- Με διαπιστωτική πράξη του Φορέα κηρύσσονται η περαίωση της προσαρμογής και η μετάπτωση των περιοχών στις οποίες ίσχυε ο Κτηματολογικός Κανονισμός Δωδεκανήσου στο Εθνικό Κτηματολόγιο.
- Μετά την έκδοση της πράξης της παρ. 1, η επεξεργασία και η καταχώριση των εισερχόμενων εγγραπτέων πράξεων στα Κτηματολογικά Γραφεία Ρόδου και Κω-Λέρου διενεργούνται μόνο ηλεκτρονικά, παύουν δε να ενημερώνονται τα τηρούμενα έως τότε έντυπα βιβλία.
- Στις περιοχές που αφορά η διαπιστωτική πράξη της παρ. 1 εφαρμόζεται εφεξής ο ν. 2664/1998 (Α’ 275), με εξαίρεση το Δεύτερο Κεφάλαιο (άρθρα 6 έως 9).
- Για τις εγγραφές που μεταφέρονται στο Εθνικό Κτηματολόγιο εξαιτίας της μετάπτωσης, ισχύει το μαχητό τεκμήριο του άρθρου 13 του ν. 2664/1998. Στις περιπτώσεις που η ενεργή μεταφερόμενη εγγραφή είναι η αρχική οριστική καταχώριση στη μερίδα του ακινήτου, σύμφωνα με το άρθρο 39 του Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου, δεν χωρεί διόρθωσή της με κανέναν τρόπο.
Αρχική Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...Άρθρο 10 – Μετάπτωση στο Εθνικό Κτηματολόγιο
Άρθρο 10 – Μετάπτωση στο Εθνικό Κτηματολόγιο
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 2 – ΑντικείμενοΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 – Διαδικασία προσαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 – Ανάθεση των εργασιών προσαρμογής
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Αρχές της διαδικασίας προσαρμογής
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Συλλογή αναγκαίων για τις εγγραφές στοιχείων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 – Καταχώριση εγγραπτέων δικαιωμάτων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Ανάρτηση δεδομένων προσαρμογής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Αναμόρφωση των αρχείων
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Μετάπτωση στο Εθνικό Κτηματολόγιο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Στελέχωση των υπηρεσιών του Κτηματολογικού Γραφείου Δωδεκανήσου και του Υποκαταστήματος ΚωΆρθρο 11 – Στελέχωση των υπηρεσιών του Κτηματολογικού Γραφείου Δωδεκανήσου και του Υποκαταστήματος Κω
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Διασύνδεσης Ληξιαρχείων και Ελληνικού Κτηματολογίου – Προσθήκη άρθρου 3Α στον ν. 2664/1998
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Δικαίωμα ειδικών ή καθολικών διαδόχων δικαιούχου εγγραπτέου δικαιώματος να ζητήσουν διόρθωση στοιχείων πρώτης εγγραφής- Προθεσμία καταχώρισης αίτησης στο κτηματολογικό φύλλο του ακινήτου- Άσκηση αίτησης όταν η διόρθωση αφορά σε οριζόντια ιδιοκτησία- Τροποποίηση παρ. 2, 3 και 8 άρθρου 6 ν. 2664/1998
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλου και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 7 ν. 2664/1998
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλο και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 2664/1998Άρθρο 15 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλο και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 2664/1998
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Ανακατανομή θέσεων ανά κλάδο στην Κεντρική Υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 ν. 4512/2018Άρθρο 16 – Ανακατανομή θέσεων ανά κλάδο στην Κεντρική Υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 ν. 4512/2018
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 – Αρμοδιότητες Τομεαρχών Υποστήριξης Κτηματολογίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 18 ν. 4821/2021Άρθρο 17 – Αρμοδιότητες Τομεαρχών Υποστήριξης Κτηματολογίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 18 ν. 4821/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Πιστοποιητικό οικονομικής ενημερότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – Λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Τροποποίηση άρθρου 7 ν. 4356/2015Άρθρο 19 – Λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Τροποποίηση άρθρου 7 ν. 4356/2015
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Εξουσιοδοτική διάταξη για τη λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Προσθήκη παρ. 2 στο άρθρο 12 ν. 4356/2015Άρθρο 20 – Εξουσιοδοτική διάταξη για τη λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Προσθήκη παρ. 2 στο άρθρο 12 ν. 4356/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Αποδέκτες των εγγράφων που εκδίδονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 27 ν. 4727/2020
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’Άρθρο 22 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 23 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Α’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Β’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 26 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Μαρτίου 2022, 20:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Απριλίου 2022, 20:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
35 Σχόλια 124 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Άρθρο 10 παρ.2
Προτεινόμενη τροποποίηση – προσθήκη:
Προς διασφάλιση της αρχής της χρονικής προτεραιότητας να υπάρξει μια τεχνική λύση στη δύσχρηστη πλατφόρμα που λειτουργεί με ωράριο.
