιώματα στους λαθρομετανάστες και καταντήσατε τη χώρα τσιφλίκι δικό τους. Φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε ελεύθερα, να μιλήσουμε ελεύθερα, να συμπεριφερθούμε ελεύθερα γιατί απειλούμαστε ότι θα προσβάλλουμε την ελευθερία και τις πεποιθήσεις του άλλου, του οποιουδήποτε άλλου. Τα σχολεία μας μετατράπηκαν από ορθόδοξα ελληνικά σε πολυπολιτισμικά, άθρησκα, αντορθόδοξα και ανθελληνικά με όλα αυτά που διδάσκονται ερήμην μας. Προβάλλονται στα ΜΜΕ εκπομπές που παραποιούν την Ιστορία μας. Αισθανόμαστε ότι κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή και σε καμμία περίπτωση δεν είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Βρισκόμαστε σε αδιέξοδο, όχι μόνο οικονομικό αλλά και πολιτιστικό και πνευματικό και ηθικό και και… Δεν δεχόμαστε το καινούριο νομοσχέδιο που φιμώνει βασικά συνταγματικά δικαιώματά μας, να εκφράζουμε ελεύθερα τη γνώμη μας και να αντιδρούμε όταν αυτά καταπατούνται.
ΑΙΣΧΟΣ Κε ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ!!!
Δηλαδη, εαν σημερα πω πως οι φονιαδες αλλοδαποι σκοτωσαν αναιτια δυο παλληκαρια της ομαδας ΔΙΑΣ θα ειμαι ρατσιστης και θα πρεπει να τιμωρηθω?
………….
Υ.Γ. τα συγχαρητηρια μας και στον κυριο Παπακωνσταντινου για το εκτρωμα που περασε σημερα, και με τη δικη σας ψηφο προφανως, για να φυλακισει τους μισους Ελληνες! Εσεις προφανως ηρθατε να συμπληρωσετε το εργο του και να φυλακισετε και τους αλλους μισους….
Τοσο πολυ τον μισειτε αυτον τον τοπο?
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΗ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ , ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ,ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ,ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ ΑΥΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΗ ,ΑΠΛΩΣ ΑΥΤΗ ΘΑ ΠΕΣΗ ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.
ΑΠΕΛΑΣΣΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ , ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΕΞ ΑΙΤΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΩΝ.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ??????
Θεωρώ πως το παρόν νομοσχέδιο είναι αντίθετο στην ελευθερία της έκφρασης, με την οποία έρχεται σε ευθεία αντίθεση και όχι σε «οιονεί» σύγκρουση.
Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να εκφράζεται ελεύθερα εφ’ όσον δεν προσβάλλει την προσωπικότητα των άλλων. Σε αυτό αποσκοπούν οι διατάξεις του ποινικού κώδικα και όχι στην προστασία ομάδων, αλλά ατόμων. Όταν δηλαδή κάποιος εξυβρίζει ή συκοφαντεί ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, όταν η προσβολή είναι εξατομικευμένη. Αυτή σαφώς και πρέπει να απαγορεύεται, εφόσον δεν γίνεται στα πλαίσια του πολιτικού διαλόγου και δεν υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο. Δηλαδή, ανάμεσα στα δύο αυτά αγαθά, την προσωπικότητα και την ελευθερία υπάρχει όντως σύγκρουση.
Οι φραστικές εκφράσεις που εκτοξεύονται στον δημόσιο λόγο πρέπει να γίνονται ανεκτές από μια φιλελεύθερη δημοκρατία και όχι να περιορίζονται ή να ποινικοποιούνται, εκτός από τις περιπτώσεις που αναφέραμε παραπάνω. Επομέως λετικές «επιθέσεις» που δεν στρέφονται κατά εξατομικευμένων προσώπων πρέπει να γίνονται ανεκτές. Αυτό αφενώς γιατί έτσι περιορίζονται τα δικαιώματα των «ρατσιστών», «ξενόφοβων» οι οποίοι δικαίως θα μπορούν να διαμαρτύρονται καθώς στερούνται μία έκφανση του θεμελιωδέστερου δικαιώματος επειδή ζούμε σε μία «αντιρατσιστική» κοινωνία(ενώ παλιότερα ο αντιεθνικιστικός λόγος ποινικοποιούταν), αφετέρου γιατί η προστασία χρειάζεται στις περιπτώσεις εκείνες που ο λόγος γίνεται ακραίος όπως δηλαδή γίνεται ανεκτός από πολιτικές ομάδες που καλούν σε βία ανατροπή του καθεστώτος, σε απαγχονισμό των πολιτικών, σε κάψιμο τραπεζών κλπ. Αυτόν τον λόγο γιατί δεν τον απαγορεύετε παρ’ότι επανειλλημένα έχουν κάει τράπεζες(έχει συντελεσθεί δηλαδή ο αιτιακός σύνδεσμος που υποτίθεται υφίσταται ανάμεσα στον λόγο και την πράξη); Και θα έχει δίκιο καθώς η πολιτική απαγόρευσης του hate speech είναι αντίθετη στην ιδέα ισότητας των πολιτικών απόψεων και των ατόμων που τις εκφέρουν που γίνονται ανεκτές(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και αποδεκτές).
Αν πράγματι υφίστατο τέτοιος σύνδεσμος μεταξύ λέξεων και πράξεων τότε θα έπρεπε να απαγορευτεί σχεδόν τελείως η ελευθερία της έκφρασης. Αν όμως δεν ισχύει, τότε θα οφείλουμε νομιμοποιούμε οποιαδήποτε έκφραση, εφόσον δεν στρέφεται κατά προσώπου.
Εννοείται πως τα ίδια και ακόμη περισσότερο ισχύουν για τις περιπτώσεις άρνησης γενοκτονιών που δεν υπάρχει καν «θύμα», αλλά απλά και μόνο ποινικοποείεται η σκέψη και η πεποίθηση κάποιου.
Είναι σημαντικό να είναι νόμιμος για να μπορεί να αντικρουσθεί αποτελεσματικά και όχι να κινείται στην παρανομία όπου θα μπορεί να απαντά από αφενώς μειονεκτική θέση, λόγω της ποινικοποιήσης του, αλλά και από πλεονεκτική καθώς πλεόν θα κινείται στα όρια του εξωσυστημικού με αποτέλεσμα οι εκφέροντές τον, ήδη να έχουν αγιοποιηθεί στα μάτια των ομοφρονούντων τους επειδή δεν αντιμετωπίζονται ως ίσοι από το πολιτικό και νομικό μας σύστημα. Με το να θεωρούμε ότι η απαγόρευσή του θα μειώσει τον ρατσισμό πράττουμε στρουθοκαμηλιστικά.
Η πραγματικότητα είναι όμως πιο σύνθετη και απαιτεί από αυτούς που είναι αντίθετοι στον ρατσιστικό λόγο να απαντάνε πειστικά σε αυτόν, να τον ξεγυμνώνουν και να φανερώνουν τον αντιανθρωπικό του χαρακτήρα. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει η δικαστική εξουσία αλλά ο δημοκρατικός διάλογος, που είναι γνήσια έκφραση των πολιτών, που καλούνται να αποδείξουν την πίστη τους στις ανθρωπιστικές αξίες, εχθρός των οποίων είναι ο ρατσισμός και η μισαλλοδοξία. Στον πυρήνα όμως αυτών των αξιών βρίσκεται η ελευθερία, που σημαίνει ότι πρέπει να διαφυλάττεται ισάξια η ελευθερία του ρατσιστή και του αντιρατσιστή και όχι να προβαίνουμε σε διαφορετικές σταθμίσεις λόγω των απόψεων κάποιου.
