Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 2 Έργο και Αρμοδιότητες – Ελεγκτική και Υποστηρικτική ΔράσηΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΡΩΝΑΙΟΣ / ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧ ΕΜΠ-MSc | 28 Μαρτίου 2011, 17:29
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
αρ. 2, παρ ε, να τροποποιηθεί ως εξής : "Να ερευνά τα αίτια και τις συνθήκες των εργατικών ατυχημάτων και να συντάσσει εκθέσεις αυτοψίας (που ισοδυναμούν με μηνυτήριες αναφορές) για τα ΣΟΒΑΡΆ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΗΦΌΡΑ ατυχήματα, οι οποίες θα προωθούνται στις κατά τόπους αρμόδιες εισαγγελικές αρχές για την άσκηση ποινικών διώξεων στους υπαίτιους των σοβαρών και θανατηφόρων εργατικών ατυχημάτων " Σημείωση: παραθέτω το παρακάτω κείμενο από την αναφορά της ευρωπαϊκής επιτροπής αξιολόγησης της Ελλάδας (η αξιολόγηση έγινε το 2006), που αναφέρεται στις ποινικές κυρώσεις στο ΣΕΠΕ, και κυρίως στις εκθέσεις αυτοψίας των θανατηφόρων κ σοβαρών εργατικών ατυχημάτων Η επιτροπή πουθενά δεν λέει ότι πρέπει να κάνουμε εκθέσεις αυτοψίας για όλα τα αναγγελθέντα ατυχήματα και μάλιστα τονίζει ότι είναι αρνητικό σημείο , το γεγονός ότι δεν λαμβάνουμε σχεδόν ποτέ την δικαστική απόφαση κατόπιν των εκθέσεων που υποβάλλουμε στις εισαγγελίες, κάτι το οποίο τόνισαν ΚΑΙ όλοι οι ενεργοί επιθ/τες στις συζητήσεις που είχαν με στελέχη της ευρωπαϊκής επιτροπής, γι’ αυτό και καταγράφηκε ως αρνητικό σημείο. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ (σελ 24, της αναφοράς της επιτροπής αξιολόγησης SLIC) "Court Action - is normally resorted to where serious contraventions of OSH regulations are observed (e.g. fatal accidents, total disregard of enforcement orders), as well as obstruction or violence on inspectors.Where such cases are encountered, the inspector concerned draws up a report which is forwarded to his / her superior, who in turn decides upon the merits of this case and forwards the necessary documentation to the Public Prosecutor,who ultimately decides in favour or not of initiating a formal legal action. In the absolute majority of cases, an action is taken by the Public Prosecutor, and only those cases which, in the opinion of the Public Prosecutor do not have sufficient grounds to secure a conviction, are not appointed in Court (e.g. insufficient evidence). Upon appointment of the case, the necessary witnesses are called in to testify including the labour inspector involved in this case. However, the outcome of such cases is rarely relayed to the LIs by the Prosecutors' Office and as a result statistics on successful convictions are largely not available."