Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 3 Συμφιλιωτική Διαδικασία-Επίλυση ΔιαφορώνΣχόλιο του χρήστη Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία - Ε.Σ.Α.μεΑ. | 5 Απριλίου 2011, 13:02
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία - η οποία, όπως άλλωστε γνωρίζετε, αποτελεί τον τριτοβάθμιο κοινωνικό και συνδικαλιστικό φορέα των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους, επίσημα αναγνωρισμένο Κοινωνικό Εταίρο της ελληνικής Πολιτείας σε ζητήματα αναπηρίας, διαπιστευμένο φορέα παροχής προγραμμάτων «Δια βίου μάθησης» βάσει του Ν.3369/2005, κάτοχο Διαχειριστικής Επάρκειας Τύπου Β΄ και Γ΄ για την υλοποίηση συγχρηματοδοτούμενων από το ΕΣΠΑ 2007 - 2013 έργων και ιδρυτικό μέλος του Ευρωπαϊκού Φόρουμ Ατόμων με Αναπηρία (European Disability Forum - EDF) - με το παρόν σας υποβάλλει τις προτάσεις του Σχεδίου Νόμου ‘Αναμόρφωση Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας & άλλες διατάξεις’. Η Συνομοσπονδία καταρχάς χαιρετίζει την πρόταση αναβάθμισης του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας και ευχαριστεί θερμά το Υπουργείο Εργασίας για το γεγονός ότι έχει συμπεριλάβει σ’ αυτό το μεγαλύτερο μέρος των προτάσεων που η Συνομοσπονδία υπέβαλε με τα υπ’ αριθ. πρωτ. 2359/26.07.2010, 2961/07.10.2010 και 453/09.02.2011 έγγραφά της - οι οποίες επικεντρώνονταν στη διασφάλιση της ορθής εφαρμογής της αρχής ίσης μεταχείρισης λόγω αναπηρίας στον τομέα της απασχόλησης και την εργασία, όπως αυτή υπαγορεύεται από τον Νόμο 3304/2005 - αλλά και για τη συμμετοχή της Ε.Σ.Α.μεΑ. στο Συμβούλιο Κοινωνικού Ελέγχου Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.Κ.Ε.Ε.Ε.). Παρόλα αυτά η Συνομοσπονδία υποστηρίζει ότι στο εν λόγω Σχέδιο Νόμου θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι παρακάτω προτάσεις της. 1. Άρθρο 3 «Συμφιλιωτική Διαδικασία - Επίλυση Διαφορών»: Στη βάση των επιταγών: (i) της παρ. 2 του άρθρου 4 του Συντάγματος της χώρας, σύμφωνα με το οποίο «Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.», (ii) της παρ. 6, του Άρθρου 21 του Συντάγματος της χώρας, σύμφωνα με την οποία «τα άτομα με αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας», προτείνουμε η παρ. 11 να συμπληρωθεί ως ακολούθως: «11. Κατά τη διάρκεια της συμφιλιωτικής διαδικασίας μπορούν να παρίστανται συνολικά μέχρι πέντε (5) εκπρόσωποι από κάθε ενδιαφερόμενο μέρος ενώ σε κάθε περίπτωση έχουν δικαίωμα παράστασης οι νομικοί σύμβουλοι του κάθε μέρους. Στο στάδιο αυτό και ανάλογα με το επίπεδο στο οποίο διενεργείται η Συμφιλίωση, μπορούν να παρίστανται κατ’ επιλογήν του κάθε μέρους εκπρόσωποι της Πρωτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης ή της δευτεροβάθμιας ή ομοιοεπαγγελματικής τοιαύτης ή του Εργατικού Κέντρου της περιοχής ή της ΓΣΕΕ εκ μέρους των εργαζομένων καθώς και εκπρόσωποι της συνδικαλιστικής οργάνωσής εκ μέρους του εργοδότη ή των εργοδοτών. Κατά τη διάρκεια της συμφιλιωτικής διαδικασίας μπορεί επιπλέον να παρίσταται διερμηνέας νοηματικής γλώσσας από το Μητρώο Διερμηνέων Νοηματικής Γλώσσας της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος, για την υποστήριξη κωφού ή βαρήκοου ατόμου, η σχετική δαπάνη καλύπτεται από το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας, καθώς και μεταφραστής για την υποστήριξη αλλοδαπού».