Προστίθεται άρθρο 4 στο ν. 3213/2003 που έχει ως εξής:
«Άρθρο 4
Παράνομος πλουτισμός
1. Υπόχρεος σε δήλωση πόθεν έσχες, ο οποίος με ενέργεια ή παράλειψη που συνιστά κατάχρηση της ιδιότητάς του, αποκτά ή προσπορίζει σε τρίτον αθέμιτο περιουσιακό όφελος, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ.
2. Ο υπαίτιος των παραπάνω πράξεων τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα ετών και με χρηματική ποινή από τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ έως ενάμιση εκατομμύριο (1.500.000) ευρώ: (α) αν το αποκτηθέν ή προσπορισθέν αθέμιτο περιουσιακό όφελος υπερβαίνει συνολικά το ποσό των εβδομήντα τριών χιλιάδων (73.000) ευρώ, ή (β) αν ενεργεί κατ’ επάγγελμα ή είναι υπότροπος.
3. Με τις ποινές των παραγράφων 1 και 2 τιμωρούνται και οι τρίτοι που προσπορίζονται το αθέμιτο όφελος που προκύπτει από τα αδικήματα των παρ. 1 και 2 εν γνώσει της τέλεσης αυτών από τον υπόχρεο.
4. Οι παραπάνω διατάξεις εφαρμόζονται εφόσον η πράξη του υπόχρεου σε δήλωση ή του τρίτου δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη».
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΣ.ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΣΟΙ ΣΥΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΩ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΥΛΑΚΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΙΟ ΣΧΕΔΟΝ ΧΩΡΙΣ ΔΕΚΑΡΑ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ,ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ
1. Να συμπεριληφθούν στο πόθεν έσχες οι καθηγητές πανεπιστημίου,οι γιατροί Διευθυντές Κλινικών Δημόσιων και Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων,οι υπάλληλοι της πολεοδομίας, οι τελωνιακοί,οι εφοριακοί,ο πρόεδρος και τα μέλη της επιτροπής κεφαλαιαγοράς κλπ. Δεν βλέπετε τι γίνεται στα νοσοκομεία, δεν βλέπετε τον σκανδαλώδη πλούτο καιτην απίστευτη χλιδή των πανεπιστημιακών γιατρών και καθηγητών παν/μίου; Γιατί τους εξαιρείτε, επίτηδες το κάνετε;
2. Να δημεύεται το περιουσιακό στοιχείο που αποκτήθηκε παρανόμως. Αν κάποιος προσπορίσθηκε ώφελος 50εκατ.ευρώ θα πληρώσει μόνον πρόστιμο 1,5εκατ.ευρω. Τι συμβαίνει εδώ πέρα. Άλλωστε στον προηγούμνενο νόμο υπήρχε η δήμευση. Κάνομε ένα νόμο ηπιότερο από τον παλιό για τους κλέφτες;
3. Ο νόμος περί μη ευθύνης υπουργών να γίνει πραγματικός νόμος περί ευθύνής υπουργών. Ο κόσμος το έχει καταλάβει οτι τα πολιτικά πρόσωπα μπορούν να κλέβουν, ανενόχλητα από το νόμο!!!
Η ΚΛΕΨΙΑ ΚΑΙ Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΜΙΚΡΟΣ ΘΑ ΤΟΛΜΙΣΕΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΛΩΣΕΙ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΜΙΖΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΙΜΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΖΗΤΑΤΕ ΘΥΣΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΗΡΕ Ο ΑΕΡΑΣ. ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΤΙΜΩΡΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ. Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΝΟΜΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΟΡΤΑΣΕΙ.
Πρώτα να πληρώνουν το πρόστιμο και ύστερα να πηγαίνουν στις αίθουσες των δικαστηρίων και εφ όσον αθωωθούν να τους επιστρέφεται έντοκα !!!
