Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 23 Είδος και Εύρος ΚυρώσεωνΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥΧΤΙΔΗΣ | 30 Μαρτίου 2011, 14:39
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ Ή ΣΣΕ ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΜΕΣΑ ΠΛΗΡΩΤΕΟ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΒΑΤΗ- ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΣ… ΕΤΣΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΑ , ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΣΤΑΣΕΩΣ Ή ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΣΥΜΦΙΛΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ Ο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΕΠΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ. ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ (Π.Χ. 1%) ΝΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΔΑΠΑΝΗΘΗΚΑΝ ΕΡΓΑΤΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΜΕΣΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ «ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΠΑΡΑΒΑΤΗ….