1. Εκτός από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στο άρθρο 37 παρ. 1 του Κανονισμού υποχρέωση ορισμού υπευθύνου προστασίας έχουν οι υπεύθυνοι επεξεργασίας και οι εκτελούντες επεξεργασία οι οποίοι εκτελούν πράξεις επεξεργασίας οι οποίες, σύμφωνα με τον κατάλογο που έχει καταρτίσει η Αρχή απαιτούν τακτική και συστηματική παρακολούθηση των υποκειμένων των δεδομένων σε μεγάλη κλίμακα λόγω της φύσης, του πεδίου εφαρμογής και/ή των σκοπών τους.
2. Τα δικαστήρια και οι εισαγγελικές αρχές δεν έχουν υποχρέωση ορισμού υπευθύνου προστασίας δεδομένων.
3. Ο ορισμός υπευθύνου προστασίας δεδομένων γίνεται εγγράφως. Κατά τον ορισμό προσδιορίζονται ειδικότερα ιδίως η θέση και τα καθήκοντα που έχει ο υπεύθυνος προστασίας δεδομένων σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 28 και 39 του Κανονισμού και ο τρόπος με τον οποίο θα τα ασκεί, λαμβανομένων υπόψη της φύσης και των λειτουργιών κάθε υπευθύνου επεξεργασίας ή εκτελούντος επεξεργασία. Ο ορισμός γίνεται για ορισμένο χρονικό διάστημα , εκτός αν συντρέχει σοβαρός λόγος για την ανάκληση του ορισμού ή την παύση του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων. Ο ορισμός μπορεί να ανανεώνεται.
4. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας και ο εκτελών επεξεργασία κοινοποιούν στην Αρχή το όνομα και την ιδιότητα του υπευθύνου προστασίας δεδομένων.
5. Ο υπεύθυνος προστασίας δεδομένων δεσμεύεται από υποχρέωση εχεμύθειας και οφείλει να μην ανακοινώνει ή αποκαλύπτει σε οποιονδήποτε τρίτο γεγονότα ή πληροφορίες που περιήλθαν σε γνώση του από τη θέση του κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του ή επ’ ευκαιρία αυτών.
Αρχική Νόμος για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σε εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679Άρθρο 14 – Ορισμός Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων
Άρθρο 14 – Ορισμός Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Αντικείμενο και σκοπός του νόμου
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Πεδίο εφαρμογής
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Επεξεργασία για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον ή κατά την άσκηση δημόσιας εξουσίας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Επεξεργασία δεδομένων εικόνας και ήχου μέσω κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Συγκατάθεση παιδιού[ για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στο πλαίσιο της προσφοράς υπηρεσίας κοινωνίας της πληροφορίας ]
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Επεξεργασία ειδικών κατηγοριών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν ποινικές διώξεις, μέτρα ασφαλείας και ποινικές καταδίκες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Δικαίωμα πρόσβασης σε δεδομένα εικόνας και ήχου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Περιορισμοί των δικαιωμάτων ενημέρωσης και πρόσβασης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Υποχρεώσεις υπευθύνου επεξεργασίας στις περιπτώσεις περιορισμού των δικαιωμάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Περιορισμοί της ανακοίνωσης παραβίασης δεδομένων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Προηγούμενη διαβούλευση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ορισμός Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Πιστοποίηση και Διαπίστευση φορέων πιστοποίησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Επεξεργασία και ελευθερία έκφρασης και πληροφόρησηςΆρθρο 16 – Επεξεργασία και ελευθερία έκφρασης και πληροφόρησης
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Επεξεργασία στο πλαίσιο της απασχόλησης και προστασία δεδομένων των εργαζομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για σκοπούς αρχειοθέτησης προς το δημόσιο συμφέρον
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για σκοπούς επιστημονικής ή ιστορικής έρευνας ή για στατιστικούς σκοπούς
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Αρχές που διέπουν την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήραΆρθρο 20 – Αρχές που διέπουν την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 – Προθεσμίες αποθήκευσης και επανεξέτασηςΆρθρο 21 – Προθεσμίες αποθήκευσης και επανεξέτασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Διάκριση μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών υποκειμένων των δεδομένωνΆρθρο 22 – Διάκριση μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών υποκειμένων των δεδομένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Διάκριση μεταξύ των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και επαλήθευση της ποιότηταςΆρθρο 23 – Διάκριση μεταξύ των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και επαλήθευση της ποιότητας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Νομιμότητα της επεξεργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Ειδικοί όροι ως προς τη διαβίβαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήραΆρθρο 25 – Ειδικοί όροι ως προς τη διαβίβαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Επεξεργασία ειδικών κατηγοριών δεδομένων προσωπικού χαρακτήραΆρθρο 26 – Επεξεργασία ειδικών κατηγοριών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27 – Αυτοματοποιημένη ατομική λήψη αποφάσεωνΆρθρο 27 – Αυτοματοποιημένη ατομική λήψη αποφάσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 – Χρήση συστημάτων λήψης ή/και καταγραφής ήχου και εικόνας σε δημόσιους χώρουςΆρθρο 28 – Χρήση συστημάτων λήψης ή/και καταγραφής ήχου και εικόνας σε δημόσιους χώρους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29 – Συγκατάθεση του υποκειμένου
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 30 – Ανακοίνωση και Δημοσιοποίηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήραΆρθρο 30 – Ανακοίνωση και Δημοσιοποίηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Δικαίωμα ενημέρωσης του υποκειμένου των δεδομένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 32 – Δικαίωμα πρόσβασης του υποκειμένου των δεδομένων στα δεδομένα προσωπικού χαρακτήραΆρθρο 32 – Δικαίωμα πρόσβασης του υποκειμένου των δεδομένων στα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 33 – Δικαίωμα διόρθωσης ή διαγραφής δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και περιορισμού ως προς την επεξεργασίαΆρθρο 33 – Δικαίωμα διόρθωσης ή διαγραφής δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και περιορισμού ως προς την επεξεργασία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 34 – Ενημέρωση και τρόπος άσκησης των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένωνΆρθρο 34 – Ενημέρωση και τρόπος άσκησης των δικαιωμάτων του υποκειμένου των δεδομένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 35 – Άσκηση δικαιωμάτων από το υποκείμενο των δεδομένων και επαλήθευση από την εποπτική αρχήΆρθρο 35 – Άσκηση δικαιωμάτων από το υποκείμενο των δεδομένων και επαλήθευση από την εποπτική αρχή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 36 – Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίαςΆρθρο 36 – Υποχρεώσεις του υπευθύνου επεξεργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37 – Από κοινού υπεύθυνοι επεξεργασίαςΆρθρο 37 – Από κοινού υπεύθυνοι επεξεργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 – Εκτελών την επεξεργασίαΆρθρο 38 – Εκτελών την επεξεργασία
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 39 – Αρχεία των δραστηριοτήτων επεξεργασίας και καταχωρήσειςΆρθρο 39 – Αρχεία των δραστηριοτήτων επεξεργασίας και καταχωρήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 40 – ΚαταχωρήσειςΆρθρο 40 – Καταχωρήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41 – Προστασία των δεδομένων από το σχεδιασμό και εξ ορισμούΆρθρο 41 – Προστασία των δεδομένων από το σχεδιασμό και εξ ορισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 – Εκτίμηση των επιπτώσεων της επεξεργασίας στην προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήραΆρθρο 42 – Εκτίμηση των επιπτώσεων της επεξεργασίας στην προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Προηγούμενη διαβούλευση με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 – Συνεργασία με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού ΧαρακτήραΆρθρο 44 – Συνεργασία με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Ασφάλεια επεξεργασίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 – Γνωστοποίηση παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα/ αρμόδια εποπτική αρχήΆρθρο 46 – Γνωστοποίηση παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα/ αρμόδια εποπτική αρχή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 – Γνωστοποίηση παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στο υποκείμενο των δεδομένωνΆρθρο 47 – Γνωστοποίηση παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στο υποκείμενο των δεδομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48 – Ορισμός του υπεύθυνου προστασίας δεδομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 – Θέση του υπεύθυνου προστασίας δεδομένων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 50 – Καθήκοντα του υπεύθυνου προστασίας δεδομένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 – Γενικές αρχές που διέπουν της διαβιβάσεις δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα προς τρίτες χώρες ή διεθνείς οργανισμούςΆρθρο 51 – Γενικές αρχές που διέπουν της διαβιβάσεις δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα προς τρίτες χώρες ή διεθνείς οργανισμούς
