Η παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4194/2013 (Α΄208) αντικαθίσταται ως εξής:
«4.Ο δικηγόρος για την κατάθεση κάθε είδους ενδίκων βοηθημάτων ή μέσων, καθώς και για την παράστασή του κατά τη συζήτηση των ανωτέρων ενδίκων βοηθημάτων ή μέσων ενώπιον των δικαστηρίων και δικαστών οφείλει, στο πλαίσιο της υποχρέωσης προκαταβολής της παρ. 1, να καταθέτει το σχετικό γραμμάτιο καταβολής, αλλιώς η αντίστοιχη διαδικαστική πράξη είναι απαράδεκτη. Στην τακτική διαδικασία ενώπιον του Ειρηνοδικείου, του Μονομελούς και του Πολυμελούς Πρωτοδικείου (κατά τη διάταξη του άρθρου 237 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας) ο δικηγόρος οφείλει να καταθέτει ενιαίο γραμμάτιο για τις προτάσεις και την παράσταση. Η υποχρέωση προκαταβολής της παράστασης κατά τη συζήτηση κάθε είδους ενδίκων βοηθημάτων ή μέσων θεωρείται τυπική παράλειψη η οποία μπορεί να καλυφθεί μετά τη συζήτηση και πριν από την έκδοση της απόφασης, ύστερα από σχετική ειδοποίηση του πληρεξούσιου δικηγόρου από τo δικαστήριο. Επίσης, για την παράσταση ενώπιον των ποινικών δικαστηρίων κάθε βαθμού, των ανακριτών ή ανακριτικών υπαλλήλων ή δικαστικών συμβουλίων, οφείλει να καταθέτει το σχετικό γραμμάτιο καταβολής, αλλιώς η παράστασή του δεν γίνεται δεκτή. Στην περίπτωση του προηγούμενου εδαφίου ο δικηγόρος καταθέτει ένα γραμμάτιο ανεξαρτήτως του αριθμού των εντολέων που εκπροσωπεί. Ειδικώς, επί ποινικών ενδίκων βοηθημάτων και μέσων, η παράλειψη προσκόμισης γραμματίου, επισύρει μόνον τις κυρώσεις της παρ. 5. Στην περίπτωση παράστασης δικηγόρου κατά τη διαδικασία λήψης ενόρκων βεβαιώσεων, ο δικηγόρος εκδίδει ένα γραμμάτιο, ανεξαρτήτως του αριθμού των ενόρκων βεβαιώσεων που λαμβάνονται στο πλαίσιο του ίδιου ενδίκου βοηθήματος ή μέσου.
Δεν υπάρχει υποχρέωση της προκαταβολής της παρ. 1: α) σε περίπτωση παραίτησης από το δικόγραφο, και β) σε περίπτωση αναβολής ή ματαίωσης της συζήτησης, τυχόν δε καταβληθείσα προκαταβολή αναζητείται από τον δικηγόρο που προέβη σε αυτήν, άλλως αυτή ισχύει για τη νέα συζήτηση.».
