Μετά το πρώτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4194/2013 (Α΄ 208) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Η υποχρέωση προκαταβολής της παράστασης κατά τη συζήτηση κάθε είδους ενδίκων βοηθημάτων ή μέσων θεωρείται τυπική παράλειψη η οποία δύναται να καλυφθεί μετά τη συζήτηση και πριν την έκδοση της απόφασης, ύστερα από σχετική ειδοποίηση του πληρεξούσιου δικηγόρου από τo δικαστήριο.».
Αρχική «Μέτρα Θεραπείας ατόμων που απαλλάσσονται από την ποινή λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής» και λοιπές διατάξειςΆρθρο 33 – Τροποποιήσεις Κώδικα Δικηγόρων
Άρθρο 33 – Τροποποιήσεις Κώδικα Δικηγόρων
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Διατάξεις για το συναινετικό διαζύγιο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Τροποποίηση άρθρου 686 Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Νομοθεσία περί αλλοδαπώνΆρθρο 24 – Νομοθεσία περί αλλοδαπών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τροποποίηση Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 – Τροποποίηση π.δ. 18/1989
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Τροποποίηση άρθρου 358 Ποινικού Κώδικα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τροποποίηση ν. 4139/2013
- 166 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Τροποποίηση ν. 4039/2012
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρων Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τροποποίηση ν. 2121/1993
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32 – Τροποποιήσεις Κώδικα ΣυμβολαιογράφωνΆρθρο 32 – Τροποποιήσεις Κώδικα Συμβολαιογράφων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Τροποποιήσεις Κώδικα Δικηγόρων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Τροποποιήσεις Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 – Επιμόρφωση δικαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 35 – Επιμόρφωση δικαστικών υπαλλήλων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών λειτουργών πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνηςΆρθρο 36 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών λειτουργών πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37 – Αύξηση οργανικών θέσεων Παρέδρων ΣτΕΆρθρο 37 – Αύξηση οργανικών θέσεων Παρέδρων ΣτΕ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 38 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών υπαλλήλων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Τροποποίηση ν. 3689/2008 για την Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Αύξηση οργανικών θέσεων στην Α.Δ.Α.Ε.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Αύξηση θέσεων επιστημονικού προσωπικού καταστημάτων κράτησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Θέματα εξωτερικής φρουράς καταστημάτων κράτησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 – Τροποποίηση άρθρου 93 ν. 4129/2013Άρθρο 43 – Τροποποίηση άρθρου 93 ν. 4129/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 – Ειδικός λογαριασμός «Κεφάλαια Εργασίας Κρατουμένων»Άρθρο 44 – Ειδικός λογαριασμός «Κεφάλαια Εργασίας Κρατουμένων»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Μαΐου 2017, 19:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
12 Ιουνίου 2017, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 275 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Ένσταση Αντισυνταγματικότητας- Παραβίαση του άρθρου 74 παρ. 5 του Συντάγματος. Ο τίτλος του Νομοσχεδίου είναι «Μέτρα Θεραπείας ατόμων που απαλλάσσονται από την ποινή λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής» και λοιπές διατάξεις. Η διάταξη λοιπόν αυτή, όπως και άλλες στο παρόν έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται σε ξεχωριστό νομοσχέδιο με τίτλο που θα παραπέμπει στο περιεχόμενο τους. Πρέπει να αιτιολογήσετε ειδικώς γιατί πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στο παρόν. Η ρύθμιση αυτή είναι κανονιστική μείζονος σημασίας.
Ως προς το περιεχόμενο, κακή χρήση του όρου «τυπική παράλειψη»
Η διάταξη είναι προβληματική ως έχει. θα αρκούσε να δινόταν η δυνατότητα προσκόμισης του μη εγκαίρως κατατεθέντος παραβόλου, μετά την συζήτηση, εντός όμως συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, που θα τεθεί από το δικαστήριο, μετά από σχετική ειδοποίηση της Γραμματείας προς τον Δικηγόρο, χωρίς την πρόβλεψη για κατάργηση του απαραδέκτου, που δημιουργεί προβλήματα στα δικονομικώς ισχύοντα και τα προβλεπόμενα από τον ΚωΔΔικ.
Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Μόνο ο Δικαστής μπορεί να αποφανθεί για το αν κάτι αποτελεί τυπική παράλειψη ή όχι. Η διάταξη, όπως έχει διατυπωθεί, παραβιάζει την αρχή της διάκρισης των εξουσιών και αντικαθιστά την κρίση του δικαστηρίου για την ύπαρξη ή όχι τυπικής παράλειψης.
Είμαι σίγουρος οτι θα κριθει αντισυνταγματική η τροποποιήση που κάνετε.
Είτε πρέπει να καταργηθεί το απαράδεκτο, σε περίπτωση που δεν προσκομίζεται το γραμματιο, είτε να θεωρείται οτι η μη προσκόμιση είναι τυπική παράλειψη. Δεν μπορεί για το γραμμάτιο προκαταβολής να ισχύουν διαφορετικές ρυθμίσεις και εξηγώ:
1) Αν καταθέτω αγωγή και δεν προσκομίζω γραμμάτιο προκαταβολής, το άρθρο 61 αναφέρει οτι υφίσταται απαράδεκτο (αυτό δε το τροποποιείται).
2) Αν καταθέτω αγωγή και προσκομίζω γραμμάτιο προκαταβολής για την κατάθεση αλλά ξεχάσω το γραμμάτιο της παράστασης κατά τη συζήτηση, το υπο διαβούλευση άρθρο αναφέρει οτι δεν υφίσταται απαράδεκτο αλλά τυπική παράλειψη.
3) Στη νέα τακτική διαδικασία, που ΔΕΝ γίνεται παράσταση κατα την συζητηση, τι θα συμβεί εαν ξεχασω το γραμματιο των προτάσεων. Αφου το 61 δεν τροποποιείται το Δικαστήριο θα κηρύξει απαράδεκτο.
3) Ποιο είναι το νόημα να κηρύσσεται απαράδεκτη η κατάθεση του δικογράφου, λόγω έλλειψης Καταθέσης γραμματιου κατα την καταθεση του δικογραφου και να να θεωρείται τυπικη παράλειψη μονο το γραμματιο της παραστασης.
4) Γιατι ένας δικηγόρος που θα ξεχάσει το γραμμάτιο προκαταβολής κατά την κατάθεση αντιμετωπίζεται διαφορετικά από το δικηγόρο που θα ξεχάσει το γραμμάτιο προκαταβολής της παράστασης κατα τη συζήτηση.
Εσείς έχετε σκοπό να μας τρελάνετε.
Γράφετε:
Η υποχρέωση προκαταβολής της παράστασης κατά τη ΣΥΖΗΤΗΣΗ…θεωρείται τυπική παράλειψη.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
1. Η υποχρέωση προκαταβολής κατά τη ΚΑΤΑΘΕΣΗ δικογράφου…ΔΕΝ θεωρείται τυπική παράλειψη ??????
2. Δηλ. άλλο πράγμα θα εφαρμόζεται στην ΚΑΤΑΘΕΣΗ και άλλο πράγμα κατα τη ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
3. Στο Πανεπιστήμιο μου είχαν μάθει οτι αρμόδιος να κρίνει πότε υφίσταται ΤΥΠΙΚΗ παράλειψη είναι ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ. Απο πότε ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ αποφαίνεται πότε υπάρχει ή δεν υπάρχει ΤΥΠΙΚΗ παράλειψει. Μάλλον έχετε μπερδέψει τους ρόλους στο Υπουργείο Δικαιοσύνης.