Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
1)για το άρθρο 159 και τα κριτήρια κατάταξης. Γενναία μοριοδότηση στη διδακτική και όχι στην εργασιακή εμπειρία...δηλαδή δουλεύαν πόσα χρόνια κάποιοι άνθρωποι, αρνήθηκαν άλλες θέσεις με την ελπίδα να διοριστούν κάποτε και τώρα που ήρθε η σειρά τους τους λέει ο εκάστοτε επαγγελματίας: "Φύγε εσύ να σου πάρω τη θέση"; ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ από μακριά...πρέπει να υπάρχει ιεραρχία. Είναι ζήτημα ηθικής να μην αναμορφωθούν οι πίνακες 2) άρθρο 161 .Συνέντευξη απαρτίζεται από ένα μέλος του ΑΣΕΠ και 2 μέλη της ΔΥΠΑ..Δεν πρέπει να υπάρχει σχέση ανάμεσα στα μέλη της ΔΥΠΑ και τον υποψήφιο.. Μπορεί να υπάρξουν κλίκες που να δώσουν χαμηλότερο βαθμό σε έναν ικανό υποψήφιο και υψηλότερο βαθμό σε έναν πιο ανίκανο υποψήφιο...Προτείνω να μειωθούν τα μόρια από 200 σε 100 και να υπάρχει ένα μέλος του ΑΣΕΠ ,ένας της ΔΥΠΑ και ένας από τη ΓΣΕΕ έτσι ώστε οι 2 να είναι ανεξάρτητοι από τον φορέα και μονο ο ένας να έχει σχέση και μάλιστα όλοι να είναι από διαφορετικές πόλεις ώστε να μην υπάρχει σχέση μεταξύ τους 3)άρθρο 159 $2δ.Γιατί να μοριοδοτούνται δυο ξένες γλώσσες; Η άριστη γνώση κινέζικων δε σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό μηχανολόγο. Πόσο μάλλον όταν δεν προβλεπόταν από τις προηγούμενες προκηρύξεις. Να μοριοδοτηθεί μια ξένη γλώσσα 4) Σεμινάρια στη μαθητεία να μοριοδοτούνται επιπρόσθετα καθώς και εκπαιδευτών ενηλίκων