Αρχική Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξειςΆρθρο 11 Έκδοση ενός ενιαίου γραμματίου προείσπραξης – Τροποποίηση του άρθρου 61 του ν. 4194/2013
Άρθρο 11 Έκδοση ενός ενιαίου γραμματίου προείσπραξης – Τροποποίηση του άρθρου 61 του ν. 4194/2013
- 121 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚΚΡΕΜΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ Ν. 3869/2010 Άρθρο 1 Ρυθμίσεις για την επιτάχυνση εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6 § 1 ΕΣΔΑ ως προς την εύλογη διάρκεια της πολιτικής δίκης
- 35 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ Άρθρο 2 Προϋπόθεση κτήσης δικηγορικής ιδιότητας – Τροποποίηση του άρθρου 6 του ν. 4194/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 Ειδικές προϋποθέσεις εγγραφής στο Μητρώο ασκουμένων – Τροποποίηση του άρθρου 15 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 4 Συγκρότηση Μόνιμης Επιτροπής Δοκιμασίας Επάρκειας – Τροποποίηση του άρθρου 16 του ν. 4194/2013Άρθρο 4 Συγκρότηση Μόνιμης Επιτροπής Δοκιμασίας Επάρκειας – Τροποποίηση του άρθρου 16 του ν. 4194/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Καταβολή ποσού υπέρ της συμμετοχής στον διαγωνισμό υποψήφιων δικηγόρων – Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 6 Ευθύνη και εποπτεία διαγωνισμού υποψήφιων δικηγόρων – Τροποποίηση του άρθρου 19 του ν. 4194/2013Άρθρο 6 Ευθύνη και εποπτεία διαγωνισμού υποψήφιων δικηγόρων – Τροποποίηση του άρθρου 19 του ν. 4194/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Επιτροπές Εξετάσεων – Τροποποίηση του άρθρου 20 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 8 Διορισμός διακριθέντων αθλητών – Τροποποίηση του άρθρου 27 του ν. 4194/2013Άρθρο 8 Διορισμός διακριθέντων αθλητών – Τροποποίηση του άρθρου 27 του ν. 4194/2013
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 Έργο του δικηγόρου και διαμεσολάβηση – Τροποποίηση του άρθρου 36 του ν. 4194/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Διανομή κερδών στους εταίρους των δικηγορικών εταιρειών – Τροποποίηση του άρθρου 54 του ν. 4194/2013
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11 Έκδοση ενός ενιαίου γραμματίου προείσπραξης – Τροποποίηση του άρθρου 61 του ν. 4194/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Παράσταση δικηγόρου σε συμβόλαιο – Τροποποίηση του άρθρου 74 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 13 Αρμοδιότητες Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 92 του ν. 4194/2013Άρθρο 13 Αρμοδιότητες Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 92 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 Σύγκληση Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 98 του ν. 4194/2013Άρθρο 14 Σύγκληση Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 98 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 Απαρτία Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 99 του ν. 4194/2013Άρθρο 15 Απαρτία Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 99 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 Διεξαγωγή Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 100 του ν. 4194/2013Άρθρο 16 Διεξαγωγή Γενικής Συνέλευσης – Τροποποίηση του άρθρου 100 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 Αποφάσεις – Τροποποίηση του άρθρου 102 του ν. 4194/2013Άρθρο 17 Αποφάσεις – Τροποποίηση του άρθρου 102 του ν. 4194/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Ημερομηνία και τόπος διεξαγωγής εκλογών – Τροποποίηση του άρθρου 107 του ν. 4194/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 19 Παραγραφή πειθαρχικών παραπτωμάτων – Τροποποίηση του άρθρου 141 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 Χρηματικό πρόστιμο ως πειθαρχική ποινή – Τροποποίηση του άρθρου 142 του ν. 4194/2013Άρθρο 20 Χρηματικό πρόστιμο ως πειθαρχική ποινή – Τροποποίηση του άρθρου 142 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 Πρωτοβάθμια Πειθαρχικά Συμβούλια – Τροποποίηση του άρθρου 147 του ν. 4194/2013Άρθρο 21 Πρωτοβάθμια Πειθαρχικά Συμβούλια – Τροποποίηση του άρθρου 147 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 Διαδικασία άσκησης πειθαρχικής δίωξης – Τροποποίηση του άρθρου 152 του ν. 4194/2013Άρθρο 22 Διαδικασία άσκησης πειθαρχικής δίωξης – Τροποποίηση του άρθρου 152 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 Διαδικασία ενώπιον των πειθαρχικών συμβουλίων – Τροποποίηση του άρθρου 154 του ν. 4194/2013Άρθρο 23 Διαδικασία ενώπιον των πειθαρχικών συμβουλίων – Τροποποίηση του άρθρου 154 του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 Αίτηση ακυρώσεως κατά αποφάσεων του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας – Τροποποίηση του άρθρου 157 του ν. 4194/2013Άρθρο 24 Αίτηση ακυρώσεως κατά αποφάσεων του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας – Τροποποίηση του άρθρου 157 του ν. 4194/2013
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 25 Επικαιροποίηση Παραρτημάτων I και II του ν. 4194/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 Μεταβατική διάταξηΆρθρο 26 Μεταβατική διάταξη
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ Άρθρο 27 Έργο δικαστικών επιμελητών – Τροποποίηση του άρθρου 1 του ν. 2318/1995
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Άρθρο 28 Αγωγή κακοδικίας – Τροποποίηση του άρθρου 73 του Εισαγωγικού Νόμου Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 29 Επιπρόσθετα έγγραφα που καταθέτει ο δικαστικός επιμελητής στον υπάλληλο του πλειστηριασμού μετά την εκτέλεση – Τροποποίηση του άρθρου 995 του π.δ. 503/1985Άρθρο 29 Επιπρόσθετα έγγραφα που καταθέτει ο δικαστικός επιμελητής στον υπάλληλο του πλειστηριασμού μετά την εκτέλεση – Τροποποίηση του άρθρου 995 του π.δ. 503/1985
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 Παράδοση στον δικαστικό επιμελητή της εκτίμησης του πιστοποιημένου εκτιμητή και σε ηλεκτρονική μορφή – Τροποποίηση του άρθρου 2 του π.δ. 59/2016Άρθρο 30 Παράδοση στον δικαστικό επιμελητή της εκτίμησης του πιστοποιημένου εκτιμητή και σε ηλεκτρονική μορφή – Τροποποίηση του άρθρου 2 του π.δ. 59/2016
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 31 Μεταβατική διάταξηΆρθρο 31 Μεταβατική διάταξη
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ Εφαρμογή αρχής ne bis in idem, αναστολή παραγραφής αδικημάτων επί ασφαλιστικών εισφορών, διοικητικές κυρώσεις επί καταργηθέντων πταισμάτων Άρθρο 32 Δικονομικές διατάξεις για την εφαρμογή της αρχής ne bis in idem και του τεκμηρίου αθωότητας – Τροποποίησεις του ν. 2960/2001 και του ν. 4174/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 Αναστολή της παραγραφής των ποινικών αδικημάτων που σχετίζονται με την μη καταβολή ασφαλιστικών εισφορών – Τροποποίηση του άρθρου 28 του ν. 4321/2015Άρθρο 33 Αναστολή της παραγραφής των ποινικών αδικημάτων που σχετίζονται με την μη καταβολή ασφαλιστικών εισφορών – Τροποποίηση του άρθρου 28 του ν. 4321/2015
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 34 Τιμώρηση καταργηθέντων πταισμάτων ως διοικητικών κυρώσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Άρθρο 35 Πεδίο εφαρμογής της κοινής υπουργικής απόφασης κατ’ εφαρμογή του άρθρου 31 του ν. 4640/2019ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ’ ΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Άρθρο 35 Πεδίο εφαρμογής της κοινής υπουργικής απόφασης κατ’ εφαρμογή του άρθρου 31 του ν. 4640/2019
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36 Αρμόδια αρχή για τον διορισμό διαμεσολαβητών στη νομική βοήθεια – Τροποποίηση του άρθρου 8 του ν. 3226/2004Άρθρο 36 Αρμόδια αρχή για τον διορισμό διαμεσολαβητών στη νομική βοήθεια – Τροποποίηση του άρθρου 8 του ν. 3226/2004
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ Άρθρο 37 Διασκέψεις εξ αποστάσεως
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 Κατάργηση απόσπασης Εφέτη στη Γενική Επιτροπεία των Διοικητικών ΔικαστηρίωνΆρθρο 38 Κατάργηση απόσπασης Εφέτη στη Γενική Επιτροπεία των Διοικητικών Δικαστηρίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 Αύξηση θέσεων υπαλλήλων κλάδου πληροφορικής στο Συμβούλιο της Επικρατείας και δυνατότητα κάλυψης κενών θέσεων με μετάταξη ή μεταφορά υπηρετούντων ήδη υπαλλήλων στο ΣτΕ, τη Γενική Επιτροπεία των ΤΔΔ και στα ΤΔΔ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40 Συμμετοχή δικαστικών λειτουργών και λοιπών προσώπων σε ομάδες εργασίας για έργα πληροφορικής της ΔικαιοσύνηςΆρθρο 40 Συμμετοχή δικαστικών λειτουργών και λοιπών προσώπων σε ομάδες εργασίας για έργα πληροφορικής της Δικαιοσύνης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41 Επεξεργασία διαταγμάτων με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) – Τροποποίηση του π.δ. 18/1989Άρθρο 41 Επεξεργασία διαταγμάτων με τη χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) – Τροποποίηση του π.δ. 18/1989
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42 Αποσπάσεις δικαστικών λειτουργών – Τροποποίηση του άρθρου 51 του ν. 1756/1988
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΩΝ Άρθρο 43 Συμψηφισμός αχρεωστήτως καταβληθέντων στο δημόσιο αναλογικών δικαιωμάτωνΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΩΝ Άρθρο 43 Συμψηφισμός αχρεωστήτως καταβληθέντων στο δημόσιο αναλογικών δικαιωμάτων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Άρθρο 44 Αντίγραφο ποινικού μητρώου για την Τράπεζα της Ελλάδος – Τροποποίηση του άρθρου 4 του ν. 4261/2014ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ’ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Άρθρο 44 Αντίγραφο ποινικού μητρώου για την Τράπεζα της Ελλάδος – Τροποποίηση του άρθρου 4 του ν. 4261/2014
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Άρθρο 45 Αντιμετώπιση αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών τoυ ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ.ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι’ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ Άρθρο 45 Αντιμετώπιση αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών τoυ ΤΑ.Χ.ΔΙ.Κ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ’ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Άρθρο 46 Μετάταξη υπαλλήλων στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου ΔικαιοσύνηςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ’ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Άρθρο 46 Μετάταξη υπαλλήλων στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙB’ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Άρθρο 47 Κάλυψη θέσεων τακτικού προσωπικού των Δικαστηρίων της Χώρας – Τροποποίηση του άρθρου 15 του ν. 2190/1994
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 48 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
1 Σεπτεμβρίου 2020, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Σεπτεμβρίου 2020, 17:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 204 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Γιά ποιό λόγο γίνεται διαχωρισμός του ποινικού ενδίκου μέσου από το πολιτικό ένδικο μέσο και στην μεν πρώτη περίπτωση η παράλειψη προσκόμισης γραμματίου προείσπραξης θεωρείται τυπική παράλειψη ενώ στη δεύτερη κηρύσσεται απαράδεκτο το ένδικο μέσο;
Επίσης για ποιο λόγο η μη προσκόμιση ή η προσκόμιση ελλιπούς γραμματίου προκαταβολής ασφαλιστικών εισφορών κατά την συζήτηση ενδίκου μέσου θεωρείται τυπική παράλειψη ενώ η μη προσκόμιση κατά την κατάθεση του του γραμματίου δεν θεραπεύεται και κηρύσσεται απαράδεκτο;
Μήπως πρέπει να θεσπιστεί μια μεταβατική διάταξη και να θεωρηθούν ως νομίμως ασκηθέντα τα ένδικα βοηθήματα που έχουν ασκηθεί μέχρι σήμερα αν ο διάδικος κατέβαλε κατά τη συζήτηση ή θα καταβάλει τα ελλείποντα ποσά του γραμματίου προείσπραξης και αυτό ενόψει της κυμαινόμενης νομολογίας περί του αν είναι παραδεκτή η καταβολή εκ των υστέρων του ελλείποντος ποσού του γραμματίου προείσπραξης κατά την κατάθεση του ενδίκου μέσου;
Δεν είναι δυνατόν να υποχρεούται ο δικηγόρος σε έκδοση σχετικού γραμματίου, όταν δεν παρίσταται κατά τη συζήτηση (ως έχει δικαίωμα). Η διάταξη είναι αντίθετη στις προβλέψεις του Κπολδ και στις βασικές δικονομικες αρχές.
