Αρχική Αναμόρφωση Σώματος ΕπιθεώρησηςΆρθρο 44 Απασχόληση ΣυνταξιούχωνΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος Γλαράκης | 7 Απριλίου 2011, 11:44
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Αξιότιμε κ. υπουργέ, η οριζόντια περικοπή της σύνταξης σε όσους εργάζονται μετά την 1-1-2013 αποτελεί ένα μέτρο αντιδημοκρατικό, ισοπεδωτικό και εν πολλοίς μη αποτελεσματικό για τα ταμεία του κράτους, αφού τελικά για το λόγο αυτό έχει ψηφισθεί, και εξηγώ γιατί: 1.Αντιδημοκρατικό γιατί έρχεται εκ των υστέρων να καταλύσει ισχύουσες νομοθεσίες σύμφωνα με τις οποίες κάποιοι έλληνες πολίτες έκαναν τις καθ' όλα νόμιμες επιλογές τους και ρύθμισαν τη ζωή τους και τη ζωή της οικογένειάς τους παραιτούμενοι από τα αξιώματα και τις θέσεις που κατείχαν με σκοπό να συνεχίσουν να εργάζονται νόμιμα στην ελεύθερη αγορά. Πως μπορεί λοιπόν μια απόφαση να έρχεται και να ανατρέπει συλλήβδην όλα όσα ίσχυαν και να οδηγεί σε απόγνωση ανθρώπους που ποτέ τους δεν παρανόμησαν ή διεκδίκησαν χαρισματικά προνόμια; Είθεσθε, όλα τα μέτρα που λαμβάνονται για το καλό του κράτους να έχουν ισχύ από την ψήφισή τους και μετά και όχι να καταστρέφουν αναδρομικά όσους έτυχε να τους περιλαμβάνουν. Διότι με την ίδια λογική θα έπρπεπε να έχω και εγώ το δικαίωμα να αλλάξω πάλι τις αποφάσεις μου, αφού άλλαξαν τα δεδομένα, και να επιστρεψω στη θέση που είχα απολαμβάνοντας και τις αντίστοιχες αποδοχές. 2.Ισοπεδωτικό γιατί δεν εξετάζει καμμία ειδική περίπτωση, όπως λόγου χάριν πολυτέκνων, εργαζομένων με ανήλικα τέκνα, στρατιωτικών που λόγω ειδικών συνθηκών(πιλότοι, αλεξιπτωτιστές, υποβρύχιοι καταστροφείς, υπηρετούντες σε υποβρύχια)ενώ έχουν συμπληρώσει πλήρη συντάξιμα χρόνια, δηλαδή 35/35, δεν θα είναι σε ηλικία 53 ετών το 2013, εργαζομένων που από το σύνολο της σύνταξης και της εργασίας πιθανόν να παίρνουν λιγότερα από ένα κατώτατο όριο για μια ανεκτή ζωή(θα μπορούσε να ορισθεί πλαφόν) κλπ. 3.Τέλος Αναποτελεσματικό γιατί αν κρίνω από την προσωπική μου εμπειρία, το ταμείο ΟΑΕΕ στο οποίο είμαι ασφαλισμένος θα χάσει το ποσό των 6χ350=2.100€ ετησίως, το κράτος τον επιπλέον φόρο εισοδήματος λόγω του μαύρου χρήματος που θα αρχίσω να διακινώ, αφού είναι ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται ξαφνικά να παύσω την δραστηριότητά μου και να πετάξω τα χρήματα και τις εργατοώρες που επένδυσα τόσο για να αποκτήσω επιπλέον μόρφωση (13.000,00€ μου κόστισε το μεταπτυχιακό σε Αγγλικό πανεπιστήμιο) όσο και για να συστήσω εταιρείες που λειτουργούν στην ελληνική επικράτεια (π.χ. πλήρωσα περίπου 5.000€ για να συστήσω μια Α.Ε.)επειδή έτσι το αποφασίσατε εσείς, καθώς και την απώλεια μιας θέσης απασχόλησης επιστημονικού προσωπικού που θα χαθεί αν διαλύσω την επιχείρηση (υπολογίστε την εσείς σε χρήματα). Πρέπει να αντιληφθείτε ότι όσοι αποφάσισαν μετά την συνταξιοδότησή τους να εργασθούν, χωρίς επαναλαμβάνω να έχουν παραβεί κάποιο νόμο του κράτους, είναι ενεργά μέλη του επιχειρείν της χώρας και είναι λάθος να προσπαθείτε να τους ξεριζώσετε με αυταρχικές αποφάσεις και αντιδημοκρατικούς νόμους. Νομίζω ότι έχετε περισσότερα να κερδίσετε ως κράτος αν προσπαθήσετε να βάλλετε κάποια όρια, πλαφόν όχι σε ηλικίες αλλά σε εισοδηματικού τύπου κριτήρια και πάλι όχι με την έννοια της κατάργισης συντάξεων αλλά αύξησης για παράδειγμα του ποσοστού φορολογίας στον υψηλό συντελεστή. Με σεβασμό στο έργο σας, αναμένω την έμπρακτη απόδειξη ευελιξίας σκέψης που διαθέτετε και την τροποίηση προς τα βελτίω του συγκεκριμένου άρθρου.