Η παράγραφος 1 του άρθρου 3 του ν. 3126/2003 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Οι αξιόποινες πράξεις που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 1 παραγράφονται σύμφωνα με όσα ορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 111 και 112 του Ποινικού Κώδικα. Η προθεσμία της παραγραφής αναστέλλεται, εκτός από τις περιπτώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 113 παράγραφοι 1 έως 3 του Ποινικού Κώδικα, και στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) όσο διαρκεί η βουλευτική περίοδος, κατά τη διάρκεια της οποίας τελέστηκε η πράξη και β) όσο ισχύει η απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής για την αναστολή της ποινικής δίωξης, της προδικασίας ή της κύριας διαδικασίας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παράγραφο 5 του άρθρου 6».
ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ:
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΗΡΟ, ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ, ΖΟΥΜΕ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ, ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ,ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ» ΧΩΡΑ, OΤΑΝ ΑΥΤΗ, «Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ» ΧΩΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ.
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ « ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ» ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΑΝΑΡΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΕΙΧΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΣΤΗΡΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ , ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ.
ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ , ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΙΣ ΘΥΜΑΤΑΙ.
ΜΙΑ ΑΠ΄ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΕΠΙΟΡΚΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ , ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΖΗΜΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ (ΗΘΙΚΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ).
ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ Η ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ , ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥΣΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ?
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ. ΦΑΣΙΣΜΟ ΜΠΟΡΕΙ, ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΝΑΙ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΛΙΓΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ.
ΑΜΕΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΚΑΘΕ ΕΠΙΟΡΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΕΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ, «ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΤΕ».
ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΔΩΡΕΟΔΟΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΩΡΟΛΗΠΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ? ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ «ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪOΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ.»
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΣΥΛΙΑ? ΑΣΥΛΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ , ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ , ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ , ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΠ’ ΕΜΑΣ, ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΜΑΣ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΡΙΖΟΥΝ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ.
ΤΕΛΟΣ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΠΙΟΡΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ.
ΤΕΛΙΚΑ ΟΣΟ ΖΩ ΕΠΙΖΩ? Η΄ ΟΣΟ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΘΑ ΔΟΥΜΕ………….ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ…………..
ΝΕΚΤΑΡΙΑ.
Τα πράγματα είναι απλά, κατανοήστε τι σημαίνει δηλώνω υποψηφιότητα…
Δεν αιτούμαι για μια θέση στο κοντινό καφενείο, παίρνω την ευθύνη και την
εξουσία να χειρίζομαι κάποια πράγματα για το συμφέρον της χώρας.
Της χώρας κι όχι της τσέπης μου…
Τη εξουσία την επικαλείστε συχνά… Την ευθύνη, την ξεχάσατε;
Ισονομία λοιπόν για να την ξαναθυμηθείτε .
και κάποια ακόμη…
11. μείωση του αριθμού των βουλευτών σε 180 το πολύ
12. συνταξιοδότηση των βουλευτών από τον ασφαλιστικό φορέα που είναι εγγεγραμένοι πριν να πολιτευτούν
13. να μην παυούν οι εργασίες της Βουλής για 4 μήνες το καλοκαίρι και να μην αμοίβονται επιπλέον οι επιτροπές
14. κατάργηση των γυμναστηρίων και των επιπλέον παροχών της Βουλής. Διανύουμε εποχή λιτότητας, η οποία ψηφίστηκε από την Βουλή.
1.πλήρης ισονομία μεταξύ πολιτών και βουλευτών
2. να τεθεί όριο μέχρι το πολύ δυο θητείες
3. κατάργηση της φύλαξης των βουλευτών από αστυνομικούς
4. υποχρεωτική παρουσία στην βουλή
5. κατάργηση των κονδυλίων της βουλής προς ΜΚΟ
6. κατάργηση των μετακλητών υπαλλήλων και των υπαλλήλων της βουλής, όλοι να διορίζονται βασει ΑΣΕΠ
7. κατάργηση των δωρεάν αυτοκινήτων σε βουλευτές
8. κατάργηση των εισητηρίων πρώτης θέσης σε βουλευτές
9. ανάρτηση του πόθεν έσχες στο διαδίκτυο
10. ανάρτηση όλων των αποφάσεων, εγκυκλίων κ.α. στο διαδίκτυο και αναλυτικά πεπραγμένα με οικονομικά στοιχεία κάθε έτος
…και αυτά θα έπρεπε να έχουν εφαρμοστεί από χθες!
Καμία παραγραφή για αδικήματα Βουλευτών/Υπουργών, επιτέλους κάντε αυτό που ζητάν οι πάντες.
Ποινική ευθύνη υπουργών για υπέρμετρη αύξηση του χρέους της χώρας (χώρίς παραθυράκια και αστερίσκους).
Βρείτε τρόπο για άμεση κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας.
Άμεση κατάργηση των εξεταστικών/προανακριτικών επιτροπών και απονομή δικαιοσύνης από τα δικαστήρια. Εκδίκαση ακόμα και των αδικημάτων που έχουν παραγραφεί με στόχο την αποκατάσταση της αλήθειας.
Μέχρι να καταργηθεί η βουλευτική ασυλία να μπορεί ανά πάσα στιγμή ο Πρωθυπουργός να άρει την βουλευτική ασυλία κατά περίπτωση. Με προσωπική του ευθύνη να διασφαλίζει ότι οι βουλευτές προστατεύονται μόνο για τις ιδέες τους και τις πολιτικές τους πεποιθήσεις.
