Στο άρθρο 24 του π.δ. 18/1989 προστίθεται παράγραφος 3 ως εξής:
«Σε περίπτωση κατά την οποία αναβληθεί η υπόθεση μία φορά λόγω μη αποστολής των στοιχείων του φακέλου από τη Διοίκηση, το Δικαστήριο μπορεί να προχωρήσει στην εκδίκασή της, συνάγοντας τεκμήριο ομολογίας για την πραγματική βάση των ισχυρισμών του αιτούντος».
Άρθρο 43: Συνέπειες μη αποστολής φακέλου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01: Νομικά πρόσωπα
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 02: Τόκος επιδικίας
- 69 ΣχόλιαΆρθρο 03: Διαζύγιο
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διαθήκη
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 05: Κληρονομητήριο
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 06: Καθ’ ύλη αρμοδιότητα των Μονομελών Πρωτοδικείων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 07:Δικαστική μεσολάβηση
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 08:Αναβολή συζήτησης λόγω απεργίας, αποχής, κ.λ.π.
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 09: Διαδικασία στα Πολυμελή Πρωτοδικεία
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10: Πρακτικό μεσολάβησης-Εκτελεστός τίτλος εγγραφής υποθήκης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11: Ηλεκτρονική έκδοση αποφάσεων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 12:Παράβολο ενδίκων μέσων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ειδικές διαδικασίες-Προκατάθεση προτάσεων
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ανακοπή κατά διαταγής πληρωμής
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 15: Ειδικές διαδικασίες-Συζήτηση
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ασφαλιστικά μέτρα-Προσωρινή διαταγή
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 17: Υποθέσεις εκουσίας δικαιοδοσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18: Κήρυξη αλλοδαπού τίτλου εκτελεστού στην Ελλάδα
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19:Ανακοπές στην αναγκαστική εκτέλεση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 20:Υποθέσεις εκουσίας δικαιοδοσίας βάσει ειδικών νόμων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21:ΚΕΔΕ-Δήλωση τρίτου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22: Τροποποίηση διατάξεων του Πτωχευτικού Κώδικα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23: Ρυθμίσεις για την δικαστική απέλασηΆρθρο 23: Ρυθμίσεις για την δικαστική απέλαση
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 24: Τροποποίηση των άρθρων 110, 308, 314, 331, 333, 361, 362, 381, 407 ΠΚ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 25: Αναπροσαρμογή ποσών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26: Ρυθμίσεις για την εξαίρεση των δικαστικών προσώπων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 27: Τροποποίηση του άρθρου 43 ΚΠΔ
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 28: Ρυθμίσεις για την έγκληση
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 29: Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 30: Ρυθμίσεις για την προανάκριση και την ανάκριση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 31: Τροποποίηση των περί προσωρινής κράτησης διατάξεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 32: Ρυθμίσεις για την αυτοπρόσωπη εμφάνιση ενώπιον των συμβουλίων
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 33: Τροποποιήσεις στα άρθρα 111, 273, 322, 340, 349, 408, 474 και 489 ΚΠΔ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34: Τροποποίηση των άρθρων 409 και 410 ΚΠΔ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 35: Τροποποίηση του άρθρου 551 ΚΠΔ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36: Αναπροσαρμογή ποσών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 37: Ρύθμιση για τους νόμους 2960/2001 και 4002/2011 και τροποποίηση του π.δ. 106/2007 και της Υγειονομικής διάταξης Α5/3010/1985