ορθώς καταργείται η υποχρέωση για γραμμάτιο στην παραίτηση από το δικόγραφο
πρέπει να προβλεφθεί ότι ο δικηγόρος που απασχολείται και αμείβεται καθ’ υπόθεση σε υποθέσεις δημοσίου – οτα – νπδδ δεν υποχρεούται σε έκδοση και προσκόμιση γραμματίου για τις διαδικαστικές πράξεις αυτών -> πλήρης ατέλεια -> δεν υφίσταται κάποιο ειδικότερο θέμα, αφού στις περιπτώσεις αυτές υφίσταται διαφάνεια όσον αφορά την αμοιβή και ισχύουν οι διατάξεις για παρακράτηση φόρου , όπου προβλέπεται
η πρόβλεψη για ενιαίο γραμμάτιο για προτάσεις-παράσταση είναι απαράδεκτη , γιατί πρόκειται για σαφώς διαφορετικές διαδικαστικές πράξεις, ενώ υφίστανται περιπτώσεις όπου δεν είναι υποχρεωτικές οι προτάσεις ή το υπόμνημα ή είναι διαφορετικό το χρονικό στάδιο για διεκπεραίωση κάθε διαδικαστικής πράξης => προφανώς τις προτεινόμενες διατάξεις τις συνέταξαν πρόσωπα που γνωρίζουν μόνο από βιβλία την δικονομία & δεν έχουν σχέση με μαχόμενη δικηγορία -> να ξαναδείτε τις προτεινόμενες διατάξεις
στις εξαιρέσεις για γραμμάτιο πρέπει να προβλεφθεί ότι δεν υπάρχει υποχρέωση όταν έχουμε εκ νέου εκδίκαση της υπόθεσης είτε λόγω παραπομπής , είτε κατόπιν έκδοσης προδικαστικής , είτε λόγω διακοπής
Κάντε τα γραμμάτια όλων των υποθεσεων ΕΝΙΑΙΑ (και οχι μονο της τακτικης διαδικασιας).
Οταν κατατίθεται ενα δικογραφο (αγωγη, ανακοπη, εφεση κλπ) να καταθέτουμε το ΕΝΙΑΙΟ γραμματιο, να εκδίδουμε τη φορολογικη αποδειξη, ωστε να τελειώνουμε φορολογικά. Δε γινεται να εχουν ενιαία και μη ενιαία γραμμάτια. Υποτίθεται οτι πρεπει να απλοποιήσουμε τις διαδικασιες και τη ζωή μας.
Ποιος νους σκέφτηκε να καταργήσει τελειως τα γραμμάτια στις παραιτήσεις και το γραμματιο που θα εκδοθει για μια ενορκη να χρησημοποιείται για ολες τις ενορκες του ίδιου ενδικου βοηθήματος ή μέσου. Για να να γινει παραιτήσει πρεπει προηγουμενως να παραστεί ο δικηγορος και να δηλωσει την παραιτηση και αυτο ειναι διαδικαστικη πραξη που απαιτεί χρονο για να μεταβεί ο δικηγορος στο δικαστηριο και γράφεται οτι δεν θα εκδίδεται γραμματιο προκαταβολης. Δηλ. Θα παρέχονται δικηγορικες υπηρεσιες και και δεν θα εκδίδεται φορολογικη αποδειξη, αφου δεν θα απαιτειται γραμματιο παραιτησης. Ξέρετε τι φοροδιαφυγή θα γινει, αφου δε θα εκδίδεται φορολογικη αποδειξη. Μη γυρίζετε τη χώρα πισω στη φοροδιαφυγή για χάρη συνδικαλιστικών συμφερόντων των δικηγορων. Ειχα την πεποίθηση οτι η παρουσα κυβέρνηση θα καταπολεμούμε τη φοροδιαφυγή και θα έκλεινε τρυπες και παραθυράκια του νομου. Με τη μη εκδοση γραμματίου προκαταβολης ανοίγεται τις κερκόπορτες της φοροδιαφυγής και εξυπηρετείται συμφέροντα μεριδας του δικηγορικου κλάδου. Παρακαλώ να αποσύρεται τη ΜΗ ΕΚΔΟΣΗ γραμματειου προκαταβολης για παραιτήσεις δικογράφων και ενορκες. Εκτίθεστε και βάζετε τρικλοποδιές στις φιλότιμες προσπάθειες πολλών για καταπολέμηση και εξαφάνιση της φοροδιαφυγής-εισφοροδιαφυγής κλπ.