Να ισχύει το ίδιο και για τους βουλευτές και τους υπολοίπους κυβερνητικούς παράγοντες
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ
Κύριε Νικο όταν γράφεται «Πολλοί φοροδιαφεύγουν επειδή δεν γουστάρουν να πληρώνουν τον διεφθαρμένο και βαριεστημένο δημόσιο λειτουργό», εννοείται και τους ιδιοκτήτες καφετεριών, parking, κλπ οι οποίοι έχουν βίλες και πισίνες? Μήπως εννοείτε και τους εργολάβους οι οποίοι έχουν γεμίσει ακάλυπτες την χώρα και τώρα ζητάνε δάνεια με εγγυήσεις δημοσίου? Δηλαδή το μισθό των δημοσίων υπαλλήλων?
Πληρώνουμε δημοσίους υπαλλήλους απο την τσέπη μας και αυτοί όταν έχουν κοινό αντικείμενο με εμάς, μας κάνουν αθέμιτο ανταγωνισμό δια της άγρας πελατών στην υπηρεσία τους και καταχράζονται τη θέση και τα διακαιώματά τους. Τους πληρώνουμε για να μας στερούν τους πελάτες μας.
Χρειάζονται βαρύτατες και άμεσες κυρώσεις. Όχι στην εξέταση των υποθέσεων απο τα υπηρεσιακά συμβούλια. Να πηγαίνουν δικαστήριο. Να ανοίγουν ευκολότερα οι τραπεζικοί λογαριασμοί, που αποδεικνυουν τον παράνομο πλουτισμό.Δεν μπορούμε να γίνουμε ντετεκτιβ και να συλλέγουμε στοιχεία πριν καταγγέλουμε αυτονόητες εγκληματικές πράξεις. Κινδυνεύουμε να καταδικαστούμε αδίκως για συκοφαντική δυσφήμιση.
Μην περιορίζεστε στην σκληρότητα και την ευελιξία των διατάξεων εναντίων των διεφθαρμένων δημόσιων λειτουργών. Δώστε μας νομικό έρεισμα και η κοινωνία θα τους ξεσκίσει. Πολλοί φοροδιαφεύγουν επειδή δεν γουστάρουν να πληρώνουν τον διεφθαρμένο και βαριεστημένο δημόσιο λειτουργό. Κάντε το πρώτο βήμα για αλλαγή κοινωνικής συνείδησης.
1) Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιο του Βασίλη παραπάνω. Πώς έμεινε στη θέση του και υποτροπίασε; Άρα εφαρμόστηκε η παράγραφος 1, ο παρανόμως πλουτίσας συνελήφθη και καταδικάστηκε και μετά επέστρεψε κανονικά στη θέση του; Θα πρέπει να προβλεφθεί και ότι απαγορεύεται η επιστροφή του, (τουλάχιστον) στα καθήκοντά που είχε όταν παραβίασε τον νόμο.
2) Γιατί αναφέρει η εισαγωγή «προστίθεται άρθρο 4»; Εννοείται «αντικαθίσταται το ισχύον άρθρο 4»;
3) Στο νυν ισχύον άρθρο 4 Ν. 3213/2003 προβλέπεται και δήμευση περιουσιακού οφέλους – Στο νέο γιατί παραλείπεται; Προτείνω να προβλεφθεί δήμευση κάθε περιουσίας που αποκτήθηκε μετά την ορκωμοσία ή την ανάληψη των καθηκόντων του παρανόμως πλουτίσαντα, είτε από τον ίδιο είτε από τους συζύγους του ή τα πρόσωπα με τα οποία συνδέεται ο παρανόμως πλουτίσας μέχρι 2ο βαθμό συγγένειας εξ αίματος ή αγχιστεία.
4) Και τέλος, ασφαλώς στέρηση συνταξιοδοτικού δικαιώματος του παραβάτη. Οι πολίτες δεν μπορούν να επωμίζονται τις δαπάνες του αξιοπρεπούς γήρατος του παρανόμως πλουτίσαντα.
προτεινεται να επανεξεταστει ο νομος 1833/34 περι δημων οπου κατεστρεψε το δημιουργικο πλαισιο οπου κινουντο παραδοσιακα
οι κοινοτητες οι οποιες ηταν πολυδιαστατες καΘως ειχαν οικονομικο ,κοινωνικο,πολιτισμικο και πολιτικο ρολο υπαρξης.
η βλαβη ειναι στο κυτταρο της πολιτειας .
οι δημοι καλιεργησαν τον ατομισμο και την επιθυμια προσωπικης
αναδειξης οπου ειχε ως επακολουθο τις πελατειακες σχεσεις και την διαφθορα .
Προτείνεται να προβλεφθεί ότι:
Δημόσιος Υπάλληλος ή υπάλληλος ΔΕΚΟ που έχει εξουσία επί των πολιτών (ΔΕΗ, ΙΚΑ, Δημοτικών Επιχειρήσεων κ.λπ.)καθώς και ιδιοκτήτες ή και εργαζόμενοι ιδιωτικών επιχειρήσεων που τους έχουν εκχωρηθεί δραστηριότητες του δημοσίου όπως π.χ. Ιδιωτικά ΚΤΕΟ ή συνεργεία που εκτελούν έργα κοινωφελών οργανισμών (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ κ.λπ) οι οποίοι συλλαμβάνονται και καταδικάζονται αμετάκλητα για χρηματισμό, πέραν των προβλεπομένων ποινών να προβλεφθεί και η ποινή της στέρησης των δικαιωμάτων κυρίας και επικουρικής σύνταξης καθώς και του εφάπαξ βοηθήματος και οι μέχρι τώρα εισφορές του να εκπίπτουν υπέρ των ασφαλιστικών φορέων (να διαγράφονται από το ασφαλιστικό σύστημα). Εφόσον επιθυμούν και πληρούν τα κριτήρια εγγραφής σε ασφαλιστικό φορέα να μπορούν να ξεκινήσουν πάλι από την αρχή.
Να συμπεριληφθούν στις διατάξεις περί Πόθεν Έσχες και οι
επικεφαλής από τον ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΧΩΡΟ. Δηλ. διευθυντές,
αναπληρωτές διευθυντές και προϊστάμενοι υπηρεσιών ερευνητικών
κέντρων, πρυτάνεις, αντιπρυτάνεις, κοσμήτορες, πρόεδροι τμημάτων
ΚΑΙ μηχανικοί (..μιζες!) της τεχνικής υπηρεσίας των
πανεπιστημίων. Ομοίως για τους διευθυντές, αναπληρωτές διευθυντές
πανεπιστημιακών κλινικών και ιατρικών εργαστηρίων που δέχονται
συστηματικά ασθενείς.
Γενικώς, γίνεται το «έλα να δεις» με τρόπο νομότυπο .
Δεν καταλαβαίνω την λέξη “υπότροπος” που αναφέρεται στο τέλος της παραγράφου 2. Δηλαδή τον πιάνουμε κάποιον να κλέβει και τον αφήνουμε στην ίδια θέση για να το ξανακάνει. Επίσης το ύψος του προστίμου δεν είναι λογικό. Προτείνω την κατάσχεση όλων των περιουσιακών στοιχείων του παραβάτη καθώς και των λοιπών μελών της οικογενείας του μέχρι δευτέρου βαθμού συγγένειάς εξ αίματος ή εξ αγχιστείας εκτός αν μπορούν να αποδείξουν τον τρόπο που τα απέκτησαν. Σκεφθείτε κάποιον να πάει φυλακή και ο αδελφός του ή η γυναίκα του να έχουν 5.000.000 στην τράπεζα από ενέργειες δικές του τι δύσκολα που θα περάσει στην φυλακή ο ταλαίπωρος.
Και μην σκεφτούμε να νομικά τερτίπια που θα σκεφθούν οι δικηγόροι του αν διαθέτει τα κατάλληλα χρηματικά ποσά, για αναβολές δικών, λόγους εξαιρέσεων κ.λ.π.
Επίσης το αδίκημα να χαρακτηρισθεί κακούργημα χωρίς προσδιορισμό ως προς το ύψος της ποινής και να προφύλακίζεται οποσδήποτε ο παραβάτης.
Συμφωνώ με τις διατάξεις των παραγράφων 3 και 4.
ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΗΚΑΝ ? ?
Δεν αρκεί το μέτρο του πλειστηριασμού, πέραν αυτού να υπάρχει το μέτρο της διαπόμπευσης των οφειλετών ληξιπροθέσμων. Το όνομά τους να βγαίίνει στον τύπο ώστε όλοι οι Ελλήνες να γνωρίζουν τους ασυνείδητους.
Επίσης να υπάρχει ποινή φυλάκισης άνευ εξαγοράς έστω και 6 μηνών. Ετσι να ξέρουμε ότι ο κύριος τάδε οφειλέτης ληξιπροθέμων χάνει στο σπίτι του σε πλειστηριασμό και οδηγείται στη φυλακή με χειροπέδες. Αν πληρώσει θα πληρώσει με πρόστιμο και θα πάει και στη φυλακή.
Ενας τρόπος καταστρατήγησης του πόθεν έσχες από τους έχοντες είναι η δέσμευση χρηματικού ποσού από τις τράπεζες και η παροχή απ’αυτές ισόποσου δανείου, οπότε και η τράπεζα είναι καλυμμένη και ο φοροφυγάς καλύπτει το πόθεν έσχες. Μήπως πρέπει να λαμβάνεται και αυτό υπόψιν;
Εάν ο τρόπος του πόθεν έσχες είναι ο παλαιός δεν υπάρχει καμιά ελπίδα.
Στοιβασμένοι φάκελοι σε κάποιο γραφείο της εισαγγελίας ή κάπου αλλού και ανάσυρση εάν υπάρχει καταγγελία μόνο,εάν βρεθεί ο φάκελος του υπόχρεου κλπ….
Θαυμάζω αυτό που βλέπω κυρίως σε ντοκυμαντέρ στον τρόπο αρχειοθέτησης και την βαρύτητα που δίνουν όλες οι χώρες του κόσμου. Φυσικά όπου υπάρχει μπάχαλο γίνεται εκ του πονηρού.
Το ζήτημα του κάθε νόμου ειδικά στην Ελλάδα είναι η απλότητα και η πρακτική εφαρμογή. Αλλιώς δεν υπάρχει νόμος αλλά παράθυρα.
Μιά απλή εφαρμογή (Software)με υποχρεωτική καταχώριση για όλους τους υπόχρεους κατά υπηρεσία-οργανισμό κλπ ,όλων των στοιχείων (από ειδικό προσωπικό ΑΣΕΠ σε προφυλαγμένο χώρο) όπου αυτόματα θα αποτιμώνται σε αξία τα πραγματικά στοιχεία (οικεία- καταθέσεις-αυτοκίνητα κλπ)θα αφαιρείται αυτόματα το κόστος ζωής,θα συγκρίνεται με το νόμιμο εισόδημα και θα χτυπάει κόκκινο μήνυμα στην υπέρβαση ώστε να ξεκινήσει ο έλεγχος από τον επικεφαλής δικαστικό. Επίσης, για τους υπόχρεους θα χορηγείται πιστοποιητικό δήλωσης στο Πόθεν ‘Εσχες, διαφορετικά ό,τι περιουσιακό στοιχείο πωλείται χωρίς την βεβαίωση θα είναι άκυρη η δοσοληψία.
Η όλη επιτυχία κατά την αποψή μου εξαρτάται από την απλότητα -τυποποίηση – και τον αυτοματισμό χωρίς την δυνατότητα ερμηνειών και παρεμβάσεων.
Η χρηματική ποινή να είναι ανάλογη της ζημίας πολλαπλασιαζόμενη με τα τυχόν διαφυγόντα κέρδη του Δημοσίου (τα οποία θα προκύπτουν από τον υπολογισμό της ζημίας επί τον χρονικό ορίζοντα της πραγματοποίησής της)
Επιπλέον, μπορεί να προβλεφθεί και η παράλληλη αξίωση αστικής αποζημίωσης από τους μη δημόσιους θιγέντες, δηλαδή όσους τυχόν συμμετείχαν πχ σε κάποιο διαγωνισμό και τον έχασαν λόγω χρηματισμού «κάποιου-ων»
Τάλος, να προβλέπεται ο ισόβιος αποκλεισμός από οποιοδήποτε δημόσια αξίωμα ή απλή υπαλληλική θέση, τόσο του άμεσα παραβαόνοντος το νόμο, όσο και οιουδήποτε συγγενικού, φιλικού ή άλλου προσώπου το οποίο χρησιμοποιηθηκε για το ξέπλυμα του προϊόντος της εγκληματικής πράξης ( οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ των δημοσίων λειτουργών θα πρέπει να μάθουν πως το χρήμα και τα πλούτη που εισρέουν δίχως εμφανή, λογική και νόμιμη προέλευση σε μια οικογένεια, εγκυμονούν κινδύνους και κυρώσεις για όλους τους συμμετέχοντες, ενεργά και παθητικά ως αποδέκτες, άλλωστε, δεν δικαολογείται άγνοια νόμου…)
Αυτά για να μην υπάρχει περίπτωση είτε υποτροπής, είτε αρχικής εγκληματικής πράξης, στο κάτω κάτω, σε όποιον φαίνονται λίγα τα χρήματα και οι παροχές στο Δημόσιο και τα χρησιμοποιεί ως αναισθητικό συνείδησης, κοινώς ελαφρυντικό, ας βγει στη ζούγκλα του ιδιωτικού βίου…και μετά τα ξαναλέμε
Πρέπει να απαλειφθεί το όριο προστίμου του ενός εκατομμυρίου ευρώ και να συνδεθεί με τα χρήματα που απεκόμισε ο υπάλληλος από τις έκνομες ενέργειες ή παραλείψεις του.
Στη παράγραφο «Υπόχρεος σε δήλωση πόθεν έσχες, ο οποίος με ενέργεια ή παράλειψη που συνιστά κατάχρηση της ιδιότητάς του, αποκτά ή προσπορίζει σε τρίτον αθέμιτο περιουσιακό όφελος, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ.»
να συμπληρωθεί ότι «ή το 100% του οικονομικού οφέλους. Σε κάθε περίπτωση να εφαρμόζεται το μεγαλύτερο ποσό».
Να γνωρίζουν ότι εάν τους πιάσουν με οποιοδήποτε τρόπο, θα κληθούν να πληρώσουν το σύνολο της απάτης ή ένα μεγαλύτερο πρόστιμο από την απάτη.
Τα μεγάλα ψάρια με τα εκατομμύρια, θα πληρώνουν ευχάριστα 1εκ αν έχουν κερδίσει από την απάτη δεκάδες…
όπως κάνουν τόσα και τόσα χρόνια, βγάζοντας τα στο εξωτερικό.
Δεν καταλαβαίνω την έννοια, όποιος είναι υπόχρεος.
Γιατί πρέπει κάποιος να είναι υπόχρεος και κάποιος άλλος όχι;
ΟΛΟΙ πρέπει να είμαστε υπόχρεοι σε δήλωση πόθεν έσχες και μάλιστα τώρα που ψάχνουμε να βρούμε λεφτά, για κοιτάξτε στην Ελβετία να ελέγξετε τα πόθεν έσχες όλων των υπαλλήλων, δημοσιογράφων, βουλευτών, υπουργών, επιχειρηματιών και θα βρείτε τόσα λεφτά ΚΛΕΜΕΝΑ, ΔΙΚΑ ΜΑΣ, που φθάνουν και περισσεύουν να ξεχρεώσουμε τη χώρακαινα μην μας διασύρει ο κάθε καταπιεσμένος Γερμανός.
Εκεί είναι τα λεφτά που ψάχνει το Υπουργείο κύριοι, όχι στο 14ο μισθό και στα άλλα τα ωραία που μας ετοιμάζουν.
Αν ψάξετε στους φορολογικούς και τραπεζικούς παραδείσους, βρείτε τα κλεμμένα και δεν σας φθάσουν, μετά κόψτε ότι θέλετε για να μην χρεοκοπήσουμε.
Πρώτα όμως τα λαμόγια και μετά τα κορόιδα!
ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΩΝ ΑΡΑ ΗΔΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΛΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ …ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΗΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΕ ΟΛΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΑΓΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ.ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΥΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ???
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ: ΔΙΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ «ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΩ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΩ? ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ Η ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΤΟ….ΟΠΟΤΕ ΑΣ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΩ.» ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΕΛΕΟΣ!!! ΑΠΟΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!! ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΥΝΟΥΝ ΚΙΛΑ ΙΔΡΩΤΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΙΜΙΑ ΤΟ ΚΑΡΒΕΛΙ..
Θα έπρεπε να αναδιατυπωθεί σε «προσωπικό όφελος αποτιμηθέν σε χχχ ευρώ» και όχι σε περιουσιακό όφελος (απαγορευτικά). Προσωπικό όφελος μπορεί να προκύψει χωρίς άμεση αύξηση της περιουσικής κατάστασης του ατόμου και μάλιστα των περιουσιακών στοιχείων που αναφέρονται στο πόθεν εσχες. πχ η δωρεά ή η εμπορική συναλλαγή (συναλλαγή που καταστρατηγεί τους όρους της ελεύθερης διαπραγμάτευσης) με επιχείρηση κερδοσκοπική ή μη συνδεδεμένη άμεσα ή έμμεσα με τον παραβάτη ή η επιβολή από τον παραβάτη όρων (πχ σε ένα δάνειο) ευνοοικότερων των όσων ισχύουν σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Τα πρόστιμα πρέπει να είναι αναλογικα με τα έσοδα, καινα μην έχουν περιορισμό.
Επίσης, πρέπει και να λειτουργήσει ο μηχανισμός. Και πρέπει να πέσουν κεφάλια, με δημοσιότητα, για να λειτουργήσει. Και θέλει και εσωτερικό και **εξωτερικό** έλεγχο για να μειωθεί η ασυδοσία. Φέρτε ορκωτούς λογιστές από το εξωτερικό αν χρειαστεί. Και μην φοβάστε να απολύσεται ένα **μεγάλο** ποσοστό διεφθαρμένων (ακομή και πολιτικών). Κάποτε θα γίνει, και όσο πιο νωρίς τόσο πιο σίγουρα θα επεφημήσει ο λαός. Που ξέρει τι του γίνεται.
Για τους Δημοσίους Υπαλλήλους άν δεν υπάρχει τιμωρία σε πρώτο και δεύτερο βαθμό σε ένα με δύο μήνες και να φεύγουν οριστικά απ την υπηρεσία ΔΕΝ θα γίνει ΤΙΠΟΤΑ.
Υπάρχουν πολλά και καλά παιδιά στην απέξω που προσπαθούν να βρούν μια θέση στον ήλιο.
Διώξτε άμεσα και γρήγορα όλους τους επίορκους ακόμα και αν παίρνουν μίζα 10 ευρώ.
Αρνησιδικία έχουμε στη χώρα όταν για να βρούμε το δίκιο περνάνε 10-15 χρόνια. Κανείς δεν θυμάται η δεν θέλει να μπλεχτεί.
Τιμωρήστε τους άμεσα και διώξτε τους πριν είναι αργά και για σας..
Και πως θα βρείτε τους δημοσιους που δεν φα’ινεται οτι τα παίρνουν αλλα εχουν δημιουργήσει αλλες σχέσεις με τους επιχειρηματίες που δήθεν ελέγχουν?
Αυτοί εχουν οικονομήσει αρκετά εχουν μοιράσει σπιτια ,αυτοκίνητα, λεφτά σε παιδιά και συγγενείς και εμείς που τρέχουμε απο το πρωι μέχρι το βράδυ σε ιδιωτικές επιχειρήσεις πληρώνουμε φόρους και αυτοί πέρνουν επιστροφή.
