- Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας προσαρμογής, τα αρχεία με τις νομικές, χωρικές και τεχνικές πληροφορίες δημοσιοποιούνται με δημόσια ανάρτηση στα καταστήματα των Κτηματολογικών Γραφείων Ρόδου και Κω-Λέρου και στα οικεία Δημαρχεία, καθώς και ηλεκτρονικά στις ιστοσελίδες του Φορέα και των Δικηγορικών Συλλόγων Ρόδου και Κω.
- Όποιος έχει έννομο συμφέρον δικαιούται, εντός προθεσμίας τεσσάρων (4) μηνών από την ηλεκτρονική ανάρτηση της παρ. 1, να υποβάλει αίτηση διόρθωσης για τη διόρθωση πρόδηλων σφαλμάτων που εμφιλοχώρησαν κατά τη διαδικασία της επεξεργασίας. Η καταγραφή είναι προδήλως εσφαλμένη, εάν παρατηρείται αδικαιολόγητη απόκλιση μεταξύ των στοιχείων που έχουν καταχωριστεί στις κτηματολογικές μερίδες ή τα διαγράμματα και εκείνων που έχουν αναρτηθεί. Επί των αιτήσεων αποφαίνεται το οικείο Κτηματολογικό Γραφείο, μετά από εισήγηση του αναδόχου προσαρμογής. Με απόφαση του Φορέα μπορεί η προθεσμία αυτή να παραταθεί έως δύο (2) μήνες.
- Σε ακίνητα που στην ανάρτηση εμφανίζονται ως αγνώστου ιδιοκτήτη, όποιος έχει έννομο συμφέρον δικαιούται να ζητήσει με την αίτηση της παρ. 2 να καταγραφεί ως δικαιούχος, εφόσον προσκομίζει και αποδεικνύει ότι διαθέτει τα απαιτούμενα κατά τον Κτηματολογικό Κανονισμό Δωδεκανήσου στοιχεία.
Αρχική Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...Άρθρο 8 – Ανάρτηση δεδομένων προσαρμογής
Άρθρο 8 – Ανάρτηση δεδομένων προσαρμογής
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Σκοπός
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 2 – ΑντικείμενοΆρθρο 2 – Αντικείμενο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 3 – Διαδικασία προσαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 – Ανάθεση των εργασιών προσαρμογής
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Αρχές της διαδικασίας προσαρμογής
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Συλλογή αναγκαίων για τις εγγραφές στοιχείων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 – Καταχώριση εγγραπτέων δικαιωμάτων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Ανάρτηση δεδομένων προσαρμογής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Αναμόρφωση των αρχείων
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Μετάπτωση στο Εθνικό Κτηματολόγιο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Στελέχωση των υπηρεσιών του Κτηματολογικού Γραφείου Δωδεκανήσου και του Υποκαταστήματος ΚωΆρθρο 11 – Στελέχωση των υπηρεσιών του Κτηματολογικού Γραφείου Δωδεκανήσου και του Υποκαταστήματος Κω
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Διασύνδεσης Ληξιαρχείων και Ελληνικού Κτηματολογίου – Προσθήκη άρθρου 3Α στον ν. 2664/1998
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Δικαίωμα ειδικών ή καθολικών διαδόχων δικαιούχου εγγραπτέου δικαιώματος να ζητήσουν διόρθωση στοιχείων πρώτης εγγραφής- Προθεσμία καταχώρισης αίτησης στο κτηματολογικό φύλλο του ακινήτου- Άσκηση αίτησης όταν η διόρθωση αφορά σε οριζόντια ιδιοκτησία- Τροποποίηση παρ. 2, 3 και 8 άρθρου 6 ν. 2664/1998
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλου και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 7 ν. 2664/1998
