Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Πολύ σωστά μοριοδοτείται η επαγγελματική εμπειρία, όταν μιλάμε για την επαγγελματική εκπαίδευση των ΕΠΑΛ ή ΕΠΑΣ ή για την επαγγελματική κατάρτιση των ΙΕΚ. Και μάλιστα η επαγγελματική εμπειρία των εκπαιδευτικών ή εκπαιδευτών χρειάζεται να προτεραιοποιείται έναντι των μεταπτυχιακών ή διδακτορικών διπλωμάτων. Τα επαγγελματικά σχολεία και τα ΙΕΚ δεν είναι αμφιθέατρα ώστε να εξαντλούνται οι μαθητές και οι καταρτιζόμενοι στη θεωρία, χωρίς να μαθαίνουν τίποτα το πρακτικό. Ούτε αρκεί μόνο μια εξάμηνη Μαθητεία για την απόκτηση της επαγγελματικής εμπειρίας. Επίσης δεν πρέπει να συσχετίζεται η επαγγελματική εμπειρία των εκπαιδευτικών ή εκπαιδευτών με το πτυχίο, κάνοντας δεκτή μόνο την επαγγελματική εμπειρία που έχει συνάφεια με το πτυχίο τους και που έχει αποκτηθεί μετά την κτήση του πτυχίου τους: Το ζητούμενο είναι οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτές να διαθέτουν επαγγελματική εμπειρία που ταυτίζεται με την μελλοντική επαγγελματική εμπειρία των μαθητών ή καταρτιζομένων τους, καμία σημασία δεν έχει να συσχετίζεται η επαγγελματική εμπειρία με το πτυχίο των εκπαιδευτικών ή εκπαιδευτών. Κάθε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής, όλων των γνωστικών αντικειμένων, μπορεί να διδάξει το μάθημά του σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο μέσω του συνδυασμό των θεωρητικών του σπουδών και της επαγγελματικής του εμπειρίας. Αυτό είναι το ιδανικό και κυρίως ζητούμενο στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.