- Μετά την εξέταση των αιτήσεων διόρθωσης πρόδηλων σφαλμάτων, πραγματοποιείται η τελική αναμόρφωση των αρχείων, με αξιοποίηση και όσων πληροφοριών οι ανάδοχοι έχουν συλλέξει κατά το μεσοδιάστημα. Όλες οι έννομες συνέπειες που προέκυψαν κατά το χρονικό διάστημα ισχύος του Κτηματολογικού Κανονισμού Δωδεκανήσου διατηρούνται.
- Ακίνητα που και μετά την αναμόρφωση συνεχίζουν να φέρουν την ένδειξη «άγνωστος ιδιοκτήτης» καταχωρίζονται ως ιδιοκτησία του ελληνικού Δημοσίου.
Αρχική Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...Άρθρο 9 – Αναμόρφωση των αρχείων
Άρθρο 9 – Αναμόρφωση των αρχείων
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 2 – ΑντικείμενοΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 – Διαδικασία προσαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 – Ανάθεση των εργασιών προσαρμογής
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Αρχές της διαδικασίας προσαρμογής
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Συλλογή αναγκαίων για τις εγγραφές στοιχείων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 – Καταχώριση εγγραπτέων δικαιωμάτων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Ανάρτηση δεδομένων προσαρμογής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Αναμόρφωση των αρχείων
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Μετάπτωση στο Εθνικό Κτηματολόγιο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Στελέχωση των υπηρεσιών του Κτηματολογικού Γραφείου Δωδεκανήσου και του Υποκαταστήματος ΚωΆρθρο 11 – Στελέχωση των υπηρεσιών του Κτηματολογικού Γραφείου Δωδεκανήσου και του Υποκαταστήματος Κω
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Διασύνδεσης Ληξιαρχείων και Ελληνικού Κτηματολογίου – Προσθήκη άρθρου 3Α στον ν. 2664/1998
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Δικαίωμα ειδικών ή καθολικών διαδόχων δικαιούχου εγγραπτέου δικαιώματος να ζητήσουν διόρθωση στοιχείων πρώτης εγγραφής- Προθεσμία καταχώρισης αίτησης στο κτηματολογικό φύλλο του ακινήτου- Άσκηση αίτησης όταν η διόρθωση αφορά σε οριζόντια ιδιοκτησία- Τροποποίηση παρ. 2, 3 και 8 άρθρου 6 ν. 2664/1998
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλου και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 7 ν. 2664/1998
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλο και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 2664/1998Άρθρο 15 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλο και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 2664/1998
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Ανακατανομή θέσεων ανά κλάδο στην Κεντρική Υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 ν. 4512/2018Άρθρο 16 – Ανακατανομή θέσεων ανά κλάδο στην Κεντρική Υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 ν. 4512/2018
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 – Αρμοδιότητες Τομεαρχών Υποστήριξης Κτηματολογίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 18 ν. 4821/2021Άρθρο 17 – Αρμοδιότητες Τομεαρχών Υποστήριξης Κτηματολογίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 18 ν. 4821/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Πιστοποιητικό οικονομικής ενημερότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – Λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Τροποποίηση άρθρου 7 ν. 4356/2015Άρθρο 19 – Λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Τροποποίηση άρθρου 7 ν. 4356/2015
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Εξουσιοδοτική διάταξη για τη λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Προσθήκη παρ. 2 στο άρθρο 12 ν. 4356/2015Άρθρο 20 – Εξουσιοδοτική διάταξη για τη λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Προσθήκη παρ. 2 στο άρθρο 12 ν. 4356/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Αποδέκτες των εγγράφων που εκδίδονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 27 ν. 4727/2020
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’Άρθρο 22 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 23 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Α’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Β’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 26 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Μαρτίου 2022, 20:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Απριλίου 2022, 20:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 124 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Η Προκαταρκτική Οριογραμμή Αιγιαλού εξυπηρέτησε την ταχύτητα της κτηματογράφησης των υπολοίπων νησιών του νομού τα οποία δεν έχουν κτηματολογιο αλλά και το σύνολο της χώρας. Απο τη στιγμή που υπάρχει εντός του σχεδίου η πρόβλεψη γιατί δεν χρησιμοποιείτε για την ολοκλήρωση της ημιτελούς κτηματογράφησης της Ρόδου και της Κω. Η Κατάργηση του άρθρου 3 θα δώσει την ευκαιρία να εργαστεί παράλληλα όσο γίνεται η ψηφιοποίηση και η μεταφορά των αρχείων τα οποία αποτελούν γραφειοκρατικού τύπου διαδικασίες, κτηματογραφόντας την παράκτια ζώνη καταχωρώντας τις εκτάσεις αυτές που θεωρούνται ανέκαθεν απο το δημόσιο αμφισβητούμενες, ως αγνώστου ιδιοκτήτη.