Να καταργηθεί το τραπεζικό απόρρητο για όλους τους βουλευτές/υπουργούς
Το δικαίωμα του εκλέγεσθαι να ισχύει το πολύ για 3 εκλογικές αναμετρήσεις.
Δωρεές στα κόμματα να γίνονται μόνο από φυσικά πρόσωπα και μέχρι ενός ανώτατου ποσού. Βρείτε χρηματοδότηση από την κομματική σας βάση και όχι από εταιρίες. Αυστηρός έλεγχος των κομματικών ταμείων από ορκωτούς λογιστές.
Δραστικός περιορισμός του είδους των δαπανών που θα θεωρούνται νόμιμες σε κάθε προεκλογική καμπάνια ώστε να περιοριστεί το μαύρο πολιτικό χρήμα και το marketing στον πολιτικό λόγο.
Για τόσο σοβαρά θέματα η δημόσια διαβούλευση θα έπρεπε να μην διαρκεί μόνο 11 ημέρες. Καλά θα κάνετε να λάβετε σοβαρά υπόψιν την άποψη του καθενός γιατί ο μόνος τρόπος να μη μεγαλώσει η οργή είναι να βρείτε πραγματικές λύσεις σε τόσο μεγάλα προβλήματα.
Kύριοι,
Επιτέλους κάποιος αποφάσισε να αλλάξει κάποια καταχραστικά δικαιώματα που παρέχονται στους πολιτικούς αυτης της χώρας.Όμως αυτο που ζητώ σαν πολίτης ειναι να τολμίσετε περισσότερο,να μπει πιο »βαθειά το μαχαίρι στο κόκκαλο».Πρέπει επιτέλους να πάψει ο βουλευτής να είναι πολίτης ειδικής κατηγορίας.Είναι προκλητικό και προκαλεί την αποστροφή των πολιτών.Απόλυτη διαφάνεια μας εξαγγέλετε και αυτήν αναμένουμε.Γνωριζετε πολύ καλα τι ζητάει ο κόσμος και αυτό πρέπει να πράξετε.ΟΧΙ αλλη συγκάλυψη!Ο κόσμος έχει αγανακτήσει…
Σας ευχαριστώ
κάποιοι ζητούν την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, την κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας πότε θα έχουν τα κότσια να τη ζητήσουν?
οι πολιτικοί θα πρέπει να είναι όσοι από εμάς έχουν διάθεση, μεράκι και ιδέες να συνεισφέρουν στην κοινωνία, ΟΧΙ αυτοί που θέλουν να πλουτίσουν ή να το παίξουν εξουσία
κατάσχεση της οικογενειακής περιουσιάς κάθε πολιτικού που αποδεικνύεται ότι πλούτισε με την πολιτική
«Αγαπητοί» βουλευτές και λοιποί «αξιο»ματούχοι,
Συμφωνώ με το ισχύον άθρο σας, μόνο αν μου αποδείξετε τεκμηριωμένα τους λόγους για τους οποίους έχει ψηφιστεί. Πώς μπορείτε να αποκαλείστε εκπρόσωποι του λαού, όταν για υπαξαίρεση χρημάτων ο πολίτης δικάζεται και φυλακίζεται, ενώ ο υπουργός καλύπτεται πίσω από το σαθρό νόμο. Συνυπάρχουμε σαν πολίτες αλλά η Δημοκρατία μας, είναι δύο κοινωνικών στρωμάτων? Αν δηλαδή για τον Χ ή Ψ λόγο δεν επιθυμώ να είμαι κομματοποιημένος, παρ’όλα αυτά είμαι υποχρεομένος να λογοδοτώ για υπεξαίρεση χρημάτων ενώ οι υπουργοί μας, όχι? Χρειάζεται να γίνουμε Αίγυπτος και Τυνησία για να καταλάβετε οτι ο νόμος δεν εκφράζει τον μέσο πολίτη (το ψηφοφόρο σας), αλλά εξυπηρετεί συμφέροντα λίγων?
Στον ιστότοπό σας http://www.opengov.gr/ministryofjustice/comments στους όρους συμμετοχής στο υπ’αριθμόν 4 γράφετε : «Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.» Εσείς γιατί προσβάλλετε το δικαίωμά μας, για ίση μεταχείρηση απέναντι στα νομικά θέματα?
Παρακαλώ λοιπόν, αναδιαθρώστε τον υβριστικό (για τους νοήμονες) νόμο σας, κάπως έτσι:
Δεν παρέχεται καμία ασυλία σε νομικά θέματα εθνικού ενδιαφέροντος.
Διώκεται ποινικά ο οποιοσδήποτε εμπλεκόμενος ασχέτως αξιώματος, θέσης.
Σε περίπτωση πορίσματος από ανακριτική επιτροπή, πάγωμα των μισθολογικών του αξιώσεων, άνοιγμα όλων των λογαριασμών συγγενών και συνεργατικών προσώπων στον βουλευτή, αδυναμία του για επανεκλογή του, σε οποιοδήποτε αξίωμα και στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων δια βίου.
Δήμευση ασχέτως το που βρίσκονται (εντός ή εκτός συνόρων) των περουσιακών στοιχείων του, εως το ύψος του καταχρασθέντος ποσού πλέον τόκου που ίσχυε την περίοδο της κατάχρησης.
Δημοσίευση των ΦΕΚ των εμπλεκόμενων βουλευτών σε ιστότοπο ανοικτό στο ευρύ κοινό και των λογαριασμών τους.
γιατί τόσα χρόνια εμείς σφίγγουμεε το ζωνάρι και εσείς ξεχειλώνετε τα παντελόνια
Αξιότιμε κύριε πρωθυπουργέ,
Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργοί,
ο νόμος που πρέπει να ισχύει για αυτούς που κυβερνούν την χώρα δεν πρέπει να είναι ούτε καν ίσος προς τους πολίτες της, πρέπει να είναι ακόμα πιο αυστηρός και να αφορά και προηγούμενα έτη! Τι σημαίνει «παραγραφή»; Πώς μπορεί να παραγράφεται η πράξη κλοπής δημοσίου χρήματος; Ένας από τους λόγους που φτάσαμε σήμερα ένα βήμα πριν από την πτώχευση είναι ο πλουτισμός δημοσίων προσώπων, που όλοι τους γνωρίζουμε, γιατί λοιπόν δεν γίνεται απλά τίποτα ουσιαστικό;
Όσους πράττουν αδικήματα που ζημιώνουν την χώρα αυτή πρέπει να μπορεί να τους κυνηγάει το κράτος ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. Καμία ασυλία, καμία παραγραφή, ΠΟΤΕ. Κανείς δεν μπορεί να πλουτίζει με λεφτά τρίτων, πόσο μάλλον με δημόσιο χρήμα. Και φυσικά, εάν δημεύονται οι περιουσίες των ‘κλεφτών και όταν ζητούνται πίσω τα ‘κλεμμένα’, αυτό πρέπει να γίνει με τόκο υπερημερίας!
Τέλος, σαφώς και πρέπει πάντα όλοι αυτοί που λένε οτι υπηρετούν το κράτος, αλλά τελικά υπηρετούν την τσέπη τους και μόνο να πηγαίνουν ΙΣΟΒΙΑ φυλακή.
Βερόνικα Σαμαρά
κ Υπουργέ Δεν είμαι ούτε Νομικός ούτε Συνταγματολόγος .Αλλωστε από αυτούς στην Βουλή έχουμε περίσευμα .. Αρκετοί από αυτούς έχουν πάρει μέρος σε Αναθεωρήσεις πρόσφατες ή απώτερες .. Νομίζω ότι το Νομοσχέδιό σας καλό είναι , με την διάκριση ότι αποτελεί μιά επείγουσα Λύση εμβαλωματική , εν όψει της Αναθεωρητικής Βουλής .Συντακτική πρέπει να γίνει για να υπαρχουν αλλαγές στο Πολίτευμα , εννοω Προεδρική Δημοκρατία με άμεση εκλογή κλπ κλπ .
Αυτό που είναι το ζητούμενο είναι …Ακούτε άραγε την βουή που ακούμε όλοι μας ..
Προσέξτε σας παρακαλώ Τολμήστε Επί Τέλους Δεν πάει άλλο Προχωρήστε σε ριζικές αλλαγές … ευχαριστω ΣΑΜΙΟΣ
Κύριε υπουργέ το σχέδιο σας θα ήταν εξαιρετικό αν είχε αναδρομική ισχύ και εφαρμογή από τους υπεύθυνους της τωρινής μας κατάστασης.
Πρέπει να ξέρετε ότι εμείς (ο λαός) δεν δεχόμαστε την παραγραφή κανενός αδικήματος και αναρωτιόμαστε πως είναι δυνατόν η αφρόκρεμα των νομικών της χώρας, τα καλύτερα μυαλά, να μην μπορούν να ξεπεράσουν και να παρακάμψουν ένα σημείο του συντάγματος που είναι τόσο άδικο.
Αν δεν δημευτούν οι περιουσίες των επιόρκων, αν δεν τιμωρηθούν αυτοί που φταίνε όποια θέση και αν κατέχουν, να ξέρετε ότι νομοθετείτε στον αέρα, στο τίποτε, και νιώθουμε ότι μας κοροϊδεύετε, γιατί ο μέλλοντας είναι μακρινός κύριε υπουργέ, ενώ το τώρα είναι αβέβαιο, αβάσταχτο και επώδυνο, το πληρώνουμε με θυσίες και αίμα (μόνο εμείς) χωρίς ελπίδα, χωρίς όνειρα, και φταίτε όλοι σας γι αυτό.
… μία από αυτές που πίστεψαν ότι μπορεί και να εννοούσατε αυτά που λέγατε.
τι κρίμα ……
Με αφορμή την «πρόταση» κάποιων «σοφών» πολιτικών μας την κατάργηση του Πανεπιστημιακού Ασύλου ως … παρωχημένου θα ήθελα να προτείνω το εξής:
Κατάργηση της Βουλευτικής Ασυλίας (μήπως κι αυτή είναι πλέον «παρωχημένη»?).
Είναι αδιανόητο κάποιοι από εμάς να τυγχάνουν διαφορετικής (στην περίπτωση των βουλευτών, καλύτερης) αντιμετώπισης όταν παρανομούν.
Καμία παραγραφή αφού πρόκειται για άτομα που αμείβονται πλουσιοπάροχα με χρήματα του ελλ. δημοσίου.