Άλλη μια φορά εκτός το άρθρο 3…80 χρόνια το περιμένουμε και πάλι εκτός…Τι μετάπτωση είναι αυτή
Kai pali psemata mas flomosate pia..poy einai i katarghsh toy arthrou 3
Αφού δεν υπάρχει άρθρο » Τό Άρθρο 3 του Κανονισμού καταργείτε» Δεν υπάρχει μετάπτωση
Να γίνει ότι έγινε και στα άλλα νησιά του Νομού μας. ΠΟΑ – κτηματογράφηση ως αγνώστου. Καταργήστε το άρθρο 3 να έχουμε μετάπτωση.
Μας κοροιδέψατε ξανά. Πού είναι η κατάργηση του άρθρου 3 και η κτηματογράφηση των εκτάσεων. Τι να περιμέναμε αφου στην επιτροπή καλέσατε τον δικηγορικό σύλλογο που απο αυτά μας έχει πιεί το αίμα.
Κουραστήκαμε απο τις υποσχέσεις Πασοκ Συριζα ΝΔ όλοι τα ίδια. Πρώτη φορά δεν ζητάνε οι πολίτες ρουσφέτι αλλα ισότητα ως προς την οριοθέτηση με την κατάργηση του άρθρου 3 και πάλι λείπει, τι σόι μετάπτωση είναι αυτή;
Χωρίς άρθρο για την κατάργηση του άρθρου 3 τον σαφή ορισμό των κοινόχρηστων με την ΠΟΑ και κτηματογράφηση των περιοχών που θα προκύψουν δεν έχουμε μετάπτωση έχουμε σύμπτωση.
Απο το 1947 μέχρι σήμερα ο προπάππους μου ο παππούς μου ο πατέρας μου και τώρα εγω περιμένουμε την κατάργηση του άρθρου 3 που ορίζει τους κοινόχρηστους και πάλι δεν προβλέφθηκε εξακολουθούμε να ζούμε υπο ιταλική κατοχή
Προφανώς έχει γίνει κάποιο λάθος αφού όταν μιλάμε για μετάπτωση μιλάμε για εισαγωγή στο ενιαίο εθνικό νομικό πλαίσιο. Απο τη στιγμή που ο κανονισμός και ειδικά το άρθρο 3 το οποίο έχει εμφανής διαφορές με τον ισχύοντα σχετικό νόμο δεν υπάρχει μετάπτωση στην ενιαία εθνική νομοθεσία.
Καμία μετάπτωση δεν πραγματοποιείτε με αυτό το σχέδιο νόμου απο τη στιγμή που λείπει η κατάργηση του άρθρου 3 του κανονισμού και όλο το νησι στις παραλίες είναι ακτηματογραφητο
Πως έγινε και ο τοπικός τύπος πέρασε στα ψιλά γράμματα την ανάρτηση του σχεδίου προς διαβούλευση για να μην την αντιληφθούμε είναι απορίας άξιος. Προφανώς οι δικηγόροι που μας έχουν πιεί το αίμα με τις ανακοπές στα πρόστιμα και τα πρωτόκολλα διοικητικής αποβολής και κατεδάφισης έδωσαν εντολή να σφυρίξουν αδιάφορα οι εφημερίδες μας. Τα ψέματα τελείωσαν έχουμε να δούμε φορολογική ενημερότητα απο τότε που γεννηθήκαμε φτάνει πια . Δεν είμαστε στον αιγιαλό και υπάρχουμε πριν απο το ιδιο το ελληνικό δημόσιο καταργήστε το άρθρο 3 και κτηματογραφήστε μας η ΠΟΑ υπάρχει και στα νησιά μας
Δέκα χρόνια αργότερα…
Διαπιστωτική Πράξη Αρ πρ. 2χ1/2032
Το εθνικό κτηματολόγιο ανακοινώνει την ολοκλήρωση της μετάπτωσης των κτηματολογικών γραφείων Ρόδου Κω-Λέρου και την ορθή καταγραφή του συνόλου των αρχείων και εκτάσεων των νήσων. Απο σήμερα παυει η ισχύς των διατάξεων του Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου
Δέκα χρόνια και μια μέρα αργότερα..
14.000 αιτήσεις επανακαθορισμού των ορίων του Αιγιαλού και της Παραλίας με τον νόμο 2971/2001…
Λογική για την ορθή μετάπτωση
Κατάργηση του άρθρου 3 και κτηματογράφηση των εκτάσεων..απο αύριο κιόλας
Στην διαπιστωτική πράξη τί θα γράφετε ότι όλα είναι καλώς καμωμένα; ότι όλα έγιναν σωστά; Οτι οι εγγραφές έγιναν όπως σε όλοι την Ελλάδα;
Πως θα μπορέσει να εκδοθεί μια διαπιστωτική πράξη που δηλώνει ότι » όλα πήγαν καλά » και απο την επόμενη μέρα όλοι οι ιδιοκτήτες θα αιτούνται επανακαθορισμό των ορίων του αιγιαλού με τον 2971/01 και θα αλλάξουν όλα τα δεδομένα ως προς τους κοινόχρηστους;
Εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία και αρχίστε το σχέδιο νόμου σωστά
Άρθρο 1: Το άρθρο 3 του ΚΔ 132/1929 ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ
Άρθρο 2 : Οι εκτάσεις που θα δημιουργηθούν μεταξύ της οριογραμμής της ΠΟΑ και τα όρια των ιδιοκτησιών εγγράφονται ως αγνώστου ιδιοκτήτη
Αυτά.
Έχετε υπόψη σας τι θα γίνει αν ολοκληρώσετε με την διαπιστωτική πράξη την μετάπτωση χωρίς την κατάργηση του άρθρου 3 του κανονισμού και την καταγραφή των αρχείων και των κοινόχρηστων ως έχουν;
Αφού η παράκτια ζώνη θα έχει εγγραφεί στα αρχεία του Εθνικού με την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης, την επίσημη και ουσιαστική κατάργηση των διατάξεων του κανονισμού θα επέλθουν ι εξής συνέπειες:
Οι ιδιοκτήτες της παράκτιας ζώνης θα αιτηθούν (αφού πλέον έχει καταργηθεί το άρθρο 3 του κανονισμού με την διαπ. πράξη) ΕΠΑΝΑΚΟΘΟΡΙΣΜΟ των ορίων του αιγιαλού και της παραλίας θα προκύψουν χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα ανα ιδιοκτησία ως παλαιός αιγιαλός και τότε θα δημιουργηθούν αξιώσεις μεγαλύτερες απο τις υφιστάμενες. Η κτηματικές θα αδυνατούν να εκτελέσουν την χάραξη καθώς πρόκειται για μια χρονοβόρα διαδικασία και τέλος σε περίπτωση δικαίωσης που είναι το πιθανότερο σενάριο απο τους ιδιοκτήτες το δημόσιο θα κληθεί να πληρώσει την ψυχική οδύνη, τα πρόστιμα, τα ακίνητα που γκρεμίστηκαν αδίκως και κυρίως να επανορθώσει για το σύνολο τις αδικίας που υπέστησαν οι ιδιοκτήτες αυτή τόσες δεκαετίες χάνοντας περισσότερα απο αυτά που προσδοκά να κερδίσει με την ιταλική στρατηγική που έχει επιλέξει
Κατάργηση του κατοχικού νόμο, κατάργηση του ΚΔ και ειδικότερα του άρθρου, θα προσφύγουμε στο Συμβούλιο της Επικρατείας σε διαφορετική περίπτωση…αφού ο νόμος και πάλι θα είναι αντισυνταγματικός, θα χωρίζει του Έλληνες σε δύο διαφορετικές κατηγορίες.
Ο νόμος φαίνεται να παραμένει ατελής εάν δεν θεραπεύσει άμεσα τα χρόνια ζητήματα που δημιούργησε ο κανονισμός Δωδεκανήσου ο οποίος δημιουργήθηκε την εποχή της ιταλικής κατοχής και συνεχίζει ακόμα και σήμερα να ισχύει. Για αυτό το λόγο πρέπει να καταργηθεί το άρθρο 3 του ΚΔ132 όπως επίσης και το άρθρο 26 του νόμου 2971/2001 έτσι ώστε να ισχύσουν οι διατάξεις πού ισχύουν
στην επικράτεια. Θα πρέπει επίσης όμως, εξαιτίας των παραπάνω, να προβλεφθούν νέες εγγραφές ακινήτων τα οποία κατά την κατάρτιση του κτηματολογίου είχαν εξαιρεθεί
Θα πρέπει το άρθρο 3 του ΚΔ132 να καταργηθεί άμεσα όπως και το άρθρο 26 του νόμου 2971/2001 και να ισχύσουν οι διατάξεις πού ισχύουν
στην επικράτεια όπως επίσης να προβλεφθεί νέες εγγραφές ακινήτων τα οποία κατά την κατάρτιση του κτηματολογίου είχαν εξαιρεθεί
Στον ορισμό με τοπικό πεδίο εφαρμογής τη Δωδεκάνησο και ουσιαστικά
τη Ρόδο και την Κω -Λέρο οικισμός Λακκίου του Δήμου Λέρου-(άρθρο 3
του ΚΔ 132/1929), όπου και λειτουργούν κτηματολογικά γραφεία, ο
αιγιαλός δημιουργείται νομικά απο τη βούληση της πολιτείας, κατά το
μέρος που αυτός αποτελεί το τμήμα της ξηράς εως το μέγιστο σύνηθες
χειμέριο κύμα, προσαυξανόμενο κατά 12 μέτρα. Στον ορισμό με πεδίο
εφαρμογής την υπόλοιπη χώρα ‘άρθρο 1 του ν. 2971/2001), ο αιγιαλός
δημιουργείται από τη φύση, ως φυσικό φαινόμενο, κατά το μέρος που
αυτός αποτελείτο τμήμα της ξηράς εως το μέγιστο σύνηθες χειμέριο κύμα
και μόνο. Ενώ η οριογραμμή της παραλίας στα νησιά, είναι μια ζώνη η οποία έχει καθοριστεί απο μια κτηματογράφηση κατακτητών ενώ στην λοιπή Ελλάδα ορίζεται σε απόσταση έως 50 μέτρων. Τεράστιες εκτάσεις αναξιοποίητες ακτηματογράφητες, χιλιάδες Ιδιοκτήτες διωκόμενοι και εξετάζουμε μια μετάπτωση χωρίς να προβλεφθεί η κατάργηση των διακρίσεων
* αι θαλάσσιαι παραλίαι μέχρι των ορίων πάσης άλλης
ιδιοκτησίας δημοσίας ή ιδιωτικής
* Με την επιφύλαξη της παραγράφου
5 του άρθρου 7, το πλάτος της παραλίας καθορίζεται σε τουλάχιστον τριάντα
(30) και μέχρι πενήντα (50) μέτρα από τη γραμμή του αιγιαλού»
Το ξεχάσατε αυτό στην μετάπτωση σας;
Άρθρο 3 Κτηματολογικού Κανονισμου : α) Ο αιγιαλός μέχρι του ορίου του μεγίστου συνήθους χειμερίου κύματος επί πλέον δε, έξω των αστικών κέντρων, μία ζώνη εκ 12 μέτρων από του τοιούτου ορίου και αι θαλάσσιαι παραλίαι μέχρι των ορίων πάσης άλλης ιδιοκτησίας δημοσίας ή ιδιωτικής».