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 – Διαβιβάσεις που υπόκεινται σε κατάλληλες εγγυήσειςΆρθρο 52 – Διαβιβάσεις που υπόκεινται σε κατάλληλες εγγυήσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 53 – Παρεκκλίσεις για ειδικές καταστάσειςΆρθρο 53 – Παρεκκλίσεις για ειδικές καταστάσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54 – Διαβίβαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα προς αποδέκτες εγκατεστημένους σε τρίτες χώρεςΆρθρο 54 – Διαβίβαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα προς αποδέκτες εγκατεστημένους σε τρίτες χώρες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 – Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 56 – ΠροϋπολογισμόςΆρθρο 56 – Προϋπολογισμός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Συγκρότηση της Αρχής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58 – Κωλύματα – ασυμβίβαστα μελών της ΑρχήςΆρθρο 58 – Κωλύματα – ασυμβίβαστα μελών της Αρχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 59 – Υποχρεώσεις και δικαιώματα μελών της Αρχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Αρμοδιότητες της Αρχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 61 – Καθήκοντα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 62 – ΕξουσίεςΆρθρο 62 – Εξουσίες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63 – Λειτουργία της ΑρχήςΆρθρο 63 – Λειτουργία της Αρχής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 – Γραμματεία της Αρχής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 65 – Εποπτικές αρχές Δικαστηρίων και Εισαγγελικών ΑρχώνΆρθρο 65 – Εποπτικές αρχές Δικαστηρίων και Εισαγγελικών Αρχών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 66 – Προσφυγή κατά της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Δικαστική προσφυγή κατά υπευθύνου επεξεργασίας ή εκτελούντος την επεξεργασία – Αποζημίωση και ευθύνη
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 68 – Εκπροσώπηση υποκειμένων δεδομένων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Διοικητικά πρόστιμα και Γενικοί όροι επιβολής προστίμων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70 – Ποινικές κυρώσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Τελικές και μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72 – Ισχύς διεθνών ή διμερών διεθνών συμφωνιώνΆρθρο 72 – Ισχύς διεθνών ή διμερών διεθνών συμφωνιών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 73 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 73 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
20 Φεβρουαρίου 2018, 16:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Μαρτίου 2018, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 127 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Σύμφωνα με το άρθρο 37 παράγραφος 7 του Κανονισμού, ο υπεύθυνος επεξεργασίας ή ο εκτελών την επεξεργασία δημοσιεύουν τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου προστασίας δεδομένων και τα ανακοινώνουν στην εποπτική αρχή. Στην παράγραφο 4 του άρθρου 14 του σχέδιο νόμου δεν υπάρχει αναφορά σε υποχρέωση δημοσιότητας. Παρακαλούμε όπως διευκρινιστεί πως θα πραγματοποιείται η συμμόρφωση με αυτήν την υποχρέωση.
Στην παράγραφο 3 του άρθρου 14, εκ παραδρομής γίνεται αναφορά στο άρθρο 28 του Κανονισμού αντί του άρθρου 38 του Κανονισμού. Παρακαλούμε όπως γίνει σχετική διόρθωση.
Τι σημαίνει ιδιότητα του Υπεύθυνου προστασίας δεδομένων; Τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στο άρθρο 37 παρ 7 δεν κοινοποιούνται στην αρχή;
Σχόλιο στην παρ.1: Να διευκρινιστεί : α) Ποια η διαφορά με την περίπτωση β, της παραγράφου 1 του άρθρου 37 του Κανονισμού; β) Ο Κανονισμός προβλέπει ότι η Αρχή θα καταρτίσει κατάλογο με τις πράξεις επεξεργασίας για τις οποίες απαιτείται ή όχι DPIA. Aυτόν τον κατάλογο εννοεί; Έχει καταρτίσει ήδη η Αρχή τέτοιο κατάλογο;
Να διευκρινιστεί : H Αρχή έχει καταρτίσει τέτοιον κατάλογο ; Πότε θα δημοσιοποιηθεί ;
Να προστεθεί …είτε σε έντυπη είτε σε ηλεκτρονική μορφή….
