Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 20 Καταγραφή των επικοινωνιών και οχλήσεωνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ | 21 Ιουλίου 2011, 16:15
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Απαραίτητη είναι η καταγραφή των συνομιλιών καθώς εξακολουθούν κάποιες απαράδεκτες και προσβλητικές συμπεριφορές εκ μέρους των εισπρακτικών και πρέπει να ελεγχθούν. Ιδανικό θα ήταν αν υπήρχε σχετική υποδομή ωστε αυτή η καταγραφή να πραγματοποιείται και να αποθηκεύεται κατευθειαν σε κρατική βάση δεδομένων και όχι απο τις εταιρίες αυτές οι οποίες συνηθισμένες στην παρανομία, πολύ πιθανόν να εξαφανίσουν ή παραποιήσουν δεδομένα για να υποστηρίξουν τη θέση τους.