Εθνικός Νόμος 2971/2001
«1. «Αιγιαλός» είναι η ζώνη ξηράς που βρέχεται από τη
θάλασσα κατά τις μεγαλύτερες και συνήθεις αναβάσεις των κυμάτων της
2. «Παραλία» είναι η ζώνη της ξηράς, η οποία προστίθεται στον αιγιαλό, σύμφωνα με τα άρθρα 3 έως 10, προς
εξυπηρέτηση της επικοινωνίας της ξηράς με τη θάλασσα και αντίστροφα,
καθώς και για τη διατήρηση και προστασία των ακτών από τη διάβρωση και
γενικότερα την προστασία του αιγιαλού
Σας μοιάζουν ίδια;
Για ποιά μετάπτωση μιλάμε;
Για ποιό Εθνικό Κτηματολόγιο Μιλάμε όταν καταγραφούν εσφαλμένες εκτάσεις;
Κατάργηση του άρθρου 3 σε αυτό το σχέδιο νόμου και τροποποίηση του άρθρου 26 του 2971/01 να το συνοδεύει
Με διαπιστωτική πράξη θα κηρύσσετε τι; ότι ψηφιοποιήσατε και μεταφέρατε τα αρχεία; Μας είπατε πως θα καταργηθεί το άρθρο 3 θα τροποποιηθεί το άρθρο 26 του νόμου 2971 και θα γίνει συμπληρωματική κτηματογράφηση στην παράκτια ζώνη για τους ιδιοκτήτες που εξαιρέθηκαν της ιταλικής κτηματογράφησης. Απ όλα αυτά τίποτα. Ούτε την εξαγορά των Περιουσιών μας δεν θα μπορούμε να κάνουμε με τον λανθασμένο κοινόχρηστο χαρακτήρα των εκτάσεων μας
Δεν εχουμε Μετάπτωση έχουμε Πτώση και μάλιστα ανώμαλη. Περιμέναμε την ισότητα, εσείς θα καταργήσετε τον κανονισμό όποτε τελειώσετε, και στην Ελλάδα δεν πολυτρέχουμε. Αυτό σημαίνει πως οι λανθασμένες οριογραμμές του αιγιαλού στα νησιά μας θα καταγραφούν ως έχουν.
Δεν υπάρχει η μετάπτωση χωρίς την κατάργηση του άρθρου 3 που οριοθετεί διαφορετικά τα νησιά μας, Σταματήστε να προσπαθείτε να μας πείσετε πως είμαστε παράνομοι ενώ βρισκόμαστε στις ιδιοκτησίες μας απο την εποχή του Σουλειμαν
Πιστέψαμε πως με τις τίμιες διαθέσεις του φορέα που μας εκπροσωπεί, τον τίμιο αγώνα υπέρ των δικαιωμάτων μας, αλλά και το δίκαιο του αιτήματος μας το οποίο δεν έχει ίχνος ρουσφετολογίας καθώς επιζητούμε μόνο την ισότητα, πως είχε έρθει επιτέλους ο καιρός να επιλυθεί το ζήτημα μετά απο σχεδόν έναν αιώνα αγωνίας των γονιών μας των παππούδων μας κοκ. Οι Ενέργειες που έγιναν και η υποχρέωση της μετάπτωσης και της κατάργησης του κανονισμού απο την Ευρώπη, έφεραν την σύσταση της επιτροπής που κατάρτησε το σχέδιο νόμου στο οποίο όλοι περιμέναμε μια πραγματική μετάπτωση χωρίς ίχνος διάκρισης. Δυστυχώς όμως για άλλη μια φορά… Όταν η Υπηρεσία του δημοσίου διαρρέει επιστολή πως όλα είναι καλώς καμωμένα στον αιγιαλό επειδή ασκεί εξουσία πάνω στους πολίτες με τα πρόστιμα και τα πρωτόκολλα κατεδάφισης, όταν και ο δικηγορικός σύλλογος ενστερνίζεται την άποψη αυτή καθώς πάνω απο 14.000 υποθέσεις τέτοιες είναι ενεργές στις δικαστικές αίθουσες και συμμετέχουν στην επιτροπή, ποιος να ακούσει εμάς. Τελικά η μόνη λύση απο τη στιγμή που δεν καταργήθηκε έστω το άρθρο 3 ούτε σε αυτό το σχέδιο είναι μαζική αγωγή στο ΣΤΕ
Πως είναι δυνατόν να μιλάμε για μετάπτωση των περιοχών ισχύος στην ενιαία εθνική έννομη τάξη επι της ουσίας, όταν δεν έχει προβλεφθεί η μεγαλύτερη διάκριση που υφίσταται. Εαν ήταν να παραμείνει σε ισχύ το άρθρο 3 το οποίο δημιουργεί πολίτες δύο ταχυτήτων ας μην εντασσόμασταν ποτέ στο εθνικό. Η Κατάργηση του άρθρου 3 του είναι Δωδεκανησιακή Βούληση, ακούστε τους πολίτες και όχι αυτούς που θέλουν τους πολίτες να φωνάζουν.