Γιατί θα υποχρεούμαστε πλέον σε ενιαίο γραμμάτιο για παράσταση+προτάσεις στη νέα τακτική, όταν η μία εξ αυτών των διαδικαστικών πράξεων (βλ. παράσταση) ορισμένες φορές περιττεύει; Οι αλλαγές της νέας τακτικής κατέστησαν μη υποχρεωτική (άλλως όλως τυπική) την παράσταση. Όπως φαίνεται θα καταβάλλουμε πλέον γραμμάτιο για μη πράξη. Η διάταξη οδηγεί αναίτια σε υπέρμετρη αύξηση των δικαστικών εξόδων. Σωστά μέχρι σήμερα υπάρχει άλλο γραμμάτιο για παράσταση και άλλο για προτάσεις.
Μήπως να περιληφθεί και διάταξη για μη υποχρέωση προσκομισης γραμματιου στις περιπτώσεις ανασυζητησης υποθέσεων και μετά από έκδοση προδικαστικης ή παραπεμπτικης σε σχηματισμό του ίδιου δικαστηρίου (εφόσον παρίσταται ο ίδιος δικηγόρος)?
Μήπως να περιληφθεί και διαταξη για μη υποχρέωση προσκομισης γραμματιου στις περιπτώσεις ανασυζητησης υποθέσεων (πχ λόγω μη έκδοσης απόφασης εντός του σχετικού χρόνου), καθώς και μετά από έκδοση προδικαστικης απόφασης, όταν (και στις 2 περιπτώσεις) παρίσταται ο ίδιος δικηγόρος;
Γράφετε στο αρθρο 11
Στην ΤΑΚΤΙΚΗ διαδικασία ενώπιον του Ειρηνοδικείου, του Μονομελούς και του Πολυμελούς Πρωτοδικείου (κατά τη διάταξη του άρθρου 237 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας) ο δικηγόρος οφείλει να καταθέτει ενιαίο γραμμάτιο για τις προτάσεις και την παράσταση.
Και συνεχίζεται
…Η υποχρέωση προκαταβολής της παράστασης κατά τη συζήτηση κάθε είδους ενδίκων βοηθημάτων ή μέσων θεωρείται τυπική παράλειψη η οποία μπορεί να καλυφθεί μετά τη συζήτηση και πριν από την έκδοση της απόφασης, ύστερα από σχετική ειδοποίηση του πληρεξούσιου δικηγόρου από τo δικαστήριο.
Ομως, δε διευκρινίζεται εαν θεωρείται τυπική παράλειψη η έλλειψη του ΕΝΙΑΙΟΥ γραμματίου στην ΤΑΚΤΙΚΗ διαδικασια, το οποιο (γραμματιο) περιλαμβάνει ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ + ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ. Ο δικαστης θα θεωρει οτι η έλλειψη του ενιαιου γραμματίου δεν ειναι τυπική παράλειψη, διοτι αυτο περιλαμβάνει, εκτος της ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ (που θεωρείται τυπική παράλειψη, και τις ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ·που ΔΕΝ θεωρείται τυπική παράλειψη).
Πρεπει να ρυθμίζεται το θεμα αλλιως στη τακτικη διαδικασια θα απορρίπτονται σωρρηδον οι υποθεσεις , έλλειψη του ενιαίου γραμματίου.
Στο αρθρο 11 γράφεται…Στην τακτική διαδικασία ενώπιον του ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟΥ, του Μονομελούς και του Πολυμελούς Πρωτοδικείου (κατά τη διάταξη του άρθρου 237 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας) ο δικηγόρος οφείλει να καταθέτει ενιαίο γραμμάτιο για τις προτάσεις και την παράσταση.
Ομως, στο αρθρο 25, ενω προσδιορίζεται το ενιαίο γραμμάτιο για τις προτάσεις και την παράσταση στο Μονομελές και στο Πολυμελες, ΔΕΝ προσδιορίζεται σε ποιο ποσο θα ανέρχεται το ενιαίο γραμμάτιο για τις προτάσεις και την παράσταση στο ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ????