1. Η πώληση ναρκωτικών από το Κρότος ανατίθεται στην Ειδική Διαχείριση Ναρκωτικών. Οι αιτήσεις υποβάλλονται δια της αρμόδιας διεύθυνσης των Νομαρχιών, η οποία τις διαβιβάζει στο Υπουργείο, με γνώμη της. Η πώληση επιτρέπεται μόνο στα φαρμακεία, νοσοκομεία, κλινικές και ιατρούς χωριών, όπου δεν υπάρχουν φαρμακεία, ύστερα από άδεια του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, η οποία εκδίδεται με σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Ναρκωτικών και εμφανίζει το ποσό από κάθε είδος, το οποίο κάθε έτος θα επιτρέπεται να αγορασθεί, ανάλογα με τις ανάγκες καθενός από τους ανωτέρω.
2. Τα φαρμακευτικά σκευάσματα του οπίου κατασκευάζονται στα φαρμακεία, είτε για ίδια χρήση κάθε φαρμακείου είτε και για μεταπώληση σε άλλα φαρμακεία, νοσοκομεία, κλινικές ή ιατρούς χωριών, όπου δεν υπάρχουν φαρμακεία.
3. Η πώληση των ναρκωτικών από τα φαρμακεία στο κοινό επιτρέπεται μόνο με ιατρικές συνταγές, όχι δε και με αντίγραφα αυτών.
Πιστευω οτι με τις προκαταλήψεις που υπαρχουν στην χώρα μας θα είναι δύσκολο κάποιος να βρεί ιατρό που θα του <> κανναβη για την θεραπεία του παρα θα τον προτρεψει να πάρει αλλα διαφορετικα χημικα φάρμακα εγκεκριμενα απο τον ΕΟΦ.Πιστευω οτι τουλαχιστον στην ινδική κανναβη κάποιος θα πρεπει να μπορει να την προμηθευτει απο ενα φαρμακείο λόγου χάρη ,χωρις να πρέπει να περάσει απο ειδικούς ελεγχους ιατρων και περεταιρω γραφειοκρατεία.Πιστευω πως πολλοι χρήστες δεν θα συμφωνησουν πανω στον ελεγχο και θα καταφεύγουν παλι στο παρεμπόριο.Απο την κανναβη δεν εχει πεθανει ποτε κανενας.Αντιθετως πολλοι ειναι οι θανατοι απο αλκοολ και δυστηχηματα λογω του αλκοολ.Το ταμπακο το ιδιο.Η κανναβη πρεπει να αγοράζετε απο τα φαρμακεία και ο καθενας να περνει την προσωπικη του ποσοτητα χωρις χαρτια απο δευτερους συμβουλατορες.Μονο ετσι θα διαλυθει το παρεμποριο της κανναβης.Με γραφειοκρατίες και ελεγχους χειροοτερα μονο μπορουν τα πραγματα να γίνουν.Πιστεύω οτι όλοι οι χρηστες θα πρεπει να εχουν το δικαιωμα να αγοραζουν ελευθερα να καπνιζουν ιδιαιτερως και οχι μεσα σε κοινοχρηστους χωρους.Περιορισμος μπορει να μπει στα φαρμακεια οπου και θα πωλειται στα 2-3 γραμμαρια για ενα ατομο ανα μερα η και ανα δύο ημέρες.Θα ήταν ενδιαφερον να μπει αυτος ο περιορισμος για το ποσο και για ποσο θα κρατήσει καποιος την ποσοτητα αυτη.Πχ. καποιος να αγοραζει 2 γραμμαρια αλλα να του απαγορευται να ξαναγοράσει σε 2 ημέρες.Τότε θα παψει και το παπεμπόριο διοτι ο χρήστης θα γνωρίζει οτι οτι εχει, θα ειναι ισα – ισα για αυτόν οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να το πουλησει γιατί θα ξέρει οτι δεν θα έχει για τις επομενες 1-2-3 μέρες.Αυτα θα ήταν μια ιδεα που μπορει να μην καλύπτει πολλους χρήστες αλλα απο την αλλη κατανοω την παρθενικη επαφη μιας τόσο συντηριτικης χωρας οπως η Ελλαδα οπου ο χρήστης θεωρείται και κακουργος η κακοποιος.Για αλλα ναρκωτικά δεν εχω λυσείς και γνωσεις να σας δώσω παρόλαυτα οι φυλακές είναι μεσαιωνικά συστήματα σωφρονισμου και δεν αρμοζουν σε κοινωνιες που θεωρουνται εξελιγμενες.Επιτελους ζουμε στο 2011!
ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΜΑΓΑΖΙΑ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΑ ΜΠΩΡΟΥΝ ΟΛΟΙ Η ΧΡΗΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΝΝΑΒΗ.ΞΕΡΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΧΡΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΚΑΝΝΑΒΗ, ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΟΧΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΕΜΠΟΡΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΟΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΨΑΚΑΣΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΙΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΩ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑΤΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΝ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΙ ΠΙΩ ΠΟΛΛΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ. ΘΑ ΜΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΕΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΙΩ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΑΙ ΕΥΡΩΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΛΥ ΠΙΩ ΚΑΛΗ.ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ 2,3 ΔΕΝΔΡΑΚΙΑ.
Εδώ η Πολιτεία θα μπορούσε να τολμήσει μια ρηξικέλευθη ρύθμιση και να επιτρέψει την πώληση ιατρικής (θεραπευτικής) κάνναβης μέσω ειδικών φαρμακείων όπου θα παρέχουν, κατόπιν ιατρικής συνταγής, την κάνναβη για προσωπική χρήση.
Ακολουθεί η σύνοψη της κριτικής του νομοσχεδίου ενώ το αναλυτικό κείμενο της κριτικής είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας http://www.iliosporoi.net
Αποποινικοποίηση της χρήσης αλλά εξάρτηση από το παράνομο εμπόριο
Σύνοψη:
Το προτεινόμενο σχέδιο νόμου για τον νέο “Κώδικα Ναρκωτικών” είναι ένα πρώτο βήμα εξορθολογισμού της ελληνικής πολιτικής περί “ναρκωτικών” ουσιών, αφού αποποινικοποιείται η κατοχή και προμήθεια ουσιών για προσωπική χρήση (άρα και η ίδια η χρήση), ενώ ταυτόχρονα μειώνονται οι ποινές για καλλιέργεια φυτών κάνναβης -για προσωπική χρήση- (από πλημμέλημα σε πταίσμα), καθώς και οι ποινές διακίνησης. Παράλληλα, κατοχυρώνεται το δικαίωμα του τοξικοεξαρτημένου χρήστη στην θεραπεία- απεξάρτηση.
Με μια πρώτη ματιά φαίνεται ο στόχος της Πολιτείας να αποσυμφορηθεί το σωφρονιστικό σύστημα και να εξοικονομηθούν Αστυνομικοί και Δικαστικοί πόροι. Με μια πιο προσεχτική ανάγνωση όμως βλέπουμε ότι ενώ γίνεται μια προσπάθεια να μην θεωρείται ο χρήστης εγκληματίας (με την αποποινικοποίηση της χρήσης- προμήθειας- κατοχής), δεν γίνεται η ίδια προσπάθεια για να καταπολεμηθεί ή να ρυθμιστεί το παράνομο εμπόριο και να απεξαρτηθεί ο χρήστης από αυτό.
Είναι υποκριτικό και παράλογο, ιδιαίτερα για τους καταναλωτές κάνναβης που αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών, να είναι νόμιμο να κατέχουν και να προμηθεύονται μια μικρή ποσότητα από ένα διακινητή, ενώ παράνομο να καλλιεργούν για ιδία κατανάλωση. Θα τρίβουν τα χέρια τους οι έμποροι και τα κυκλώματα που τους συντηρούν, καθώς ο χρήστης θα προτιμά να προμηθεύεται μια μικρή ποσότητα από τη μαύρη αγορά, αφού θα έχει λιγότερες συνέπειες από ότι αν καλλιεργήσει. Με αυτό το τρόπο διαιωνίζεται το πρόβλημα, το κράτος ενθαρρύνει την προμήθεια από τη μαφία, και η κάνναβη παραμένει στη μαύρη αγορά χωρίς κανένα έλεγχο πάνω στη παραγωγή και τη διάθεσή της, χωρίς καμία πρόβλεψη για μείωση της βλάβης. Έτσι το μόνο που μένει στους Έλληνες χρήστες κάνναβης είναι να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να καλλιεργήσουν μαζικά για ιδία κατανάλωση, συμβάλλοντας αυτόκλητα στη μάχη ενάντια στο οργανωμένο έγκλημα, τη μαφία και τους εμπόρους.
