Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 40 Πλασματικός χρόνος παιδιώνΣχόλιο του χρήστη DELAP | 3 Απριλίου 2011, 15:56
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ Με τις νέες αυτές ασφαλιστικές ρυθμίσεις υπήρχε η προσδοκία ότι επί τέλους θα αίροντο οι κατάφωρα άδικες αλλά και παράλογα αντιτιθέμενες σε κάθε ασφαλιστική (αλλά και κοινή) λογική διατάξεις όπου: 1. Πατέρες ανηλίκων μπορούν να αποχωρήσουν από το δημόσιο με 25ετία (21 συν 4 εξαγορά), ενώ δεν μπορούν από τα (πρώην) ειδικά ταμεία, ενώ ισχύει ότι οι ασφαλιστικές προυποθέσεις των ειδικών ταμείων είναι γενικά ίδιες με αυτές του δημοσίου 2. Πατέρες ανηλίκων μπορούν να αποχωρήσουν από το δημόσιο με 21χρόνια (και 4 εξαγορά)ενώ παλαιότεροι τους πατέρες ανηλίκων στην υπηρεσία (πάνω από 25 έτη)να μήν μπορούν έστω και με εξαγορά. Νομίζω ότι στην ιστορία της ασφαλιστικής νομοθεσίας δεν έχει υπάρξει προηγούμενο όπου παλαιότερος αςφαλισμένος να αντιμετωπίζεται δυσμενέστερα, έστω και σε επί μέρους διατάξεις, από νεότερούς του ασφαλισμένους στο ίδιο ασφαλιστικό ταμείο! Το κέρδος θα ήταν σημαντικό διότι θα είχαμε μείωση του προσωπικού του δημοσίου αλλά και των ΔΕΚΟ (που τόσο πολύ επιθυμεί η πολιτεία)χωρίς επι πλέον κόστος (διότι η δαπάνη του εν ενεργεία ειναι μεγαλύτερη απο αυτήν του συνταξιούχου συν την επί πλέον είσπραξη του ποσού της εξαγοράς)