Ένας νόμος, ο οποίος ποινικοποιεί την ελευθερία της έκφρασης και της γνώμης,ακόμα με την πρόφαση της προστασίας της πολιτικής ορθότητας για τα ζητήματα της ξενοφοβίας και του ρατσισμού,είναι πολιτικά ανεπίτρεπτος -για τον νομικό πολιτισμό ενός σύγχρονου φιλελεύθερου και δημοκρατικού κράτους δικαίου. Είναι πρόδηλα αντισυνταγματικός ,καθώς οι κυρωτικές διατάξεις του παραβαίνουν τα άρθρα 5$1 (ελευθερία ατομικής πολιτικής συμμετοχής), 14 (ελευθερία έκφρασης λόγου και ελευθεροτυπία), 29$1 και 29$2 (ελευθερία συλλογικής πολιτικής δράσης) Αντίκειται επίσης απέναντι στις αντίστοιχες θεμελιώδεις αρχές του δικαίου που περιλαμβάνονται στην ΕΣΔΑ (αρθρα 9 και 10), το ΔΣΑΠΔ (αρθρο 19-ελευθερία έκφρασης) και στα άρθρα 10$1 και 11 του Χάρτη θεμελιωδών δικαιωμάτων της ΕΕ. Η προφανής -ακόμη και για έναν πρωτοετή φοιτητή της Νομικής αντισυνταγματικότητα του νόμου,θα επιβεβαιωθεί μέσα απο την έκπτωσή του απο τον έλεγχο συνταγματικότητας του πρώτου δικαστηρίου… Αλλωστε,η πρακτική για πρόβλεψη ποινικών συνεπειών για ψευδοεγκλήματα τα οποία αφορούν την έκφραση γνώμης και τα πολιτικά φρονήματα ,υπήρξε διαδεδομένη -και σε σημαντικό βαθμό επιβεβλημμένη- σε χώρες με αποδεδειγμένα ρατσιστικό ή μισαλλόδοξο παρελθόν (Γερμανία,Αυστρία,Ν.Αφρική),ενω είχαν κυρίως συμβολικά αποτρεπτικό χαρακτήρα και μια τέτοια μεταφορά στην εθνική μας έννομη τάξη είναι -πέραν των ζητημάτων περί της νομικής της ακυρότητας ,και ιστορικά και κοινωνικά αβάσιμη ή ατεκμηρίωτη. Ο Ρατσισμός, η μισαλλοδοξία και η έκφραση ακραίων πολιτικών ιδεολογιών αντιμετωπίζονται αποτελεσματικότερα με πιο πρόσφορα μέσα, όπως τα επιχειρήματα του ανθρωπισμού και του πολιτικού φιλελευθερισμού στον πολιτικό διάλογο και η κοινωνική περιθωριοποίηση τετοιων φαινομένων. Αλλωστε η Ιστορία -τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς- έχει διδάξει πως η ποινικοποίηση μιας ιδεολογίας , έχει φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα απο τον σκοπό του τότε νομοθέτη…
ΠΕΤΑΧΤΕ ΑΦΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΩΤΗΤΑΣ.
Θυμάμαι την παλαιότερη (μια από τις πρώτες) διαβούλευση, εκείνη που αφορούσε το νομοσχέδιο περί ιθαγένειας και συμμετοχής των επί μακρόν διαμενόντων αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές.
Διάβαζα τα υβριστικά σχόλια και τις χυδαιότητες διαφόρων πιθηκοειδών τύπων εναντίον του Υπουργού, του Υπουργείου, της Κυβέρνησης, κ.ο.κ.
Είχα πιστέψει τότε πως μάλλον δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να συμμετέχει κανείς σε τέτοιες πρωτοβουλίες, όταν έχει ενώπιόν του κανιβάλους.
Σήμερα έχω πλέον βεβαιωθεί.
Κύριοι, είστε εκλεγμένη Κυβέρνηση του ελληνικού λαού. Προτείνετε το νομοσχέδιο και η πλειοψηφία της Βουλής θα το ψηφίσει. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν βουλευτές (πλην εξαιρέσεων) οι οποίοι θα αρνηθούν την ψήφο τους σε ένα Ν/Σ που επιδιώκει ν᾽αποτρέψει εγκληματικές πράξεις.
Επιτέλους, δείξτε λίγο θάρρος. Δημοκρατικοί άνθρωποι σας έχουν ψηφίσει.
Με το παρόν νομοσχέδιο επιχειρείται η ποινικοποίηση της άρνησης της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.Η βιασύνη κατάθεσης του νομοσχεδίου φαίνεται ότι προκαλείται απο τις συνέπειες της αποφάσεως 350/2011 του Δ! Τμήματος σχετικά με το εθνομηδενιστικό τερατούργημα του 3838/2010.Με βάση την απόφαση αυτή γίνεται λόγος «περί της συνδρομής της ουσιαστικής προϋποθέσεως του δεσμού προς το ελληνικό έθνος του αιτούντος την πολιτογράφηση αλλοδαπού, δηλαδή την εκ μέρους του εθελούσια αποδοχή των αξιών που συνάπτονται προς τον ελληνισμό και την εντεύθεν απόκτηση ελληνικής εθνικής συνειδήσεως». Δεν γίνεται κανένας λόγος για τα ιδεώδη της πολυπολιτισμικής κοινωνίας, ανύπαρκτης και πραγματικά και συνταγματικά. Αντίθετα το Σύνταγμα μιλά για «Ανατολική Ορθόδοξη Θρησκεία»αρ.3 και αρ.13 παρ.1 για ελευθερία ανάπτυξης προσωπικότητας και απόλυτη προστασία της έκφρασης γνώμης αρ. 5 παρ.1 αλλά και της και ελευθεροτυπίας α.14 παρ.1. Η «εχθροπάθεια», ως αγγλοσαξονική μετάφραση μπορεί να αντιστοιχεί σε κοινωνικές συνθήκες άλλων χωρών όχι όμως της Ελλάδος,όπου ανθούν περισσότερο η αντιπάθεια η η απάθεια η και άλλα αντιρατσιστικά πάθη.
Η ερώτησή μου μετά απο αυτά προς τον εθνομηδενιστικό συρφετό που συνέγραψε το αντισυνταγματικό αυτό έκτρωμα δεν είναι απο που θα φύγετε αλλά πως θα φύγετε η καλύτερα νύχτα θα φύγετε;
Ευχαριστώ για την φιλοξενία αν και είμαι σίγουρος ότι όλα τα σχόλια θα αγνοηθούν μεγαλοπρεπώς.
Πρέπει να χαρακτηριστούν ρατσιστικά, διαρκή και ιδιώνυμα τα χιλιάδες εγκλήματα κατ’ έτος που διαπράττουν οι ξένοι παράνομοι εισβολείς κατά αμάχων Ελλήνων Πολιτών, πρέπει να δικάζονται με τη νομοθεσία που ισχύει διεθνώς για τις Γενοκτονίες.
Το μόνο ρατσιστικό έγκλημα που γίνεται, είναι αυτό του αφελληνισμού με τριτοκοσμικές ορδές που είναι ήδη εδώ , που χωρίς σεβασμό στην ίδια την ζωή, την αφαιρούν ευκόλως από γυναίκες νέους γέρους, πλούσιους και φτωχούς.Κατανοήστε το έγκλημα που διαπράττεται και σταματήστε το όσο είναι νωρίς .Εκτός αν είστε εντεταλμένοι για την καταστροφή αυτής της χώρας και του λαού της .Μην μας στρέφετε στα άκρα-δώστε μας χώρο και ελπίδα .Κάντε μας να αισθανθούμε Έλληνες στην χώρα μας .Αυτό που γίνεται δεν είναι μετανάστευση είναι εποικισμός .Σταματήστε το όσο είναι νωρίς.
Δεν θα μου απαγορέψει κανένας να εκφράζομαι ελεύθερα, με νόμο ή όχι. Είστε δικτατορία με κοινοβουλευτικό προσωπείο και όσο γρηγορότερα μας απαλλάξετε από την παρουσία σας, τόσο το καλύτερο για τη χώρα. Ο φασισμός σας, δεν θα περάσει και να το πείτε αυτό και στα αφεντικά σας… Ο ‘Ελληνας, δεν υποτάσεται τόσο εύκολα.
