Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Αποδόμηση των ΕΠΑΣ ΔΥΠΑ Όταν επί σειρά ετών υπάρχουν εκπαιδευτικοί τόσο αναπληρωτές όσο και ωρομίσθιοι που ελλείψει μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού , είναι οι μοναδικοί που στηρίζουν την εύρυθμη λειτουργία των σχολών της ΔΥΠΑ, ασκώντας εκτός από το διδακτικό τους έργο και διοικητικό (πολλές φορές πέραν του ωραρίου τους), δεν μπορεί κανένας "θεσμικός" παράγοντας τροποποιώντας με επαίσχυντες για τους εκπαιδευτικούς Υπουργικές Αποφάσεις, που ίσχυαν έως τώρα, καταστρατηγώντας το δικαίωμα της "συνέχειάς" τους στα σχολεία, που διεκδικούν και κερδίζουν κάθε χρόνο με τα προσόντα τους και την προϋπηρεσία τους. Επειδή υπάρχει προφανώς η δυνατότητα βελτίωσης πολλών άρθρων που καρατομούν τους υφιστάμενους εκπαιδευτικούς , ευνοώντας μόνο κάποιους επαγγελματίες που έως τώρα δεν είχαν καμία σχέση με τα σχολεία, θα πρέπει: 1) η Επαγγελματική εμπειρία να μοριοδοτείται με 8 μόρια ανά μήνα με ανώτατο όριο 84 μήνες (όπως ορίζει ο ΑΣΕΠ) 2) η Εκπαιδευτική εμπειρία να μοριοδοτείται με 10 μόρια ανά μήνα με ανώτατο όριο 120 μήνες. 3) η Εκπαιδευτική εμπειρία στο δυικό σύστημα να μοριοδοτείται με 20 μόρια ανά μήνα με ανώτατο όριο 120 μήνες. 4) να καταργηθεί το κριτήριο της συνέντευξης που καταστρατηγεί οποιοδήποτε άλλο κριτήριο αξιοκρατίας στο τρόπο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η ΔΥΠΑ πρέπει να ανταμείβει όλους όσοι αποτελούν τα "θεμέλιά" των Επαγγελματικών Σχολών Μαθητείας