Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Είναι παράλογο να μην αναγνωρίζεται καν η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών στη σχολή ΑμεΑ Αθηνών (μη τυπική εκπαίδευση). Σε μια εκπαιδευτική δομή της ΔΥΠΑ, δεν αναγνωρίζεται η εκπαιδευτική προϋπηρεσία στην ίδια τη δομή .. Όσον αφορά την επαγγελματική εμπειρία, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα είχαν ΚΑΙ επαγγελματική εμπειρία αν δεν υπήρχε το πλαφόν στις προκηρύξεις να μην ασκούν ελεύθερο επάγγελμα, καθότι δεν θα μπορούσαν να πάρουν πάνω από 8 ώρες διδασκαλίας ή δεν θα μπορούσαν να είναι αναπληρωτές. Άρα δεν είναι ότι οι εκπαιδευτικοί δεν υπήρξαν επαγγελματίες και δεν γνωρίζουν την αγορά, έκλεισαν τα εργαστήρια τους και επέλεξαν να παραμείνουν εκπαιδευτές. Και τώρα η ΔΥΠΑ τους τιμωρεί; Οι εκπαιδευτικοί στις ΕΠΑΣ, ΣΧΟΛΕΣ ΆμεΑ Αθηνών και Θεσσαλονίκης δεν ζητιανεύουν την εργασία τους. Έχουν πτυχία, εξειδικεύσεις, σεμινάρια, πιστοποιήσεις, διδακτική εμπειρία, εμπειρία στο να διαχειρίζονται τα οποία προβλήματα προκύπτουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Το τι είναι ηθικό και νόμιμο και το ότι μια σύγχρονη χώρα, ένας οργανισμός, οφείλει να σέβεται τους εκπαιδευτές του, το σπουδαιότερο δυναμικό της, δεν μπαίνει σε διαβούλευση. Συνέντευξη σε πρόσληψη εκπαιδευτικών σε δημόσια δομή; Θέλει να εισπράτει η ΔΥΠΑ αυτή τη φημολογία; Περί αναξιοκρατικών τρόπων προσλήψεων; Παρακαλούμε κάντε διορθώσεις στο προς ψήφιση νομοσχέδιο.