Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 20 Καταγραφή των επικοινωνιών και οχλήσεωνΣχόλιο του χρήστη Λάμπρος | 21 Ιουλίου 2011, 16:57
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Πιστεύω ότι η καταγραφή των κλήσεων, οχλήσεων προς δανειολήπτες, θα πρέπει να διατηρείται τουλάχιστον για ένα έτος και όχι για μόνο έξι μήνες. Επίσης σε περίπτωση που δεν τηρηθεί οτιδήποτε αναφέρει ο νόμος σαν περιορισμό προς τις "εταιρείες" αυτές, να τους αφειρείται η άδεια με συνοπτικές διαδικασίες και να τους επιβάλεται υψηλό πρόστιμο.