1 Μαρτίου 2011, 20:55 | stiki Μόνιμος ΣύνδεσμοςΨήφος: 0 0
Μόλις το πρωτοάκουσα είπα με τη μία «όχι! έτσι θα καταργηθεί η ελευθερία λόγου».Πολύ σωστά με διορθώσανε οτι η ελευθερία λόγου σταματάει εκεί που ξεκινάει η προσβολή της προσωπικότητας του ατόμου αλλά και του εσωτερικού του βιασμού.Γι’ αυτόν τον λόγο καταλήγω στη δική μου άποψη.Ούσα μαθήτρια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ,γνωρίζω οτι η έκφραση προηγείται της σκέψης και εκείνη με τη σειρά της του ερεθίσματος.Με άλλα λόγια, αντί να προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε εκδηλώσεις ρατσισμού αλλά και γενικότερα κοινωνικών διακρίσεων, μπορούμε να επιχειρήσουμε την αλλαγή νοοτροπίας των νεοελλήνων «διδάσκοντας τους» από την παιδική τους ηλικία πως η φιλαλληλία δεν περιορίζεται από το χρώμα και πως οι ιδιαιτερότητες πρέπει να γίνονται αποδεκτές έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε τη συνεργασία αλλά και την αρμονική διάταξη του κοινωνικού ιστού.Βέβαια αυτό πραγματοποιείται μέσω της Παιδείας, της τέχνης , του διαλόγου ,της ορθής πληροφόρησης εφ’ όσων απ’ όλα τα προηγούμενα απουσιάζει η Προπαγάνδα και τα συμφέροντά που προσπαθεί να εξυπηρετήσει.Αν λοιπόν προασπίσουμε το περιβάλλον των παιδιών ( ηλικία όπου υιοθετούνται όλα τα στερεότυπα), από βλαβερά και ανώφελα,όπως αποδεικνύεται ,ερεθίσματα τότε θα καταφέρουμε το επιθυμητό.Προσοχή!Με την προάσπιση δεν εννοώ πως πρέπει να τα διδάξουμε να εθελοτυφλούν μόνο προς τις φιλελεύθερες ιδέες ,απλώς να αποκτήσουν την κριτική ικανότητα να απορρίπτουν τις ρατσιστικές.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Μόλις το πρωτοάκουσα είπα με τη μία «όχι! έτσι θα καταργηθεί η ελευθερία λόγου».Πολύ σωστά με διορθώσανε οτι η ελευθερία λόγου σταματάει εκεί που ξεκινάει η προσβολή της προσωπικότητας του ατόμου αλλά και του εσωτερικού του βιασμού.Γι’ αυτόν τον λόγο καταλήγω στη δική μου άποψη.Ούσα μαθήτρια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ,γνωρίζω οτι η έκφραση προηγείται της σκέψης και εκείνη με τη σειρά της του ερεθίσματος.Με άλλα λόγια, αντί να προσπαθήσουμε να εξαλείψουμε εκδηλώσεις ρατσισμού αλλά και γενικότερα κοινωνικών διακρίσεων, μπορούμε να επιχειρήσουμε την αλλαγή νοοτροπίας των νεοελλήνων «διδάσκοντας τους» από την παιδική τους ηλικία πως η φιλαλληλία δεν περιορίζεται από το χρώμα και πως οι ιδιαιτερότητες πρέπει να γίνονται αποδεκτές έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε τη συνεργασία αλλά και την αρμονική διάταξη του κοινωνικού ιστού.Βέβαια αυτό πραγματοποιείται μέσω της Παιδείας, της τέχνης , του διαλόγου ,της ορθής πληροφόρησης εφ’ όσων απ’ όλα τα προηγούμενα απουσιάζει η Προπαγάνδα και τα συμφέροντά της που προσπαθεί να εξυπηρετήσει.Αν λοιπόν προασπίσουμε το περιβάλλον των παιδιών ( ηλικία όπου υιοθετούνται όλα τα στερεότυπα), από βλαβερά και ανώφελα,όπως αποδεικνύεται ,ερεθίσματα τότε θα καταφέρουμε το επιθυμητό.Προσοχή!Μ την προάσπιση δεν εννοώ πως πρέπει να τα διδάξουμε να εθελοτυφλούν μόνο προς τις φιλελεύθερες ιδέες ,απλώς να αποκτήσουν την κριτική ικανότητα να την απορρίπτουν.
Από «Ναυτίλο» Ελευθεροτυπίας
«Στη δημοκρατία ο καθένας έχει το δικαίωμα στο λάθος του. Πόσω μάλλον το δικαίωμα να αποδείξει ότι μπορεί εν τέλει να ‘ναι σωστό.»
«Αν η παρότρυνση σε βιαιοπραγίες και η διέγερση παθών, «εχθροπάθεια» (!) κατά κάθε «άλλου», πρέπει να διώκεται, όχι με βάση το ποινικό δίκαιο, αλλά μια διαρκή «δίκη προθέσεων», των πάντων κατά των πάντων, τότε το πρώτο βιβλίο που θα πρέπει να οδηγηθεί στην πυρά είναι η Παλαιά Διαθήκη, με δεύτερο τα άπαντα του Λένιν και τρίτο τα ανάλεκτα του Μίκυ Μάους…»
http://www.enet.gr/?i=arthra-sthles.el.home&id=255519
Επιτέλους αποσύρτε το … μη φτάσει τέτοιο υβριστικό για τους Έλληνες νομοσχέδιο στην Βουλή μας!
Στο κάτω κάτω πότε δικάστηκαν Αθηναίοι στην Δημοκρατία της Αθήνας χάριν «μέτοικων» ή «βάρβαρων»;
Θα συμφωνήσω με τη πλειοψηφία όσων διαμαρτύρονται.. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ σε όλο του το μεγαλείο το νομοθέτημα που σκαρφιστήκατε.
Μάλλον επειδή δε καταφερατε να μας διώξετε απο τη χώρα μας ακόμα, σκεφτήκατε να μας βάλετε φυλακή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο..?
Εγώ θα ταχθώ υπέρ του νομοσχεδίου αυτού όταν ο κύριος Υπουργός κάνει μια , δυό βόλτες στο κέντρο της Αθήνας κάποιο βράδυ και με διαβεβαιώσει ότι όλα είναι καλα και αυτό το νομοσχέδιο είναι το μόνο που μας λείπει. Να με διαβεβαιώσει ότι αισθάνεται ασφαλής και ότι οι Ελληνικοί δρόμοι (γιατι δεν είναι μόνο η Αθήνα σε αυτά τα χάλια) είναι οι δρόμοι που δε θα ανησυχούσε , αν το παιδί του κυκλοφορούσε μόνο του.
Θά θελα νά ξερα σε τι γυάλινους κόσμους ζείτε όλοι εσείς που νομοθετείτε. Επίσης γιατί όλοι σας χάνετε την επαφή με την πραγματικότητα , όταν εκλεγείτε ώς κυβέρνηση? Ποιούς εξυπηρετείτε τελικά. Άλλα συμφέροντα, ή το λαό π[ου σας ανεβάζει στην εξουσία?
Γιατί δυστυχώς με τις πράξεις σας δε δείχνετε το δεύτερο.
Για να δούμε τώρα μετά από τόσα αρνητικά σχόλια, το κατα πόσο η δημόσια διαβούλευση έιναι όντως αυτό που εννοεί και όχι απλα μια ακομα βιτρίνα για το λαό.
ΕΧΘΡΟΠΑΘΕΙΑ
Θα ήταν αφελές να περιμένω να λάβει κανείς υπ’ όψη του τις γνώμες που εκφράζονται, δεδομένου ότι η λεγόμενη δημόσια διαβούλευση είναι τέχνασμα για να συντηρείται η επίφαση δημοκρατίας.
Επί του προκειμένου: Το Σύνταγμα, όσο υπάρχει ακόμα, προστατεύει την τιμή και την αξιοπρέπεια όλων με τους υπάρχοντες νόμους που τιμωρούν τη συκοφαντική δυσφήμιση, τη λόγω εξύβριση κ.λπ. Συνεπώς το νομοσχέδιο περί ‘‘εχθροπάθειας’’ έχει σκοπό την επιβολή αυτολογοκρισίας – γνωστής πρακτικής των ολοκληρωτικών καθεστώτων, όπως και της δικτατορίας του 1967 – 1974 – και στόχο όσους εκφράζουν δημόσια γνώμες και απόψεις. Είναι, λοιπόν, δείγμα ιδεολογικής τρομοκρατίας που, αν γίνει νόμος του κράτους, θα προστεθεί και επίσημα στη διεξαγόμενη οικονομική τρομοκρατία. Εκτός, όμως, αυτού, με το πονηρό ρήμα ‘‘διεγείρει’’ υπονοείται η προτροπή στον χαφιεδισμό – άλλο χαρακτηριστικό των ολοκληρωτικών καθεστώτων. Μετά την απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου δεν μένει παρά να ακολουθήσουν η προληπτική λογοκρισία και η διά νόμου απαγόρευση της ελευθερίας της σκέψης ώστε να χωνέψουμε επιτέλους ότι δεν είμαστε πολίτες αλλά υπήκοοι και ότι δεν έχουμε δημοκρατία αλλά δικτατορία υπό κοινοβουλευτικό μανδύα.
Ωστόσο, εξακολουθεί να ισχύει μια νομοτέλεια: Η ύβρις επιφέρει την νέμεσιν ή, απλούστερα (αν δεν θυμάστε πια την ελληνική γλώσσα), Αγαπάει ο Θεός τον κλέφτη, μα αγαπάει και το νοικοκύρη.
ΝΑΚ
Και η ιστορική πληροφορία που μιλά για τον Νικηταρά τον Τουρκοφάγο, καταδιώκεται?
θεωρείται ολοκαύτωμα και η γενοκτονία των Αρμενίων , και τών Ποντίων και τών Παλαιστινίων ή μόνο των Εβραίων?
Απόψεις όπως οι παρακάτω του Ρένου Αποστολίδη θα απαγορευτούν? http://www.youtube.com/watch?v=MW5ZU7Mn6TA
Ρήσεις όπως αυτές του Ελύτη (μιας κι εφέτος γιορτάζουμε Ετος Ελύτη), ομοίως θα απαγορευτούν ?
http://www.youtube.com/watch?v=hoNIcsiuUdk&feature=player_embedded
Γενικώς, πρός τί το αδιέξοδον?
ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!!!!!ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΝΟΗΤΟΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΛΕΟΝ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΑΘΑΡΟ Φ-Α-Σ-Ι-Σ-Μ-Ο.ΤΕΤΟΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ.ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.ΤΑ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΟΡΓΟΥΕΛ(ΣΤΟ ‘1984’)-ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΙΣΧΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
Πάρτε τον νόμο-έκτρωμα πίσω! Σας τα έψαλε ακόμα και ο Γιάννης Τριάντης στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ της 26/2, όπου έγραψε:
«…Δυστυχώς, η Ελλάδα ενέδωσε και -αντιγράφοντας τον άθλιο, κατάπτυστο και φασιστικό νόμο Γκεϊσό, της Γαλλίας- ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ και την άποψη για ιστορικά γεγονότα… Είναι προφανές το μείζον ζήτημα που εγείρεται: με στυγερό και φασιστικό τρόπο φιμώνεται η αντίθετη άποψη και παραβιάζεται η βασική αρχή της επιστήμης της Ιστορίας, δηλαδή το φιλέρευνον και η δυνατότης αναθεώρησης ιστορικών στοιχείων… Τραγική, οδυνηρή και επικίνδυνη εξέλιξη: Οπως και στη Γαλλία, θα απαγορεύεται η έκδοση βιβλίων που προσεγγίζουν κριτικά τις γενοκτονίες (αμφισβητώντας π.χ. την ακρίβεια ορισμένων στοιχείων), θα ποινικοποιούνται πανεπιστημιακές εργασίες με παρόμοιο αντικείμενο, καθώς και εκπομπές ή σχετικές εκδηλώσεις, και θα διώκονται ποινικά δημοσιογράφοι, αρθρογράφοι, ιστορικοί κ.ά. που εκφράζουν αιρετική γνώμη για τα συγκεκριμένα ιστορικά γεγονότα. Στη Γαλλία, με βάση τον νόμο Γκεϊσό, απαγορεύτηκε το βιβλίο του Ροζέ Γκαρωντύ για το Ολοκαύτωμα και ο συγγραφέας σύρθηκε στα δικαστήρια, ενώ ανάλογα κρούσματα σημειώθηκαν και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, με θύματα συγγραφείς και ιστορικούς (π.χ. Ιρβινγκ)… «Η Ιστορία υπολογίζει στη μνήμη, δεν υποτάσσεται όμως σ’ αυτήν», σημειώνει ο Πιερ Βιντάλ Νακέ, υπερασπιζόμενος το δικαίωμα οιουδήποτε να διακινεί χωρίς νομικές επιπτώσεις απόψεις και θεωρίες, ακόμη και αν είναι δημαγωγικές ή κατάπτυστες. Διότι, όπως λέει, «Η Ιστορία δεν είναι δικαστικό αντικείμενο. Σ’ ένα ελεύθερο κράτος ούτε η Βουλή ούτε η δικαστική αρχή είναι αρμόδιες να ορίσουν την ιστορική αλήθεια»… Δυστυχώς, η Ελλάδα ενέδωσε. Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε…»
Ο ΑΣΚΟΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ ΑΝΟΙΞΕ !!!
Που βρισκόμαστε επιτελους!! Σε τι εποχή, σε τι καιρούς? Τι άλλο θα μας πούνε να κάνουμε!!!! Ευτυχώς όμως ολα εδω πληρώνονται.Κάποιος βλέπει απο κει ψηλά και κάποιοι μια μέρα θα πληρώσουν.
Δεν θελουμε τους λαθρομεταναστες , δεν θελουμε την πολυπολυτισμικη κοινωνια σας , θελουμε την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ για εμας και μονο για σοβαρους ανθρωπους με πολυτισμο , ηθος και αξιοπρεπεια! Κανενας λαος απο οσους ηλθαν στην ΕΛΛΑΔΑ μας , φερει εστω και ενα στοιχειο απο τα προαναφερθεντα.
ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!
Το μονο που καταφερνετε ειναι να αξαγριωνεται κι’αλλο τον ΕΛΛΗΝΑ!
ΟΙ κατασταση της αιγυπτου ειναι κοντα!
Ο κ. Καστανίδης χαρακτήρισε «καταιγίδα ανοησίας» τα όσα σχόλια γράφονται στη διαβούλευση από τους πολίτες και μετά το φιάσκο του εν λόγω νομοσχεδίου που προσπαθεί να περάσει. Επιστρέφω λοιπόν τους χαρακτηρισμούς περί ανοησίας στον κ. Καστανίδη και εξηγούμαι το γιατί:
Πρώτα πρώτα όμως ας διαβάσουμε τι ακριβώς είπε σήμερα ο κύριος Υπουργός:
Από το Ζούγκλα.gr διαβάζουμε:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=267158&cid=6
(Ο κ. Καστανίδης χαρακτήρισε «καταιγίδα ανοησίας» τα όσα λέγονται, «αφού», όπως είπε, «αυτό που διώκεται ποινικά είναι η καλλιέργεια δημοσίως αισθημάτων μίσους που μπορούν να οδηγήσουν σε βιαιοπραγίες». Σύμφωνα με τον υπουργό, η παρακίνηση σε βιαιοπραγίες ελέγχεται ποινικά και όχι το δικαίωμα έκφρασης των πολιτών. Όπως ανέφερε, «ο καθένας έχει το δικαίωμα να λέει “δεν θέλω στη χώρα μου λαθρομετανάστες”, αυτό δεν τιμωρείται. Τιμωρείται, όμως, όταν καλείς σε συγκέντρωση με ρόπαλα».)
Αξιότιμε κύριε Καστανίδη είστε και δικηγόρος και μάλιστα έγκριτος, οπότε σαφώς και γνωρίζετε πως η παραίνεση και η προτροπή σε βιαιοπραγίες, και προβλέπεται ήδη και τιμωρείται από το ποινικό μας δίκαιο, για ποιο λόγο λοιπόν μας φέρνετε ένα επιπλέον νομοσχέδιο που το χαρακτηρίζετε και αντιρατσιστικό και αντιξενοφοβικό και το οποίο προσπαθεί να τιμωρήσει ακριβώς τα ίδια πράγματα που ήδη τιμωρούνται από το ποινικό δίκαιο μας;
Φυσικά δεν πρόκειται για μία υπερβολή του κύριου Καστανίδη αλλά μιας και τα είδε σκούρα διαβάζοντας τα σχόλια των συμμετεχόντων στη διαβούλευση και αφού ψάχνει με μικροσκόπιο να βρει έστω και ένα σχόλιο που να είναι θετικό με το νομοσχέδιο του, προσπαθεί τώρα να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και δυστυχώς μας ονομάζει μάλιστα στην ουσία και ανόητους, όλους εμάς που γράφουμε τη γνώμη μας εδώ και δεν συμφωνούμε με το απίστευτο αυτό νομοσχέδιο του.
Τέλος κύριε Υπουργέ τι θέλετε να πείτε με το «αυτό που διώκεται ποινικά είναι η καλλιέργεια δημοσίως αισθημάτων μίσους που μπορούν να οδηγήσουν σε βιαιοπραγίες» και γιατί μιλάτε εξειδικευμένα για ρατσισμό και ξενοφοβία; Η καλλιέργεια δημοσίως αισθημάτων μίσους που μπορούν να οδηγήσουν σε βιαιοπραγίες έχει να κάνει μόνο με το ρατσισμό και την ξενοφοβία; Εάν διαβάσετε πχ το Indymedia το οποίο με τη δική σας ανοχή λειτουργεί παράνομα μέσα από ένα κρατικό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα όπως το Πολυτεχνείο το οποίο και πληρώνουμε εμείς όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες, εκεί μέσα λοιπόν καθώς και σε πάμπολλους άλλους αριστερίστικους ιστοχώρους, μόνο καλλιέργεια δημοσίως αισθημάτων μίσους που μπορούν να οδηγήσουν και που οδηγούν σε βιαιοπραγίες, υπάρχει. Είναι συνεπώς και οι αναρχικοί, ρατσιστές κατά των Ελλήνων και ελληνόφοβοι σύμφωνα με το σκεπτικό σας και ευτυχώς που σε κάτι συμφωνούμε αλλά αυτούς θα τους τιμωρήσετε επιτέλους με το νομοσχέδιο που προωθείτε; Ιδού η απορία…
Δεν είμαι διαχειριστής αυτού του ιστότοπου, αλλά χαζός δεν είμαι. Σας ανακοικώνω λοιπόν σαν να είμαι ο διαχειριστής πως άδικα γράφουμε ότι γράφουμε εδώ μιας και το νομοσχέδιο έχει φτιαχτεί φωτογραφικά για συγκεκριμένο κίνημα και όσο ανεβάζει ποσοστά τόσο θα βγαίνουν τέτοια νομοσχέδια. Έτσι ότι γράφει κάποιος εδώ »πιάνει» λιγότερο τόπο απο ότι αν τα έγραφε στο ημερολόγιο του πριν πέσει για ύπνο. Καληνύχτα και καλή τύχη.