Με το ‘άρθρο 9.1 στην ακροτελεύτια διάταξη επι της ουσίας γίνεται προσπάθεια να παραμείνει το καθεστώς σε λήθαργο. Με την κατάργηση του κανονισμού μετα την διαπιστωτική πράξη, με το «να διατηρηθούν όλες οι έννομες συνέπειες που προέκυψαν…» σημαίνει δηλαδή πως αν πχ με την κατάργηση του κανονισμού, οι ιδιοκτήτες της παράκτιας ζώνης αποδείξουν πως βρίσκονται εκτός τον ορίων των κοινόχρηστων με τον εθνικό νόμο, οπότε λανθασμένα πλήρωσαν τα πρόστιμα και τα πρωτόκολλα που έχουν δεχτεί ή κακώς κατεδάφισαν την ιδιοκτησία τους, να μην υπάρχει δρόμος θεραπείας. Νομίζω πως το ΣτΕ θα μπεί στο δρόμο αυτο του άρθρου όταν έρθει η ώρα Όλα αυτά θα τα συναντήσει η πολιτεία αν δεν προβλεφθεί το τι θα γίνει με το πρόβλημα της παράκτιας ζώνης και των αδικιών που έχουν γίνει τόσα χρόνια.
Με την ιδιότητα μου ως πολιτικός μηχανικός έχω δηλώσω πως το παρόν σχέδιο νόμου είναι μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση της προστασίας των κεκτημένων των νησιωτών. Στα νησιά της Ρόδου και της Κω βέβαια δεν υπάρχουν εκτάσεις «αγνώστου ιδιοκτήτη» στις περιοχές που κτηματογραφηθηκαν. Εκτάσεις που θα εγγραφούν ως αγνώστου ιδιοκτήτη θα προκύψουν μονο από τις αποκλίσεις των ορίων του Αιγιαλού και τις παραλίας με την κατάργηση του σχετικού άρθρου από τον κανονισμό, κάτι που με την διαδικασία της διαπιστωτικης πράξης αυτό έχει αόριστο χρονικό προσδιορισμό. Στην δουλειά μου έχω έρθει αντιμέτωπη πολλές φορές με προβλήματα που προσκρούουν στην εσφαλμένη οριοθέτηση των κοινόχρηστων αυτών χώρων, ακόμα και σε δημόσια ακίνητα και έργα υποδομής, αλλά και ιστορικά μνημεία όπως οι πηγές τις Καλλιθέας οι οποίες θεωρούνται εντός του κοινόχρηστου χώρου και κείνται εκτός κτηματολογικης μερίδας. Θεωρώ μεγάλη παράλειψη την εξαίρεση της πρόβλεψης σε ένα ζήτημα, που απασχολεί χιλιάδες νησιώτες ,που είναι τροχοπέδη σε κάθε αναπτυξιακή προοπτική και που η επίλυση του θα εκχωρήσει στην περιουσία του ελληνικού δημοσίου μεγάλες εκτάσεις γης που τώρα παραμένουν αναξιοποίητες, ενω παράλληλα θα έβαζε τέλος σε ιδιοκτησιακά ζητήματα των πολιτών που διατηρούν αέναα στην κυριότητα τους τις εκτάσεις αυτές και ταυτόχρονα θα ύψωνε τοίχος προστασίας σε νέες καταπατήσεις. Αναγκαία η κατάργηση του άρθρου 3 του κτηματολογικού κανονισμού και συνεπώς και η τροποποίηση του άρθρου 26 του νόμου 2971/2001.
Αγνώστου Ιδιοκτήτη στις κτηματογραφημένες περιοχές δεν Υπάρχουν. Οι μοναδικές περιπτώσεις αγνώστου Ιδιοκτήτη που θα προκύψουν είναι απο την απόκλιση των ορίων του Αιγιαλού και της Παραλίας συγκριτικά με τον Εθνικό νόμο΄και θα πρέπει να οριστεί συμπληρωματική κτηματογράφηση. Κατά τα άλλα στις κτηματογραφημένες περιοχές οι ιδιοκτήτες προς Βορρά Νότο Δύση και Ανατολή είναι καταγεγραμμένοι άρα καμία περίπτωση αγνώστου ιδιοκτήτη πέραν της παράκτιας ζώνης.