Ποιός θα τους ελέγχει ο προιστάμενός τους? η θα τους τσακώνουν στα αεροδρόμια κάποιυς αλλους αγοραστές φαρμάκων στα νοσοκομεία οταν πηγαίνουν ταξίδια στο εξωτερικό/
ενα ειναι το σίγουρο οτι ο λαος εχει αηδιάσει με τέτοιες συμπεριφορές οποιος βρεθεί να αναγγελθεί μήπωσ και στρώσει κατι
εΥΧΑΡΙΣΤΏ
Γιώργος
Απο την υπαρχουσα νομοθεσια οι δικηγοροι αν δεν κναω λαθος δεν κανουν δηλωση ποθεν εσχες ,αλλα δηλωση περιουσιακων στοιχειων.
Ανοιγεται τεραστιο παραθυρο με την υπαρχουσα διατυπωση που ειναι εκλεπτυσεμνη . Η διατυπωση του αρθρου εφ οσον αφορα τον ποινικο κωδικα οφειλει να αφορα οιονδηποτε προσωπο ενηργησε και απεκτησε που εδρασε σε διαδικασια που δεν ηταν συμφωνη με τον νομο εστω και αν δεν συμετειχε σε πραξεις εχοντας κρατικη εξουσια , πολυ δε περισοτερο οταν ειχε ο ιδιος κρατικη εξουσια στις πραξεις αυτες . Θα πρεπει να υπαρξει αντιστοιχη κλιμακωση στις ποινες .
θετικη η προβλεψη της παραγραφου 3 του αρθρου 4
1. Θα πρέπει να προβλέπεται ευρεία δημοσιότητα (π.χ. περιοδικές δημοσιεύσεις στον τύπο – και όχι μόνον εφ΄άπαξ – με τα στοιχεία των αποδεδειγμένα ενόχων).
2. Η έρευνα θα πρέπει να επεκταθεί και στο παρελθόν (ίσως την τελευταία 20ετία). Αν οι ισχύοντες Νόμοι προβλέπουν παραγραφή, τότε μοναδική ποινή θα είναι η δημοσιότητα και, η εξ αυτής, γενική κατακραυγή και χλεύη. Μάλιστα θα μπορούσε, ενδεχομένως, να εξαγοράζεται εξωδίκως, με συμφωνία, η ματαίωση της δημοσιότητος με συγκεκριμένα ποσά (π.χ. το μισό του προσπορισθέντος οφέλους). Με τον τρόπο αυτό ενδέχεται να προκύψουν κάποια έσοδα.
Αξιότιμοι κύριοι,
Συμφωνώ απολύτως με τον συντάκτη του πρώτου σχόλιου. Το θέμα δεν είναι τι θα γίνει μετά, που δεν θα γίνει τίποτα γιατί ο λαός της Ελλάδας αρέσκεται σε συζητήσεις και σε προτάσεις μέτρων που ποτέ δεν λαμβάνονται, καθεστώς που έχει διαμορφωθεί από τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων με την ανοχή και παρουσία πολιτικών προσώπων στα παράθυρα, το θέμα είναι τι γίνεται πριν, και πόσο σωστά είναι συγκροτημένος ο κρατικός μηχανισμός για να μην επιτρέπει τέτοιες ατασθελείες. Από την άλλη δεν πάσχουμε από νόμους και διατάξεις ούτε από τροποποιήσεις που καταλήγουν στα ίδια πράγματα ή ανοίγουν το παραθυράκι σε κάποιους να κάνουν ατασθαλείες ενώ έχουν κλείσει το παράθυρο σε κάποιους άλλους, πάσχουμε από την έλλειψη εφαρμογής των νόμων από τους ίδιους τους πολιτικούς. Δεν είναι οι εξεταστικές επιτροπές που θα μας σώσουν που κάποιοι ποτείνουν ακούγοντας το εγώ τους, επειδή θέλουν πόλεμο και όχι την βούληση του κόσμου. βάζοντας φραγμό στην ανάπτυξη και για αυτό που προτείνετε. Ολα αυτά θα μας πάνω βήματα πίσω και θα μας κάνουν να χάσουμε όποια αξιοπιστία μας έχει μείνει. Αν κάτι θέλετε