Επιπλέον, επειδή δεν προσδιορίζονται τα όρια ποσότητας της κάθε επί μέρους ναρκωτικής ουσίας [1] (όπως είχαν προσδιοριστεί από το άρθρο 15 του νόμου 3727/2008 [2]), αλλά και ο αριθμός φυτών κάνναβης που δικαιολογούν τη προσωπική χρήση, ο εισαγγελέας (ή χειρότερα ο δικαστής) θα πρέπει να λαμβάνει αυτή την απόφαση (διαχωρισμός χρήστη- εμπόρου), βάση υποκειμενικών κριτηρίων. Επομένως όποιος συλλαμβάνεται ακόμη και με σχετικά μικρές ποσότητες στη κατοχή του, δυνητικά θα εξακολουθεί να περνάει νομικές περιπέτειες, αφού η αστυνομία δεν θα έχει στη διάθεσή της το αντικειμενικό κριτήριο αθωότητας (μέγιστη ποσότητα που δικαιολογεί προσωπική χρήση) με ότι συνεπάγεται αυτό (περαιτέρω συμφόρηση πλημμελειοδικείων, χαμένος χρόνος και δαπάνες για αστυνομικούς και δικαστές, έξοδα δικηγόρων, ταλαιπωρία χρηστών). Επίσης, δεν υπάρχει σαφές πλαίσιο διαχωρισμού διακινητή και εμπόρου, με ότι συνεπάγεται αυτό για την εκμετάλλευση του διακινητή από τον έμπορο.
Αν και γίνεται μια προσπάθεια ελαστικοποίησης και μείωσης των ποινών διακίνησης, για να αποσυμφορηθούν τα σωφρονιστικά ιδρύματα, η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει από τα αυστηρότερα πλαίσια ποινών για τους διακινητές, πολύ πιο αυστηρά από τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο. Η έκδοση της Απόφασης – πλαίσιο του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2004 (2004/757/ΔΕΥ) [3] προβλέπει όρια ποινών, για τα βασικά εγκλήματα διακίνησης ναρκωτικών που είναι αισθητά χαμηλότερα από τα αντίστοιχα της ελληνικής νομοθεσίας, ακόμη και από τις μειωμένες ποινές που προτείνονται από αυτό το νομοσχέδιο.
Το νομοσχέδιο χαρακτηρίζεται επίσης από εισπρακτικού χαρακτήρα διατάξεις (για την δημόσια χρήση ουσιών και την αυτοκαλλιέργεια κάνναβης για προσωπική χρήση), οι οποίες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ένα παράλογο κυνήγι συλλήψεων για εισπρακτικούς λόγους εν καιρό κρίσης, αλλά και από ασαφή πλαίσια ποινών που έγκειται στην ερμηνεία του εισαγγελέα (ή του δικαστικού) για το εύρος και τον χαρακτήρα τους. Οι ουσίες δεν αντιμετωπίζονται με βάση την επικινδυνότητα τους, αφού δεν λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός βλαπτικότητας της κάθε ναρκωτικής ουσίας και ιδιαίτερα η κατηγορία στην οποία ανήκει, ενώ αναπαράγει δυστυχώς την ακατάληπτη κατηγοριοποίηση των ουσιών του νόμου 3459/2006 [4], αν και ο νέος ορισμός του άρθρου 1 αναγνωρίζει ότι διαφορετικές ουσίες, με διαφορετική επικινδυνότητα (χημική δομή και δράση στο κεντρικό νευρικό σύστημα) προκαλούν διαφορετική βλάβη (εξάρτηση διαφορετικής φύσης και ποικίλου βαθμού) στον χρήστη.
Πολύ σημαντικό και απογοητευτικό το γεγονός ότι δεν γίνεται καμία αναφορά ή διάκριση σε ότι αφορά την απελευθέρωση της καλλιέργειας κλωστικής κάνναβης για βιομηχανικούς σκοπούς, καθώς και την θεραπευτική- ιατρική- διατροφική χρήση της κάνναβης.
