Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 18 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και μείωση γραφειοκρατικών διαδικασιώνΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Καϊμάς | 29 Μαρτίου 2011, 08:38
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Το άρθρο αποτελεί το έναυσμα για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή των υπηρεσιών του Σ.ΕΠ.Ε. Όμως ο όρος ηλεκτρονική διακυβέρνηση εν γένει, είναι ευρύς και η ηλεκτρονική διασύνδεση εμπεριέχει πολλά επίπεδα. Θετικό βήμα θα αποτελούσε η διασαφήνισή τους και η ρητή αναφορά, σε επίπεδο νόμου, περί μέριμνας για την διασφάλιση της επιτυχίας του εγχειρήματος π.χ. λήψη αναγκαίων μέτρων, προμήθεια και χρήση κατάλληλων μέσων και αναγκαίας υλικοτεχνικής υποδομής, μέριμνα για προμήθεια ή ανάπτυξη και υποστήριξη λογισμικού, συνεργασία με φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με τεχνογνωσία στα πεδία υπηρεσιών G2G, B2G, G2B, συνεργασία με Ε.Κ.Δ.Δ.Α., καθώς και μέριμνα για ορθή διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού με προγραμματισμό ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης στις νέες τεχνολογίες (ιδιαίτερα στη χρήση βάσεων δεδομένων, όπου διαπιστωμένα υπάρχει έλλειψη δεξιοτήτων στο προσωπικό).