Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΆρθρο 16Σχόλιο του χρήστη ΚΕΠΚΑ-Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών | 28 Ιουλίου 2011, 13:33
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της λειτουργικότητάς του και για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς του (Google Analytics).ΣυμφωνώΑποκλεισμός cookies τρίτωνΠολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies
|
· Στο άρθρο 16, καταθέτουμε το βασικό μας προβληματισμό ότι οι Ε.Φ.Δ. πρέπει να επιστρέψουν, σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας (Νομαρχίας). · Στο άρθρο 11, παράγραφος 2 εδάφιο β να προστεθεί, στο τέλος: «Μόνο σε περίπτωση που δεν υπάρχει Ένωση Καταναλωτών, στα όρια της περιφερειακής ενότητας ή οι υπάρχουσες, παρά τη γραπτή πρόσκληση εκ μέρους του Δήμου δεν υποδεικνύουν εκπρόσωπό τους, θα ορίζεται εκπρόσωπος. εκτός των Ενώσεων Καταναλωτών». · Στην παράγραφο 4 του άρθρου 11, η περιοδική στελέχωση δε μπορεί να αφορά τον εκπρόσωπο των καταναλωτών. · Στην παράγραφο 7 του άρθρου 11, η Επιτροπή πρέπει να μπορεί να συνεδριάσει και με 2 μόνο μέλη. Η εμπειρία μας έχει καταδείξει απροθυμία εκπροσώπησης των προμηθευτών. · Στο νέο άρθρο 11α, παράγραφος 1 εδάφιο Η, πρέπει να αποσαφηνιστούν: · Ποια είναι τα όργανα διαμεσολάβησης και επίλυσης καταναλωτικών διαφορών, πέραν του Συνηγόρου του Καταναλωτή και των Επιτροπών Φιλικού Διακανονισμού; · Τα όργανα αυτά θα πιστοποιούνται, με βάση τις διαδικασίες, που προβλέπονται, από το Ν.3898/2010; · Στο ίδιο εδάφιο πρέπει να διαγραφεί η πρόταση: «Κάθε ένωση καταναλωτών ή αρμόδια επαγγελματική ένωση μπορεί να ζητά κατά τη διαδικασία της παραγράφου 16 του άρθρου 10 την παύση λειτουργίας οργάνου επίλυσης καταναλωτικών διαφορών που παραβιάζει τις αρχές του παρόντος άρθρου μέχρι τη συμμόρφωσή του προς αυτές, μέχρι την παράλειψη συμπεριφοράς τροποποίηση κανόνων και όρων». Η Ένωση Καταναλωτών πρέπει, απλά, να ενημερώνει τον αρμόδιο Υπουργό και αυτός να διατάσσει την διαγραφή του οργάνου, από το Μητρώο, μετά από ελέγχους αρμοδιότητάς του και όχι μετά από κατάθεση συλλογικής αγωγής. Δηλαδή, δεν πρέπει οι Ενώσεις να μετατραπούν, σε μαγαζάκια αγωγών. Νικόλαος Τσεμπερλίδης, Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ., Μέλος Ο.Κ.Ε. Ευαγγελία Κεκελέκη, Γεν. Γραμματέας ΚΕ.Π.ΚΑ., Αντιπρόεδρος Παρατηρητηρίου Εσωτερικής Αγοράς, Μέλος Ε.Ο.Κ.Ε. και Μέλος Ε.Σ.Ο.Κ.