Αρχική Διαφάνεια στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ Τροποποίηση του ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις» Άρθρο 19]Σχόλιο του χρήστη Αντώνης Πυλαρινός | 28 Ιουλίου 2011, 15:00
Κύριοι, θα ήθελα να σας εκφράσω την εμπειρία μου μέσω της συζύγου μου η οποία εργάζεται σε μια εισπρακτική εταιρία όπως εσείς την αποκαλείτε. Σας λέω λοιπόν ότι πολλές φορές επιστρέφει σπίτι κλαμένη και εκνευρισμένη επειδή κάποιος από τους δήθεν "ταλαίπωρους" οφειλέτες την καθυβρίζει, της επιτίθεται και την υποτιμά με το χειρότερο και ανάρμοστο τρόπο. Συνδιαλέγεται τη μέρα τουλάχιστον με 100 άτομα από τα οποία οι μισοί σε βρίζουν χωρίς να μπορείς καν να αντιδράσεις. Η γυναίκα μου κι όλοι οι εργαζόμενοι δεν είναι μηχανές, είναι άνθρωποι, οικογενειάρχες, με υποχρεώσεις. Πόση πίεση μπορούν να αντέξουν; σας ρωτάω πόση; Οι ίδιοι οι "καημένοι" οι οφειλέτες είναι που επιτίθονται και μετά ζητούν τα ρέστα. Έλεος πια! υπάρχουν και όρια!!! Υπάρχει και μια αξιοπρέπεια που οφείλουν όλοι τουλάχιστον να τη σέβονται.