Για να το δείτε πατήστε εδώ
Β’ Μέρος: 4. Ίση μεταχείριση – απαγόρευση διακρίσεων
- 8 ΣχόλιαΓενικές Παρατηρήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α’ Μέρος: ΕισαγωγικάΑ’ Μέρος: Εισαγωγικά
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 1. Απαγόρευση βασανιστηρίων και απάνθρωπης ή εξευτελιστικής μεταχείρισης
- 2 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 2. Δικαίωμα στην προσωπική ελευθερία και ασφάλεια
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 3. Δικαίωμα στη δικαστική προστασία – Δίκαιη Δίκη
- 5 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 4. Ίση μεταχείριση – απαγόρευση διακρίσεων
- 2 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 5. Ελευθερία έκφρασης – δικαίωμα στην ενημέρωση
- 3 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 6. Δικαίωμα στην υγεία
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 7. Δικαίωμα στην εργασία και την ασφάλιση
- 2 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 8. Δικαιώματα του παιδιού
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 9. Προστασία αλλοδαπών
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 10. Εξάλειψη ρατσισμού και μισαλλοδοξίας
- 2 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 11. Ευάλωτες ομάδες
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 12. Δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 13. Καταπολέμηση εμπορίας ανθρώπων (Human Trafficking)
- 2 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 14. Καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών
- 3 ΣχόλιαΒ’ Μέρος: 15. Δικαίωμα αξιοπρεπούς διαβίωσης
- 1 ΣχόλιοΒ’ Μέρος: 16. Δικαίωμα στο περιβάλλον
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
10 Δεκεμβρίου 2013, 08:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Ιανουαρίου 2014, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΔράσηςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 37 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Ο θεσμός του συνήγορου του πολίτη να επεκταθεί και σε εσωτερικές υποθέσεις του δημοσίου. Ή να δημιουργηθεί κάποιος θεσμός αναλόγου κύρους για το σκοπό αυτό. Ο δημόσιος υπάλληλος να μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή του, όταν πιστεύει ότι θίγονται τα δικαιώματά του από τους προισταμένους του.
Αυτή τη στιγμή, ο δημόσιος υπάλληλος που θίγεται στην υπηρεσία του, για να δικαιωθεί σε κάποια διάκριση εναντίον του πρέπει να προσφεύγει σε διοικητικά όργανα που μπορεί να συμβαίνει να είναι οι ίδιοι που έχουν πάρει τη βλαπτική για αυτόν απόφαση. Η διοικητική διαδικασία δεν προσφέρει τη παραμικρή εγγύηση δικαίου. Είναι Καφκική και δαιδαλώδης. Όλα εκεί έχουν διαμορφωθεί μέσα από την επικρατούσα κουλτούρα εξυπηρετήσεων και πελατειακής μεταχείρισης.
Η προσφυγή σε δικηγόρους είναι δαπανηρή. Εκτός αυτού επειδή η νομική αντιμετώπιση είναι ατομική, και γιαυτό αποσπασματική, δεν μπορεί να αναδείξει το γενικό πρόβλημα αυθαιρεσίας και πελατειακής συμπεριφοράς που επαναλαμβάνεται. Εμφανίζονται οι αυθαιρεσίες έτσι σαν μεμονομένα περιστατικά ενώ στη πραγματικότητα συνθέτουν τη μεγάλη εικόνα της χρησιμοποίησης του δημοσίου σαν παραμάγαζο.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την περαιτέρω αποθάρρυνση των υπαλλήλων στην απαίτηση αξιοπρέπειας στη δουλειά τους και τον στενότερη εξάρτησή τους από τα κέντρα δύναμης. Και βέβαια την ανάδειξη μιας γραφειοκρατείας, που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η απόκτηση και η επίδειξη δύναμης.
Επειδή οι LGBT άνθρωποι όχι μόνο στερούνται του δέοντος σεβασμού, αλλά και υπολείπονται στην προστασία την οποία οφείλει να παρέχει ο κρατικός μηχανισμός και όλοι οι φορείς του κράτους, ζητάμε:
1. Την Επέκταση του Προεδρικού Διατάγματος 132/2012 για τη Σύσταση Τμημάτων και Γραφείων Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας, ώστε να περιλαμβάνει σεξουαλικό προσανατολισμό και ταυτότητα φύλου με μέριμνα για αποτελεσματική και επαρκή προστασία στα θύματα ομοφοβικής και τρανσφοβικής βίας.
2. Την πλήρη ενσωμάτωση της απόφασης-πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ, καθώς και τις συστάσεις που έγιναν μετέπειτα από το Συμβούλιο των Υπουργών με το Ψήφισμα τους της 11ης Μαρτίου του 2013, καθώς και να συμπεριληφθούν άμεσα τόσο ο σεξουαλικός προσανατολισμός όσο και η ταυτότητα και έκφραση φύλου, ώστε να προστατεύεται αποτελεσματικά τα ανωτέρω από κάθε μορφής ρητορική και πράξεις μίσους.
3. Την εισαγωγή μαθημάτων σεξουαλική αγωγής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες με ισότιμη αναφορά σε σεξουαλικό προσανατολισμό και ταυτότητα φύλου.
4. Την αναγνώριση και αποτελεσματική αντιμετώπιση της ενδοσχολικής (bullying) και ενδοοικογενειακής βίας λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου, καθώς και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα σεξουαλικής ταυτότητας και ταυτότητας φύλου.
5. Την προσθήκη στο Σύνταγμα της χώρας του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου ως κατηγορία για την οποία απαγορεύεται κάθε διάκριση (στο πρότυπο της ευρωπαϊκής χάρτας δικαιωμάτων).
6. Την επέκταση του Οικογενειακού Δικαίου έτσι ώστε να παρέχεται ουσιαστική ισότητα και πρόσβαση στον πολιτικό γάμο και το σύμφωνο συμβίωσης σε όλα τα ζευγάρια. Επιπροσθέτως, την αναγνώριση των LGBT οικογενειών ως ένα θετικό βήμα στην εξάλειψη των διακρίσεων που υφίστανται τα παιδιά και οι γονείς τους σε όλα τα επίπεδα (νομικό, κοινωνικό, οικονομικό, σχολικό κ.α.).
7. Την ισότιμη πρόσβαση σε υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, παρένθετη μητρότητα, τεκνοθεσία και γονεϊκότητα στα LGBT ζευγάρια.
8. Τη δημόσια ενημέρωση για το νόμο 3304/2004, που απαγορεύει κάθε διάκριση στην εργασία και λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού, μεταξύ άλλων, και την προσθήκη της ταυτότητας φύλου στους λόγους προστασίας, καθώς και διεύρυνσή του και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας (παροχή υπηρεσιών και αγαθών).
9. Το δικαίωμα στην αλλαγή των εγγράφων χωρίς ιατρικές/ φαρμακολογικές προϋποθέσεις για τα διεμφυλικά (τρανς) άτομα.
10. Την ανάληψη παρεμβάσεων πρόληψης από την πολιτεία σε συνεργασία με τις ΜΚΟ που να απευθύνονται στην ευπαθή (ως προς τον HIV) ομάδα των MSM (άνδρες που κάνουν σεξ με άλλους άνδρες).
11. Την δημιουργία διαφανών διαδικασιών χρηματοδότησης με προτεραιότητα σε προγράμματα πρόληψης για τον HIV/AIDS στις ομάδες στόχους, ειδικά στα νέα άτομα και στους άνδρες που κάνουν σεξ με άνδρες.
12. Την αναδιάρθρωση της λειτουργίας το ΕΣΡ, προκειμένου να αποτρέπεται προβολή ρατσιστικών, σεξιστικών, ομοφοβικών και τρανσφοβικών στερεοτύπων από τα ΜΜΕ, καθώς και την διασφάλιση του σεβασμού στα ανθρώπινα δικαιώματα και την ελευθερία λόγου.
Το Σχέδιο Δράσης γενικά υπερτιμά το ρόλο της πολιτείας στην υποστήριξη των ΛΟΑΤ/LGBT.
1. Η Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης 1528, που αναφέρεται, τέθηκε σε πιλοτική λειτουργιά από 1 Αυγούστου 2012, ποτέ όμως δε δημοσιοποιήθηκε/προωθήθηκε από τον ίδιο το φορέα της (Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς). Μάλιστα η γραμμή καταργήθηκε σε λιγότερο από ένα χρόνο, διάστημα για το οποίο είχε κατοχυρωμένη έγκριση. Παρόμοια είναι και η περίπτωση με το πρόγραμμα της ΓΓΝΓ «Ζούμε όπως κι Εσύ».
2. Επιπλέον, δεν υπάρχει κανένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αναγνώριση και καταπολέμηση της ομοφοβικής και τρανσφοβικής ενδοσχολικής βίας (bullying) είτε για τους μαθητές/-τριες, είτε για το εκπαιδευτικό προσωπικό.
3. Παρομοίως δεν υπάρχει πρόγραμμα εκπαίδευσης και ενημέρωσης που να απευθύνεται στις αστυνομικές και δικαστικές αρχές.
4. Αναφορικά με τις σχετικές δράσεις της κοινωνίας των πολιτών, όπως τα ετήσια Φεστιβάλ Υπερηφάνειας – LGBT (και όχι μόνο ‘gay’) Prides – σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το πρώτο τέθηκε υπό της αιγίδα του δήμου μόλις το 2011 (ενώ διεξάγεται από το 2005) χωρίς ωστόσο περαιτέρω συμμετοχή του δήμου, ενώ το δεύτερο διεξάγεται από το 2012 με την ενεργή συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Στο Σχέδιο Δράσης, όπως και σε πολλά νομικά κείμενα στην Ελλάδα υπάρχει ορολογία από ‘επίσημη’ ευρωπαϊκή μετάφραση που είναι αναχρονιστική ή/και ήταν απ’ την αρχή εσφαλμένη. Η ορολογία αυτή πρέπει να επικαιροποιηθεί και διορθωθεί. Εδώ εντοπίσαμε μερικά παραδείγματα:
1. Η συμπερίληψη του όρου ‘γενετήσιος προσανατολισμός’ πρέπει να αντικατασταθεί από την αποκλειστική και συνεπή χρήση του όρου ‘σεξουαλικός προσανατολισμός’.
2. ‘Τρανσέξουαλ’ να γίνει ‘διεμφυλικά (τρανς) άτομα’, καθώς έτσι αυτοαποκαλούνται τα ίδια τα άτομα που ανήκουν σ’ αυτήν την ομάδα.
3. ‘Αμφιφυλόφιλοι’ να γίνει ‘αμφισεξουαλικά άτομα’.
4. Το ακρωνύμιο ΛΟΑΤ να γίνει ΛΟΑΤ/ LGBT (LGBT είναι επισήμως διεθνώς αναγνωρισμένο).
5. Ο όρος ‘διαφορετικό’ αναφορικά με ΛΟΑΤ/ LGBT άτομα ενέχει προκατάληψη. Το σωστό είναι μη κυρίαρχες σεξουαλικότητες και ταυτότητες φύλου
6. Σημαντικότατο: Ο όρος ‘αλλαγή φύλου’ είναι λάθος και μη ορθός. Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ‘επαναπροσδιορισμός φύλου’.
Έτσι αποδίδει τον επίσημο αναγνωρισμένο όρο ‘gender reassignment’ και περιλαμβάνει και τα άτομα που ζουν το κοινωνικό τους φύλο χωρίς να έχουν προβεί σε ιατρική επέμβαση. Η συμπερίληψη αυτών των ατόμων είναι ζωτική μεταρρύθμιση, γιατί διάγουν το βίο τους ως γυναίκες και έχουν έγγραφα αντρών ή το αντίστροφο.
πολύ θα θελαμε να γινει πραξη η ιση μεταχειριση και η απαγορευση διακρίσεων.και εδώ όμως βλέπουμε καθημερινα ότι αυτό δεν ισχυει.μεταναστες κακοποιούνται σαδιστικα από κρατικους υπαληλους ατιμωριτα .όταν η υποθεση σπανίως φτασει στο δικαστηριο η ποινη είναι με αναστολή η δε αποταξη ακομα σπανιοτερη.οποιος δεν εχει χρηματα η πολιτικο μεσον δεν εξυπηρετηται στις περισοτερες περιπτώσεις.ρομα χρηστες ουσιων φτωχοι αστεγοι αντιμετωπίζονται από τον κρατικο μηχανισμο σαν κινητες ασθενειες και το χειροτερο είναι ότι οι περισοτεροι πολιτες αδιαφορουν.ανεργοι και αεργοι καταδικαζονται σε μεγαλυτερς ποινες από τα δικαστηρια σε συκριση με καποιον που εργαζεται η εχει πολλα χρηματα.παραβιαζονται δικαιώματα και ελευθεριες κατοχυρωμένα συνταγματικα η εχει υπογραφει η τηρηση τους από το ελληνικο κρατος.μπορει η βουλη να αρχισει να διορθωνει αυτά και πολλα αλλα που αδιαφορει εως τωρα