Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 20 Καταγραφή των επικοινωνιών και οχλήσεωνΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Δημόπουλος | 22 Ιουλίου 2011, 18:26
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Εκτιμώ ότι στην παράγραφο 8, πρέπει να προβλεφθεί από πλευράς Εταιρείας, οτι κατά τη διάρκεια της συνομιλίας, πρέπει να γνωστοποιούνται στον οφειλέτη, το όνομα της Εταιρείας, το όνομα του υπαλλήλου και το τηλέφωνο στο οποίο μπορεί ο οφειλέτης να επικοινωνήσει με την Εταιρεία. Έτσι δεν θα χρειάζεται καμμία περαιτέρω πρόβλεψη για τις εταιρείες τηλεφωνίας να παρέχουν στοιχεία κατόπιν αιτήσεων κλπ, κλπ, ...