Σχόλια : Θα πρέπει να προστεθεί ότι η έγγραφη συγκατάθεση μπορεί να είναι έντυπη ή ηλεκτρονική.
Εκτός από τα ανωτέρω προβλεφθέντα για τις κρίσιμες υποδομές, υπάρχει και η προστασία των αγαθών που θα πρέπει να προβλεφθεί.
Προτείνουμε να προστεθεί στο τέλος της ανωτέρω παραγράφου το ακόλουθο : «… ή την προστασία αγαθών υπό τον όρο ότι οι κάμερες εστιάζουν στο αγαθό που προστατεύουν και όχι στους χώρους εργασίας των εργαζομένων’».
Ο νέος νόμος θα πρέπει να δώσει την αρμοδιότητα συντονισμού και εκπαίδευσης των υπευθύνων διαχείρισης δεδομένων για ΜΜΕ στα επιμελητήρια, τα οποία θα πρέπει να έχουν και το ρόλο της σωστής ενημέρωσης των μελών τους.
Ως προς την παράγραφο 1:
Η Αρχή δεν έχει μέχρι στιγμής καταρτίσει τέτοιο κατάλογο, ή δεν πάσει περιπτώσει δεν είναι ξεκάθαρο σε ποιον ακριβώς κατάλογο γίνεται αναφορά. Επίσης, ο κατάλογος αυτός (που θα περιέχει αυτές τις πράξεις επεξεργασίας) θα πρέπει να επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα και να δημοσιεύεται δεόντως στην ιστοσελίδα της Αρχής.
Ως προς την παράγραφο 3:
Για ποιο λόγο ο ορισμός του υπεύθυνου πρέπει να γίνεται για ορισμένο χρονικό διάστημα, με δυνατότητα ανανέωσης, και όχι για αόριστο χρονικό διάστημα? Ποια είναι η σκοπιμότητα μιας τέτοιας πρόβλεψης? Επίσης, η φράση «εκτός αν συντρέχει σοβαρός λόγος για την ανάκληση του ορισμού ή την παύση του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων», είναι περιττή και θεωρώ ότι πρέπει να απαλειφθεί. Όλες οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου λύονται είτε με την πάροδο του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος είτε με καταγγελία από οποιοδήποτε συμβαλλόμενο μέρος και μόνο για σπουδαίο λόγο, σύμφωνα με τις οικείες προβλέψεις του Αστικού Κώδικα.
Γενικότερο σχόλιο: Συμφωνώ με το προηγούμενο σχόλιο του ΜΣ. Ποιος ο λόγος υπάρξης δύο άρθρων (14 & 48 αντιστοίχως) για το ίδιο θέμα στον ίδιο νόμο? Δημιουργεί ασάφεια.
Θα προτεινα να αποτελεί προυπόθεση ή κατ ελάχιστον να προτρέπει ο Υπέυθυνος Προστασίας Δεδωμένων ΥΠΔ να έχει πιστοποίηση. Στίς Ευροπαικές Χώρες οι αντίστοιχες Αρχές έχουν κρίνει ότι ειναι απαραίτητα τυπικό προσόν (πλήν της Ελλάδας).
Εφόσον ο νόμος ορίζει ότι πρέπει να έχει γνώση και εμπειρεία, ας έχει αναφορά οτι θα πρεπει να έχει πιστοποίηση. Αυτό θα δημιουργήση καλυτερη επαγγελματική συνέιδηση
Ευχαριστώ
Στην παράγραφο 3, θα πρέπει να αντικατασταθεί η αναφορά στο άρθρο 28 με το άρθρο 38 του Κανονισμού, που ορίζει τη θέση του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων.
Ποιος ο λόγος ύπαρξης και του άρθρου 14 και του άρθρου 48; Αφορούν το ίδιο θέμα και σε κάποια σημεία επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα