1. Τιμωρείται με κράτηση μέχρι τριών μηνών ή με πρόστιμο μέχρι τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ :
α) Η παράβαση των άρθρων 25 του ν. 2224/1994, 17 του ν. 2639/1998, 72 του ν. 3850/2010 και 1 του α.ν. 501/1937, καθώς και όλων των βασιλικών ή προεδρικών διαταγμάτων και των υπουργικών αποφάσεων που ερείδονται ως προς την ποινική κύρωση στις ανωτέρω διατάξεις.
β) Η παράβαση του άρθρου 42 παρ. 7 του ν. 1892/1990.
γ) Η παράβαση του άρθρου 18 παρ. 1 του ν. 3526/2007.
δ) Η παράβαση του άρθρου 10 του ν. 2946/2001.
ε) Η παράβαση των άρθρων 9 και 10 του ν. 392/1976.
στ΄) Η παράβαση του άρθρου 19 του α.ν. 412/1936.
ζ) Η παράβαση των διατάξεων των άρθρων 17 του α.ν. 431/1937, 11 του α.ν. 1108/1938 και 25 του ν. δ. 3430/1955.
η) Η παράβαση των διατάξεων των άρθρων 22 του π.δ. 778/1980, 117 του π.δ. 1073/1981 και 9 του ν. 1396/1983.
θ) Η παράβαση του άρθρου 10 του ν. 2853/1922.
ι) Η παράβαση του άρθρου 3 του α.ν. 439/1945.
ια) Η παράβαση του άρθρου 3 παρ. 2-1του ν.δ. 608/1948.
2. Αυξάνεται στο ποσό των εξακοσίων (600) ευρώ το προβλεπόμενο από τις διατάξεις των άρθρων 268 του ν.δ. 86/1969, 37, 38 και 39 του ν. 3585/2007 όριο, μέχρι του οποίου τα αντίστοιχα αδικήματα τιμωρούνται σε βαθμό πταίσματος.
Άρθρο 38: Πταισματικές παραβάσεις
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01: Νομικά πρόσωπα
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 02: Τόκος επιδικίας
- 69 ΣχόλιαΆρθρο 03: Διαζύγιο
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 04: Διαθήκη
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 05: Κληρονομητήριο
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 06: Καθ’ ύλη αρμοδιότητα των Μονομελών Πρωτοδικείων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 07:Δικαστική μεσολάβηση
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 08:Αναβολή συζήτησης λόγω απεργίας, αποχής, κ.λ.π.
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 09: Διαδικασία στα Πολυμελή Πρωτοδικεία
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10: Πρακτικό μεσολάβησης-Εκτελεστός τίτλος εγγραφής υποθήκης
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11: Ηλεκτρονική έκδοση αποφάσεων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 12:Παράβολο ενδίκων μέσων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ειδικές διαδικασίες-Προκατάθεση προτάσεων
- 34 ΣχόλιαΆρθρο 14: Ανακοπή κατά διαταγής πληρωμής
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 15: Ειδικές διαδικασίες-Συζήτηση
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 16: Ασφαλιστικά μέτρα-Προσωρινή διαταγή
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 17: Υποθέσεις εκουσίας δικαιοδοσίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18: Κήρυξη αλλοδαπού τίτλου εκτελεστού στην Ελλάδα
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19:Ανακοπές στην αναγκαστική εκτέλεση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 20:Υποθέσεις εκουσίας δικαιοδοσίας βάσει ειδικών νόμων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21:ΚΕΔΕ-Δήλωση τρίτου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 22: Τροποποίηση διατάξεων του Πτωχευτικού Κώδικα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23: Ρυθμίσεις για την δικαστική απέλασηΆρθρο 23: Ρυθμίσεις για την δικαστική απέλαση
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 24: Τροποποίηση των άρθρων 110, 308, 314, 331, 333, 361, 362, 381, 407 ΠΚ
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 25: Αναπροσαρμογή ποσών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 26: Ρυθμίσεις για την εξαίρεση των δικαστικών προσώπων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 27: Τροποποίηση του άρθρου 43 ΚΠΔ
- 41 ΣχόλιαΆρθρο 28: Ρυθμίσεις για την έγκληση
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 29: Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 30: Ρυθμίσεις για την προανάκριση και την ανάκριση
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 31: Τροποποίηση των περί προσωρινής κράτησης διατάξεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 32: Ρυθμίσεις για την αυτοπρόσωπη εμφάνιση ενώπιον των συμβουλίων
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 33: Τροποποιήσεις στα άρθρα 111, 273, 322, 340, 349, 408, 474 και 489 ΚΠΔ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34: Τροποποίηση των άρθρων 409 και 410 ΚΠΔ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 35: Τροποποίηση του άρθρου 551 ΚΠΔ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 36: Αναπροσαρμογή ποσών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 37: Ρύθμιση για τους νόμους 2960/2001 και 4002/2011 και τροποποίηση του π.δ. 106/2007 και της Υγειονομικής διάταξης Α5/3010/1985