Τέλος σε ότι αφορά τους εξαρτημένους χρήστες υπάρχουν μερικές ευνοϊκές διατάξεις που κατοχυρώνουν το δικαίωμα στη θεραπεία (απεξάρτηση), αν και το τελικό αποτέλεσμα απέχει πολύ από τις διεθνείς καλές πρακτικές και εμπειρία. Με το παρόν νομοσχέδιο δεν ενθαρρύνεται ο πλουραλισμός στις θεραπευτικές μεθόδους απεξάρτησης μέσα από εναλλακτικές προσεγγίσεις και οργανισμούς (πέραν των 4 κρατικών οργανισμών θεραπείας), δεν υπάρχει συγκεκριμένη ρύθμιση για προγράμματα απεξάρτησης και μείωσης της βλάβης μέσα στα σωφρονιστικά ιδρύματα, ενώ εξακολουθεί η εμμονή στην παροχή ιδιαίτερα εξαρτησιογόνων υποκαταστάτων, αντί για ανάπτυξη προγραμμάτων κρατικά ελεγχόμενης χορήγησης ηρωίνης στους εξαρτημένους με στόχο την συντήρηση και σταδιακή απεξάρτησή τους. Αν και αποκεντρώνονται οι θεραπευτικές δομές παροχής υποκαταστάτων του ΟΚΑΝΑ μέσα από τη διάχυσή τους στο ΕΣΥ (με απόφαση του Υπουργείου Υγείας), αυτό γίνεται με ελλειπή και ασυντόνιστο τρόπο καθώς δεν αναπτύσσονται παράλληλα κατάλληλες δομές ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και επανένταξης, τα νοσοκομεία στερούνται εξειδικευμένου προσωπικού και κατάλληλων υποδομών, ενώ τα κονδύλια που προορίζονται για πρόληψη και απεξάρτηση συνεχώς μειώνονται.
Αν και θεωρούμε ότι το νομοσχέδιο για το νέο Κώδικα Ναρκωτικών κινείται σε σωστή κατεύθυνση, πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνει μια πιο ολοκληρωμένη, επιστημονικά επικαιροποιημένη, προσέγγιση ακολουθώντας τις παρακάτω προτάσεις:
1. Κατηγοριοποίηση των ουσιών και αντιμετώπιση της εξάρτησης τους στα πλαίσια της μείωσης τη βλάβης, με βάση την επικινδυνότητα τους.
2. Περαιτέρω εξορθολογισμός των ποινών τιμωρίας του βασικού εγκλήματος της διακίνησης, κατά τα πρότυπα της Απόφασης – πλαίσιο του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2004 (2004/757/ΔΕΥ).
3. Θέσπιση αντικειμενικών κριτηρίων αθωότητας που δικαιολογούν τη προσωπική χρήση (όπως όρια ποσότητας της κάθε επί μέρους ναρκωτικής ουσίας, αριθμός φυτών κάνναβης, αλλά και ο βαθμός βλαπτικότητας της κάθε ναρκωτικής ουσίας και ιδιαίτερα η κατηγορία στην οποία ανήκει).
4. Αποποινικοποίηση της καλλιέργειας 5 θηλυκών φυτών κάνναβης ανά άτομο για προσωπική χρήση.
5. Την ελεγχόμενη από το Κράτος διάθεση κάνναβης, μέσα από τη λειτουργία συλλόγων (κλαμπ μελών) για συλλογική, μη-κερδοσκοπική, καλλιέργεια κάνναβης για προσωπική (θεραπευτική ή ευφορική) χρήση, αλλά και ειδικών φαρμακείων όπου θα παρέχουν, κατόπιν ιατρικής συνταγής, την κάνναβη για προσωπική χρήση.
6. Τη νομιμοποίηση της κάνναβης για ιατρικούς και θεραπευτικούς σκοπούς.
7. Τη νομιμοποίηση της καλλιέργειας κλωστικής κάνναβης για κατασκευαστικούς και βιομηχανικούς σκοπούς, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η μαζική και συστηματική παραγωγή της κλωστικής κάνναβης, όπως έχει αποδείξει και σχετική μελέτη των ΕΘΙΑΓΕ – Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (2000), μπορεί να έχει σπουδαία αποτελέσματα για την τόνωση της ελληνικής οικονομίας και της υπαίθρου.
8. Τον άμεσο διαχωρισμό (και αποποινικοποίηση) των προϊόντων από κλωστική κάνναβη, ή άλλων υποπροϊόντων του φυτού της κάνναβης για διατροφική και βιομηχανική χρήση.