Αυτος ο νομος ειναι ντροπη για μας,ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.ειναι η πατριδα μας και δε μας σεβεστε πια.δε τολμαμε να πουμε οτι αγαπουμε την ΕΛΛΑΔΑ μας.δε θελουμε αλλους μεταναστες μη φτιαχνετε νομους υπερ τους χωρις να το θελουμε.
Αυτά τα πράγματα είναι καραγκιοζιλίκια… Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε γι’ αυτό το νόμο.. Πιο ανθέλληνες από τους πασοκτζήδες τελικά δεν υπάρχουν. Μέχρι και οι κουμουνιστές είναι πιο έλληνες από εσάς. Κε Κώστα Γεωργιάδη αυτά που λέτε είναι ντροπή και υποτιμούν τη νοημοσύνη σας. Λυπάμαι που υπάρχουν άνθρωποι και ειδικά πόντιοι σαν και του λόγου σας…
Εγκλήματα σκέψης και συλλογική ευθύνη – με αναδρομική μάλιστα ισχύ !
και θέλετε να μιλάμε για Δημοκρατία;
Επιεικώς απαράδεκτο ακόμα και σαν σκέψη, δεν περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο.
Τι άλλο μας περιμένει.
Είμαστε μια ομάδα πολιτών που σας έχουμε στείλει από χθες 20 σχόλια. Δεν έχετε δημοσιεύσει ούτε ένα. Για ποιά ανοιχτή διαβούλευση μιλάτε? Απλά χρησιμοποιείτε την υποτιθέμενη διαβούλευση ως άλλοθι για να περάσετε τον φασιστικό νόμο σας, τον πιο εκτρωματικό νόμο που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, μετά φυσικά από τον πρώτο που σπεύσατε να ψηφίσατε που ήταν η εξασφάλιση της εκλογικής σας πελατείας, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των τυχοδιοκτών λαθρομεταναστών.
1)ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΚΩΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ!!!Η ΛΕΞΗ ΚΥΝΑΙΔΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΙΣΟς ΟΠΩς ΛΕΤΕ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗς ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΛΕΞΕΙς ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΑΣ.2)Ο ΠΑΝΑΓΑΘΟς ΟΠΩς ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ…(ΕΚΤΟς ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ) 3)ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΑΜΠΡΟΥΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕς ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΛΟΙ.ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ «ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ» ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥς ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ…ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ ΤΙς ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗς ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕς.ΕΜΕΙς ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΟς.ΟΙ ΑΛΛΕς ΧΩΡΕς ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΗ.ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ…Εντυπωσιακη η μαζικη απορριψη του νομοσχεδιου, αλλα ακομη πιο εντυπωσιακη και…εκκωφαντικη η σιωπη των υποστηρικτων του.Τα ιντυμηντια τι κανουν?Μηπως εχουν αντιληφθη οτι το νομοσχεδιο ειναι δικοπο μαχαιρι γι αυτους, αφου εκθειαζουν απροκαλυπτα τη βια εναντιον οσων δεν εχουν τις ιδιες με εκεινους ιδεες?.Η μηπως οι συλλογικοτητες των αλληλεγγυων και συριζεων δεν εχουν σοβαρα επιχειρηματα?Οσο για καποιες γκει ομαδες που ασχοληθηκαν με το νομοσχεδιο ,(ειναι βεβαιο οτι οι περισσοτεροι γκει εχουν καταλαβει την εκ του πονηρου αναμειξη τους στο νομοσχεδιο, απο το οποιο καθολου δεν θα ωφεληθουν),αναφερθηκαν αυστηρως και μονο στον σεξουαλικο προσανατολισμο,αποφευγοντας πολυ ορθως οπως ο διαβολος το λιβανι να θιξουν τα υπολοιπα σκελη του νομοσχεδιου-φρανκενσταιν. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΡΑΓΕ ΕΛΑΒΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ? Η ΘΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΙ? ΙΔΩΜΕΝ.
«υμεις εκ του πατρος του διαβολου εστε και τας επιθυμιας του πατρος υμων θελετε ποιειν».
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ προς Ιουδαίους(κατα Ιωάννη 8:44)
καταδικάστε και το Χριστό ξανα βρωμοφαρισαίοι.
«ὄφεις γεννήματα ἐχιδνῶν, πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;»
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ προς γραμματείς και φαρισαίους (κατα Ματθαίο 23:32)
Η υποκρισία της ελληνικής δημοκρατίας στο μεγαλείο της!
Με το πρόσχημα της δήθεν εχθροπάθειας θα φιμώνονται οι Έλληνες πολίτες μπροστά στο τεράστιο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης,της εγληματικότητας που αυτή έχει επιφέρει στην κοινωνία μας,της γκετοποίησης περιοχών της Αθήνας ,Πάτρας και πολλών άλλων πόλεων, της ραγδαίας μείωσης της ποιότητας ζωής του ελληνικού έθνους.Ποινικοποιείτε την δικαιολογημένη αντίδραση του λαού.Οργουελικός εφιάλτης,έλεγχος της έκφρασης και της σκέψης.Οι Έλληνες έχουν ξυπνήσει έναντι στην απειλή της πολιτισμικής κοινωνίας,της εθνοαποδόμησης που τόσο φασιστικά επιβάλλει η κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που περνά στην αντεπίθεση με το αντισυνταγματικό αυτό νομοσχέδιο.Φασίστες που προβάλεσται ως ανθρωπιστές, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ,ΠΡΟΔΟΤΕΣ,
ποιός θα μας σώσει από τις εθνομηδενιστικές βλέψεις σας, τον δικό σας ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων,το ξεπούλημα της πατρίδας που έχετε αναλάβει;Αποσύρετε το νομοσχέδιο,είναι αίσχος.
Το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο πιστεύω οτι είναι επαρκέστατο.Ούτε η έκταση ρατσιστικών φαινομένων στην Ελλάδα είναι τέτοια, που να δικαιολογεί περαιτέρω μέτρα.
Διαφωνώ με αυτή τη νομοθετική προσπάθεια.
Τελικά υποκύψατε….! Νομίζαμε ότι υπήρχε έστω και ένας που θα αντιστεκόταν… Δυστυχώς κάναμε λάθος. Δουλειά τώρα έχει η ΝΕΜΕΣΙΣ !!!
Η τιμωρία της ΑΛΑΖΟΝΕΙΑΣ!
Καλά ξεμπερδέματα!
Δηλαδη μετα την καταθεση του νομοσχεδιου αν καταλαβα καλα καποιοι επιφανεις εξτρεμιστες μουσουλμανοι της θρακης,που αυτοαποκαλουνται τουρκοι δυτικης θρακης,και μοστραρουν σε καθε ευκαιρια και μια σημαια τους,μας αποκαλουν γκιαουριδες στις γιορτες τους εμας τους χριστιανους,θα πηγαινουν αυτεπαγγελτα φυλακη?Διοτι στην ελλαδα δεν υπαρχουν τουρκοι για να εχουμε και οργανοση τουρκων δυτικης θρακης αλλα μονο μουσουλμανοι ελληνες.Οποτε οργανωση τουρκων ειναι παρανομη και επικινδυνη και συνιστα συσταση συμμοριας.Εαν ειναι να τους πηγαινεται φυλακη συμφωνω με το νομοσχεδιο.Οσο για τους λαθρομεταναστες που μπουκαρουν στη πατριδα μας, αν δεν τους αρεσει (δεν εχουν που να προσευχωνται η συμπεριφορα των ελληνων κτλ.) να ξαναγυρισουν απο κει που ηρθαν,κανεις δεν τους κραταει με το ζορι και κανεις δεν τους καλεσε επισης.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.
http://akritas-history-of-makedonia.blogspot.com/2011/02/blog-post_24.html#more
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα σήμερα είναι η αυταρχική επιβολή, δύο ιδεολογικών γραμμών-δογμάτων:
Της πολυπολιτισμικότητας(multiculturalism), μίας πολιτικής ιδεολογικής στάσης όπου έχει σαν κύριο σκοπό, την προσπάθεια επιβολής της πολιτισμικής διαφορετικότητας των νομιμοποιημένων ή μη παράνομα εισελθόντων μεταναστών, υπό τον ψευδομανδύα της «ενσωμάτωσης» αλλά και την υποβάθμιση-μείωση της κυρίαρχης πολιτισμικής και ιστορικής ταυτότητας της πλειοψηφίας.
Του μεταμοντερνισμού(postmodernism) ή εθνομηδενισμού, μίας πνευματικής(και όχι μόνο) ιδεολογικής στάσης που απορρίπτει με ολοκληρωτικό τρόπο των αντίθετων ως προς των νεωτερικών/μετανεωτερικών/μεταμοντέρνων απόψεων σε ότι αφορά την θεωρία γεννήσεως του εθνικισμού και του Έθνους, και κωδικοποιείται σε μία ιδεολογία που αναγορεύει σε ηθικό και πρακτικό καθήκον την προώθηση αυτού του αρνητισμού σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και νομοθετικής ζωής της Ελλάδος αλλά και της φιλοσοφίας του Ελληνισμού ή Ελληνικότητας.
Πολυπολιτισμικότητα και Μεταμοντερνισμός έχουν συμμαχήσει και έχουν δημιουργήσει ένα…
εκρηκτικό μίγμα μηδενισμού του Ελληνικής πολιτισμικότητας, εκμεταλλευόμενοι φυσικά την αποχαύνωση του Ελληνικού λαού, την πνευματική μας κατρακύλα και την Πολιτο-κρατική φαυλοκρατία. Σε αυτήν την ανάρτηση θα επικεντρωθώ στην πολυπολιτισμικότητα. Για τον μεταμοντερνισμό θα αναφερθώ αργότερα.
Στις δεκαετίες του ’80 και του ’90 συντελέστηκε μία μεταστροφή στον πανεπιστημιακό κόσμο της Δύσης(ειδικά στις ΗΠΑ) και εμφανίστηκε μία εντελώς διαφορετική πρόκληση για τον Δυτικό πολιτισμό με τη μορφή της πολυπολιτισμικότητας. Παρόλο που στο εξωτερικό οι γραμμές είναι διαφορετικές, στην Ελλάδα έχουμε την δικιά της μορφή. Γενικά μιλώντας, στην χώρα μας, οι υποστηρικτές της πολυπολιτισμικότητας ανήκουν σε ένα από δύο στρατόπεδα. Μερικοί πιστεύουν πως όλοι οι πολιτισμοί είναι ίσοι —ο Ελληνικός δεν είναι ούτε καλύτερος ούτε χειρότερος από οποιονδήποτε άλλο. Η πλειοψηφία όμως, οι πιο σκληροπυρηνικοί, αυτοί που συνήθως ανήκουν σε ευρωπαϊκό-κρατικοδίαιτες ΜΚΟ και έχουν άμεση πρόσβαση στα ΜΜΕ, είναι πεπεισμένοι ότι όλοι οι πολιτισμοί είναι ίσοι εκτός από το Ελληνικό, που είναι ιδιαίτερα ιμπεριαλιστικός, ηγεμονιστικός, εθνικιστικός, εθνοκεντρικός και πατριαρχικός και κατά συνέπεια πρέπει να μελετάται μόνο ως παράδειγμα του τι πάει στραβά στο σύγχρονο κόσμο. Και στις δύο περιπτώσεις ο στόχος είναι ο Ελληνισμός και το Ελληνικό έθνος-κράτος.
Κύριοι εκφραστές αυτής της πολυπολιτισμικότητας-με την μεταμοντέρνα γλώσσα και έκφραση- είναι καταρχήν, η ιθύνουσα πολιτική ελίτ (καλυπτόμενη πίσω από το εφεύρημα της «αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας»), η οποία αποτελείται από την γνωστή εθνοφοβική Αριστερά συνεπικουρούμενη έμμεσα από την στεγνή και κενή από ιδεολογία νεοφιλελεύθερη μονεταριστική Δεξιά, η οποία ελίτ έχει εξαπολύσει με ιδιαίτερο πείσμα στην Ελλάδα απηνή πολεμική κατά της αμεσοδημοκρατικής ιδέας και πρακτικής (δημοψηφίσματα), αποφεύγει, όπως ο διάβολος το λιβάνι, τη γνήσια, άμεση και άνευ διαμεσολαβητών έκφραση της volonté generale, όχι μόνο λόγω των παραδοσιακών ελιτιστικών συνδρόμων της, αλλά και επειδή προδήλως φοβάται την κρίση της σιωπηλής πλειονότητας του Λαού, γνωρίζουσα ότι έχει πλήρως αποκοπεί από τα λαϊκά κοινωνικά στρώματα (έχοντας καταστεί η οργανική διανόηση και ιδεολογική γραφειοκρατία της νέας παγκοσμιοποιημένης υπερεθνικής ελίτ). Κύριο πεδίο δράσης της είναι το Εκπαιδευτικό σύστημα, τα ΜΜΕ, η χρηματοδότηση ΜΚΟ και φυσικά η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Πίσω από αυτούς, έρχονται οι γνωστοί επαγγελματίες «αντιρατσιστές» κονδυλοφόροι δημοσιογράφοι, πανεπιστημιακοί, δικηγόροι, όπου θα τους βρεις σίγουρα σε κάποια κρατικό-ευρωπαϊκή επιχορηγούμενη ΜΚΟ. Οι ΜΚΟ στην Ελλάδα, κάνουν την δουλειά των λεγόμενων think-tanks του εξωτερικού, όπου μεταξύ άλλων εκπονούν μελέτες αξίας χιλιάδων ευρώ, με σκοπό σαφώς την ιδεολογική εξάπλωση αυτής της γάγγραινας που λέγεται πολυπολιτισμικότητα. Μάλιστα όπως ανέφεραν τα Επίκαιρα, πάνω από 220 εκατομμύρια ευρώ διατέθηκαν στις ΜΚΟ τη διετία 2005-2007 μέσω προγραμμάτων της ΕΕ, του υπουργείου Εξωτερικών αλλά και των ΟΤΑ. Φανταστείτε πόσα έχουν πάρει τα προηγούμενα χρόνια, όταν όλοι μας ζούσαμε τον λήθαργο μας. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι μερικοί είναι γνωστοί όχι λόγο κάποιου συγγραφικού έργου, αλλά λόγω της συμμετοχής τους στις πάσης φύσεως ΜΚΟ και της αρθογραφίας τους σε γνωστά έντυπα των ΜΜΕ, που υποστηρίζουν την πολυπολιτισμικότητα και τον μεταμοντερνισμό. Μέσα σε αυτές τις ΜΚΟ, φυσικά, υπάρχει και μία άλλη συνομοταξία ΜΚΟ, η δράση των οποίων κινείται στη «Ζώνη του Λυκόφωτος». Πρόκειται για εκείνες τις ΜΚΟ(σε ρόλο 5ης φάλαγγας όπως αναφέρει στο ίδιο άρθρο τα Επίκαιρα) που δεν κάνουν τίποτ’ άλλο παρά να συντάσσουν εκθέσεις περί ύπαρξης «τουρκικής», «μακεδονικής», «τσάμικης» και «βλάχικης» μειονότητας σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα. Σε αρκετές περιπτώσεις, δεν διστάζουν επίσης να κατηγορήσουν την ελληνική Πολιτεία για παραβίαση «των δικαιωμάτων των μειονοτήτων», κάνοντας λόγο στα κείμενά τους για ελληνικό σοβινισμό, εθνικιστική υστερία, απάνθρωπη μεταχείριση των λαθρομεταναστών και με ύφος γραφίδας και λόγου παρόμοιου με αυτόν που χρησιμοποιούν οι Κεμαλιστές, Σλαβομακεδονιστές, Τσάμηδες κλπ. Τα άτομα είναι τα ίδια και τα ίδια.
Φυσικά και δεν βάζω όλες τις ΜΚΟ στο ίδιο τσουβάλι. «Το χαμόγελο του παιδιού», είναι μία φωτεινή εξαίρεση.
Πως όμως τους αναγνωρίζεις;
Από τις αντιφάσεις τους:
* Επικρίνουν τον καπιταλισμό, αλλά είναι αυτοί που με τις αυταρχικές ενέργειές τους υποβάθμισαν την κοινωνική και εξισωτική φιλελευθερία του πολίτη και ανέδειξαν ως αναγκαίες τις νεοφιλελεύθερες μονεταριστικές πολιτικές.
* Υποστηρίζουν διάφορες κοινωνικές ομάδες όπως τους λαθρομετανάστες, συνταξιούχους, μισθωτούς κλπ, αλλά κανένας τους δεν επιθυμεί να μοιραστεί τους Δημόσιους μισθούς τους, τα προνόμιά τους και τις διάφορες πλουσιοπάροχες επιχορηγήσεις των ΜΚΟ με αυτούς.
* Μισούν τον Δυτικό κόσμο, αλλά παραβλέπουν ότι η απαίτηση της ελευθερίας του λόγου, η υλική ευημερία, η έλλειψη θρησκευτικής της παρέμβασης, ο σεβασμός της διαφορετικότητας, και η ανταγωνιστική αξιοκρατία μόνο αυτός ο κόσμος τα διασφαλίζουν.
* Συνηγορούν υπέρ της ανατροπής των ιεραρχικών προνομίων, αλλά κρατούν απεγνωσμένα το δικό τους παρωχημένο σύστημα(άσυλα, πανεπιστημιακές θέσεις, ανομία κλπ) που εγγυούνται τη δική τους ισχύ και τα προνόμια τους.
* Επιδιώκουν και απαιτούν την πολιτιστική συμβίωση των Ελλήνων με τους πάσης φύσεως λαθρομετανάστες που οι ίδιοι νομιμοποίησαν, αλλά την ίδια στιγμή οι ίδιοι μένουν στα Βόρεια προάστια της Αθήνας, απαλλαγμένοι από την βρωμιά και την εγκληματικότητα των αστικών γκέτο που οι ίδιοι δημιούργησαν.
* Μιλούν για πατριωτισμό, αλλά την ίδια στιγμή προωθούν τον Διεθνισμό και νομιμοποιούν με κάθε τρόπο την παράνομη λαθρομετανάστευση.
* Ζητούν την εφαρμογή όλων εκείνων των διατάξεων των «δικαιωμάτων των μειονοτήτων», αλλά ο λόγος τους είναι ίδιος με αυτόν που εκφράζουν ακραία εθνικιστικά στοιχεία, είτε εγχώρια, είτε των γειτονικών χωρών.
Για αυτό φταίμε όλοι μας διότι δεν αναγνωρίσαμε αρκετά νωρίς τα όρια της πολυπολιτισμικότητας αλλά και τους εκφραστές της. Δεν ήμασταν αρκετά γενναίοι ώστε να μιλήσουμε ειλικρινά για τον θρυμματισμό και τις διαφορές πού αναδύονταν στο εσωτερικό αλλά και μεταξύ των κοινοτήτων μας. Αναπόφευκτα, σε μία κοινωνία με διαφορετικότητα προκαλούνται εντάσεις. Το δόγμα της πολυπολιτισμικότητας έχει υπονομεύσει την αίσθηση συνοχής του έθνους μας γιατί δίνει έμφαση σε ό,τι μας χωρίζει παρά σε ό,τι μας φέρνει κοντά. Έχει μετατραπεί επιδέξια έτσι ώστε να περιχαρακώσει το δικαίωμα στην διαφορά (μία διχαστική έννοια) εις βάρος του δικαιώματος της ίσης μεταχείρισης παρά τις διαφορές (μία ενοποιητική έννοια)». Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η στην πράξη εκδίωξη των Ελληνοπαίδων από τους δημόσιους βρεφονηπιακούς και νηπιακούς σταθμούς, στο όνομα της πολυπολιτισμικότητας.
Σήμερα, οι Έλληνες που ζουν στο Ελληνικό κράτος όπου υπάρχει η κατάρρευση της ατομικής έννοιας του «ανήκειν σε ένα έθνος», του αισθήματος ότι πορευόμαστε όλοι μαζί, και σαν αποτέλεσμα έχουμε την επικράτηση του εθνομηδενισμού. Μαζί με αυτόν, και με την έκρηξη της παράνομης μετανάστευσης, μας ήρθε η ξενόφερτη πολυπολιτισμικότητα, που αντί να γίνει μέσο ενσωμάτωσης, έχει γίνει δρόμος για τον διαχωρισμό και διχασμό της Ελληνικής κοινωνίας. Στην Ελλάδα, υπάρχουν λιγότερες μικτές γειτονιές, περισσότερα αστικά και προαστιακά γκέτο. Οι δεσμοί πού μας ενώνουν γίνονται ακόμα πιο αδύνατοι. Οι δυνάμεις πού μας διαιρούν γίνονται δυνατότερες χρόνο με τον χρόνο. Η έννοια του χρόνου φαίνεται να αλλάζει. Ζούμε την στιγμή, με λίγη αίσθηση σύνδεσης με κάποιο εθνικό παρελθόν και κάποιο συλλογικό μέλλον. Σαφώς βέβαια, για να χτίσεις μία κοινωνία πριν να έχεις κράτος. Τα κράτη υπάρχουν μέσα από την εξουσία. Οι κοινωνίες υπάρχουν μέσα από ένα κοινό ηθικό κώδικα και μία αίσθηση συλλογικής ευθύνης. Τα σύμβολα των κρατών είναι τα παλάτια και τα κοινοβούλια. Οι θεσμοί της κοινωνίας είναι οι οικογένειες, οι γειτονίες, οι κοινότητες και τα σχολεία. Εδώ και κάποια χρόνια και εξαιτίας του βομβαρδισμού της εθνοφοβικής ελίτ, ζούσαμε με την ψευδαίσθηση ότι μπορούμε να έχουμε κράτος χωρίς κοινωνία, πολιτική χωρίς ευγένεια και πολιτισμό χωρίς καλούς τρόπους.
Τι μπορούμε να κάνουμε σαν πολίτες;
Να εγκαταλείψουμε την τυφλή διαδικασία μίμησης και να επανέλθουμε στην φιλοσοφία της Ελληνικότητας, να μελετήσουμε το παρελθόν μας, κρατώντας ότι θετικό υπάρχει προσαρμόζοντας το όμως στα σημερινά δεδομένα και κυρίως να παράγουμε ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. Μέχρι την δεκαετία του 70 παράγαμε πολιτισμό. Από τότε μέχρι σήμερα το μόνο που παράγουμε είναι εθνομηδενισμό και φαυλότητα.
Κάθε ξένο στοιχείο να γίνεται αφορμή εμπλουτισμού και ανανέωσης της ελληνικής αυτοσυνειδησίας και όχι πεδίο μιμητισμού και αντιφάσεων. Αυτό πρέπει να ξεκινήσει από το σπίτι και την γειτονιά. Να αγκαλιάσουμε τον μετανάστη(που είναι και αυτός θύμα των πολυπολιτισμικών), να σεβαστούμε τον πολιτισμό του, και μαζί να τον βοηθήσουμε να προσαρμοστεί στον δικό μας πολιτισμό.
Κλείνω με την εξής ερώτηση που σίγουρα κάποιος θα μπορούσε να μου πει: ποιος είσαι και με ποια στοιχεία καταδικάζεις την ιδεολογία της Πολυπολιτισμικότητας;
Δυστυχώς στην Ελλάδα, βιβλία που να δείχνουν την φτώχεια και την αληθινή μορφή αυτής της ιδεολογίας δεν υπάρχουν. Είναι και αυτά θύματα του σκοταδισμού, της εθνοφοβίας και του πολιτιστικού ελληνοφοβικού συνδρόμου. Εκτός από το βιβλίο του Γιάννη Κολοβού (Το τέλος μιας ουτοπίας), πολύ καλά βιβλία που δείχνουν την γύμνια της πολυπολιτισμικότητας είναι το βιβλίο σταθμός του Brian Barry(Culture & Equality: An Egalitarian Critique of Multiculturalism), η on-line μελέτη του καθηγητή του Χάρβαρντ Robert Putnam (E Pluribus Unum: Diversity and Community in the Twenty-first Century) και το βιβλίο του Patrick West (the poverty of Multiculturalism).
Φυσικά υπάρχει και η πρακτική πλευρά, που όπως φάνηκε στην Βρετανία, Γερμανία και Γαλλία), η πολυπολιτισμικότητα έλαβε τέλος.
Στην Ελλάδα;
Θα συνεχίσουμε τους εκφραστές της(πολιτική ελίτ και ΜΚΟ) να μας κοροϊδεύουν; Εάν το κάνουμε, τότε λέμε ναι στην πολυπολιτισμικότητα και στην αυτοκαταστροφή μας.