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 38: Πταισματικές παραβάσεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39: Τροποποίηση του ν. 3386/2005
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40: Εκκρεμείς δίκες μετά την πρότυπη δίκη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41:Συνοπτική έκθεση δικογράφου και ηλεκτρονική διεύθυνση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 42: Ηλεκτρονική κατάθεση και επίδοση δικογράφου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 43: Συνέπειες μη αποστολής φακέλου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Πληρεξουσιότητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Διαδικασία σε Συμβούλιο για την αποδοχή ενδίκων βοηθημάτων και μέσων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46: Δικαστική δαπάνη
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 47: Αρμοδιότητα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 48: Συνοπτική έκθεση δικογράφου και ηλεκτρονική διεύθυνση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49: Ηλεκτρονική κατάθεση και επίδοση δικογράφου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50: Δικαστικός συμβιβασμόςΆρθρο 50: Δικαστικός συμβιβασμός
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 51: Διαδικασία σε Συμβούλιο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 53: Δικαιούμενοι στην άσκηση αίτησης για δίκαιη ικανοποίηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54: Αρμόδιο συμβούλιο για την καθυστέρηση εκδίκασης υποθέσεων ενώπιον του Συμβουλίου της ΕπικρατείαςΆρθρο 54: Αρμόδιο συμβούλιο για την καθυστέρηση εκδίκασης υποθέσεων ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 55: Αρμόδια συμβούλια για την καθυστέρηση εκδίκασης υποθέσεων ενώπιον των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56: Αίτηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 57: ΔιαδικασίαΆρθρο 57: Διαδικασία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58: Κριτήρια για την επιδίκαση δίκαιης ικανοποίησηςΆρθρο 58: Κριτήρια για την επιδίκαση δίκαιης ικανοποίησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59: Εκτέλεση της απόφασηςΆρθρο 59: Εκτέλεση της απόφασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60: Ειδικές επιτροπές για τις εκκρεμείς υποθέσεις ενώπιον του ΕΔΑΔΆρθρο 60: Ειδικές επιτροπές για τις εκκρεμείς υποθέσεις ενώπιον του ΕΔΑΔ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 61: Αίτηση επιτάχυνσης στην ακυρωτική δίκηΆρθρο 61: Αίτηση επιτάχυνσης στην ακυρωτική δίκη
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62: Αίτηση επιτάχυνσης στην διοικητική δίκη ουσίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 3886/2010Άρθρο 63: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ν. 3886/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 64: Διαφορές που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του ν. 3894/2010Άρθρο 64: Διαφορές που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή του ν. 3894/2010
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 65: Αποδοχή αποφάσεων από τη διάδικο αρχήΆρθρο 65: Αποδοχή αποφάσεων από τη διάδικο αρχή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66: Πράξεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 67:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68: Σώμα Μελών Επιτροπών Επιλύσεως Διοικητικών Αμφισβητήσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 69:Άρθρο 69:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 70:Άρθρο 70:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 71:Άρθρο 71:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72:Άρθρο 72:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 73:Άρθρο 73:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 74:Άρθρο 74:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 75:Άρθρο 75:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76:Άρθρο 76:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77:Άρθρο 77:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 80:Άρθρο 80:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 81:Άρθρο 81:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 82:Άρθρο 82:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 83:Άρθρο 83:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 84:Άρθρο 84:
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 85:Άρθρο 85:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86:Συγκρότηση Εφετείου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 87: Κανονισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 88: Κλήρωση συνθέσεωνΆρθρο 88: Κλήρωση συνθέσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 89: Όριο ηλικίας-Κωλύματα διορισμού
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 90: Κωλύματα εντοπιότητας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 91: Μισθός – θέματα δικαστικών διακοπών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 92: Αναρρωτική άδειαΆρθρο 92: Αναρρωτική άδεια
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 93: Εκπαιδευτική άδεια
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 94: Προαγωγές
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 95: Μεταθέσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 96: ΑργίαΆρθρο 96: Αργία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 97: Θέση εκτός υπηρεσίαςΆρθρο 97: Θέση εκτός υπηρεσίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 98: Προαγωγή διοικητικών δικαστών στο Συμβούλιο της Επικρατείας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 99: Παρατηρητές-Προσφυγή σε ολομέλεια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 100: Τροποποίηση των άρθρων 77 και 78 του ν. 1756/1988
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 101: Τροποποίηση του άρθρου 79 του ν. 1756/1988Άρθρο 101: Τροποποίηση του άρθρου 79 του ν. 1756/1988
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 102: Επιθεώρηση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 103: Περιφέρειες επιθεώρησηςΆρθρο 103: Περιφέρειες επιθεώρησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 104: Κλίμακα αξιολόγησης-Επιθεώρηση στο Ελεγκρικό ΣυνέδριοΆρθρο 104: Κλίμακα αξιολόγησης-Επιθεώρηση στο Ελεγκρικό Συνέδριο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 105: Κλήρωση Συμβουλίου Επιθεώρησης στο Συμβούλιο της ΕπικρατείαςΆρθρο 105: Κλήρωση Συμβουλίου Επιθεώρησης στο Συμβούλιο της Επικρατείας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 106: Τροποποίηση των άρθρων 84 και 85 του ν. 1756/1988Άρθρο 106: Τροποποίηση των άρθρων 84 και 85 του ν. 1756/1988
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 107: Πειθαρχικά παραπτώματα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 108: Πειθαρχικά ΣυμβούλιαΆρθρο 108: Πειθαρχικά Συμβούλια
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 109: Διατάξεις για τη Γενική Επιτροπεία της Επικράτειας του Ελεγκτικού ΣυνεδρίουΆρθρο 109: Διατάξεις για τη Γενική Επιτροπεία της Επικράτειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 110: Αστικές εταιρίες δικαστικών επιμελητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 111:
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 112:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 113: Καταργούμενες διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 114:
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
14 Δεκεμβρίου 2011, 21:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Δεκεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 907 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
α)Να υπάρχει μεγάλη χρηματική ποινή σε πταίσμα ανάλογη των διοικητικών προστίμων όπως επιβάλλει ο τροχονόμος(π.χ.2000 Ευρώ στέρηση άδειας ικανότητος οδηγού σε φορτηγό-αγροτικό κ.λ.π.)γιατί γίνεται δικαστήριο με ακρόαση του παραβάτη παρουσία δικηγόρου και επιβάλλει ποινές ίδιες όπως του τροχονόμου (π.χ. 100 Ευρώ κινητό κ.λ.π.)και χαμηλότερες.
β)Σε αλλοδαπούς να επιβάλλεται η ποινή σε χρήμα στον αριθμό διαβατηρίου ή ταυτότητας ή στην έκδοση ελληνικού Α.Φ.Μ. ανεξάρτητα εάν διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα.
γ)Η αποσυμφόρηση των δικαστηρίων να γίνει όχι σε βάρος άλλων όπως να γίνουν οι ποινές διοικητικά πρόστιμα με τον αστυνομικό να επιβάλλει ποινές μεγάλες ενώ στην ίδια περίπτωση το δικαστήριο επέβαλλε ποινές χρηματικές πολύ χαμηλές.
δ)Η αναβολή να μην έχει σε χρόνο πάνω από μήνα και όχι πάνω από μία φορά.
Nα υποβιβαστούν σε πταίσματα επιπλέον των (πολύ ορθώς) προτεινομένων :
1. η παράβαση του αρθ. 17 παρ. 8 ν. 1337/1983 (ΓΟΚ)
2. οι παραβάσεις των αρθ. 30, 31 & 32 ν.δ. 136/1946 (Αγορανομικός Κώδικας)
3. η παράβαση του αρθ. 2 ν. 4107/1929 (άσκηση επαγγέλματος εκκενωτή βόθρων)
4. ο α.ν. 690/1945 (μη καταβολή δώρου υπαλλήλων ιδ. τομέα)
5. οι παραβάσεις των αρθ. 20 & 21 ν. 5101/1931 (περί διενέργειας εράνων, λαχειοφόρων αγορών κλπ)
6. η παράβαση του αρθ. 14 ν. 3199/2003 (άντληση ύδατος άνευ άδειας)
7. η παράβαση του αρθ. 66 παρ. 2 ν. 2121/1993 (όσο αφορά την καταβολή του τέλους πνευματικών δικαιωμάτων σε καταστήματα υγειον. ενδιαφέροντος)
8.