9. Την δημιουργία κέντρων ελεγχόμενης- κλινικής χορήγησης οπιούχων στους εξαρτημένους, αλλά και καινοτόμων προγραμμάτων απεξάρτησης, επανένταξης και μείωσης της βλάβης, όχι μόνο από τους 4 εγκεκριμένους Κρατικούς οργανισμούς θεραπείας, αλλά και από άλλους οργανισμούς σε συνεργασία με το Δημόσιο κατά τα πρότυπα πολλών Ευρωπαϊκών χωρών (Ελβετία, Πορτογαλία, κλπ), που να καλύπτονται από όλους τους ασφαλιστικούς φορείς ή να παρέχονται δωρεάν μέσα από τις δομές του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ).
10. Ανάπτυξη περισσότερων προγραμμάτων δωρεάν πρωτοβάθμιας περίθαλψης και υγειονομικής φροντίδας εξαρτημένων χρηστών, καθώς και περισσότερων κέντρων απεξάρτησης κρατουμένων.
[1] http://www.emcdda.europa.eu//html.cfm//index99321EN.html?#T1
[2] http://www.dsvol.gr/_Portal/Documents/nomothesia/3727.pdf
[3] http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004F0757:EL:HTML
[4] http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/n3459_06.htm
’’’’Αν είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε το γεγονός ότι ο χρήστης είναι ασθενής με το νόμο που προωθείτε δεν καταλαβαίνω που υπάρχει ο περιστασιακός χρήστης καθαρά χόρτου.
Κύριοι τι προτείνεται σε αυτόν που του αρκεί μια φορά το βραδύ του σαββατοκύριακου να κάνει χρήση χόρτου στο σπίτι του και πως τον προφυλάσσεται από το να μπλέξει με όλους αυτούς τους κολλημένους στο παράνομο κέρδος πρεζάκηδες η στα δίχτυα των κυκλωμάτων της δικαιοσύνης (αστυνομίες, δικηγόρους, ιατροδικαστές,κλπ).
Εγώ δεν είμαι σε θέση να σας πω τι πρέπει να κάνετε για να κρατήσετε μακριά τους νοικοκυραίους και σίγουρα νομιμότατους πολίτες κατά τα άλλα από την διαπόμπευση και τον εξευτελισμό αυτών και των μελών της οικογενείας τους.
Σίγουρα δεν θα ενοχλούσε κανέναν να πάει κάπου και να το αγοράσει σε κάποια τιμή που αυτή θα του διασφαλίζει και την ποιότητα (φυτοφάρμακα και αλλά χημικά )αλλά και πάνω από όλα το κύρος του σας μέλος της παραγωγικής κοινωνίας μας, ότι δεν θα τον δουν σαν πορτοφόλι και λόγο του κυνηγίου των μαγισσών να το χρυσοπληρώσει.
Γιατί θα πρέπει να μπεκρουλιάζει κάποιος και ενώ το καταλαβαίνει ότι του κάνει κακό και έχει χίλιες δυο βλαβερές και καταστροφικές συνέπιες μόνο και μόνο επειδή το χόρτο το κρατούν στη σφαίρα του παρανόμου και σίγουρα για οικονομικά συμφέροντα (συντήρηση δικαστικού κυκλώματος, ανεξέλεγκτη τιμή, κλπ). Είναι τραγικό να καταστρέφεις οικογένειες και πρόσωπα για μια τέτοια αιτία.
Συμπεραίνοντας καταλήγω πώς να μπορεί κάποιος να έχει 1-2 δικά του δεντράκια καθαρά για δική του χρήση δεν είναι το παράπτωμα που θα διασύρει την κοινωνία μας σε ακολασία.
Εν τέλει δώστε του τον τρόπο να το προμηθευτή χωρίς διασυρμό και με όποιο αντίτιμο εσείς νομίζεται είναι ικανοποιητικό.
Με αυτόν τον τρόπο θα παραχθούν και έσοδα, αλλά το κυριότερο είναι ότι θα σταματήσει το παράνομο εμπόριο και ο διασυρμός συνανθρώπων μας, που είναι και άξιοι και παραγωγικοί.
