• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ' | 5 Δεκεμβρίου 2023, 12:54

    ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 32- ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ, ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ; ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 13 - ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΗΨΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΠΡΟΫΟΙΘΕΣΕΙΣ ΛΗΨΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΕ ΕΝΑ Ν.Π.Ι.Δ., Ο ΡΟΛΟΣ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ. ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΕΑ ΒΑΖΕΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΟΙΝΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ , ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΡΗΣ ΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΠΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΝΩΡΙΤΕΡΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΠΑΡΟΧΗΣ. ΑΡΘΡΟ 26 - ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕΛΗ ΓΙΑ ΔΣ, ΓΙΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.ΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ Η ΕΠΟΠΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΗΔΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΟΡΚΩΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ; ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ - ΕΠΟΠΤΕΙΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΑ ΥΠΕΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ. ΕΝΩ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΣ ΤΩΝ ΤΕΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΏΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΑ ; ΑΡΘΡΟ 105-ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΣΟ ΕΙΣΦΟΡΩΝ. ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ; ΑΡΘΡΟ 106 - ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΤΡΟΪΚΑ ΑΠΕΦΥΓΕ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡςΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΑΠΕΤΥΧΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ, ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΑΡΘΡΟ 107- ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ.ΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΙΚΩΝ , ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΤΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ. ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΞΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΗΔΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΥΨΗΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΤΕΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΑΠΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΦΩΝ, ΑΝΘΡΩΠΟΩΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ. Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΧΑΘΗΚΕ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΕΑ.