Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
Προβληματισμός Νο1: Γιατί μια τράπεζα "να μην θέλει" να ειδοποιεί τους οφειλέτες η ίδια;(όπως γράφει κάποιος συνσχολιαστής παραπάνω).. Γιατί δηλαδή πρέπει να παραχωρήσει τα στοιχεία της οφειλής σε κάποιον τρίτο;(που ίσως και να είναι παράνομο αφού υπάρχει διακίνηση προσωπικών στοιχείων,πιθανών χωρίς την συγκατάβαση του οφειλέτη) Προβληματισμός Νο2: Γιατί μια τράπεζα δεν δημιουργεί ένα τέτοιο τμήμα η ίδια; (η οποία άλλωστε έχει και την ευθύνη του δανείου που χορήγησε,μιας και έπρεπε να διασφαλίσει την φερεγγυότητα του δανειολήπτη πρίν του δώσει τα ευρώ για να τα μετατρέψει σε τζιπάρες ή να τα "χαρίσει" στον κουβά ΟΠΑΠ). Προβληματισμός Νο3: Μια τράπεζα μπορεί να μισθώσει πιο πολλές απο μια εισπαρακτικές εταιρίες; Όταν τα προσωπικά στοιχεία τα μοιράζονται πάνω απο τρείς,πλέον πάυουν να είναι και προσωπικά.. Μετά είναι κουτσομπολιό! Προβληματισμός Νο4: Αν χρωστάω επειδή δεν διαχειρίστικα σωστά το δάνειο που πήρα και φυσικά ξέρω που χρωστάω,το να με πάρει κάποιος και να μου "υπανθυμίζει" τακτικά ότι αν δεν πληρώσω θα μου κατασχέσει τα πάντα,που ακριβώς με βοηθάει; Πόσο μάλλον αν έχω κόψει τα τηλέφωνο για να μην τα πληρώνω και παίρνουν στον "μοναδικό δηλωμένο" αριθμό μου που έχουν,αυτόν της εργασίας μου,κάνοντάς με ρεζίλι στους συναδέλφους μου..