Ελπίζω να μήν ξεχάσατε τον Όρο Φαρμακευτικής Κάναββης !! MEDICAL MARIJUANA. Τυχαίο είναι που πολλές ανεπτυγμένες χώρες, Δύσης, Ανατολής αλλα και Ευρώπης έχουν αναγνωρίσει τον όρο Medical MARIJUANA?? Αμερική, Καναδάς, Αγγλία, Ολλανδία, Αυστραλία, Ισπανία, Πορτογαλλία κτλ. Μαλιστα, Κυκλοφορησε και νέο Χάπι με την κυρια ουσια της καναββης «THC» mesa. Λέγεται MARINOL. Αυτο το χαπι βγήκε διότι εαν σου πει ο γιατρος οτι το φαρμακο σου πρέπει να ειναι η Καναββη, και εσυ ΔΕΝ καπνίζεις, τοτε θα παρεις το Χαπακι. Επίσεις υπάρχει και Φυστικο-βούτηρο απο Καναββη που βγηκε για παιδακια με A.D.D. ( Attention Deficit Disorder). Καναββης χρησιμοποειται για διαφορες νοσους κυριως ομως Νευρολογικες. Εγω προσωπικά ειμαι Επιληπτικος και μετα απο συννενοηση με τους Νευρολογους μου εχουμε αποφασισει πως με βοηθαει η χρηση Καναββης. Απο εκει που εκανα 1 κριση καθε μηνα τωρα περιοριστικαν οι κρισεις και κανω 1 κριση καθε 3 μηνες, οπου οι Σπασμοι που ειναι Ανύπαρκτοι !! Ειναι το Φάρμακο μου και θα ηθελα να ληφθει υποψην σας ο ορος της φαρμακευτικης καναββης ετσι ωστε να μην φοβαμαιμην με πιασουν καθε φορα που παιρνω το φαρμακο μου ! οπως επισεις να μην χρειαζεται να Νταραβεριζομαι με τον καθε υποχθονιο Dealer για να παρω το Φαρμακο μου, ΑΛΛΑ να πωλειται στα φαρμακεια !! Αλλες νοσους στις οποιες συνισταται η Κανναβης ειναι 1) Σκληρηνση Κατα Πλακας. 2) Ανορεξια 3) Αυπνια 4) Γλαυκωμα 5) Επιληψια 6) Παρκινσον 7) Ασθενεις με Καρκινο και AIDS.
Εκτός από την για τους Ελλαδιτές συνηθισμένη χρήση της ινδικής κάνναβης υπάρχει βιολογική καλλιέργεια για την παραγωγή ιματισμού και ενδυμάτων και άλλα παράγωγα (μονωτικά υλικά κτλ) .
http://www.hempage.de/cms/Die_staerkste_Naturfaser_der_Welt_c34.html
http://www.agreos.de/index.php
http://www.hanfhaus.de/
http://www.hanffaser.de/uckermark/
Έως τον Β’ΠΠ ήταν η παραγωγή όχι μόνο ελεύθερη αλλά και επιβεβλημένη όχι μόνο από την Ναζιστική Γερμανία η οποία είχε τετραπλασιάσει την παραγωγή της κάνναβης αλλά και από της ΗΠΑ .
http://www.hanffaser.de/Fotos/Bilder_hist/Samenhanfbau_12_9.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=Ne9UF-pFhJY
Οι ίνες της κάνναβης είναι από της ισχυρότερες φυτικές ίνες χρησιμοποιούταν από την αρχαιότητα (και στον Ελληνικό χώρο αναφορά από τον Ηρόδοτο )όχι μόνο για παραγωγή ιματισμού αλλά καραβόπανων και σχοινιών.
http://de.wikipedia.org/wiki/Hanffaser
Τάσσομαι υπέρ της αποποινικοποίηση της ινδικής κάνναβης όπως αναφέρθηκαν και άλλοι σχολιαστές θα επιφέρει τεράστια κέρδη για το κράτος (ειδικά την καλοκαιρινή εποχή με τους τουρίστες ) δημιουργήστε coffee shops όπως στην Ολλανδία.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_coffee_shop
Για όλα τα άλλα ναρκωτικά που είναι πράγματι ναρκωτικά και επιβλαβή για τον άνθρωπο αυστηρότατες ποινές για εμπόρους ακόμη και εσχάτη των ποινών (την θανατική ποινή ).