Μέσα από την ολομέτωπη επίθεση που δεχόμαστε ως έλληνες με τον προσωπικό πλουτισμό σας που ως άλλοι άραβες δικτατορίσκοι μας καλείτε να τον πληρώσουμε γιατί «μαζί τα φάγαμε». Με την προσπάθεια της βίαιης παραχάραξης της ιστορίας με όπλο την λήθη για «συνωστισμούς» και «παρεξηγήσεις» Με την τουρκολαγνεία των ελληνικών(;) τηλεοπτικών καναλιών. Μετά την εισβολή τουλάχιστον ενάμιση εκατομμυρίων ξένων, λαθραίων και μη, σχεδόν το είκοσι τοις εκατό που συνόλου του πληθυσμού. Μετά την ανεξέλεγκτη χρηματοδότηση από το υστέρημα μας εκατοντάδων ΜΚΟ που οι περισσότερες δρουν αποδεδειγμένα ως πέμπτη φάλαγγα στην δομή της κοινωνίας και της ίδιας της δημοκρατίας μας. Τώρα έρχεστε να δώσετε και μια ακόμα μαχαιριά και να μας στερήσετε δια νομού θεμελιώδη δικαιώματα της ελεύθερης σκέψης και έκφρασης και τελικά να κάνετε εμάς ξένους στον τόπο μας. Ο ελληνικός λαός δεν ήταν ποτέ ρατσιστής. Το αντίθετο μάλιστα. Αλλά η ανοχή έχει όρια. Δυστυχώς η δημοκρατία αν δεν έχει άξιους διαχειριστές είναι αδύναμη σε δολιοφθορείς που μπορούν να την αλλοιώσουν ή και να την καταλύσουν. Το πιο τρανό παράδειγμα τα λόγια του Joseph Göbbels που έγιναν πράξη: «Θα μπούμε στο Ράιχσταγκ για να εφοδιαστούμε από το οπλοστάσιο της δημοκρατίας με τα όπλα της. Θα γίνουμε βουλευτές για να εξουδετερώσουμε το πνεύμα της Βαϊμάρης χρησιμοποιώντας το ίδιο. Εάν η δημοκρατία είναι τόσο ηλίθια ώστε να μας δώσει το ελεύθερο, και μάλιστα και βουλευτική αποζημίωση για αυτό, είναι θέμα δικό της. … Κάθε νομικό μέσο μάς είναι ευπρόσδεκτο για την ανατροπή των σημερινών καταστάσεων. Εάν πετύχουμε στις εκλογές να βάλουμε εξήντα έως εβδομήντα αγκιτάτορες του κόμματος στα διάφορα κοινοβούλια, μελλοντικά το ίδιο το κράτος θα εξοπλίσει και θα υποστηρίξει οικονομικά τον αγώνα μας». … Σας θυμίζει κάτι; Δυστυχώς ο Κολοκοτρώνης και οι οπλαρχηγοί που εσχάτως κάποιοι «εργολάβοι» τους παρουσιάζουν ως γκέι και γιαλατζί επαναστάτες με μεγαλοθυμία σας έδωσαν το ελεύθερο να την υπονομεύεστε από την γέννηση της. Η ιστορία επαναλαμβάνεται σαν φάρσα. Αλλά τώρα παίζεται εις βάρος της πατρίδας μας και έχουμε καθήκον και υποχρέωση να την υπερασπίσουμε. Άρθρο 120 παρ,4 «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία» …..
..Το «κέντρο της πόλης», το «θέατρο», η «βιβλιοθήκη» και η «αγορά» πυρπολήθηκαν και χάθηκαν για πάντα. Εκεί που κάποτε υπήρχε χρώμα, ζωή, μεσογειακή αισθητική και φινέτσα, ο τριτοκοσμικός εφιάλτης εδραιώθηκε. Μετέτρεψαν τις πόλεις μας σε γκέτο όπου οι μεσαιωνικές σκοτεινές φιγούρες κυριαρχούν στα κάποτε κοσμοπολίτικα μονοπάτια των παιδικών μας χρόνων. Μετέτρεψαν την ζωή μας σε κόλαση με χιλιάδες στιλέτα να μας καρτερούν στο μισοσκόταδο. Μας έμαθαν ότι η τηλεοπτική και κληρονομική δημοκρατία μας είναι το ύψιστο πολιτικό αγαθό. Μας είπαν ότι όλοι είμαστε ίσοι. Ταυτόχρονα μας δίδαξαν ότι οι συγκλητικοί της Ρώμης πρέπει να έχουν περισσότερα προνόμια από το λαό, πρέπει να «βρίσκονται» λίγο ψηλότερα από τον χύδην όχλο, μας εμπέδωσαν ότι αυτό είναι «και νόμιμο και ηθικό». Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι επί της βασιλείας τους έγιναν θαύματα στην μακρινή επαρχία του Grecorum , αφού κατόρθωσαν να αναστήσουν μέχρι και το τυμπανιαίο πράσινο πτώμα του μινώταυρου.Στην νέα τάξη πραγμάτων χριστιανοί και μουσουλμάνοι, νομάδες της ερήμου και κοσμοπολίτες της δύσης με την πατίνα αστικής κουλτούρας αιώνων, Ευρωπαίοι και Αφγανοί θρησκόληπτοι του βουνού, πρέπει αναγκαστικά και με την βία να συνυπάρξουν αρμονικά στον ίδιο νεκρό αστικό ιστό, όπως σε ζωγραφικό πίνακα του Jeronymo Boss, έστω και με την βία, αρκεί να διοικούνται και να φορολογούνται από μία κληρονομική δυναστεία επαγγελματιών πολιτικών…
Άρθρo 14 Συντάγματος
1. Kαθένας μπoρεί να εκφράζει και να διαδίδει πρoφoρικά, γραπτά και δια τoυ τύπoυ τoυς στoχασμoύς τoυ τηρώντας τoυς νόμoυς τoυ Kράτoυς.
2. O τύπoς είναι ελεύθερoς. H λoγoκρισία και κάθε άλλo πρoληπτικό μέτρo απαγoρεύoνται.
3. H κατάσχεση εφημερίδων και άλλων εντύπων, είτε πριν από την κυκλoφoρία είτε ύστερα από αυτή, απαγoρεύεται.
Kατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η κατάσχεση, με παραγγε¬λία τoυ εισαγγελέα, μετά την κυκλoφoρία:
α) για πρoσβoλή της χριστιανικής και κάθε άλλης γνωστής θρησκείας,
β) για πρoσβoλή τoυ πρoσώπoυ τoυ Πρoέδρoυ της Δημoκρατίας,
γ) για δημoσίευμα πoυ απoκαλύπτει πληρoφoρίες για τη σύνθεση, τoν εξoπλισμό και τη διάταξη των ενόπλων δυνάμεων ή την oχύρωση της Xώρας ή πoυ έχει σκoπό τη βίαιη ανατρoπή τoυ πoλιτεύματoς ή στρέφεται κατά της εδαφικής ακεραιότητας τoυ Kράτoυς,
δ) για άσεμνα δημoσιεύματα πoυ πρoσβάλλoυν oλoφάνερα τη δημόσια αιδώ, στις περιπτώσεις πoυ oρίζει o νόμoς.
Πόσα ακόμη άρθρα του Συντάγματος θα παραβιάσετε; Γιατί ωθείτε στα άκρα ακόμη και αυτούς που είχαν αρχικά μία καλή διάθεση απέναντί σας;
Φαντάζομαι ότι κάθεστε πίσω από τους Η/Υ και γελάτε με τα σχόλια. Έχετε αποδείξει επανειλημμένως ότι δε σέβεστε τα αποτελέσματα της δημόσιας διαβούλευσης και ουσιαστικά μας περιπαίζετε.
Ό,τι και να κάνετε, όσους και αν βάλετε φυλακή και όσους και αν εξαναγκάσετε να σιωπήσουν, η πραγματικότητα θα σας νικήσει. Και η πραγματικότητα είναι μία: το πολυπολιτισμικό μοντέλο έχει αποτύχει. Δεν είναι θέμα ιδεοληψίας ή «εχθροπάθειας», απλά οι άνθρωποι δεν μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά παρά μόνο με εκείνους που τους δένει η κοινή παράδοση. Ακόμη και το Βέλγιο απειλείται με διάσπαση, λόγω εθνικών διαφορών. Δεν μπορείτε πλέον να αποδίδετε το χαρακτηρισμό του εθνικιστή σε όποιον επιθυμεί ένα κράτος χωρίς ξένα στοιχεία, γιατί τότε όλοι είμαστε εθνικιστές.
Και τέλος, μην ελπίζετε ότι αυτό το νομοθετικό έκτρωμα δε θα γυρίσει εναντίον σας. Θα τρέχουν τους «δικούς σας» στα δικαστήρια για ψύλλου πήδημα, θα το δείτε. Όπως βλέπετε οι πολίτες έχουν αποδειχθεί πολύ πιο πονηροί από όσο περιμένατε. Όσο για τους απεργούς πείνας της Υπατίας και κυρίως τους «αλληλέγγυους», άνετα μπορεί να θεωρηθεί ότι με τη συμπεριφορά τους προκαλούν «εχθροπάθεια» των μεταναστών και της διεθνούς κοινής γνώμης κατά των Ελλήνων. Επίσης, κάθε φορά που τηλεοπτικές καρικατούρες θα φέρονται εναντίον ιερέων, θα κατηγορούνται για πρόκληση «εχθροπάθειας» εναντίον των λειτουργών της χριστιανικής θρησκείας. Για να μην πω για μερικούς υποστηρικτές γενοκτονιών, που ακόμη δεν αναγνωρίστηκαν, αλλά πρόκειται να αναγνωριστούν σύντομα.
Τα σκεφτήκατε όλα αυτά;
Γεμίσατε μια χώρα με λαθρομετανάστες και τώρα ψηφίζετε νόμο για να τους προστατέψετε?Γιατί δεν τους πάτε από εκεί που ήρθαν κύριοι?
Τους Έλληνες τους σκεφτήκατε ποτέ ή τους έχετε να μόνο για να τους φορολογήτε?
Σαν υπουργός δικαιοσύνης γνωρίζετε οτι έχουν γεμίσει οι φυλακές με λαθρομετανάστες και δεν μπαίνει κανένας φυλακή, παρόλα αυτά δεν κάνετε τίποτα και ο κάθε μορφής εγκληματίας αλλοδαπός απολαμβάνει ασυλία!