Το άρθρο 358 του Ποινικού Κώδικα αντικαθίσταται ως εξής:
«Παραβίαση της υποχρέωσης για διατροφή και της συμφωνίας για επικοινωνία
1. Όποιος κακόβουλα παραβιάζει την υποχρέωση διατροφής που του την έχει επιβάλει ο νόμος και έχει αναγνωρίσει, έστω και προσωρινά, το δικαστήριο ή προκύπτει από συμφωνία που έχει επικυρώσει ο συμβολαιογράφος κατά το άρθρο 1441 του Αστικού Κώδικα, με τρόπο τέτοιο ώστε ο δικαιούχος να υποστεί στερήσεις ή να αναγκαστεί να δεχτεί βοήθεια άλλων, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους.
2. Όποιος με πρόθεση δεν συμμορφώνεται σε συμφωνία που επικυρώθηκε από συμβολαιογράφο κατά το άρθρο 1441 του Αστικού Κώδικα και αφορά την επικοινωνία των ανήλικων τέκνων τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη.».
Αρχική «Μέτρα Θεραπείας ατόμων που απαλλάσσονται από την ποινή λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής» και λοιπές διατάξειςΆρθρο 27 – Τροποποίηση άρθρου 358 Ποινικού Κώδικα
Άρθρο 27 – Τροποποίηση άρθρου 358 Ποινικού Κώδικα
- 37 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Διατάξεις για το συναινετικό διαζύγιο
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Τροποποίηση άρθρου 686 Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Νομοθεσία περί αλλοδαπώνΆρθρο 24 – Νομοθεσία περί αλλοδαπών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τροποποίηση Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 – Τροποποίηση π.δ. 18/1989
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Τροποποίηση άρθρου 358 Ποινικού Κώδικα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τροποποίηση ν. 4139/2013
- 166 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Τροποποίηση ν. 4039/2012
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Τροποποίηση άρθρων Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Τροποποίηση ν. 2121/1993
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32 – Τροποποιήσεις Κώδικα ΣυμβολαιογράφωνΆρθρο 32 – Τροποποιήσεις Κώδικα Συμβολαιογράφων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Τροποποιήσεις Κώδικα Δικηγόρων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Τροποποιήσεις Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 – Επιμόρφωση δικαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 35 – Επιμόρφωση δικαστικών υπαλλήλων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών λειτουργών πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνηςΆρθρο 36 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών λειτουργών πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37 – Αύξηση οργανικών θέσεων Παρέδρων ΣτΕΆρθρο 37 – Αύξηση οργανικών θέσεων Παρέδρων ΣτΕ
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών υπαλλήλωνΆρθρο 38 – Αύξηση οργανικών θέσεων δικαστικών υπαλλήλων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Τροποποίηση ν. 3689/2008 για την Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40 – Αύξηση οργανικών θέσεων στην Α.Δ.Α.Ε.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Αύξηση θέσεων επιστημονικού προσωπικού καταστημάτων κράτησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42 – Θέματα εξωτερικής φρουράς καταστημάτων κράτησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 43 – Τροποποίηση άρθρου 93 ν. 4129/2013Άρθρο 43 – Τροποποίηση άρθρου 93 ν. 4129/2013
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 – Ειδικός λογαριασμός «Κεφάλαια Εργασίας Κρατουμένων»Άρθρο 44 – Ειδικός λογαριασμός «Κεφάλαια Εργασίας Κρατουμένων»
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Μαΐου 2017, 19:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
12 Ιουνίου 2017, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 275 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Άρθρο 27 – Τροποποίηση άρθρου 358 Ποινικού Κώδικα
Εξόντωση και εξαθλίωση, δίχως όρια στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τον διαζευγμένο Έλληνα Πατέρα, όταν σε μια χώρα σαν την Γαλλία, που δεν έχει την ίδια οικονομική κατάντια αλλά και οι αποδοχές των πολιτών είναι μεγαλύτερες, η δικαιοσύνη όμως έχει προβλέψει την ισότητα και δεν “εκτελεί” τους εκεί διαζευγμένους μπαμπάδες.
Πίνακας του 2015 που δηλώνει ότι πατέρας με 1000 ευρώ εισόδημα δίνει 112 ευρώ διατροφή για δύο παιδιά.
http://www.medranoavocat.fr/medias/files/table-de-reference-2015-pension-alimentaire.pdf
Στην ελλάδα ενας άνεργος πατέρας καλείται να καταβάλει συνήθως 250 ευρω για το παιδί, που σημαίνει οτι ως άνεργος δεν έχει να φάει, και αν έχει και ενα μικρό διαμέρισμα να μένει η πρώην σύζυγος του την κατάσχει μέσα σε 3 μέρες με μία διαταγή πληρωμής.
Στην Ελλάδα του 2017 μετατρέπεται σε ποινικό αδίκημα η ιδιότητα του ΠΑΤΕΡΑ οταν είναι άνεργος ή με χαμηλό εισόδημα .
Παντελής άρνηση της σημερινής κυβέρνησης να συμμορφωθεί με το άρθρο 8 της Σύμβασης (προστασία ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής, κατοικίας και αλληλογραφίας) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, και ειδικότερα την υποχρέωσή της να προστατέψει την οικογενειακή ζωή του προσφεύγοντα (πατέρα αρ. 74758/11] της 16/6/2016), λαμβάνοντας τα αναγκαία μέτρα για την υλοποίηση του δικαιώματος επικοινωνίας του με τα παιδιά του.
Πάγια πρακτική της σημερινής κυβέρνησης η οποία έρχεται σε αντίθεση με το Σύνταγμα της Ελλάδος όσων αφορά την ισότητα των φύλων αλλά και καθαρά σεξιστική είναι να καταβάλει τα επιδομάτα τέκνων απευθείας στην μητέρα (αφορολόγητο εισόδημα) χωρίς να καταβάλεται ούτε καν μέρος αυτού στον πατέρα ώστε να αποδοθούν απο αυτόν στα παιδιά του ο οποίος ειναι κατα 99% υποχρεος για διατροφή και ο οποίος βέβαια αντιμετωπίζεται ποινικά με φυλάκιση ή με άμεση εκποίηση τυχόν περιουσιακών του στοιχείων σε περίπτωση μη καταβολή της.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ μία τροποποίηση άμεσα
στην προκαταρκτικη εξεταση κατα το άρθρο 31 παρ.1 να δικαιουται ο μηνυτης αν ασκησει παρασταση πολιτικης αγωγης να λαμβανει όλα τα εγγραφα της δικογραφιας ειτε απο τον εισαγγελεα ειτε απο ανακριτικο υπαλληλο.η δηλωση παρασταση πολιτικης αγωγης θα περιλαμβανει τον δικηγορο που διοριζει για αντικλητο ο οποιος μπορει να ειναι οπουδήποτε ασκεί τα καθηκοντά του,λόγω της ενιαιας αρμοδιοτητος των δικηγορων και δεν απαιτειται η καταβολη παραβολη επιφυλασομενου να καταβληθει ειτε στο ακροατηριο ή όταν η παρασταση πολιτικης αγωγης ασκηθει επι της εδρας εκδικασης της υποθεσης ή σε οποιοδήποτε στάδιο της ανακρισης το επιθυμει ο μηνυτης.
Πέραν του ότι ο όρος «λοιπές διατάξεις» χρησιμποιειται σαφώς καταχρηστικά στο παρον νομοσχέδιο. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει γίνει εντελώς πρόχειρη δουλειά και προσπαθήσετε να ρυθμίσετε πολλά άσχετα μεταξύ τους θέματα,γεγονός το οποίο σημειωτέον θέτει σοβαρό ζήτημα αντισυνταγματικότητας (άρθρο 74 παρ. 5 του Συντάγματος… βλ. κ.ά. άρθρα στα οποία έχει επισημανθεί το πρόβλημα ένεκα του τίτλου του νομοσχεδίου).
Επί της ουσίας: «κακόβουλα» μήπως θα έπρεπε να αποσαφηνιστεί ακριβώς το είδος του δόλου. Καταλαβαίνω επίσης ότι θέλετε να διακρίνετε μεταξύ ποινών που αφορούν στην παραβίαση απόφασης για διατροφή και στη παραβίαση απόφασης για επικοινωνία. Διατυπώστε το πιο απλά και εξηγήστε γιατί στην επικοινωνία συμπεριλαμβάνετε μόνο τη συμβολαιογραφική συμφωνία?
Συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης αλλά και απάντηση ειναι οτι ο νομοθέτης δρά καθαρά σεξιστικά και εχθρικά προς τον Ελληνα πατέρα με απώτερω σκοπό να τον εξοντώσει, να τον καταστρέψει, να τον αφήσει στο δρόμο.
Εγκληματικές πολιτικές που καταστρεφουν ζωές απο μία ευνοούμενη πολιτεία εις βάρος των διαζευμένων πατεράδων.
Πάνω σε αυτό απο τα φαινόμενα εξακολουθεί να βαδίζει και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου.
Συνεπιμελεια, εισφορά και της μανας οικονομικά στην διατροφή των παιδιών αποτελουν για τον νομοθέτη λέξεις άγνωστες.
Αγνοούνται επιστημονικές ερευνες , πολιτικες πιο προηγμενων κρατων, όλα στον βωμο των επαγγελματικών συντεχνιών.
Ο αιμοσταγης πατερας, η αγαθη αναξιοπαθουσα μανα, αυτο ειναι στο μυαλό του έλληνα νομοθετη οταν ψηφίζει νόμους.
Η διατροφή που το υψος της καθορίζεται απο την ενάγουσα και οχι απο τις πραγματικές συνθηκες επιβίωσης του πατέρα αποτελούν καθημερινότητα στα Ελληνικά Πρωτοδικεία.
Ακομα και την αγωγή της εναγούσης την πληρώνει ο καθού.
Η δύναμη της αποκλειστικής επιμέλειας απο την μητέρα αναξιοπαθουσα κατα την νομοθεσία-νομολογία μπορεί με μία απλή εγκληση (χωρίς παραβολο) να βάλει φυλακή των πρώην αντρα της. Πειρασμός μεγάλος η συγκεντρωση τοσης δύναμης στην ευαισθητη μητερα…να βαζει φυλακη τον πατερα των παιδιών της.
Οταν ομως η μητερα δεν συμμορφωνεται με την δικαστικη αποφαση , η αποφαση δεν ειναι προσωρινα εκτελεστη που σημαίνει Ο νόμος βοηθά τη γυναίκα που επιθυμεί την ποινική δίωξη του άνδρα για μη καταβολή διατροφής (ακόμα και σε τρεις ημέρες μπορεί να γίνει κατάσχεση από την ημέρα έκδοσης της απόφασης διατροφής), ενώ για άλλα θέματα όπως επικοινωνίας του παιδιού με τον πατέρα (άρα και αναγκαστικής αποξένωσής του), ο πατέρας δεν δικαιώνεται ποτέ διότι δεν υπάρχει τρόπος εκτέλεσης απόφασης.
Περιμένω απο την επόμενη κυβέρνηση να αλλάξει αυτην την εγκληματική νομοθεσία άμεσα με την εκλογή της.
Το πιστεύω μάλλον.
Ευχαριστώ
Αποψή μου είναι,ότι και στην δεύτερη παράγραφό που αναφέρεται στην παραβίαση της συμφωνίας επικοινωνίας, θα πρέπει να προστεθεί και η συμφωνία που επικυρώθηκε από το δικαστήριο,με δικαστική απόφαση εστω και προσωρινή, όπως αναφέρεται αλλωστε και στην πρώτη παράγραφο που αφορά την παραβίαση της υποχρέωσης διατροφής. Γιατί δηλαδή να εφαρμόζονται δύο μέτρα και δύο σταθμά, όσον αφορά την υποχρέωση διατροφής με αυτήν της επικοινωνίας?