Σε μια δημοκρατική χώρα, η απαγόρευση χρήσης ουσιών (συμπεριλαμβανομένων των ναρκωτικών) κρίνεται παράλογη. Παρόλα αυτά, οι πολίτες πρέπει να προστατευτούν από τις παρενέργειες της χρήσης ναρκωτικών ουσιών (ασυνείδητα ή συνειδητά βίαιη συμπεριφορά κ.α.). Προτεραιότητα έχει, φυσικά, η πρόληψη (ενημέρωση, εκπαίδευση κ.α.). Μια εναλλακτική πρόταση θα ήταν η δημιουργία κέντρων ελεγχόμενης χορήγησης ναρκωτικών ουσιών, ιδιωτικών ή δημοσίων. Σε αυτά, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να παραμένουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, υπό ιατρική παρακολούθηση, από την είσοδό τους, την πιστοποίηση ότι είναι σε θέση να λάβουν χορήγηση της ουσίας (απουσία συμπτωμάτων εξάρτησης) μέχρι και την πιστοποίηση (με έκδοση σχετικού πιστοποιητικού) ότι έχουν επανέλθει πλήρως σε άριστη σωματική και πνευματική κατάσταση. Αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει πολλές ώρες. Φυσικά η χρέωση για τη χορήγηση θα περιλαμβάνει το κόστος της ουσίας αλλά και το κόστος των υπηρεσιών (παραμονή, ιατρικός έλεγχος κλπ.). Η πληρωμή θα πρέπει να γίνεται προκαταβολικά. Η πράξη θα φορολογείται. Θα τηρείται σχετικό αρχείο σύμφωνα με το οποίο θα αποφεύγεται η συχνή χορήγηση στο ίδιο άτομο ώστε να αποφεύγεται η δημιουργία εξάρτησης. Με τον τρόπο αυτό θα αντιμετωπιστεί η παραβατικότητα που σχετίζεται με την εύρεση της ουσίας αλλά και εκείνη που σχετίζεται με τις παρενέργειες από τη χρήση της ουσίας.
Οι Νομαρχίες, δεν έχουν καταργηθεί με τον Καλλικράτη; Ποια υπηρεσία αντικαθιστά τις αρμόδιες διευθύνσεις των Νομαρχιών;
το εχω γραψει και αλλου. Πρεπει να φορολογιθουν τα εσοδα απο την πωληση. πρεπει να γινουν σημεια πωλησης καταναλωσης σε ολη την χωρα και να φορολογηθουν αντικεμενικα. δωστε δουλεια στον κοσμο.μην το κανετε μισο.
Φορολογιστε την κανναβη ….
Προχωρηστε σε ανακοιρηξη Α.Ο.Ζ στο Αιγαιο μαζι με Κυπρο-Ισραιλ….
Προχωρηστε σε εκμεταλευση των πολυτιμων πορων στο Ιωνιο….
ΤΡΕΛΟ ΧΡΗΜΑ!!!!!!
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ….
Πρέπει να υπάρξει ελεγχόμενη διάθεση και παραγωγή ινδικής κάνναβης από το κράτος, ώστε να τονωθεί η οικονομία (με τα υπερογκόδη ποσά που αναφέρονται σε άλλο σχόλιο), να υπάρχει έλεγχος ποιότητας , να μειωθεί η εγκληματικότητα και να σταματήσει η προώθηση της μαύρης αγοράς.
Στην Πατριδα μας υπαρχουν περιπου 400.000 χρηστες ινδικης κανναβης και αλλοι τοσοι του Σαββατοκυριακου . Η καταναλωση το 24ωρο για τον χρηστη ειναι τουλαχιστο 2γρ. = 10.00 ευρω χ400.000= 4.000.000 ευρω το 24ωρο χ30ημερες =120.000.000 χ 12 μηνες =1.440.000.000 το χρονο τουλαχιστο . Τα χρηματα αυτα πηγαινουν σε χωρες γειτονες παρα την καταστολη. Η καταναλωση κανναβης ειναι καθημερηνη απο τους χρηστες οπως και των τσιγγαρων. Μηπως ηρθε η ωρα τα χρηματα αυτα να μπουν στα ταμεια του του Κρατους ως εσοδα απο την ελενγχομενη παραγωγη και διαθεση. Οπως γινετε και σε αλλες χωρες στην Ε.Ε ?.