να κάνετε άμεσα το οποίο μπορεί να διορθώσει την διαφθορά, την φοροδιαφυγή ουσιαστικά, και να ανατάξη την οικονομία ΚΑΙ να διορθώσει την οικόνα κάπως της χώρας μας στα μάτια των εταίρων είναι αν δεχθείτε να πάρετε εν πρώτοις την λίστα με τα 1500 ονόματα Ελλήνων φοροφυγάδων που έχουν κατθέσεις σε τράπεζες της Ελβετίας κα που σας δίνουν οι Γερμανοί – οι οποίοι έχουν απόλυτο δίκιο να λένε τα όσο λένε για την Ελλάδα – και να πράξετε τα ανάλογα. Αυτοί το έκαναν που δεν έχουν την ανάγκη την δική μας, οι Αμερικάνοι το έκανα με την τράπεζα της Εβλετίας και να σημειώσω σε μια τεράστια Αμερική ο αριθμός των ονομάτων ήταν 4500, δηλαδή η Ελλάδα είναι παράδεισος του πλούτου. Εμείς ως χώρα που θέλουμε διαφάνεια γιατί παρεμένουμε σε μέτρα και επιβολή του πόθεν έσχες και περιουσίας που δεν ξεπερνούν ασήμαντα ποσά; Οταν μιλάμε για δραστικά μέτρα εννούμε τέτοια μέτρα και όχι μόνο συζητήσεις εκ του ασφαλούς.
Θέλω να πιστέω ότι θα δώ κάποια καινοτομία η οποία πραγματικά θα βοηθήσει την χώρα και θα βγάλει και την πολιτική της χώρας αυτής από το τέλμα
Ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Προσωπικά πιστεύω ότι το ζήτημα δεν είναι να επιβάλλονται κυρώσεις.Οι κανόνες δικαίου προβλέπουν πολλές κυρώσεις σε περίπτωση μη εφαρμογής των διατάξεων αυτών, δόξα το θεό!Το πρόβλημα έγκειται στην μή εφαρμογή τους και αυτο οφείλεται στο ότι δεν υπάρχει ελεγχος!!!Το ζήτημα είναι να αποτρε΄πονται τέτοιου είδους φαινόμενα εξ’αρχής.Να υπάρξει πραγματικό ενδιαφέρον πια απο το κράτος και πραγματική αισθησησ της διακαιοσύνης.Αν κάποιος εχει κανει την παρανομια με επιτυχία, τι θα του προκαλέσει η κύρωση, ιδίως στην περιπτωση(οπως φυσικα γινεται σήμερα)που μπορει να την καλύψει?Αν δεν υπάρξει αυστηρός ελεγχος, ωστε να αποτρεπονται οι οποιεσ παρανομιες, πιστεψτε με δεν θα γινει τιποτα.Θα υπάρξουν ακόμη 5-10 νόμοι που θα υπάρχουν,απλά και μόνο για να υπάρχουν.Δωστε, επιτελους, και σε μας τους νεουσ το δικαίωμα του να ελπίζουμε, χωρίς λόγια,αλλά με πράξεις!!!
Θεωρώ ότι οι χρηματικές ποινές δεν έχουν νόημα καθώς αν εγω έχω κτίσει με τα μαύρα χρήματα ενα ακίνητο στην π.χ. Φιλοθέη σιγά μην αχοληθώ με το 1.5 εκατομύριο.
Ασε που μέχρι να το πληρώσω στο κράτος θα έχουμε πεθάνει όλοι.
Η λύση νομίζω είναι να δεσμεύεται άμεσα το όποιο όφελος και να γίνεται περουσιακό στοιχείο προς εκποίηση για π.χ. πληρωμές συντάξεων (αλλά με ηλεκτρονικού τύπου δημοπρασίες και όχι ότι γίνεται τώρα).
Το πρόβλημα στην χώρα μας είναι η ατιμωρησία και όχι οι χιλιάδες νόμοι που δεν εφαρμόζονται. ΠΕΛΕΚΥΣ χρειάζεται και θα βάλουν μυαλό όλοι.
Ουτως ή άλλως οι νομοταγείς πολίτες (εμείς τα κορόιδα) αυτής της χώρας δεν έχουν να βοβηθούν τίποτε.
Σας ευχαριστώ πολύ!