Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 3 Συμφιλιωτική Διαδικασία-Επίλυση ΔιαφορώνΣχόλιο του χρήστη ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ | 4 Απριλίου 2011, 22:52
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Οι εργατικές διαφορές θεωρώ ότι είναι η πιο επίσημη μορφή καταγγελίας. Γίνονται με ονοματεπώνυμο και για συγκεκριμένες παραβάσεις.Μήπως θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται και σαν κανονική διαδικασία ελέγχου ώστε να μπορούν να επιβληθούν διοικητικές κυρώσεις άμεσα (μετά βέβαια από προσκόμιση γραπτών εξηγήσεων)εφόσον διαπιστωθούν παραβάσεις όπως : 1)Η μη προσκόμιση ζητηθέντων στοιχείων (αποδείξεων πληρωμής ,ατομικών συμβάσεων ,καταστάσεις προσωπικού ,βιβλίο αδειών,βιβλίο δρομολογίων κτλ). 2)Η μή τήρηση των προβλεπομένων στις ΣΣΕ και ΔΑ όσο αφορά μισθούς ,επιδόματα κτλ. 3)Η μη καταβολή δεδουλευμένων ,αποζημίωσης αδείας ,επιδομάτων αδείας και Δώρων. Επίσης πρέπει να εξεταστεί το ενδεχόμενο να μετράνε στατιστικά με την ίδια βαρύτητα με τους επιτόπιους ελέγχους και να προσμετρώνται στους ατομικούς ελέγχους του κάθε Επιθεωρητή.