Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Όσον αφορά την επαγγελματική εμπειρία, οι ΔΕ και ΤΕ είναι αυτοί που θα έπρεπε να τη διαθέτουν καθώς και οι εμπειροτέχνες, αφού δέχεται και αυτούς χωρίς κανένα πτυχίο απλά και μόνο με εργασιακή- επαγγελματική εμπειρία. Οι ΠΕ είναι καλό να διαθέτουν εμπειρία επαγγελματική όχι όμως να ξεπερνά και τα ακαδημαικά τους προσόντα. Η διδακτική τους είναι αυτή που θα έπρεπε να έχει γενναία μοριοδότηση. Άλλωστε σε σχολές με επίπεδο 3 όπως είναι οι ΕΠΑΣ, κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν θα έπρεπε να δέχονται ούτε τα διδακτορικά. Ας σκεφθούμε κάτι απλό, στα ΕΠΑΛ που υπάρχουν οι επαγγελματικές ειδικότητες γιατί δεν ζητάει από τους εκπαιδευτικούς επαγγελματική εμπειρία το υπουργείο Παιδείας? Ως συμπέρασμα βλέπουμε ένα σχέδιο νόμου το οποίο θέλει να φύγουν οι εκπαιδευτικοί που τόσα χρόνια στηρίζουν το θεσμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης και τα σχολεία της ΕΠΑΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ του υπουργείου εργασίας. Ωραία αν γίνει αυτό πως θα μπορέσουν να ζήσουν αυτοί οι άνθρωποι που δια βίου εργάζονται σε αυτές τις σχολές. Δώστε γενναία μοριοδότηση στην διδακτική τους εμπειρία και στην εμπειρία τους στη μαθητεία. 20 μόρια ανά μήνα στη διδακτική εμπειρία και 8 μόρια ανά μήνα στην επαγγελματική εμπειρία. ευχαριστώ και αναμένω...