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 38: Πταισματικές παραβάσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39: Τροποποίηση του ν. 3386/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40: Εκκρεμείς δίκες μετά την πρότυπη δίκη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41:Συνοπτική έκθεση δικογράφου και ηλεκτρονική διεύθυνση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 42: Ηλεκτρονική κατάθεση και επίδοση δικογράφου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 43: Συνέπειες μη αποστολής φακέλου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Πληρεξουσιότητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Διαδικασία σε Συμβούλιο για την αποδοχή ενδίκων βοηθημάτων και μέσων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46: Δικαστική δαπάνη
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 47: Αρμοδιότητα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 48: Συνοπτική έκθεση δικογράφου και ηλεκτρονική διεύθυνση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49: Ηλεκτρονική κατάθεση και επίδοση δικογράφου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50: Δικαστικός συμβιβασμόςΆρθρο 50: Δικαστικός συμβιβασμός
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 51: Διαδικασία σε Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 53: Δικαιούμενοι στην άσκηση αίτησης για δίκαιη ικανοποίηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54: Αρμόδιο συμβούλιο για την καθυστέρηση εκδίκασης υποθέσεων ενώπιον του Συμβουλίου της ΕπικρατείαςΆρθρο 54: Αρμόδιο συμβούλιο για την καθυστέρηση εκδίκασης υποθέσεων ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 55: Αρμόδια συμβούλια για την καθυστέρηση εκδίκασης υποθέσεων ενώπιον των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56: Αίτηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 57: ΔιαδικασίαΆρθρο 57: Διαδικασία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58: Κριτήρια για την επιδίκαση δίκαιης ικανοποίησηςΆρθρο 58: Κριτήρια για την επιδίκαση δίκαιης ικανοποίησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59: Εκτέλεση της απόφασηςΆρθρο 59: Εκτέλεση της απόφασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60: Ειδικές επιτροπές για τις εκκρεμείς υποθέσεις ενώπιον του ΕΔΑΔΆρθρο 60: Ειδικές επιτροπές για τις εκκρεμείς υποθέσεις ενώπιον του ΕΔΑΔ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 61: Αίτηση επιτάχυνσης στην ακυρωτική δίκηΆρθρο 61: Αίτηση επιτάχυνσης στην ακυρωτική δίκη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62: Αίτηση επιτάχυνσης στην διοικητική δίκη ουσίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 3886/2010Άρθρο 63: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 3886/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 64: Διαφορές που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του ν. 3894/2010Άρθρο 64: Διαφορές που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του ν. 3894/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 65: Αποδοχή αποφάσεων από τη διάδικο αρχήΆρθρο 65: Αποδοχή αποφάσεων από τη διάδικο αρχή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66: Πράξεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 67:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68: Σώμα Μελών Επιτροπών Επιλύσεως Διοικητικών Αμφισβητήσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 69:Άρθρο 69:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 70:Άρθρο 70:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 71:Άρθρο 71:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72:Άρθρο 72:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76:Άρθρο 76:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77:Άρθρο 77:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 80:Άρθρο 80:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 81:Άρθρο 81:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 82:Άρθρο 82:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 83:Άρθρο 83:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 84:Άρθρο 84:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 85:Άρθρο 85:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86:Συγκρότηση Εφετείου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 87: Κανονισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 88: Κλήρωση συνθέσεωνΆρθρο 88: Κλήρωση συνθέσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 89: Όριο ηλικίας-Κωλύματα διορισμού
