Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
καλησπέρα σας Κάποια σχόλια μου σε ένα νομοσχέδιο το οποίο θα χαρακτήριζα καλό! 1. Συνεχίζει να μοριοδοτεί την επαγγελματική εμπειρία, αν θες να εκπαιδεύσεις επαγγελματίες πρέπει να τους εκπαιδεύσουν επαγγελματίες 2. Προτάσσει τους εκπαιδευτικούς που έχουν παιδαγωγική επάρκεια και την μοριοδοτεί 3. Μοριοδοτεί αυξημένα τα ακαδημαϊκά προσόντα (δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό, ξένη γλώσσα) Μέχρι τώρα η ΔΥΠΑ μοριοδοτούσε ένα τίτλο ανά κατηγορία. 4. Μοριοδοτεί τη διδακτική εμπειρία με 10 μόρια ανά μήνα και ειδικά τη διδακτική σε διττό σύστημα με 12 μόρια το μήνα , έτσι δίνει πλεονέκτημα στους εκπαιδευτικούς που στήριξαν την εκπαίδευση στη ΔΥΠΑ (Αυτό το στοιχείο είναι καινούργιο και πολύ σωστό. Ωστόσο θα μπορούσε να αυξηθεί λίγο το πριμ από 20% σε 30% ή 40%) 5. Μοριοδοτεί τη γνώση χρήσης υπολογιστών και επιμόρφωσης (η μοριοδότηση επιμόρφωσης είναι νέο στοιχείο , ωστόσο δίνει μόλις 50 μόρια) 6. Μοριοδοτεί τα τέκνα και την αναπηρία (σωστά περιλαμβάνει κοινωνικά κριτήρια - ειδικά την αναπηρία συζύγου που είναι νέο στοιχείο) 7. Με 200 μόρια εισάγεται μοριοδότηση μέσω δομημένης συνέντευξης . Αυτό είναι νέο , δεν υπάρχει ούτε στο υπουργείο ΠΑΙΔΕΊΑΣ και δεν ξέρω πως θα δουλέψει.