Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 20 Καταγραφή των επικοινωνιών και οχλήσεωνΣχόλιο του χρήστη Χρήστος | 20 Ιουλίου 2011, 13:46
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Επειδή λειτουργούν, σκέφτονται και πράτουν πονηρά ώστε να ξεφεύγουν από το γράμμα του νόμου όπως, όταν ζητήσουν τον οφειλέτη και τους ρωτήσουν τι τον θέλουν απαντούν "για προσωπική του υπόθεση" όλοι καταλαβαίνουν ότι ο άνθρωπος που ζήτησαν χρωστάει, δε θα πρέπει να λένε τίποτε και επειδή αυτό δε γίνεται, να καλούν μόνο στο κινητό του ενδιαφερόμενου ή στο σπίτι. Αυστηρά να απαγορευτεί να καλούν οπουδήποτε αλλού, ειδικά εργασία και συγγενικά ή φιλικά πρόσωπα. Εάν κάτι τέτοιο δεν απαγορευτεί τότε οι εταιρείες αυτές θα συνεχίσουν να είναι μια σύγχρονη μάστιγα.