Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ Τροποποίηση του ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις» Άρθρο 19]Σχόλιο του χρήστη ΚΕΠΚΑ-Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών | 28 Ιουλίου 2011, 13:45
Το κεφάλαιο αυτό κινείται, σε θετική κατεύθυνση, για την ενδυνάμωση της προστασίας των καταναλωτών. Προτείνουμε τα παρακάτω: · Στο άρθρο 19, παράγραφος 2, η τηλεφωνική επικοινωνία πρέπει να απαγορεύεται, τις μεσημβρινές ώρες, μεταξύ 14:30-18:00. · Στο άρθρο 4, παράγραφος 4, προτελευταίο εδάφιο του Ν.3758/2009, η συχνότητα των οχλήσεων πρέπει να μειωθεί, σε μια όχληση, ανά εβδομάδα. · Στο άρθρο 9β, παράγραφος 2, η τελευταία πρόταση να διαμορφωθεί: «Το άρθρο 5 περιπτώσεις 1 ως 21 και περιπτώσεις 23 και 24 εφαρμόζεται αναλογικώς». Νικόλαος Τσεμπερλίδης, Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ., Μέλος Ο.Κ.Ε. Ευαγγελία Κεκελέκη, Γεν. Γραμματέας ΚΕ.Π.ΚΑ., Αντιπρόεδρος Παρατηρητηρίου Εσωτερικής Αγοράς, Μέλος Ε.Ο.Κ.Ε. και Μέλος Ε.Σ.Ο.Κ.