Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 11 Αυτοτελές Γραφείο Ενημέρωσης, Υποδοχής, Αξιολόγησης και Διαχείρισης ΚαταγγελιώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος Μιχαλόπουλος | 29 Μαρτίου 2011, 11:49
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Θα πρότεινα να δομηθεί το service portfolio (ή αλλιώς το service catalogue) το οποίο (θα) παρέχει προς τα ενδιαφερόμενα μέρη του ΣΕΠΕ, και φυσικά να δημοσιευθεί. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να: 1) ενημερωθεί - εκπαιδευθεί ο πολίτης/πελάτης/εργαζόμενος για τα δικαιώματα του βάσει νόμου. Από το ίδιο σημείο αναφοράς, θα μπορεί να πλοηγηθεί προς το ορθό σημείο εξυπηρέτησης του. 2) ομοίως για τις επιχειρήσεις/εργοδότες, ανεξαρτήτως εμβελείας ή φύσης (εταιρία, δημόσιο, κλπ). 3) βελτιστοποιηθεί η κάθε παρεχόμενη υπηρεσία, αφού θα αποκτήσει μετρήσιμα χαρακτηριστικά. Επίσης, χαρτογραφόντας τις υπηρεσίες είναι βέβαιο ότι θα αναδειχθούν κενά ή σημεία βελτιώσης. Στόχος θα πρέπει να είναι η μείωση των καταγγελιών όχι μέσω του εκφοβισμού αλλά μέσω της ενημέρωσης και εκπαίδευσης.