Να γίνουν πταίσματα και οι ακόλουθες παραβάσεις: Α.Ν.590/1937, άρθρο 3 παρ.3 (καπνός), Ν.710/1977, άρθρο 10 (ξεναγοί), Ν.1158/1981, άρθρο 20 παρ.1-5 (δραματικές σχολές).
Να καταργηθούν ποινικές κυρώσεις και να αντικατασταθούν μόνο με διοικητικές όπου δεν προβλέπονται τέτοιες, στις εξής παραβάσεις: Α.Ν.445/1937, άρθρα 9 παρ.5(2), 11 (εκτός της παρ.3) και 12, Α.Ν.955/1937, άρθρο 4, Α.Ν.446/1937, άρθρο 7 παρ.1 και παρ.2 εδάφιο α’, Ν.Δ.1108/1941, άρθρο 7 παρ.7, άρθρο 11 παρ.8 (Θεάματα), Ν.Δ.2624/1953, άρθρο 5 (ραδιοηλεκτρολόγοι) και Α.Ν.2545/1940, άρθρο 77 (φροντιστήρια)
Τέλος, να καταργηθούν τελείως τα εξής νομοθετήματα και διατάξεις: Ν.ΤΟΔ/1871, Ν.4458/1930, Ν.3730/1929, Ν.4201/1929, Ν.4575/1930 (περί καταδιώξεως της ληστείας), Ν.4394/1911 (φυγόδικοι) και Ν.2118/1993, άρθρο 1 και Ν.2164/1993, άρθρο 5 (λειψυδρία), αφού δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα η διατήρησή τους.
ΣΧΟΛΙΟ ΣΟ ΑΡΘΡΟ 38
Η ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΑΠΑΡΧΑΙΟΜΕΝΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΦΡΑΓΙΣΗΣ , ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ. ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ¨ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ» Η ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Ή ΑΝΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ Η ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΗ ? (εάν χρειασθεί δικαστική προστασία, θα την έχει ο ενδιαφερόμενος δια των διοικητικών δικαστηρίων …)
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΟΥΝ 3ΠΛΑΣΙΟΙ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΣ-ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΣ με ολα αυτά που φορτώνονται ….
Τέλος , καλόν είναι να ελεγχθούν και πάλι τα άρθρα διότι εκ πρώτης όψεως απο τον έλεγχο στη ΝΟΜΟΣ προκύπτει οτι δεν εμφανίζεται 501/1937, ν. 2853/1922, αν 439/1945.
Φανταστείτε οτι αυτός που λειτουργεί χωρίς άδεια φοροδιαφεύγει τις περισσότερες φορές, θα έπρεπε να θεσπιστεί με ειδική διάταξη υποχρέωση του δικαστή σε περίπτωση φοροδιαφυγής να διαβιβάζει τον φάκελλο της υποθέσεως στο ΣΔΟΕ για τα περαιτέρω,
Θα ήταν αναγκαίο να προβλεφθεί ρητά βαρύτερη κύρωση για κατ’ εξακολούθηση διάπραξη των ίδιων αδικημάτων.
Λίγα καλά στο νομοσχέδιο πολλά κακά. Το σίγουρο είναι Η ΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ δικαιοσύνης καθώς παντού είναι αυξημένα τα παράβολα, μαζί βέβαια με τις ποινές σε χρήμα. Δεν είναι δυνατόν για να κάνεις έφεση 300 ευρώ, το ίδιο προσφυγή, ανακοπή κ.λ.π. Πάνε να τ αρπάξουν γι αυτό και επέβαλαν και δικαστικό ένσημο στις αναγνωριστικές αγωγές. Αλίμονο στους πτωχούς και στους ανήμπορους να αντιπαρατεθούν με ένα πλούσιο αντίδικο.