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλο και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 2664/1998Άρθρο 15 – Προσθήκη περίπτωσης όπου απαιτείται η καταχώρηση δικογράφου στο κτηματολογικό φύλλο και προθεσμία αυτής- Τροποποίηση άρθρου 12 ν. 2664/1998
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Ανακατανομή θέσεων ανά κλάδο στην Κεντρική Υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 ν. 4512/2018Άρθρο 16 – Ανακατανομή θέσεων ανά κλάδο στην Κεντρική Υπηρεσία του Ν.Π.Δ.Δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο» -Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 17 ν. 4512/2018
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 – Αρμοδιότητες Τομεαρχών Υποστήριξης Κτηματολογίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 18 ν. 4821/2021Άρθρο 17 – Αρμοδιότητες Τομεαρχών Υποστήριξης Κτηματολογίου – Τροποποίηση παρ. 2 άρθρου 18 ν. 4821/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Πιστοποιητικό οικονομικής ενημερότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – Λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Τροποποίηση άρθρου 7 ν. 4356/2015Άρθρο 19 – Λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Τροποποίηση άρθρου 7 ν. 4356/2015
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Εξουσιοδοτική διάταξη για τη λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Προσθήκη παρ. 2 στο άρθρο 12 ν. 4356/2015Άρθρο 20 – Εξουσιοδοτική διάταξη για τη λύση συμφώνου συμβίωσης με ηλεκτρονικά μέσα – Προσθήκη παρ. 2 στο άρθρο 12 ν. 4356/2015
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Αποδέκτες των εγγράφων που εκδίδονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 27 ν. 4727/2020
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’Άρθρο 22 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Α’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 23 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις Μέρους Β’
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Α’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Β’Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις Μέρους Β’
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 26 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
24 Μαρτίου 2022, 20:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Απριλίου 2022, 20:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 124 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ –ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ «8»
Άρθρο 8 Ανάρτηση δεδομένων προσαρμογής
ΣΧΟΛΙΟ 1 στο άρθρο 8 . Εδώ θα ήθελα να εξηγηθεί τι μέλλει γενέσθαι ., διότι το να εμφιλοχωρήσουν πρόδηλα σφάλματα κατά την διαδικασία της επεξεργασίας ( η γραμματική ερμηνεία της λέξης πρόδηλα σημαίνει ότι αυτά συνέβησαν κατά την μεταφορά από τα κτηματολογικά βιβλία του τελευταίου τιτλούχου ή τιτλούχων και δικαιούχου/ων για να καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό κτηματολογικό φύλλο ) , πλην όμως η τυχόν αλλαγή των σχεδιαγραμμάτων δεν εντάσσεται στα πρόδηλα σφάλματα για να διατυπωθεί τέτοια διάταξη , θα έλεγα, ελαφρά τη καρδία . Η δημόσια ανάρτηση , που υποχρεωτικά θα ακολουθήσει μετά την διαδικασία προσαρμογής , αναιρεί αυτό που κάποιοι διατείνονται τοπικά ότι δηλαδή πέτυχαν να γίνει μόνο απλή μεταφορά από τους χειρόγραφους κτηματολογικούς τόμους σε ηλεκτρονικά ατομικά κτηματολογικά φύλλα, ενώ ουσιαστικά πρόκειται ,αν όχι απροκάλυπτα , πάντως έστω συγκεκαλυμμένα για νέα κτηματογράφηση ,στην οποία θα «τρέχουν» πολλά μαζί, δηλαδή και ενημέρωση εκκρεμών πράξεων και διόρθωση διαγραμμάτων και στη συνέχεια ανάρτηση , ενστάσεις , όργανα επίλυσης διαφορών, διορθώσεις υλικώνή προδήλων σφαλμάτων και δεν συμμαζεύεται , μέχρι να διαμορφωθεί το νέο ηλεκτρονικό , ασφαλές και ορθό κτηματολογικό φύλλο. Πολύ φοβάμαι ότι παρά την αποφευχθείσα και ματαιωθείσα με αγώνες υπογραφή του περιβόητου Σχεδίου Π.Δ(γνωστού τότε και ως σχεδίου Λεωνίδου), κατά την διετία 1999-2001 και επιχειρήθηκε και τότε να καταργηθεί ο κτηματολογικός κανονισμός Δωδ/σου, η ιστορία τείνει να επαναληφθεί, έχω δε το φόβο μήπως είμαστε ξανά στην αρχή νέων ταλαιπωριών και αστόχων καθυστερήσεων για το Κτηματολόγιο μας. Τουλάχιστον τότε πετύχαμε να πείσουμε τους αρμοδίους, οι οποίοι τότε υποχρεώθησαν και έτειναν «ευήκοον ους», λόγω των πολυπληθέστερων τότε εκκρεμών κτηματολογικών πράξεων με τον εξωφρενικό αριθμό των 100.000 , στις οποίες , όπως προανέφερα κατορθώθηκε με σύμπνοια και σωστές διαδικασίες και με την πολύτιμη συμβολή του δ/ντη Νικολάου Ματσάκη να μειωθούν στις 20.000 και θα εμηδενίζοντο, αφού αλλιώς θα ήταν ασυγχώρητο σφάλμα να γίνεται συζήτηση για ένταξη στο Εθνικό Κτηματολόγιο, αλλά εν τω μεταξύ μεσολάβησαν τότε τα γνωστά εξάλλου στους παλαιότερους προβλήματα και περιδινήσεις του Εθνικού Κτηματολογίου και οι τότε αρμόδιοι απέσυραν το σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος και απλά επναλαμβάνετο η πρόβλεψη της έκδοσης Π.Δ σ΄όλα τα μεταγενέστερα για το Εθνικό Κτηματολόγιο νομοθετήματα , μέχρι που και αυτή η πρόβλεψη καταργήθηκε στον τελευταίο νόμο του 2018 επί της προηγούμενης Κυβέρνησης για τη σύσταση του Ελληνικού Κτηματολογίου , ενώ στη συνέχεια για μια 2ετία τοπικά και κεντρικά αναλώθηκαν κάποιες επιτροπές σε ατέρμονες και ατελέσφορες συζητήσεις και συσκέψεις επί συσκέψεων , για να μας εντάξουν «σώνει και καλά» με μια απλή απόφαση του ΔΣ και μάλιστα με σχετική πλειοψηφία , σύμφωνα με το νόμο του 2018..
Ευτυχώς η νέα κυβερνητική ηγεσία έκρινε λογικά και ορθά την ένταξη μας μόνο με θέσπιση νέας νομοθετικής ρύθμισης και θα πρέπει με τον ίδιο ορθό τρόπο σκέψης να αποφευχθούν ξανά τα λάθη του παρελθόντος και μια απερίγραπτη αναστάτωση, θα χαρώ δε πρώτος αν διαψευστώ, αν και αμφιβάλλω σφόδρα ότι θα διαψευστώ..
Άρθρο 8.παρ. 2
Σχόλιο επί της προτεινόμενης διάταξης:
Η προβλεπόμενη προθεσμία είναι σύντομη και δεν διαφοροποιείται για τους κατοίκους εξωτερικού.
Προτεινόμενη τροποποίηση – προσθήκη:
Διαφοροποίηση στην γενική κατηγορία των προδήλων, ώστε μετά από αίτηση να προβαίνει το Κτηματολόγιο σε οίκοθεν διόρθωση με οίκοθεν αναζήτηση των στοιχείων (π.χ. συμβόλαια, μεταγραφές κ.λπ.) χωρίς να επιβαρύνεται ο πολίτης να συνυποβάλλει έγγραφα και σε κάθε περίπτωση ατελώς.
Κατάργηση του άρθρου 3 του κανονισμού οριστικοποίηση της ΠΟΑ κτηματογράφηση των περιοχών που θα προκύψουν ως αγνώστου ιδιοκτήτη.
Αυτή είναι η σωστή σειρά, άλλα αγνώστου η Ρόδος και η Κως δεν έχουν
Κατάργηση του άρθρου 3 του κανονισμού οριστικοποίηση της ΠΟΑ κτηματογράφηση των περιοχών που θα προκύψουν ως αγνώστου ιδιοκτήτη.
Αυτή είναι η σωστή σειρά, άλλα αγνώστου η Ρόδος και η Κως δεν έχουν
Ποιά ακίνητα θα είναι αγνώστου ιδιοκτήτη; Μιλαμε για μικρά κομμάτια που θα προκύψουν απο αποκλίσεις στις μετρήσεις μεταξύ των μερίδων¨και αφού ξέρω το γείτονα μου πριν έρθει το εθνικό κτηματολόγιο τι θα γίνει θα έρθω σε ρίξη με το γείτονα; Κύριοι του Υπ Δικαιοσύνης οι μόνες αποκλίσεις και αμφισβητούμενες εκτάσεις που υπάρχουν στα νησιά είναι στις παραλίες καταργήστε το ιταλικό άρθρο και εγγράψτε αυτές ως αγνώστου, η ΠΟΑ έχει ήδη χαραχθεί στα νησιά, οριστικοποιήστε την.
Αγνώστου ιδιοκτήτη διάβασα… την ΠΟΑ δεν είδα να αναφέρεται, την κατάργηση του άρθρου 3 δεν είδα να αναφέρεται και την κτηματογράφηση των περιοχών που αμφισβητείται ο κοινόχρηστος χαρακτήρας τους επίσης δεν είδα να αναφέρεται, χωρίς αυτα για ποιά μετάπτωση μιλάμε
Κατάργηση του άρθρου 3 του κτηματολογικού κανονισμού στο σχέδιο της μετάπτωσης και το εθνικό κτηματολόγιο ΑΕ να ορίσει την Προκαταρκτική Οριογραμμή του Αιγιαλού και να κάνει την δουλειά του δηλαδή να εγγράψει τις εκτάσεις ως αγνώστου ιδιοκτήτη. Ας γίνει επιτέλους μια αρχή.
Η αναφορά σε ακίνητα Αγνώστου Ιδιοκτήτη σε αυτό το σχέδιο νόμου παραπέμπει στις διατάξεις του Εθνικού κτηματολογίου και σηματοδοτούν μια συμπληρωματική κτηματογράφηση σε αμφισβητούμενα ακίνητα. Είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία να οριστούν τα δικαιώματα του ελληνικού δημοσίου επι της ιδιωτικής του περιουσίας και ταυτόχρονα να μπορέσουν οι ιδιοκτήτες που δύναται να αποδείξουν εμπράγματα δικαιώματα στα χρονικά πλαίσια που ο νόμος ορίζει και να καταγραφούν. Προφανώς για την επίτευξη του σκοπού απαιτείται η άμεση κατάργηση του άρθρου 3 του Κτηματολογικού Κανονισμού που θα φέρει την ισότητα στον τρόπο χάραξης των ορίων του Αιγιαλού και της παραλίας. Η κατάργηση θα πρέπει να γίνει με την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου για να μην δημιουργηθούν αντιφάσεις που δεν είναι συνταγματικώς ανεκτές. Η κατάργηση του συνόλου των διατάξεων του κανονισμού με διαπιστωτική πράξη στο τέλος της διαδικασίας της μετάπτωσης χωρίς την κατάργηση του άρθρου 3 απο την έναρξη των διαδικασιών θα δημιουργήσει χιλιάδες προσφυγές στο ΣτΕ καθώς μιλάμε για ένα μεταβατικό διάταγμα που εμπίπτει στο Ενετικό δίκαιο, οι διατάξεις του δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ σε ΦΕΚ και το άρθρο 3 προσκρούει ήδη στο ελληνικό σύνταγμα και στην ΕΣΔΑ. Είναι ευκαιρία να διορθωθεί μια χρόνια διοικητική αδράνεια που κατέληξε σε μια εμφανή αδικία εις βάρος ανθρώπων που κράτησαν ζωντανή την ελληνικότητα των ακριτικών νησιών του Αιγαίου.
Αγνώστου ιδιοκτήτη; Από την εμπειρία μου σαν πολιτικός μηχανικός να σημειώσω πως αγνώστου ιδιοκτήτη στα νησιά με Κτηματολόγιο δεν υπάρχουν.
Οι μόνες περιοχές που εν μέρει υπάρχουν αγνώστου ιδιοκτήτη είναι στην παράκτια ζώνη από τις περιοχές που θα προκύψουν σε περίπτωση που είχε προβλεφθεί η ενιαία οριοθέτηση της πκάτι που δεν έχει προβλεφθεί.Κακως.
Αντιμετωπίζουμε συνεχώς προβλήματα σε ιδιωτικά και δημόσια έργα εξαιτίας της διαφορετικής οριοθέτησης, θα έπρεπε να είχε προβλεφθεί η κατάργηση του άρθρου 3 του Κανονισμού και αφενός μεγάλες εκτάσεις να περιέλθουν στο ελληνικό δημόσιο και αφετέρου να οριστικοποιηθούν κτηθεντα ιδιοκτησιακά δικαιώματα ενώ ταυτόχρονα θα σταματήσουν και οι εκατοντάδες καταπατήσεις που λαμβάνουν χώρα στον αιγιαλό των νησιών μας. Με
Ο νομοθέτης θα πρέπει να εξετάσει το έννομο συμφέρον για τα αγροτεμάχια και τα οικόπεδα που καταλαμβάνουν εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες από συγγενικά πρόσωπα όπου έγινε ανταλλαγή με λόγια. Προτείνω λόγω προδήλως σφαλμάτων του παρελθόντος και από το δημόσιο όπου δόθηκαν από γενιά σε γενιά να δοθεί προς έννομο συμφέρον εκμετάλλευσης για αγροτική εκμετάλλευση τα αγροτεμάχια ή οικόπεδα .να παραχωρηθούν στους αιτούντες προς ιδιοκτησία με ένα νόμο και ένα άρθρο διότι εκτός του ότι θα τα εκμεταλλευτούν οι πολίτες είτε σε αγροτικές καλλιέργειες που έχουμε ανάγκη είτε σε εκμετάλλευση ανοικοδόμησης κτισμάτων , με αυτό το τροπό θα ενεργοποιήσουμε την οικονομία μας,να γεμίσουν τα κρατικά ταμεία λόγω επενδύσεων με την ανάπτυξη της οικοδομικής δραστηριότητας και την ενεργοποίηση προς όλα τα επαγγέλματα κινώντας την αγορά σε φόρους ,ΦΠΑ ,εμπόριο ανάπτυξη.
Ο νομοθέτης θα πρέπει να δείξει μία κατανόηση διότι μπορεί η Ρόδος να έχει κτηματολόγιο επί Ιταλίας αλλά υπάρχουν πάρα πολλοί ιδιοκτήτες ακινήτων οι οποίοι δεν έχουν τίτλους ιδιοκτησίας και ούτε έγγραφα απλά το κατέχουν με λόγια.
Το δικό μου ακίνητο από το συγχωρεμένο τον παππού μου παραχωρώντας το σε μένα με λόγια και το διαχειρίζομαι και εκμεταλλεύομαι εγώ το αγροτεμάχιο. Αυτό το συγκεκριμένο αγροτεμάχιο είναι αγνώστου ιδιοκτήτη;; Νομίζω ότι να δώσετε μία κατανόηση να τακτοποιήσουμε όσοι κατέχουμε αγροτεμάχια οικόπεδα τα οποία να μπορέσουμε να τα τακτοποιήσουμε νόμιμα.