Για ποια μετάπτωση και νομική εναρμόνιση μιλάμε απο τη στιγμή που το καθεστώς των παραλιών μένει ίδιο και δεν θα κτηματογραφηθούν οι περιοχές αυτές
Αυτή δεν είναι μετάπτωση είναι σύμπτωση. Αν σκεφτεί κανείς πως σε αυτό το νόμο πέραν της διασφάλισης των εγγεγραμμένων ιδιοκτησιών, και του χρόνου της χρησικτησίας θέματα που προβλέφθηκαν καθώς ήταν θεωρητικά απλά καθώς μιλάμε για δεδομένα, περιμέναμε την επίλυση του ζητήματος της διαφορετικής οριοθέτησης.
Σύμπτωση 1η ο δικηγορικός σύλλογος επέμενε στις θέσεις του για διατήρηση του καθεστώτος του αιγιαλού όπως ορίζεται στις διατάξεις του άρθρου 3
Σύμπτωση 2η η ΚΥΔ ξεκίνησε τα πρόστιμα με την αιτιολογία πως κλείνουν 20 έτια τα πρωτόκολλα
Σύμπτωση 3η ο κανονισμός θα συνυπάρχει με όσο διαρκεί η μετάπτωση δηλαδή ξανά πήρε την παρατασουλα του (εξού και τα πρόστιμα τελευταία απέλπιδα προσπάθεια απορρόφησης των ιδιοκτησιών μας)
Σύμπτωση 4η μετά από αυτό το σχέδιο δεν έρχεται η τροποποίηση του άρθρου 26 του 2971 που αφορά το καθεστώς Δωδεκανήσου αλλά το σχέδιο για τα καταπατημένα
Σύμπτωση 5η Καταγράφονται ως κοινόχρηστοι για να μην έχουμε πρόσβαση στο νόμο για την εξαγορά (οι κοινόχρηστοι δεν πωλούνται και μόλις τα πάρουν θα καταργηθεί το άρθρο 3 θα γίνουν όλα παλαιός αιγιαλός και θα πουληθούν εκεί που πρέπει.
Σε 40 χρόνια 150.000 αγωγές σε 14,000 ανθρώπους για το ίδιο θέμα και συνεχίζουμε.
Ως μέλη της ΕΝΙΑΔ πιστέψαμε πως ήρθε η ώρα για ισότητα και καταγραφής στους ΕΛΛΗΝΙΚΟΎΣ ΤΟΜΟΥΣ των ιδιοκτησιών των προγόνων μας που άδικα χαρακτήριστηκαν ως κοινόχρηστοι. Δεν ζητήσαμε κανένα ρουσφέτι. Κάμια ειδική μεταχείριση. Δεν ζητήσαμε καμία παραχώρηση του αιγιαλού και της παραλίας. ΖΗΤΉΣΑΜΕ ΙΣΌΤΗΤΑ. Αλλά πάλι η πολυπόθητη διάταξη της κατάργησης του κανονισμού η εστω του άρθρου 3 πάλι απουσιάζει και ορίζεται σε άγνωστο χρονικό ορίζοντα. Μαζική προσφυγή στο ΣτΕ συντοπίτες
349.000 πρόστιμο αυθαίρετης χρήσης από το 1990 μέχρι σήμερα για μια επιχείρηση που βρίσκεται εντός της ιδιοκτησίας μας η οποία μας ανήκει από το 1867 και ήρθε στα τέλη του 70 το Ελληνικό δημόσιο να μας πει πως δεν μας ανήκει γιατί τελικά οι Ιταλοί δεν ενέκριναν την κτηματογραφηση μας και συνεπώς βρισκόμαστε εκτός κτηματολογικης μερίδας και άρα στην κοινόχρηστη ζώνη του αιγιαλού και παραλίας.
Ακόμα και την δικαστική απόφαση που ορίζει πως δεν βρισκόμαστε εντός της ζώνης αυτής, ακόμα και την νομιμοποίηση του ακινήτου ακόμα και της αεροφωτογραφίες που μαρτυρούν την ύπαρξη μας αέναα δεν δέχεται το ελληνικό δημόσιο και ετσι
Ξοδέψαμε όλο μας το βιος με δικες ανακοπες μελέτες που μαρτυρούν πως είμαστε εκτός των ορίων του αιγιαλού και παραλίας. όμως ο νόμος που διέπει τα νησιά μας είναι ξεκάθαρος μας έλεγαν αν δεν κτηματογραφηθηκες είσαι στον αιγιαλό και την παραλία.
Μας είπαν πως αυτό το σχέδιο νόμου θα καταργούσε την διάταξη και την αδικία αυτή όμως δεν προβλέπεται πάλι τίποτα έως ότου ολοκληρωθούν η διαδικασίες και εκδοθεί η διαπιστωτικη πράξη. …Φανερός εμπαιγμός,φανερή στρατηγική συμφερόντων συγκεκριμένων κλάδων. Συνέχιση των δημοσίων πολιτικών στα πρότυπα κατακτητών, με σκοπό να απορροφηθεί η ιδιοκτησία μας υπέρ του δημοσίου.
Πρόβλεψη κατάργησης του κανονισμού με την ψήφιση του σχεδίου ή έστω την άμεση κατάργηση του άρθρου 3.
Οι παραλίες που είναι? Το μεγαλύτερο ζήτημα πάλι εκτός? Γεμίσαμε συγχρόνους καταπατητές με τις ευλογίες του Δημοσίου και παίρνει η μπάλα και εμάς που είμαστε εκεί πριν την ύπαρξη του ελληνικού δημοσίου. Χαράξτε τα όρια των κοινόχρηστων σωστά και μετά να έρθει το Εθνικό ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΆΨΕΙ ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ.ΑΕΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΞΑΙΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
Κληρονομήσαμε απο τους προπαπούδες μας τα σπίτια μας και προσπαθεί το δημόσιο να μας τα πάρει χαρακτηρίζοντας τις εκτάσεις μας ως κοινόχρηστους χώρους παραλίας που δεν είναι πραγματικοί. Τωρα με αυτό το νομοσχέδιο δεν προβλέψατε να έχουμε ίση αντιμετώπιση και εμείς σαν όλους τους Έλληνες. Κατάργηση του Ιταλικου Νόμου του Αιγιαλού για να εγγραφούν στο Κτηματολόγιο Σωστά οι εκτάσεις και να μπορούμε να αποδείξουμε την νομη και κατοχή μας. Και οι δικές μας παραλίες Ελληνικές Είναι.
Πάλι κοινόχρηστοι. Καμία πρόβλεψη για το ζήτημα τους και το άρθρο 3. Πραγματικά Απίστευτο για ποιά ισότητα μιλάμε.
Στην περιοχή του Φαληρακίου όπως σε όλη την παράκτια ζώνη των νησιών επιχειρήσεις και απλή κάτοικοι που μένουν εκεί περίμεναν την άμεση κατάργηση της ισχύος του κανονισμού και ιδιαίτερα του άρθρου 3 του Κτηματολογικού Κανονισμού. Επιχειρήσεις μικρές μεσαίες αλλά και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες που αποτέλεσαν θεμέλια για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιοχής αλλά και συνολικά του νησιού βρίσκονται δέσμιοι της διαφορετικής οριοθέτησης του αιγιαλού και της παραλίας συγκριτικά με όλη την επικράτεια με αποτέλεσμα το γεγονός αυτό πέραν των νομικών επιπτώσεων που έχει (πρόστιμα, πρωτόκολλα διοικητικής αποβολής και κατεδάφισης) να στέκεται τροχοπέδη σε κάθε αναπτυξιακή προοπτική τους, καθώς δεν μπορούν να ασκήσουν τα ιδιοκτησιακά τους δικαιώματα σε περιουσίες που κληρονόμησαν απο τους προγόνους τους. Το σχέδιο νόμου αυτό ήταν η σανίδα σωτηρίας για όλη την παράκτια ζώνη αλλά αντι αυτού δεν γίνεται καμία πρόβλεψη για το άρθρο 3 του κτηματολογικού κανονισμού που θα εναρμόνιζε τα νησιά μας με τους εθνικούς κανόνες της χάραξης των ορίων του αιγιαλού και της παραλίας.
Είναι αναγκαία η κατάργηση του άρθρου 3 του κανονισμού και συνεπώς η τροποποίηση του άρθρου 26 του νόμου 2971/01 με τρόπο τέτοιο που θα κατοχυρώνονται οριστικά τα δικαιώματα του δημοσίου επι της ιδιωτικής του περιουσίας, θα προστατεύονται τα δικαιώματα των ιδιοκτητών που δεν εντάχθηκαν στους κτηματολογικούς τόμους και βρίσκονται ΕΚΤΟΣ ΑΙΓΙΑΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΑΣ με ένα χρονικό προσδιορισμό που θα διαχωρίσει τους νόμιμους και ιστορικά αδικημένους ιδιοκτήτες απο τους σύγχρονους καταπατητές.
Μια διαπιστωτική πράξη που θα καταργεί τον κανονισμό χωρίς συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα… Αυτό είναι εφικτό να συμβεί αν και εφόσον παύουν να ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3 και κατά προέκταση πραγματοποιηθεί η τροποποίηση του άρθρου 26 του ν 2971/2001 απο τον οποίο και λαμβάνει ισχύ καθώς υπάρχουν χιλιάδες στρέμματα που θα μπορούσαν να εγγραφούν υπέρ του ελληνικού δημοσίου με γνώμονα την ανάπτυξη και αξιοποίηση τους αλλά κυρίως γιατί θα ορίζονταν με σαφήνεια τα όρια των κοινόχρηστων χώρων των νησιών που για σχεδόν έναν αιώνα είναι λανθασμένα και τοποθετούν χιλιάδες ιδιοκτήτες εντός των ορίων του Αιγιαλού και της Παραλίας σε αντίθεση με τον Εθνικό νόμο και έτσι θα μπορούσαν να ασκήσουν τα εμπράγματα δικαιώματα τους ενώ παράλληλα θα προστατεύονταν το φαινόμενο του αιγιαλού. Για την ολοκληρωμένη σύσταση του σχεδίου απαιτείτε σαφής πρόβλεψη για την κατάργηση του άρθρου3 του ΚΔ 132/1929 και Τροποποιηση άρθρου 26 του ν 2971/2001 με τα παρακάτω Σημεία να προβλεφθούν στην τροπολογία του
α)Η ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν 2971/2001 ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ
(ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ)
β)ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗΣ ΟΡΙΟΓΡΑΜΗΣ ΑΙΓΙΑΛΟΥ (ΠΟΑ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ
(Η ΕΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΘΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ Η ΕΝΑΡΜΟΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.)
γ)ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΠΟΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΙΟΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΩΝ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ Η ΙΔΩΤΙΚΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΪΦΥΣΤΑΝΤΕ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1973 ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΟΥ 4 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 3127/2003 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΤΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ .
(ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΑΦΗΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΘΕΝΤΩΝ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΑΕΝΑΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΙΔΩΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ(ΒΛ ΚΑΛΛΙΘΕΑ). ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΓΗΣ ΘΑ ΠΕΡΙΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΣΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ.)
δ)ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΤΙΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΤΠΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟΥ.
(ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΥΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ )
ε)ΣΑΦΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 ΤΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
(Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΙΑΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΟΤΩΣ ΤΟΥ ΑΙΓΙΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΡΟΔΟΥ ΚΩ ΛΕΡΟΥ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3 ΤΟΥ ΚΤΗΜΑΤΠΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΔ132/1929 ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΕ ΤΟ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗΣ ΘΑ ΣΥΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΔ 132/1929.)