Να μπει τέλος στα «τσιφλίκια» που έχουν στήσει όλοι αυτοί. Επιτέλους, να τιμωρηθούν αυτοί που βλάπτουν τον τόπο.
Κάποιος θα πρέπει να κάνει κάτι και για το γεγονός ότι υπάρχουν βουλευτές οι οποίοι χρησιμοποίησαν την «ασυλία» ακόμα και για να αποφύγουν ένα … αλκοοτέστ. Να μπει τέλος στην συγκάλυψη που παρέχουν οι ίδιοι στους εαυτούς αποφασίζοντας την μη άρση της ασυλίας….
Έλεος … όπως λέει και μια ψυχή.
Και κάτι τελευταίο, η άρση της βουλευτικής ασυλίας και της παραγραφής να έχει αναδρομική ισχύ…..
Με τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001 προστέθηκε, για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά ρητή διάταξη (άρθρο 86, παρ. 3, εδ. ε’) που ορίζει αποσβεστική προθεσμία (καταχρηστικά: «παραγραφή») 2 βουλευτικές συνόδους μετά τη λήξη της βουλευτικής περιόδου που διαπράχθηκε το τυχόν αδίκημα (δηλ. με απλά λόγια: 2 συνεχόμενες χρονιές λειτουργίας της Βουλής, μετά τις επόμενες εκλογές).
Αυτό σημαίνει ότι «στην χειρότερη» η «παραγραφή» είναι σε 4+2 = 6 χρόνια, ενώ «στην καλύτερη» ακόμη και σε 2 περίπου χρόνια (αδίκημα μία ημέρα πριν τη διάλυση της Βουλής).
Αυτή η διάταξη αν και ίσως είχε καλό σκοπό (να τεθεί ένα άνω χρονικό όριο, ώστε να μην διατρέχουν τον κίνδυνο δίωξης οι υπουργοί, λόγω π.χ. κακεντρέχειας των πολιτικών τους αντιπάλων ακόμη και δεκαετίες μετά την υπουργική τους θητεία) υπήρξε εν τοις πράγμασι ατυχής.
Γι’ αυτό πρέπει οπωσδήποτε με τη νέα συνταγματική αναθεώρηση να απαλειφθεί η διάταξη αυτή. Να ληφθούν ως πρότυπο τα Γερμανικό, Γαλλικό, Ιταλικό, Αυστριακό, Ολλανδικό και Βελγικό Σύνταγμα, και απ’ αυτήν την πλούσια πηγή των συγγενών δικαιικά εννόμων συνταγματικών (και εν γένει ποινικών) εννόμων τάξεων να αντληθούν οι καλύτερες λύσεις και να αποτελέσουν τη βάση για τις νέες δικές μας.
Η προσωπική μου απόψη επί του συνόλου του νομοσχεδίου είναι ότι
Οι βουλευτές θεωριτικά τουλάχιστον » είναι εκπροσωποί » αιρετοί εκπροσωποί του λαού, οι άριστοι μεταξύ μας, ως εκ τούτου θα πρέπει νάναι είναι δακτιλοδεικτούμενοι για τα αγαθά εργά του κι όχι για το αντιθέτο! δεν θα πρέπει λοιπόν να καλυπτόνται από την βουλευτική ασυλία, πίσω από την οποία πράτουν τα τόσα όσα …. εαν έχουν λοιπόν ελαχιστη ευσυνηδησία θα πρέπει να παραιτήθουν τών προνομιών των και να είναι στο ίδιο επίπεδο με τον λάο, διότι δεν θα πρέπει ναναι στο απυρόβλητο οι πράξεις των, θα πρέπει να κολάζονται όπως οι λο’ιποι, και μόνοι τους να ζητούν να μην υπάρχει παραγραφή, αλλα επίσπευση της δικαστικής διαδικάσιας δια ην αποκαταστάση του ονομάτος των.
Καμία παραγραφή στις αξιόποινες πράξεις οι οποίες τελούνται κατά τη διάρκεια της θητείας όλων όσοι εκλέγονται με την ψήφο του Ελληνικού Λαού και αποκτούν έτσι ιδιαίτερα προνόμια και εξουσίες . Καμία παραγραφή στις αξιόποινες πράξεις οι οποίες τελούνται κατά τη διάρκεια που κατέχουν τις θέσεις τους όλοι όσοι καταλαμβάνουν Υπουργικά αξιώματα ή κατέχουν θέσεις ευθύνης με αυξημένες εξουσίες στο δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Να αναστέλλεται μεν η ποινική τους δίωξη για όσο χρόνο κατέχουν τις θέσεις αυτές, αλλά να γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι θα διωχθούν μετά τη λήξη της θητείας τους γιά όσες αξιόποινες πράξεις τέλεσαν τότε που είχαν το «μέλι» στα χέρια τους μέχρι να πεθάνουν, ότι θα είναι ισόβια υπόλογοι έναντι του λαού.Μόνο έτσι θα αποκατασταθεί το κύρος της πολιτικής και θα εμπεδωθεί κράτος δικαίου στην Ελλάδα.
τι να πει κανείς για αυτό το νόμο, έπρεπε να είναι αυτονόητος εδώ και χρόνια!
Ποιοι θα λογοδοτήσουν επιτέλους για όσα έφαγαν τα τελευταία χρόνια;
Δυστυχώς δεν σας πιστεύουμε και ότι και να αλλάξετε πάντα θα υπάρχει ένα «παραθυράκι» για να φάτε!!
