Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ Τροποποίηση του ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις» Άρθρο 19]Σχόλιο του χρήστη Γεωργός Θανάσης | 24 Ιουλίου 2011, 11:19
Είμαι 25 ετών και εργαζομε σε τέτοια μεγάλη εταιρεία. Τουλάχιστον εκεί που εργάζομαι προσπαθούμε να τηρησουμε πολύ αυστηρά τους κανόνες δεοντολογίας και σεβασμού προς τους οφειλέτες. Έχετε αναρωτηθεί τι ακούμε εμείς οι εργαζόμενοι από τους οφειλέτες ? Ό καλοβουλος οφειλετης θα ενεργήσει έγκαιρα όταν διαπιστώσει πως δεν μπορεί πλέον να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του. Θα καλέσει την τραπεζα, θα κάνει διακανονισμό, θα αποπληρωνει έστω και μερικά την δόση του δανείου του, κλπ. Ο κακοβουλος οφειλετης βρίζει, διαμαρτυρετε και εξαφανιζετε και όταν εντοπιστεί, στέλνει και κακοβουλες επιστολές διαμαρτυρίας. Οι οποίες επιστολές και γραπτές καταγγελίες έχω λάβει προέρχονται σχεδόν αποκλειστικά από οφειλέτες με μεγάλη ιστορία καθυστέρησης ? Γιατί να χάσω εγώ την δουλειά μου και άλλοι 10.000 συνάδελφοι του κλαδου γιατί κάποιοι λίγοι, κακόβουλοι, θέλουν να μην εκπληρωνουν τις υποχρεώσεις τους γιατί έτσι θέλουν ? Άλλες ουρές ανεργίας ? ΕΛΕΟΣ....