1) Πιστεύω πώς πρέπει να αποσυμφορηθούν τα Πταισματοδικεία από την εκδίκαση των πταισμάτων που αφορούν παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. και να επιβάλλεται απευθείας διοικητικό πρόστιμο από τα επιληφθέντα όργανα της Πολιτείας. Είναι αρκετό. Αφού όταν παρουσιάζονται στην εκδίκαση και έχουν εκλείψει οι λόγοι του παραπτώματος ως επί το πλείστον, για ποιο λόγο να συμφορίζονται οι υποθέσεις;
2)Επίσης και τα αδικήματα καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος θα ήτανε προτιμότερο με απευθείας επιβολή προστίμου. Αν δεν είναι εφικτό, τότε και τα άδικήματα της Α.Ε.Π.Ι. θα πρέπει να μετατραπούν σε πταίσματα, αφού δεν μπορεί με τον Ν. 3904/2010 οι παραβάσεις για στέρηση αδείας μουσικών οργάνων να τιμωρούνται ως πταίσμα και η μη πληρωμή της Α.Ε.Π.Ι. ως πλημμέλημα;
3) Ας μην ξεχνάμε ότι όλα τα αδικήματα πηγάζουν από την επιθυμία του οικονομικού οφέλους. Άρα θα πρέπει να κινηθούμε σε ενιαίο ευρωπαϊκό Α.Φ.Μ.,ώστε με την συνεχόμενη ροή πολιτών από διάφορες χώρες της Ε.Ε. να μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα και πάταξη του εγκλήματος.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κράτος δείχνει τόση ανοχή σε επιχειρήσεις/υπηρεσίες που λειτουργούν χωρίς άδεια λειτουργίας. Σήμερα, όποιος λειτουργεί χωρίς άδεια λειτουργίας, τον μηνύει η αστυνομία, και 1-2 χρόνια αργότερα δικάζεται στο Πταισματοδικείο. Πληρώνει 38-120 ευρώ ως πρόστιμο στο Πταισματοδικείο και καθαρίζει. Δεν είναι τυχαίο ότι η Ελλάδα ισοβαθμεί με την Κολομβία στον πάτο του καταλόγου της Διεθνούς Διαφάνειας.
Πρέπει να τελειώνει αυτή η πλάκα. Έλεος πια με αυτή την «ανεξήγητη» ανοχή. Γνωρίζω περίπτωση όπου υποβλήθηκαν 39 μηνύσεις για λειτουργία χωρίς άδεια στην ίδια επιχείρηση μέσα σε διάστημα λίγων μηνών. Και παρόλα αυτά εξακολουθούσε και λειτουργούσε κανονικά χωρίς άδεια, αφού όλες οι μηνύσεις ήταν σε βαθμό πταίσματος. Γι’ αυτό όλοι αυθαιρετούνε, πουλάνε μαγκιά και τσαμπουκά και λένε το ελληνικό κλασικό «…και τι θα μου κάνεις ;». Πότε θα υπάρξει επιτέλους τιμωρία σε αυτή τη ρημάδα τη χώρα ;
Δεν εννοώ ότι θα πρέπει να παίρνουν το κεφάλι από όποιον «συλλαμβάνεται» χωρίς άδεια λειτουργίας. Ίσως η πρώτη ή και η δεύτερη αυτεπάγγελτη μήνυση της αστυνομίας να μπορεί να λογίζεται ως πταίσμα ή να γίνονται μόνο συστάσεις. Όμως από την τρίτη φορά και έπειτα που θα «συλλαμβάνεται» κάποιος χωρίς άδεια λειτουργίας, να ισχύει αυτόφωρο και εκδίκαση σε βαθμό πλημελλήματος αν όχι κακουργήματος. Να ισχύει για όλες τις άδειες λειτουργίας, χωρίς εξαίρεση, είτε ανήκουν σε φυσικά είτε σε νομικά πρόσωπα.
Να προστεθούν παράγραφοι :
ιβ) του αρθ. 17 παρ. 8 ν. 1337/1983
ιγ) των αρθ. 30, 31 & 32 ν.δ. 136/1946
ιδ) των αρθ. 2ο & 21 ν. 5101/1931
ιε) του αρθ. 14 ν. 3199/2003
ιστ)του αρθ. 66 παρ. 2 ν. 2121/1993