Άμα θέλετε να κάνετε διαβούλευση να εμφανίζετε όλα τα σχόλια και όχι μόνο αυτά που σας βολεύουν. Για άλλη μια φορά κάνετε ότι κάνετε «για τα μάτια του κόσμου».
ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!!!!
ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΤΩΡΑ
* Σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 1 Συντάγματος οι περιορισμοί των ατομικών δικαιωμάτων πρέπει να προβλέπονται από το Σύνταγμα (ή το νόμο) και “να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας”. Επομένως ακόμα και οι συνταγματικά προβλεπόμενοι περιορισμοί ατομικών δικαιωμάτων, όπως εν προκειμένω η βουλευτική ασυλία, πρέπει να εξετάζονται κατά περίπτωση, ως προς τη συμβατότητά τους προς την αρχή της αναλογικότητας.
* Ο νόμος περί (μη) ευθύνης υπουργών δεν μπορεί να αλλάξει πριν το 2013 και θα εφαρμοστεί το 2017!
Προτείνω για λόγους ισονομίας -και βάσει της αρχής της αναλογικότητας- να τεθεί άμεσα σε ισχύ ίδιος νόμος περί (μη) ευθύνης πολιτών.
Έτσι π.χ. για την παραπομπή του κλέφτη στη δικαιοσύνη, θα πρέπει να αποφαίνεται μια επιτροπή από κλεφταράδες υπεράνω πάσης υποψίας, για την παραπομπή ή όχι καταπατητή θα αποφαίνονται οι εργολάβοι ενώ για την παραπομπή καταχραστών δημόσιου χρήματος και επιόρκων, ας συνεχίσει να αποφαίνεται η βουλή.
Καμιά διάκριση μεταξύ πολιτών και βουλευτών.
Να λογοδοτούν για τα πάντα και αν δε θέλουν να πάρουν την ευθύνη να μη διαλέγουν αυτήν τη δουλειά .
Πόθεν έσχες , άνοιγμα λογαριασμών γιατί «καθαρός ουρανός , αστραπές δε φοβάται».
Επιτέλους να πάψουν να πλουτίζουν οι «κάποιοι» με αέρα κοπανιστό. Ελεος πιά.
Περί Ευθύνης Υπουργών
Συνέχεια επί απόψεών μου που κατετέθησαν την 21-01-2011 και ώρα 13:10
Ενας ελεγκτικός μηχανισμός για την εξακρίβωση παρανόμου πλουτισμού Υπουργών και άλλων δημόσιων προσώπων και αξιωματούχων, πρέπει να ελέγχεται, τουλάχιστον, από άλλο ένα. Το σύνολο των ελεγκτικών μηχανισμών πρέπει να κλείνει κύκλο ελέγχων και να μην επιτρέπει εξαιρέσεις και κενά. Αλλοι μηχανισμοί πλην του ΣΔΟΕ, σήμερα, δεν υπάρχουν ή υπάρχουν αλλά, για κάποιους λόγους, δεν λειτουργούν. Οι μηχανισμοί αυτοί θα πρέπει να δημιουργηθούν ή να λειτουργήσουν κάτω από ουσιαστικές προυποθέσεις επάρκειας και αποτελεσματικότητας..
Για να δημιουργηθούν, θα πρέπει να εφαρμοσθούν μεθοδολογίες που θα συγκεράζουν παρακολούθηση εξέλιξης οικονομικών πληροφοριών και δεδομένων που θα τα συνδέουν με διαδικασίες και συστήματα ελέγχου νομιμότητας πράξεων που ωδήγησαν στα δεδομένα αυτά. Θα πρέπει ακόμη να υποδεικνύουν νομικά και δικαστικά συνεπακόλουθα (συνέπειες).
Η δουλειές αυτές δεν γίνονται με Εξεταστικές Επιτροπές πού όταν μέλη τους ερωτώνται (π.χ., ο Βουλευτής Παντ. Οικονόμου), γιατί δεν ανοίξανε τους τραπεζικούς λογαριασμούς των κομμάτων, για τους οποίους υπάρχουν υποψίες ότι μετεφέρθη παράνομο πολιτικό χρήμα προς υπουργούς, βουλευτές, υποψηφίους παντός είδους και για κάθε θέση ή αρμοδιότητα, ούτοι, μετά περισσού θράσους και αλαζονείας, απαντούν: «έτσι κρίναμε». (Βλ. Τηλεόραση Μέγκα Αναγνωστάκης & Χασαπόπουλος, πρωινή ζώνη ενημέρωσης, Κυριακής 23-01).
Αν ανετίθετο, από το Υπουργείο, έργο μελέτης υλοποίησης ανάλογου μηχανισμού παρακολούθησης και ελέγχου (θα εκόστιζε, μάλιστα, λιγώτερο από την ετήσια μισθοδοσία και τα έξοδα θέσης που καταλαμβάνει ένας ανδρανής ή ημιαδρανής δημόσιος υπάλληλος, ή από μία επιχορήγηση σε πολιτιστικό σύλλογο … φάντασμα), θα συνεγράφετο μελέτη σκοπιμότητας που θα βασίζόταν σε συστήματα εφαρμογής μηχανισμών, μεθοδολογιών ελέγχων και πληροφορικών συστημάτων. Η συγκεκριμένη μελέτη θα επεξεργαζόταν τρόπους και βήματα με κάθε λεπτομερεια και θα υπεδείκνυε, αξιόπιστα και με ακρίβεια, τρόπους λειτουργίας.
