Αρχική Αναμόρφωση επαγγελματικής ασφάλισης, εξορθολογισμός ασφαλιστικής νομοθεσίας, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις...ΕΝΟΤΗΤΑ Β ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Λ | 26 Νοεμβρίου 2023, 13:01
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
«ε. Οι πολύτεκνοι, των οποίων το ένα τουλάχιστον των τέκνων είναι ανήλικο ή σπουδάζει σε ανώτερες ή ανώτατες σχολές και έως τη συμπλήρωση του εικοστού τετάρτου (24ου) έτους της ηλικίας του ή είναι ανίκανο για κάθε βιοποριστική εργασία.» Το σύνταγμα αναφαίρει σαφώς τα περί προστασίας της πολύτεκνης οικογένειας στο άρθρο 21, παρ.2: «2. Πολύτεκνες οικογένειες, ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου, θύματα πολέμου, χήρες και ορφανά εκείνων που έπεσαν στον πόλεμο, καθώς και όσοι πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Kράτος.» Για ποιο λόγο, λοιπόν να υπάρχει όριο ηλικίας των 24 ετών στο τέταρτο παιδί για να απαλλάσσεται ο πολύτεκνος από την παρακράτηση εισφορών όταν εργάζεται σαν συνταξιούχος; Νομίζω ότι πρέπει να διορθωθεί και να απαλλάσσεται πλήρως ως πολύτεκνος από την καταβολή εισφορών. Έτσι θα δείξει το κράτος την ευαισθησία του και την πλήρη εναρμόνισή του με το Ελληνικό Σύνταγμα που αναφαίρει σαφώς την ειδική φροντίδα από το κράτος προς τους πολύτεκνους.