- Οι αποδοχές του προσωπικού του άρθρου 3 του παρόντος ρυθμίζονται από τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 4354/2015 (Α΄ 176).
- Η μισθολογική κατάταξη του ανωτέρω προσωπικού στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα και το χρόνο υπηρεσίας που διανύθηκε από την πρόσληψή τους στα άμισθα υποθηκοφυλακεία μέχρι την ανάληψη των καθηκόντων τους στις υπηρεσίες του άρθρου 3.
- Σε περίπτωση που κατά την κατάταξή τους στα ανωτέρω κλιμάκια προκύπτουν βασικός μισθός ή τακτικές μηνιαίες αποδοχές χαμηλότερες από αυτές που ελάμβανε ο υπάλληλος μέχρι την ημερομηνία ένταξής του στο νέο μισθολογικό καθεστώς, η διαφορά δεν διατηρείται ως προσωπική.
Άρθρο 4 – Αποδοχές προσωπικού
- 268 ΣχόλιαΆρθρο 1 – Σύσταση και Αρμοδιότητα Έμμισθων Υποθηκοφυλακείων
- 62 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Διοικητική οργάνωση των υποθηκοφυλακείων
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Μεταφορά προσωπικού στα υποθηκοφυλακεία, δικαστήρια και δικαστικές υπηρεσίες της χώρας
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Αποδοχές προσωπικού
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 5
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 6
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Μεταβατικές και καταργούμενες διατάξεις
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Ιουνίου 2016, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Ιουλίου 2016, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
28 Σχόλια 455 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
θαθελα να σας σφηξω το χερι κ να σας πω προχωρηστε κατι που επρεπε να γινει εδω κ δεκαετιες αλλα τα συμφεροντα …..πολλα το κανατε να φαινεται ευκολο ο λαος ειναι μαζι σας
Συγχαρητήρια στον υπουργό δικαιοσύνης ο οποίος με το νομοσχέδιο αυτό επιλύει σωρεία προβλημάτων που χρονίζουν και ταλαιπωρούν τα μικρά άμισθα υποθηκοφυλακεία, τα οποία οικονομικά έχουν καταρρεύσει.
Το νομοσχέδιο είναι στην σωστή κατεύθυνση και θέτει συν τοις άλλοις φράγμα στην σπατάλη δημοσίου χρήματος.
Όσον αφορά την αμοιβή των νέων έμμισθων υποθηκοφυλάκων και του λοιπού προσωπικού πιστεύω οτι πρέπει να είναι ίδια με την αμοιβή των ήδη υπηρετούντων στα υπάρχοντα έμμισθα υποθηκοφυλακεία.
ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ….
Σκεφτονται και την ταλαιπωρια των πολιτων. Δε μπορουμε να πουμε..
Γροθιά στη διαπλοκή είναι Υπουργέ το νομοσχέδιο γι αυτο δημιουργουν αυτο το πανικό στα σχόλια της διαβουλευσης:φοβουνται οτι ηρθε η ώρα οικονομικού ελεγχου.Ουτε βήμα πίσω.
Συγχαίρω την πρωτοβουλία σας κ. Υπουργέ. Όμως ως υποθηκοφύλακας αμίσθου, με πτυχίο νομικής και γνώση του αρχείου που διαχειρίζομαι χρόνια τώρα, δεν μπορώ να καταλάβω, την λόγω υπηρεσιακών αναγκών, υποβάθμισή μου σε υπάλληλο δικαστηρίου, αν συμβεί.
Αν σε ένα νομό είναι 10 ενεργοί υποθηκοφύλακες με τα αρχεία τους και το νέο υποθηκοφυλάκειο χρειάζεται 6, ποιους και με ποια κριτήρια θα υποβιβάσετε σε άλλες θέσεις ως γραμματείς;
Θα πρέπει να μην αφήσετε κανένα αρχείο προς συγχώνευση, χωρίς τον υποθηκοφύλακά του.
Με τα τυπικά προσοντα λοιπον θα κριθούμε ή με τα έτη υπηρεσίας; Ποιός για παράδειγμα διενεργούσε για 25 συναπτά έτη ελέγχους μεταγραφών και υποθηκών; Ποιός λειτουργούσε τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές από την έναρξη της μηχανοργάνωσης-σημειωτέον πριν ακομη αρχίσουν να πιστοποιούνται οι χρήστες με τα ECDL-και ποιος απαντά καθημερινά σε ερωτήσεις νομικές και διαδικαστικές από τους ερευνώντες δικηγόρους; μήπως πρεπει να πετάξουμε 25 χρονια πραγματικής προσφοράς να τα υποβιβάσουμε γιατί έτυχε να προυπάρχουμε του ηλεκτρονικού υπολογιστη; και μήπως το γεγονός αυτό μας εμπόδισε από το να εξελιχθούμε ακόμη περισσότερο όταν λειτουργήσαμε σαν μεταβατικό κτηματολογικό γραφείο;
Πού στηρίχθηκαν όλα αυτά αν όχι στην εμπειρία μας και στην εργατικότητά μας;
Συμφωνώ οτι πρέπει να υπάρχουν τα τυπικά προσόντα αλλά με τις χιλιάδες κάθε φορά εξαιρέσεις υποπεριπτώσεις απαλλαγές κλπ που καθημερινά και ανα περίπτωση αντιμετωπιζουμε ποιον νομιζετε οτι συμβουλεύται ο κατοχος των τυπικών προσόντων;
καλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)»
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΙΧΑΗΛ
ΦΥΛΑΚΑΣ Κ.Κ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Μπράβο Κε Υπουργέ, ενα νομοσχέδιο που θα βάλει σε τάξη τα πράγματα. Άνηκω κι εγω σε ένα από τα πολλά υποθηκοφυλακεία που αντιμετωπίζουν ισχυρά προβληματα και μια πολύ καλή λύση είναι το νομοσχέδιο προς διαβούλευση. Όποιος θέλει να νοικοκυρέψει κάτι, αντιμετωπίζει σίγουρα και αντιδράσεις. Το νομοσχέδιο όμως είναι μια βιώσιμη λύση και ΠΡΕΠΕΙ να προχωρήσει!!!
Παρακαλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)»
ΚΩΣΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΦΥΛΑΚΑΣ Κ.Κ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!!
Ένα μεγάλο μπράβο στον κ. Υπουργό για το ΘΑΡΡΟΣ και την ΤΟΛΜΗ που έδειξε καταθέτοντας αυτό το νομοσχέδιο! Δεν είναι και ό,τι πιο εύκολο να ¨τα βάλεις¨ με τους μεγαλοκαρχαρίες! Για τους υπαλλήλους των μικρών υποθηκοφυλακείων είναι μια ανάσα ζωής. Χρόνια τώρα εργαζόμαστε αμισθί με μόνη ελπίδα τη διευθέτηση των μη βιώσιμων υποθηκοφυλακείων. Κι εσείς συνάδελφοι των μεγάλων υποθηκοφυλακείων πρέπει να καταλάβετε ότι δεν είστε παιδιά ενός ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ. Ας σταματήσει εδώ η ¨λογική¨ σας του ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ανάμεσα μας!Αν εσένα δε σε νοιάζει που εγώ χάνω τη δουλειά μου, μη περιμένεις να καταλάβω τη θλίψη σου που με το νομοσχέδιο θα χάσεις μισθό μεγαλύτερο κι από καθηγητή πανεπιστημίου…. Και στην τελική ας αμειφθούμε όπως όλοι! Ας τολμήσει κάποιος να βγάλει στο διαδίκτυο τις ΝΟΜΙΜΕΣ αποδοχές κάποιων υποθηκοφυλάκων που ανέρχονται σε πολλές χιλιάδες ευρώ το μήνα, ή κάποιων υπαλλήλων που ξεπερνούν κάθε φαντασία στην Ελλάδα του σήμερα! ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ και ελπίζω ο κ.Υπουργός να μην υποκύψει στις τρομακτικές πιέσεις που θα δεχτεί από τους ευνοούμενους του προηγούμενου συστήματος.
Παρακαλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)
Δημητριάδης Παντελεήμων
ΔΕ Φύλαξης Κ.Κ.Κορυδαλλού
Παρακαλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)»
Παρακαλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)»
Παρακαλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)»
Ιωάννης Αλεξανδρής
Μέλος Δ.Σ. Σωματείου Υπαλλήλων Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού
ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΦΙΛΕ ΠΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΙΣΘΟΙ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ?ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΛΕΓΟΝ ΖΗΤΗΜΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΘΗΚΟΦΥΛΑΚΑΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΛΑΒΕΙ ΩΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ.
Το πιο βασικό από όλα είναι ότι πρέπει οι Άμισθοι Υποθηκοφύλακες θα πρέπει να αποζημιώσουν το προσωπικό τους πρώτα. Να μην το ξεχνάμε αυτό έτσι κάνει ο σωστός επιχειρηματίας.
Παρακαλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)»
Παρακαλούμε να κατατεθεί ως επιπλέον άρθρο ή τροπολογία η καταβολή της υπερβάλλουσας μείωσης (προσωπικής διαφοράς) των πρώην Δημοτικών Αστυνομικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικώς στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του νόμου 4172/2013. Το να υπάρχουν υπάλληλοι 2 ταχυτήτων αντιβαίνει στους γενικότερους κανόνες δημόσιας διοίκησης και αυξάνει το κλίμα διάκρισης και άδικης μεταχείρισης σε κομμάτι του προσωπικού. Δεν δύναται και δεν είναι ορθό και δίκαιο υπάλληλος με τα ίδια έτη υπηρεσίας και για την ίδια εργασία να λαμβάνει έως και 220 ευρώ λιγότερα λόγω της περικοπής της ήδη μικρής προσωπικής διαφοράς που δικαιούται και λαμβάνουν όλοι οι υπόλοιποι αντίστοιχοι δ.υ. έπειτα από μία υποχρεωτική διαδικασία μετάταξης που υπάχθηκε!
Για το λόγο αυτό ζητούμε την ακριβώς ίδια πρόταση του κ. Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθ. Δικαιωμάτων με το υπ. αριθμόν 42560/07.06.2016 έγγραφο του ΥΔΔΑΔ, που απέστειλε στον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικ. Ανασυγκρότησης για το ίδιο θέμα που αφορά νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ όπου υπάρχει η πρόβλεψη καταβολής της προσωπικής διαφοράς σε πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς που ανήκουν σε άλλη υπηρεσία αλλά υπάχθηκαν στην ίδια διαδικασία κινητικότητας του ν. 4172/2013.
Ζητούμε επακριβώς:
«Να εξαιρεθούν από την γενική ρύθμιση της παραγράφου 22 του άρθρου τρίτου του ν. 3845/2010, όπως ισχύει και οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί, οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Καταστήματα Κράτησης βάσει του ν. 4172/2013 (Α’ 167)»
Λούκος Ευάγγελος
Γ.Γ. Σωματείου Υπαλλήλων Δικαστικής Φυλακής Κορυδαλλού
ΔΕ Φύλαξης Κ.Κ.Κορυδαλλού
Καλά δεν υπάρχει σύλλογος υπαλλήλων αμίσθων, είναι σοβαρό αυτό που γίνετε. Να μας κόβουν τα δώρα, τα επιδόματα μας; Τι θα κάνετε κύριοι του σωματείου;
Το παραπάνω άρθρο δεν διευκρινίζει τι θα γίνει με τους μισθούς των υπαλλήλων των Έμμισθων Υποθηκοφυλακείων. Με τι μισθό θα τοποθετηθούν στις καινούργιες θέσεις? Με τον προηγούμενο μισθό τους και το ΜΚ ή με μισθό νεοδιόριστου που σημαίνει τραγική μείωση του ήδη πετσοκομμένου μισθού? Ο νομοθέτης οφείλει να είναι σαφής και δίκαιος και να προβλέψει την διατήρηση του μισθού των υπαλλήλων των Έμμισθων Υποθηκοφυλακείων. Σε διαφορετική περίπτωση το όλο εγχείρημα κινδυνεύει να καταρρεύσει από τις αντιδράσεις που θα προκύψουν.
Συμφωνώ στα περισσότερα με τους προηγούμενους συμμετέχοντες ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ με ΕΝΙΑΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ για όλους, για τους πάντες. Όχι εξαιρέσεις και ειδικές περιπτώσεις.
Το προσωπικό των αμίσθων υποθηκοφυλακείων που θα μεταφερθεί στα νέα έμμισθα υποθηκοφυλακεία πρέπει να έχει τις ίδιες αποδοχές και τα ίδια καθήκοντα και προνόμια με τους ήδη υπηρετούντες υπαλλήλους των εμμίσθων υποθηκοφυλακείων, επιτέλους να σταματήσουν οι διακρίσεις και οι πολλές ταχύτητες στις αμοιβές και στην βαθμολογική εξέλιξη.
Ίση αμοιβή για τα ίδια προσόντα και την ίδια προσφορά εργασίας.
Στην περίπτωση των υπαλλήλων όλων σχεδόν των αμίσθων υποθηκοφυλακείων και κτηματολογικών γραφείων παραβιάζεται κάθε έννοια δικαίου και επιπλέον οι συνταγματικές αρχές του δικαιώματος στην εργασία,η οποία θα έπρεπε να αμείβεται.Οι περισσότεροι από αυτούς είναι απλήρωτοι πολλούς μήνες,αντιμετωπίζοντας πραγματικό πρόβλημα διαβίωσης κι όμως ανταποκρίνονται με ευσυνειδησία στα καθήκοντά τους για να εξυπηρετούνται οι πολίτες. Το νομοσχέδιο πρέπει να ψηφιστεί άμεσα και να είναι αποτελεσματικό.
Συγχαρητηρια στον κ. Παρασκεύοπουλο. Θα μεινει στην ιστορια, γιατί αυτό θα έπρεπε να έχει γίνει πολλά χρόνια πριν. Κάποιοι κρατούσαν στα χέρια τους τα αμισθα υποθηκοφυλακεία και διαχειρίζονταν και κατασπαταλούσαν το δημόσιο χρήμα και φυσικά πρέπει να επιστρέψουν και όχι μόνο αλλά και να τιμωρηθούν.Φυσικά μιλάω για τους άμισθους υποθηκοφύλακες που μέχρι τώρα θεωρούσαν τον εαυτός τους σαν ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΜΠΡΑΒΟ στον ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ κ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟ.
Η εμμισθοποιηση πληττει βαναυσα το ήδη μειωμένο κατα 30% εισοδημα των υπαλληλων αφού θυσιαζει το επίδομα αδείάς δώρο χριστουγέννων και δώρο Πάσχα και το αποτελειώνει αφού δεν αναγνωρίζει ουτε την προσωπική διαφορά. Τιμωρεί δηλαδη τους ανθρώπους που δίνουν καθημερινό αγώνα για την λειτουργία των γραφείων με ακόμα μεγαλύτερες μειωσεις μισθών αντί να τους επιβραβεύσει που σε καιρούς κρισης της αγοράς ακινήτων κράτησαν τα γραφεία ανοικτά με πολλες οικονομικές θυσίες (όσοι συνδιαλλέγονται με τα γραφεία γνωρίζουν)
Καιρός ήταν να γίνουν μεταρρυθμίσεις στα άμισθα υποθηκοφυλακεία που τόσα χρόνια λειτουργούσαν ως ιδιωτικές επιχειρήσεις παρά ως λειτουργικές υπηρεσίες.Οι υπάλληλοι των αμίσθων υποθηκοφυλακείων πρόσφεραν τις ίδιες υπηρεσίες με τα έμμισθα χωρίς όμως να τηρούνται οι ίδιες συνθήκες εργασίας.Μπράβο στην πρωτοβουλία αυτή του υπουργού που θα βοηθήσει στην σωστή λειτουργία όλων των γραφείων και στην εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.
Πάλι δύο μέτρα και δύο σταθμά !!!!
Να τονίσω ότι σύμφωνα με το ν.4354/2015 ορίζονται σαφώς οι αποδοχές κάθε υπαλλήλου με βάση την προϋπηρεσία και τα τυπικά προσόντα του. Επίσης ορίζεται με σαφήνεια από την εφαρμογή των διατάξεων το ποσό της προσωπικής διαφοράς που δικαιούται κάθε υπάλληλος σε κάθε περίπτωση.
Ισοτιμία και Ισονομία. Να εφαρμοστούν λοιπόν οι διατάξεις του ενιαίου μισθολογίου χωρίς παρεκκλίσεις ούτε προς τα πάνω αλλά ούτε και προς τα κάτω.
Σχετική σημείωση: Όσοι σπεύσουν να προλάβουν ότι η προσωπική διαφορά καταργήθηκε, τους παραπέμπω απλά στο ν.4366/15-2-2016 Τεύχος Αριθμός Φύλλου 18.
Το νομοσχεδιο ειναι σωστο στις βασικες του αρχες και θα επρεπε απο χρονια να εχει ψηφιστει.Δεν μπορει δυο υποθηκοφυλακες που κανουν την ιδια ακριβως δουλεια να αμοιβονται με δεκαπλασια και εικοσαπλασια διαφορα!Ουτε υπαλληλοι απλοι να εχουν τριπλασια αμοιβη απο αλλους ισοβαθμους υπαλληλους αλλων υπηρεσιων.Αυτοι λοιπον οι πλουσιοπαροχα αμοιβομενοι θα αντιδρασουν που χανουν τα αδικα προνομια τους.Ελπιζω η κυβερνηση αντιλαμβονομενη το δημοσια αισθημα να προχωρησει στην ψηφιση του νομοσχεδιου, βελτιωνοντας στα πλαισια του εφικτου τις αμοιβες οσων πραγματικα παραγουν εργο με ευθυνη και επιστημονικη γνωση και εμπειρια.