Σε μία τέτοια μελέτη, οι μηχανισμοί, οι ρόλοι, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες ελέγχων, ελεγχόντων και ελεγχομένων, καθώς και της απόδοσης ευθυνών (προς ελεγχόμενους και ελέγχοντες) θα υποδείξουν νομοθετικό και διοικητικό πλαίσο που θα τα υποχρεώνει και θα τα οριοθετεί.
Ολ’ αυτά θέλουν έργο, που, δυστυχώς, θα πρέπει να ανατεθεί, μεταξύ άλλων και από υπόπτους για καταχρήσεις και διαφθορά πολιτικούς, οι οποίοι στην συνέχεια θα πρέπει να κάνουν αποδεκτή την μελέτη και να υιοθετήσουν, εναντίον τους, τα προτεινόμενα σ’ αυτήν.
Οι ίδιοι πολιτικοί θα κληθούν να δημιουργήσουν και να ψηφίσουν το απαραίτητο νομοθετικό πλαίσιο και να συστήσουν τους κατάλληλους διοικητικούς μηχανισμούς που θα το υλοποιούν. Και όλα αυτά για να απαγορεύσουν ή εμποδίσουν και σε συναδέλφους τους, την δυνατότητα διεξαγωγής ύποπτων συναλλαγών που θα έχουν ως αποτέλεσμα καταχρηστικες συμπεριφορές, διαπλοκή και οικονομικό έγκλημα και μάλιστα πέραν αυτου που ενδεχομένως καλύπτεται από κομματικά στεγανά και ανάλογη «νομιμότητα»..
Σε σχέση με τα παραπάνω, το πληροφορικό κομμάτι είναι το πιο απλό. Θα τα δείχνει σχεδόν όλα και θα ειδοποιεί. Αν, όμως, στερείται διοικητικής υποστήριξης και δεν είναι δυνατή η επέμβαση εκεί που διαπιστώνονται προυποθέσεις τέλεσης οικονομικού εγκλήματος, θα δείχνει, απλώς, την κατάχρηση και την παρανομία να … παρελαύνει χωρίς να δίδεται η διοικητική δυνατότητα επέμβασης, πράγμα που γίνεται και τώρα!
Μπορεί λοιπόν να θεραπευθεί το πρόβλημα?
Οι υποδομές (νομικές και διοικητικές) δεν το επιτρέπουν, άρα η απάντηση είναι αρνητική!
Αν θέλουμε να το προχωρήσουμε περαιτέρω θα πρέπει να σημειώσουμε ότι τούτο ξεκινάει από το ισχύον καθεστώς που θέλει την νομοθετική εξουσία να ταυτίζεται με την εκτελεστική (βουλευτής και υπουργός ταυτόχρονα). Αυτό το καθεστώς δημιουργεί την πολυνομία και το διοικητικό χάος, εντός του οποίου ο καθένας πάντα βρίσκει κάτι που τον συμφέρει, το οποίο, όμως, είναι ασύμφορο για το Κράτος και κοινωνικά.
Βουλευτές νομοθετούν για να εκτελούν αυτό που τους βολεύει. Νομοθετούν με στόχο την εξασφάλιση της ασυλίας, μετά την τέλεση οικονομικών εγκλημάτων, λόγω διαπλοκής και διαφθοράς. ΕΓΚΛΗΜΑ ιδιαζόντως ειδεχθές και μάλιστα ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ!
Πρώτο και ουσιαστικό βήμα δομικής αλλαγής θα ήταν ο διαχωρισμός της νομοθετικής εξουσίας από την εκτελεστική.
Κανένας εκλεγμένος βουλευτής (πρώην βουλευτής ή και αποτυχών), να μην μπορεί να καταλάβει υπουργικό αξίωμα ή άλλη θέση δημόσια θέση. Τα καθήκοντά του να είναι μόνο αυτά του βουλευτή. Υποχρέωσή του μόνο να νομοθετεί και να προβαίνει σε κοινοβουλευτικούς ελέγχους. Τούτο, μάλιστα, θα προκαλέσει και ποιοτική αναβάθμιση του επιπέδου των βουλευτών με το σκεπτικό ότι για νομοθετικό έργο (εκεί, δηλαδή, που δεν κυκλοφορούν τόσο άμεσα, τουλάχιστον, προμήθειες και «πολιτικό» χρήμα), δεν θα ενδιαφέρονται οι αμόρφωτοι σαλτιμπάγκοι της πολιτικής, υποπροιόντα, εν πολλοίς, κομματικών μαζώξεων, τηλεπαραθύρων και luben τηλεθέασης.
Κάπως έτσι συντελούνται οι δομικές αλλαγές (που βεβαίως, με την σειρά τους γεννούν άλλα προβλήματα, τα οποία, επίσης, θα κληθούμε, στην συνέχεια, να μελετήσουμε και να επιλύσουμε, όπως η αναζήτηση τρόπων για την αποτροπή της διαπλοκής μεταξύ νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας κ.λπ. κ.λπ). Ολα τ’ αλλα, μάλλον περί ευχολογίων, φληναφημάτων και παραμυθιών πρόκειται, δεδομένου ότι στην πραγματικότητα ουσιαστικά αποτελέσματα δεν μπορούν να επιφέρουν.