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 90: Κωλύματα εντοπιότητας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91: Μισθός – θέματα δικαστικών διακοπών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 92: Αναρρωτική άδειαΆρθρο 92: Αναρρωτική άδεια
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 93: Εκπαιδευτική άδεια
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 94: Προαγωγές
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 95: Μεταθέσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 96: ΑργίαΆρθρο 96: Αργία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 97: Θέση εκτός υπηρεσίαςΆρθρο 97: Θέση εκτός υπηρεσίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 98: Προαγωγή διοικητικών δικαστών στο Συμβούλιο της Επικρατείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 99: Παρατηρητές-Προσφυγή σε ολομέλεια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 100: Τροποποίηση των άρθρων 77 και 78 του ν. 1756/1988
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 101: Τροποποίηση του άρθρου 79 του ν. 1756/1988Άρθρο 101: Τροποποίηση του άρθρου 79 του ν. 1756/1988
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102: Επιθεώρηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 103: Περιφέρειες επιθεώρησηςΆρθρο 103: Περιφέρειες επιθεώρησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 104: Κλίμακα αξιολόγησης-Επιθεώρηση στο Ελεγκρικό ΣυνέδριοΆρθρο 104: Κλίμακα αξιολόγησης-Επιθεώρηση στο Ελεγκρικό Συνέδριο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 105: Κλήρωση Συμβουλίου Επιθεώρησης στο Συμβούλιο της ΕπικρατείαςΆρθρο 105: Κλήρωση Συμβουλίου Επιθεώρησης στο Συμβούλιο της Επικρατείας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 106: Τροποποίηση των άρθρων 84 και 85 του ν. 1756/1988Άρθρο 106: Τροποποίηση των άρθρων 84 και 85 του ν. 1756/1988
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 107: Πειθαρχικά παραπτώματα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 108: Πειθαρχικά ΣυμβούλιαΆρθρο 108: Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 109: Διατάξεις για τη Γενική Επιτροπεία της Επικράτειας του Ελεγκτικού ΣυνεδρίουΆρθρο 109: Διατάξεις για τη Γενική Επιτροπεία της Επικράτειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 110: Αστικές εταιρίες δικαστικών επιμελητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 111:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 112:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 113: Καταργούμενες διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 114:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
14 Δεκεμβρίου 2011, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Δεκεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 907 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Επιτέλους! Υπάρχει σχετική νομολογία του ΣτΕ σε υποθέσεις Δημοσίων Έργων, αλλά δεν είναι ευρέως γνωστή.
Οχι στην αναβολή , καμία αναβολή επειδή η Διοίκηση [ …δηλαδη
ο αρμόδιος και υπεύθυνος υπάλληλος , παρέλειψε νόμιμη οφειλόμενη ενεργεια και ζημίωσε τον πολίτη ] , λόγω μη αποστολής του φακέλου , εφ όσον μαζί με το ένδικο μεσο
είναι στην διάθεση του ορισθέντος εισηγητή , όλα τα στοιχεία που αποδεικύουν τους λόγους άσκησης ]
Τεκμήριο ομολογίας απο την πρώτη δικάσιμο , ακόμη και όταν δεν παρίσταται ο δικηγόρος Δημοσίου , ακόμη και σε περίπτωση απεργίας του .
Με την διάταξη του άρθρου 69 του Ν 3900/2010 , ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ
η διάταξη του άρθρου 17 παρ 4 του Π.Δ 18/89 , σύμφωνα με την οποία η αίτηση ακύρωσης μπορούσε να υπογράφεται και υποβάλλεται από τον αιτουντα.
Η σκοπιμότητα της ως άνω τροπολογίας ήταν τα συμφέροντα των
δικηγόρων και μόνο , αφού με την υπογραφή ή συνυπογραφή
του ενδίκου μέσου , ο δικηγόρος έχει υπο ομηρία τον
αιτούντα . Αποτρέπει τον αιτουντα από την δυνατοτητα αλλαγής
του μέχρι την εκδίαση της υπόθεσης , όπως επίσης του
στερεί το δικαίωμα να διορίσει στο ακροατήριο όποιον άλλον δικηγόρο επιθυμεί την ημερα της επ ακροατηρίω διαδικασίας
Ποιά άλλη σκοπιμότητα εξυπηρέτησε η τροπολογία , αφού στην επ ακροατηρίω διαδικασία είναι υποχρεωτική η συμπαράσταση
δικηγόρου…… , Αφου έτσι και αλλιώς δεν ήταν δυνατή η διαδικασία χωρίς δικηγόρο σύμφωνα με την καταργηθείσα διάταξη .
ΠΡΟΤΕΙΝΩ την Επαναφορά της διάταξης του άρθρου 17 παρ 4 ΠΔ 18/89 όπως ίσχυε πριν την τροπ. με την διάταξη του άρθρου 69 του Ν 3900/10, ώστε η αίτηση ακύρωσης να υπογράφεται και
μόνο απο τον αιτούντα ,ώστε να δίνεται η ευκαιρία στον
αιτούντα να επιλέγει τον δικηγόρο του και την τελευταία στιγμή πριν την επ ακροατηρίω διαδικασία ….και να μην είναι όμηρος του δικηγόρου, ΑΦΟΥ δικηγόρος έχει την δυνατοτητα
να μελετήσει την αίτηση ακύρωσης και να την υιοθετήσει και αναλάβει την υπόθεση , αφού φυσικά συναφθεί και προβλεπόμενη στο Ν 3919/11 ΑΜΟΙΒΗ ΤΟΥ .
Η πολιτεία επιχείρησε με πλειάδα νόμων και διαταγμάτων να
πετύχει την γρήγορη δίκη . Μάταια όμως . Τα ερωτηματικά πολλά.
Μήπως δεν επιθυμεί πραγματικά , επειδή ιδιαίτερα για τις υποθέσεις ενώπιον των Διοικητικών δικαστηρίων , ενέχεται το
Δημόσιο , [ Το δημόσιο δεν πρέπει να ενέχεται ,και να …..πληρώνει για τις πράξεις ή παραληψεις των υπαλλήλων ]
ΠΡΟΤΕΙΝΩ τροποποιηση των άρθρων 105 και 106 του Εισ. Νόμου του Α Κ , ώστε να μην υποχρεούται το Δημόσιο σε αποζημίωση για πράξεις η παραλήψεις των υπαλληλων , ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΙ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ , ώστε να τερματησει η υπαλληλικη ασυλία και ατιμωρησια ] [Η πειθαρχικη δίωξη είναι ουτοπια…]
Με τον πρόσφατο Νόμο 39οο /10 , επιδιώχθηκε η συντόμευση της διοικητικής δίκης [ άρθρο 6 τροπ άρθ 22 πδ 18/89.
Μάταια όμως .Στην διάταξη αυτή δεν προβλέφθηκε και χρονικό όριο της δήλωσης του ορισθέντος εισηγητή , ώστε έτσι πράττει κατά το δοκούν ,Ασχολείται-εισάγει όποιες υποθέσεις , κατά βούληση επιθυμεί ή εξυπηρεί την αίτηση προτίμησης , και επομένως δεν τηρείται απόλυτη προτεραιότητα .
[παρομοια διάταξη θεσπισθηκε με την τροπ του άρθρου 31 ΚΠΔ
Ν 3904/10]
ΠΡΟΤΕΙΝΩ . ΠΡΟΒΛΕΨΗ χρονικού περιορισμού τριών μηνών με απόλυτη χρονική προτεραιότητα,[ημερομηνια πραξης καταθεσης μέσου ] υποβολής της δήλωσης του εισηγητή.
ΑΠΟΓΟΡΕΥΣΗ της οικοθεν αναβολής λόγω μη ύπαρξης εισήγησης
ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ της οίκοθεν αναβολής λόγω μη ύπαρξης απόψεων της
Διοίκησης . Υποχρεωτική ποινική δίωξη του υπαλλήλου όταν
δεν απέστειλε τον φάκελο της υπόθεσης μετά απο αναφορά του
Εισηγητή προς τον αρμόδιο Εισαγγελέα ..
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ επ ακροατηρίω διαδικασία , της υπόθεσης επι αιτήσεως ακύρωσης , όταν η αίτηση υπογράφεται από δικηγόρο , αλλά την ημέρα της δικασίμου ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ
επειδή η αναβολή προσβάλει το δικαίωμα του αιτούντος και τον θέτει σε δικαστική ομηρια .[Αφου οι δικηγόροι στο ακροατήριο , απλά και μόνο παρίστανται , χωρίς αποδεικτική δικαδικασία] ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΟΙΒΗ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ , ΠΑΝΤΟΤΕ]
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΕΔΙΟ , ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ
ΤΡΟΙΚΑ , ας νομοθετηθει ορθά και προς την επιδιωκομενη
γρηγορη δικη επι τέλους ώστε να μην παραστεί αναγκη
τροποποίησης μετά από λίγους μήνες .
ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ , ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠ ΟΨΗ , ΚΑΙ ΔΕΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ , ΓΙΑ ΤΟ …… ΘΕΑΘΕΙΝΑΙ
Ειδικά στους χαλεπούς καιρούς που περνάμε η ανάγκη προστασίας των συμφερόντων της διοίκησης και κατ επέκταση όλων μας επιβάλει την μη ισχύ του τεκμηρίου ομολογίας σε περιπτωσεις αντιδικίας με την διοίκηση. Την έχουμε πληρώσει, την πληρώνουμε και θα την πληρώνουμε για πολλά χρόνια ακόμη αυτή την αντίληψη οτι δηλαδή η διοίκηση μπορεί να λειτουργεί σαν ιδιώτης που εκπορεύεται προφανως απο τον ιδιωτικό τομέα, λεηλατήθηκε το δημόσιο όλα αυτά τα χρόνια απο τον ιδιωτικό τομέα [δάση, αιγιαλοί, δημόσιες συμβάσεις, προσλήψεις,κρατικές προμήθειες, εισφορές, φοροδιαφυγή] και δικαίως μας καταμαρτυρούν οτι συνεργήσαμε και εμείς και δεν προστατέψαμε όσο θα έπρεπε, ασχετα αν μπορούσαμε, άσχετα αν και εμείς είμεθα εγκλωβισμενοι σε δαιδαλώδεις διατάξεις…,
πρέπει μετά την πρώτη αναβολή, η οποία δεν πρέπει να είναι και αυτή υποχρεωτική, να προχωράει το δικαστήριο σε εκδίκαση ανευ άλλου.
Μία προσθήκη: Να επιτραπεί η εκπροσώπηση από οποιονδήποτε δικηγόρο επιθυμεί ο/η ενάγων/ουσα την διοίκηση, και όχι να υποχρεούται να προσφύγει στις υπηρεσίες δικηγόρου που ασκεί το επάγγελμα εντός του νομού που εδρεύει το εναγόμενο κλιμάκιο ή ΝΠΔΔ της διοίκησης. Δεν είναι δυνατόν ο/η διάδικος να εμπιστευτεί στις ικανότητες ενός αγνώστου γι’ αυτόν/ήν δικηγόρου σε κάποια άλλη περιοχή της χώρας στα δικαστήρια της οποίας αναγκάζεται να προσφύγει.
Τι πάει να πει «Το Δικαστήριο μπορεί να προχωρήσει»?.Δώρον-άδωρον. Θα έπρεπε να τεθεί ως εξής: «To Δικαστήριο προχωρεί», άλλως να αναφέρεται στο ίδιο το νομοθετικό κείμενο το κριτήριο ενάσκησης της κατά τα ανωτέρω «ευχέρειας» του Δικαστηρίου.
Τουκιθεμπλόμ-μπλιμ-μπλομ
Προτείνω να μην αναβάλλεται ούτε μία φορά η δίκη γι’ αυτόν τον λόγο. Απλώς να προχωρεί η δίκη βάσει των στοιχείων που προσκομίζονται από τον ενάγοντα. Είναι ανεπίτρεπτη η κωλυσιεργία της διοίκησης σε περιπτώσεις προσφυγής στη δικαιοσύνη (και, επί πλέον, αποτελεί περιφρόνηση προς την ίδια τη δικαιοσύνη), όταν ο πολίτης αντιμετωπίζει την αναλγησία των οργάνων της διοίκησης σε όλο το φάσμα των διαδικασιών και συναλλαγών του με αυτήν. Επί πλέον, θα πρέπει να προβλέπονται διοικητικές κυρώσεις για τους υπεύθυνους της αβελτηρίας, να είναι δε δυνατή και η άσκηση αστικών ενδίκων μέτρων κατά των υπευθύνων, από τον ενάγοντα, σε περίπτωση που παραβλάπτονται τα συμφέροντά του από την αμέλεια.
ok alla gia poso makrini anaboli milame. edo tha prepei kata ti gnomi mou na mpei ena xroniko orio