Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Μελετώντας το σχέδιο νόμου για τις προσλήψεις μόνιμου αλλά και συμβασιούχου προσωπικού για τις ΕΠΑΣ, κρίνεται τουλάχιστον ,ως προσβλητικό, απεχθές και συγχρόνως εκδικητικό για το σύνολο των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών των ΕΠΑΣ που υπηρετούν το θεσμό της μαθητείας τα τελευταία 20 και περισσότερα χρόνια. Ένα σχέδιο νόμου που ο σκοπός του είναι να εκδιώξει όλους τους εκπαιδευτικούς από τις εν λόγω σχολές και όχι η βιωσιμότητα και η συνέχιση του θεσμού της Μαθητείας προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας. Τα κυριότερα σημεία της διαβούλευσης είναι τα παρακάτω: • Η εργασιακή εμπειρία θα μοριοδοτείται με 15μόρια/μήνα μέχρι τους 120 μήνες • Η διδακτική εμπειρία θα μοριοδοτείται με 10μόρια/μήνα μέχρι τους 120 μήνες. • Η διδακτική εμπειρία στο δυικό σύστημα εκπαίδευσης με 12μόρια/μήνα μέχρι τους 120 μήνες • Η μοριοδότηση δεύτερου τίτλου σπουδών με 70 μόρια. Όσο να αφορά την εργασιακή εμπειρία από που προκύπτει αυτό, όταν ο ΑΣΕΠ αποδέχεται εργασιακή εμπειρία το μέγιστο 7 χρόνια δηλαδή 84 μήνες . Όσο να αφορά την διδακτική εμπειρία στο δυικό σύστημα, να μοριοδοτείται με 15 μόρια/μήνα. Όσο να αφορά τη μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου ή θα μοριοδοτείται με 7 μόρια (όπως στο Υπουργείο Παιδείας) ή ο βαθμός του πρώτου πτυχίου θα είναι επί 25 και όχι επί δέκα όπως ήδη προτείνεται. Το σύνολο των αναπληρωτών και ωρομισθίων πλήρους ωραρίου εκπαιδευτικών στις ΕΠΑΣ είναι πλέον ιδιαίτερα καταρτισμένο με παιδαγωγικά και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών ώστε να επιτυγχάνουν τους μαθησιακούς και εκπαιδευτικούς στόχους, όπως αυτοί ορίζονται από τα προγράμματα σπουδών των ειδικοτήτων. Επίσης, η πολύχρονη πείρα που έχουν αποκτήσει στο θεσμό της Μαθητείας (δυικό σύστημα εκπαίδευσης – πρακτική άσκηση) καθώς και αν συνυπολογίσουμε, τον κοινωνικό χαρακτήρα των σχολών μας (μαθητές που αντιμετωπίζουν σοβαρά κοινωνικά και μαθησιακά προβλήματα) καθιστούν τους εκπαιδευτικούς των ΕΠΑΣ τουλάχιστον απαραίτητους. Ο ερχομός επαγγελματιών, ακόμα και με παιδαγωγική κατάρτιση, δεν είναι σίγουρο ότι θα φέρει τα αποτελέσματα που προσδοκά η Διοίκηση της ΔΥΠΑ, αφού δεν έχουν καμία επαφή ή και συμμετοχή στον τρόπο που εφαρμόζεται η μαθητεία. Ακόμα και από αυτούς που διδάσκουν στις ΕΠΑΣ η συμμετοχή τους σε θέματα μαθητείας είναι μηδαμινή. Οπότε, για τους παραπάνω λόγους, ζητάμε: • Επαγγελματική προϋπηρεσία σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ μέχρι 7 χρόνια (84 μήνες). • Διδακτική εμπειρία στα 10μόρια/μήνα, μέχρι 120 μήνες • Διδακτική εμπειρία στο δυικό σύστημα 15μόρια/μήνα, μέχρι 120 μήνες. • Μοριοδότηση δεύτερου πτυχίου στα 7 μόρια σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας. Αν παραμείνει η μοριοδότηση των 70 μορίων, τότε ο βαθμός του πτυχίου ΑΕΙ να πολλαπλασιάζεται με 25.