Με βάση τα παραπάνω, προβληματισμό προκαλεί το γεγονός, ότι διεφθαρμένοι, αλλά και μη διεφθαρμένοι πολιτικοί δεν έχουν, ακόμη, επαρκώς, αντιληφθεί μέχρι ποίου σημείου μπορούν να φθάσουν οι λαικές αντιδράσεις και τα αυθόρμητα ή και κατευθυνόμενα αντανακλαστικά. Πολλά από αυτά είναι, βεβαίως, άστοχα (π.χ., η χειροδικία κατά βουλευτή Χατζηδάκη ή το κίνημα κατά της πληρωμής εισιτηρίων στα ΜΜΜ κ.λπ). Υπάρχουν, όμως, και τα «εντέχνως» στερούμενα ευθυκρισίας. Πρόκειται για εκείνα που παράγουν/προάγουν παρανομία, κάκιστες συντεχνιακές/συνδικαλιστικές αντιλήψεις και ανάλογες κομματικές ή περιθωριακές συμπεριφορές, τα οποία μόνο δεινά θα επιφέρουν στην χώρα.
Καμμία παραγραφή που δεν ισχύει για τους απλούς πολίτες να μην ισχύει για τους βουλευτές.
1. Το δικαίωμα του εκλέγεσθε, να ισχύει για 2 το πολύ για 3 εκλογικές αναμετρήσεις. Το επιχείρημα του παλιού με αποδεδειγμένη αξία βουλευτή είναι σαθρό, όποιος έχει διάθεση για προσφορά μπορεί και χωρίς την βουλευτική ιδιότητα, είναι ο πολίτης που έχοντας την εμπειρία του βουλευτή εξασφαλίζει την ορθή λειτουργία του πολιτεύματος. Νέοι άνθρωποι πρέπει να μπαίνουν στη βουλή και να προσπαθούν.
2. Να καταργηθεί η βουλευτική σύνταξη. Ο κάθε βουλευτής να συνταξιοδοτείται στην ηλικία που συνταξιοδοτούνται και οι υπόλοιποι Έλληνες πολίτες από τα ταμεία που δίνους συντάξεις και στους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες.
3. Για να μην γίνονται οι βουλευτές αντικείμενα σκόπιμων πολιτικών διώξεων, να υπάρχει αναβολή/αναστολή της δίωξης, γιά το διάστημα που υπάρχει η βουλευτική ιδιότητα, εκτός και αν η βουλή αποφασίσει το αντίθετο. Η βουλή δεν θα έχει το δικαίωμα να απαλλάξει, μόνο να επισπεύσει μία υπόθεση αίροντας την ασυλία του βουλευτή πρίν τη λήξη της θητείας του. Μετά την λήξη της θητείας ή των δύο ή των τριών θητειών, η δικαιοσύνη θα πρέπει να αναλαμβάνει σε δεύτερο βαθμό. Οι υποθέσεις των τέως βουλευτών θα πρέπει να δικάζονται από εφέτες και όχι από άπειρους πρωτοδιόριστους.
4. Να καταργηθεί το τραπεζικό απόρητο για όλους, βουλευτές και μη. Το υπουργείο οικονομικών να μπορεί χωρίς εξαιρέσεις να ελέγχει ΟΛΟΥΣ τους λογαριασμούς των Ελληνικών τραπεζών. Τα στοιχεία να δίνονται στις δικαστικές αρχές χωρίς ειδικό ένταλμα. Ειδικά σε περιπτώσεις βουλευτών τα περιουσιακά στοιχεία θα πρέπει να δημοσιοποιούνται και για συγγενείς μέχρι τρίτου βαθμού.
5. Στην επόμενη συνταγματική αναθεώρηση να καταργηθεί η παραγραφή για αδικήματα βουλευτών. Εκτός και άν, επειδή όλοι οι Έλληνες πολίτες είναι ίσοι απέναντι στο σύνταγμα και τους νόμους, παραγράφονται τα πάντα στο τέλος μιάς πενταετίας !!!!!
Κατανοείτε τι σημαίνει η λέξη Ισονομία?
Αν ναι, τότε εφαρμόστε την.
Συμφωνώ με τη βελτίωση του Νόμου περί Ευθύνης Βουλευτών,προς το παρών.
Επιθυμώ όμως
1) την πλήρη και ολοκληρωτική κατάργηση του Νόμου περί Ευθύνης Βουλευτών, στην αναθεώρηση του Συντάγματος. Και επειδή ο νόμος αυτός υπάρχει με αιτιολογία την προστασία των πολιτικών από κατευθυνόμενες κατηγορίες, με ταυτόχρονη νομική προστασία των πολιτικών από σκόπιμες παραπομπές, συκοφαντίες, παραπομπές για το τίποτα κλπ. θεσπίζοντας νόμους με αυστηρές ποινές για όσους κατηγορούν η παραπέμπουν πολιτικούς αναίτια.
2) την κατάργηση των εξεταστικών επιτροπών της Βουλής. Να εφαρμοστεί πλήρως και χωρίς εξαιρέσεις η συνταγματική επιταγή » ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ. » Να δημιουργηθεί ειδικό Δικαστήριο για Βουλευτές ,Υπουργούς και όλους όσους διαχειρίζονται Δημόσιο χρήμα, τα μέλει του οποίου θα ορίζονται με κλήρωση. Να γίνουν τα ποινικά αδικήματα των ανωτέρω ιδιώνυμα.
