Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 49 Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων ΥπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ Τ. | 6 Απριλίου 2011, 12:41
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Η υπαγωγή των ΙΔΑΧ του Δημοσίου στο ΤΠΔΥ έχει αποκλειστικό σκοπό την κάλυψη (πληρωμή) των 37.000 εφάπαξ για τα οποία χρειάζεται ΑΜΕΣΑ 1,7 δισ. € με πρόσφατους υπολογισμούς. Επομένως αποτελεί ΑΜΕΣΑ και ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ εισπρακτικό μέτρο χωρίς καμμία κρατική εγγύηση "ανταπόδοσης" των εισφορών (διότι εάν ίσχυε κάτι τέτοιο το κράτος θα είχε να πληρώσει τα 37.000 εφάπαξ που οφείλει μέχρι σήμερα) Επιπρόσθετα παρόλο που ο κοινοτικός νομοθέτης υπαγορεύει την επαγγελματική ασφάλιση... και παρόλο που με τον Νόμο Ρέππα (Ν. 3029/2002 «Μεταρρύθμιση Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης», για τα Ταμεία Επαγγελματικής Ασφάλισης) έχει ενσωματωθεί η σχετική κοινοτική οδηγία... το κράτος επιμένει να "διαχειρίζεται" κεντρικά τους "υποχρεωτικά καταβαλόμενους ασφαλιστικούς πόρους"... ΑΠΟΘΑΡΥΝΟΝΤΑΣ την ίδρυση και λειτουργία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (τα οποία για τους γνωρίζοντες είναι αυτοδιοικούμενα με συμμετοχή εργαζόμενων εργοδοτών)