3) Αν θέλουμε η Δικαιωσίνη να είναι ανεξάρτητη και να επιτελέσει και το ανωτέρω έργο τότε πρέπει οι πολιτεία να την αφήσει να εκλέγει την ηγεσία της μόνη της.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΣ ,ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΩΧΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΜΟΝΟ ΜΕΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΟ.
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΕΠΙΤΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΕΙ .
ΘΑ ΑΡΚΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΑΚΛΟΝΙΤΕΣ.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΘΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟΥΝ ΑΝΟΜΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
ΤΟΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΘΑΡΣΗ ΚΑΙ ΕΞΗΛΕΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΕΑΝ Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΤΟΤΕ Η ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΙΑΣ ΤΗΣ ,
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΟΠΙΑ.
ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΦΩΝΕΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥ, ΜΕ ΝΟΜΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΤΕΧΝΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΙΜΗΜΑ.
ΤΕΛΟΣ ΕΑΝ ΟΜΟΦΩΝΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ , Η ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΣΩ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ , ΣΥΝΕΝΑΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΟΥΛΕΙΩΝ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ , ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΤΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟ , ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ !
Κατάργηση της παρ 1 του άρθρου 3 του ν. 3126/2003
Μη κατάργηση του σταυρού προτίμησης, ώστε να μπορούν οι πολίτες να εκφράζονται με την ψήφο τους, για τα πρόσωπα που επιθυμούν να τους εκπροσωπή σουν στην Βουλή και όχι να είναι επιλογή εσωτερικών διαδικασιών των κομμάτων.
Κατάργηση των εξεταστικών επιτροπών της Βουλής, γιατί έως σήμερα έκαναν δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους, στο τέλος λοιδωρούνται από την τηλεοπτική και μη δημοσιογραφία που δυστυχώς στην χώρα μας είναι κριτής των πάντων και ο λαός διχάζεται για τί δεν ξέρει τι να πιστέψει!!!
Παραπομπή σε ανακριτική επιτροπή φυσικών δικαστών του πολιτικού που ενεπλάκη σε οικονομικό σκάνδαλο και εφ΄όσον αποδεδειγμένα υπάρχει εμπλοκή, εκδίκαση από ανώτατο ειδικό δικαστήριο.
Ισόβια αφαίρεση πολιτικών δικαιωμάτων των πολιτικών που ενεπλάκησαν σε οποιοδήποτε οικονομικό σκάνδαλο και αφαίρεση όλων των παροχών του δημοσίου προς αυτούς.Η ποινή τους να έχει κακουργηματικό χαρκτήρα.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΥΠΕΡΟ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΟΙ ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΔΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Π.Χ.ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΟΡΓΑΝΙΣΑΜΩΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΑΠΛΟΥΤΟΙ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΠΕΡΙ ΑΣΥΛΙΑΣ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΙΚΗ ΡΥΘΜΗΣΗ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΕΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Αγαπητοί κύριοι,
Θεωρώ οτι το κριτήριο για κάθε αλλαγή -τροποποίηση -κατάργηση των άρθρων του σχετικού νόμου,πρέπει να είναι μια και μοναδική φράση…»Ολοι οι Έλληνες Πολίτες είναι ίσοι ενώπιον Θεού και Νόμου,με μια και μοναδική εξαίρεση όσον αφορά τους κατέχοντες βουλευτικά – υπουργικά αξιώματα, οι οποίοι θα πρέπει να κρίνονται αυστηρότερα και χωρίς παραγραφή αδικημάτων εφ’όσον πράξουν αδίκως. Θα πρέπει να καταλάβετε οτι είναι καιρός για καινοτόμες αλλαγές πλέον,πραγματικές και οχι «πολιτικάντικες» με αληθινό χαρακτήρα ηθικής και πατριωτισμού που δυστυχώς εκλείπουν σε ανησυχητικό βαθμό όλα τα χρόνια της μεταπολίτευσης.΄Μαζί με εμένα πιστεύω ότι και ολόκληρος ο Ελληνικός Λαός θέλει να πιστεύει πως δεν μπορεί…. «υπάρχουν ακόμη έντιμοι Έλληνες πολιτικοί που αγαπούν αυτόν τον τόπο, ενθυμούνται την καταγωγή τους και προσπαθούν να δώσουν καλλίτερες μέρες σε αυτόν τον πολύπαθο λαό»…επιτέλους αποδείξτε αν εσείς είστε αυτοί σύντομα..
Εγώ προσωπικά δεν αντέχω για πολύ ακόμη γιατί με έχετε εξαθλιώσει…παρ’όλα αυτά προσπαθώ να αντέξω ακόμη λίγο και ακόμη λίγο…ελπίζοντας να δώ κάποιο φώς…Ελπίζω οι υπόλοιποι συμπατριώτες μου να αντέξουν περισσότερο…αν όμως όχι ? Τότε καλλίτερα να φύγετε…και μάλιστα νύχτα.
Σας ευχαριστώ
Κατάργηση του σταυρού προτίμησης.
Ισόβια υπόλογοι για την διαχείρηση του δημοσιού χρήματος οι πολιτικοί.
Πλήρης κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας.
Καταλογισμός στον πολιτικό, με ανάλογη δήμευση της περιουσίας του, κάθε ποσού που αποδειχθεί ότι δεν διαχειρίστηκε σωστά.